Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni! 

 

Z na?im mojstrom Peletom iz Avto Pelko d.o.o., sva se zmenila, da lahko odprem novo temo na forumu, v kateri bo on aktivno sodeloval in sicer s svojimi odgovori glede va?e problematike. 

 

Sicer mojster ni registriran na tem forumu in ni ravno ljubitelj ra?unalnikov, mu bom pa zato jaz dnevno posredoval vpra?anja po e-po?ti in v tej temi pisal njegove odgovore na va?a vpra?anja.

 

Tema bo zelo uporabna, saj bodo odgovori in nasveti tako vidni celotnemu forumu in ne ostali zgolj interna zadeva posameznika, ki mu je Pelko dal pojasnila glede njegove te?ave ali dileme.

 

Glede storitev Avto Pelko d.o.o. si velja tudi zapomniti, da imajo aktualni ?lani AMD Mazda kluba pri njem 15% popusta, jaz pa vam dam v primeru moje dostave va?ega vozila k njemu ?e DODATNIH 5% popusta, ki se pri?teje k ?e obstoje?emu in torej skupaj zna?a ?e lepih 20%.

 

Ceneje k Pelku doslej ?e niste ?li.  :danzoman:

 

Za tiste ?lane foruma, ki ne sodite med ?lane Mazda kluba, pa bo ?e vseeno pripadlo mojih 5%, to pa seveda le v primeru, da jaz prevzamem va?e vozilo, opravim z njim storitev ter ga vrnem na ?eleno lokacijo.

 

Verjetno se vam sli?i popolnoma nelogi?no, da boste s tem, ko ne boste izgubljali ?asa s transportom va?ega vozila do Pelka in nazaj dejansko ?e PRIVAR?EVALI, ampak tako pa? je in ste pravilno prebrali ta podatek. Ponudba velja za osnovno obmo?je poslovanja, ostalo po dogovoru z vami!

 

Je pa seveda primarno tema namenjena temu, da se vam pomaga pri dolo?enih zadevah, vezanih na va?e vozilo, vi se le potrudite, da pi?ete po resnici in ne o nekih nami?ljenih te?avah, ker nanje tudi Pelko verjetno ne bo imel pravega odgovora, ?e ne bodo obstajale. 

 

K sodelovanju v tej temi ste vabljeni prav vsi in mislim, da se bomo iz nje lahko vsi skupaj kaj novega nau?ili.

 

Neprimerni ali ?aljivi komentarji pa bodo seveda izbrisani s strani moderatorjev tega foruma. 

 

LP!

 

Borut

 

UREJANJE; dodajam cenik, da vam olaj?am zadevo, ker mi pogosto po?iljate ZS-je za cene :)

 

Avto Pelko d.o.o. (cene brez upo?tevanih popustov)! Vse cene z v?tetim DDV!

 

Redni servis:

100 ? 120?

 

Malo ve?ji servis (vsi filtri + sve?ke ?e gre za bencinski motor)

140 ? 160?

 

Velik servis (vsi jermeni (Continental), vsi filtri (Bosch), vsi napenjalci (SKF), vodna ?rpalka in le?aji SKF

400 ? 550?

 

Menjava sklopke in vztrajnika (diesel vozila):

600 - 900? (skupaj material in delo)

300 ? 400? (v primeru, da je menjava le sklopke in vztrajnik ?e O.K.)

 

Menjava sklopke (bencinska vozila):

200 - 300? (skupaj material in delo)

 

Zavorni servis (proizvajalec Woking):

Prednji diski in plo??ice

120 ? 160? (skupaj material in delo)

Zadnji diski in plo??ice

110 ? 130? (skupaj material in delo)

Menjava zavornih oblog + cilindrov zadaj

80?

Obnova zavornih cilindrov (prednji ali zadnji  + v?teta menjava gumic)

40 ?

 

 

Polnjenje klimatske naprave (?i??enje sistema, barvilo, plin in olje vklju?eno v ceni):

45?

 

Premonta?a + centiranje pnevmatik:

ALU ? vseh dimenzij 30? , Jeklena ? vseh dimenzij 25?

 

Menjava kon?nika ali zgloba

30 ? 60 ?

 

Obnova homokineti?nega zgloba na polosovini (obnova vklju?uje demonta?o in monta?o)

60 ? 100 ? na posamezen kos

 

Generalni servis motorja (mali)

500 ?

Generalni servis motorja (veliki)

800 ? (vklju?ena menjava zobatega jermena, NE pa verige, ?e jo ima motor)

 

Bru?enje glavne gredi pri dizlih (motor zariban)

1200?

 

Ventili izgoreli zaradi LPG

500 ? 600 ? (vklju?ena menjava zobatega jermena, NE pa verige, ?e jo ima motor)

 

Menjava klasi?ne ?arnice GRATIS (?arnico mora imeti stranka s seboj)

Menjava akumulatorja GRATIS (akumulator mora imeti stranka s seboj)

 

Objavljene so cene brez popustov, pri akcijskih cenah popusti ne veljajo in popusti se ne se?tevajo!

 

Medvode, 23.6.2014

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Verjetno se vam sli?i popolnoma nelogi?no, da boste s tem, ko ne boste izgubljali ?asa s transportom va?ega vozila do Pelka in nazaj dejansko ?e PRIVAR?EVALI, ampak tako pa? je in ste pravilno prebrali ta podatek. Ponudba velja za osnovno obmo?je poslovanja, ostalo po dogovoru z vami!"

 

To je dejstvo in je ?isto logi?no!

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

takoj testno pra?anje !

 

Kolega ima mazdo 6 diesl 2.0  stari model!

Pri naftnem filtru mu pu??a nafta in sicer na  tistem pokrovu kjer je  senzor. Na servisu je cena  ubita?na   kje dobit oz. naro?it.(glej sliko)

https://www.dropbox.com/s/gvzy2b20qgum9se/filter.JPG

 

 

2. pra?anje

Mazda 6gta letnik 09(DPF)  ob servisnem intervalu ima  krepko ?ez maximum nivo olja!?  zakaj?   od za?etka  ni bilo takega narastka. vozi tudi kombinirano vo?njo AC itd.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ?ez oznako F ali ?ez oznako X?

 

?e gre? ?ez F ni ?e ni? narobe saj je to normalno pri DPF-jih. Bo pa kriza, ?e "pobegne" preko X - takrat pa je nujno treba menjat olje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ?ez oznako F ali ?ez oznako X?

 

?e gre? ?ez F ni ?e ni? narobe saj je to normalno pri DPF-jih. Bo pa kriza, ?e "pobegne" preko X - takrat pa je nujno treba menjat olje.

Je reku da na za?etku je blo vse OK  pol pa ?edalje ve?  :(

@Uro?, takoj zdele po?ljem Simonu e-po?to s tvojima vpra?anjema. 

TNX

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hej mene pa zanima okvirna cena za mojo miatico 2002 letnik.. rabil bi:

 

-veliki servis (jermeni, olje, vodna pumpa, antifriz, sve?ke, dihtunga pokrova ventila, oljni filter, zra?ni filter.. pa? use)

-sklopka

-olje v diferencialu za menjat

 

zanima me koliko bi pri?el material in delo, vse skupaj.

 

hvala

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko ?e meni za jermen + vodno pumpo. :D

Seveda, pravkar mu pi?em e-po?to. :)

 

@Klopko, Simon ti sporo?a, da ima tipalo na zalogi, glede motornega olja pa da ga ?e malo kontroliraj in da ?e je malenkost preko F to ?e ne predstavlja neke ve?je te?ave ali skrbi.  :prstgor:

 

@Dejan, kaj sklopko bi menjal ali le obnovil oz. kaj je potrebno na njej postorit? 

 

@Vortex, ?e lahko napi?e? letnik in pa motorno izvedbo tvoje Miate in zanima me, ?e tudi mikro jermene in kak?ne napenjalce, skratka kot se spodobi za velik servis vozila?  :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

Lastnik mazde6 letnik 2007 2.0 diesel 113000 km prevo?enih in imam te?avo. Iz "avspufa" kadi ?rno. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake na ?obah in ostalih komponentah. Prej?nji lastnik je odstranil dpf filter. Ali je mogo?e to te?ava? Kaj sedaj? Za vse odgovore se ?e v naprej lepo zahvaljujem!

 

 

Hvala

 

LP Pero

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Dejan, ravnokar dobil odgovor Pelka po mailu, vsebina pa naslednja (copy + paste);

 

Veliki servis je 300 eur komplet

sklopka je 250 eur komplet
ojle diferencijal gratis
skupaj 550 eur
 
LP!
 
Simon

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ?e jaz poizkusim sre?o v tej temi, da ne bom Simonu skoz po telefonu te?il.... A se da nosil?ke za xenon (v lu?i, tiusti ki dr?ijo xenonko) kakorkoli popravit, zalepit, zavarit, al je nujno potrebno menjat lampo? 

 

Ker, na vseh odpadih, internetu, ni ene same xenon zatemnjene lampe za 6ko 2006 letnik :angry2:  Nova je pa 620+DDV.... ZLATARJI :ninja:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ?e jaz poizkusim sre?o v tej temi, da ne bom Simonu skoz po telefonu te?il.... A se da nosil?ke za xenon (v lu?i, tiusti ki dr?ijo xenonko) kakorkoli popravit, zalepit, zavarit, al je nujno potrebno menjat lampo? 

 

Ker, na vseh odpadih, internetu, ni ene same xenon zatemnjene lampe za 6ko 2006 letnik :angry2:  Nova je pa 620+DDV.... ZLATARJI :ninja:

Sem mu pravkar poslal po e-po?ti tvoje vpra?anje oz. dilemo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, ni problema, aja Simon gre na dopust od 13. do 20.julija, ampak Darjan bo baje takrat vseeno delal v njihovi delavnici in ta ne bo zaprta, ampak odgovorov na maile pa tisti teden zelo verjetno ne bo.  :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, ni problema, aja Simon gre na dopust od 13. do 20.julija, ampak Darjan bo baje takrat vseeno delal v njihovi delavnici in ta ne bo zaprta, ampak odgovorov na maile pa tisti teden zelo verjetno ne bo.  :)

Sej na tega ti bo hitro odgovoril, ?utim ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes malo kontroliral teko?ine in v zavornem olju imam neko umazanijo. Na pogled izgleda kot plesen ali nekaj takega. Pa ?e ta pokrov?ek posode zavornega olja se full nikak ne zapre. Kar neki preskakuje in se vrti. A bi mr S.P. vedo kaj o takih re?eh? lp. Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, napi?i to?no kaj naj vpra?am Pelka in mu po?ljem po e-po?ti.  :danzoman:

 V zavornem olju imam neko umazanijo. Na pogled izgleda kot plesen ali nekaj takega.

To me najbolj skrbi.  Bom pa probal kako slikico jutri narediti. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš.   btw: zakaj imam rdečo pisavo zadnjih par odstavkov in kako se to zbriše?? 😂      
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
    • Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.