Skoči na vsebino

1.8 Motor V Generacijah Od 94-97

Ustvari kratki URL


Symon

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

SE mi zdi da je bil 1.8 16 v res 115 konjski oz. tam nekje 85 KW, ampak pri nas jih je bolj malo, vsaj v 323 f BA generacije, mogo?e je bil bolj delan za tuje trge?!

 

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa ?e bi ?e menjal motor pa naredi "mu?ko" kar pomen 2.5 V6 od tastare 626-ke, pol pa bo nasmeh na tvojem obrazu ve?en kot diamanti :))))))))))

 

Ja sli?at je fajn ampak poglej ti to z druge strani.

To bi bilo ?ist prevelik skok. To je ?e na?rt za tebe. :bravo: Sploh pa bi imel ?e z 1.8 preve? dela. 1.8 in 115PS bi bilo pomoje zame ?e dovolj. ?e ne je pa ?e vedno kak?na opcija ?portega kolektorja, CAI al pa kar turbo. :blink: V glavnem ?e 1.8 je dovolj nor projekt zame.

Pa ?e, ?e bi dal tole not bi ga imel potem ziher ?e dolgo ?asa. ?e ne pa... :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud mene mika, da bi dal kaj mo?nej?ega not, sam je vpra?anje kaj se spla?a. 2.5 v6 je res :rispekt: sam ko mor? pa tolk stvari zamenjat, jaz bi raj? kaj takega not vtaknu, ko pa?e na moj menjalnik, tak da ni problemov z nosilci pa aksami, ab?enklami....

 

 

Priam kaka je oznaka tvojega motorja, da vem kaj moram primerjat z mojim blokom, da vidim ?e pa?e na moj menjalnik.

 

?e ho?e? pa 2.5 v6 no dat pa rabi? pol stvari od mx3 v6 (menjalnik, nosilce, akse...)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale moja BG gen. ima oznake BP!

 

Mislim pa da ima nasledna generacija 1.8 motor precej drga? pod pokrovom in tut manj konjev, samo spet za razli?ne trge zihr mal razli?ne izvedbe?! :blink:

 

Mene izmed vseh motornih norosti zdele najbl mika plinski pogon in ko bo kej ke?a vi?ka, bom ?el v BG oz. okolico pa ene 2 dni tam bluzil, pol pa naj kripa za?ne tro?it cca. 5 l, pa da vidmo, ?e mi ?re manj kot golfi D II! :)))))) To mi deli oz. iz mojih ust v bo?ja u?esa! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v 1.8 je blo 85 kW!!!

:vesel:

 

:jupiii:

Kaj pa oznaka in, ?e pa?e na moj menjalnik (samo skrbi me, da se mi ne bi zgodilo kaj takega kot Tich-u).

Oziroma tut ?e ne pa?e bi 100% pasal un menjalnik not.

?e bo pa ?e pre?voh, se gremo pa tuning!!!

?e dve vpra?anji:

1. A imata F in C enako mehaniko?(menjalnik in vse kar je pod haubo) Predvidevam, da ja in, da bi lahko dal motor iz F v to verzijo. No bo treba mal preverit eno F 1.5, ?e ima kaj druga?e pa bomo mal pre?tudirali...

2. V katerih avtih so bili tut ti motorji (1.8 115 KM)? C 323 F, C, sedan... Kaj pa 626, X-6, X-9...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TAle 85 KW oz 115 KM se mi zdi da je bil kar klasika v 626-ki, tam okol leta 1992!

 

Vseen pa raj? Simon V6, da ne bo? preve? polovi?arski, to je tko kt bi pivaka v gostilni sam probal, pol bi pa skori celga pustil na mizi!

 

P.S. Tale Hime-mazda na avatarju je pa videt bomba!!!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hei... :D

 

Obstaja en fuuul dobr forum o tem. Vse gor pise. Bom enkrat pogledal pa vam tocno sporocil. Pod motornim pokrovom sta 323 C in 323 F popolnoma iste.

Priporocam vam lahk samo dve predelave...eno mal manjso ter drugo vecjo. Priblizn bi naj takle zgledle...

Iz 1.5 Z5 motorja na 1.8 motor (BP) stare generacije z 131 KM:

- motor

- menjalnik ostane prejsni + sklopka + vztrajnik

- zamenja se racunalnik ter vsi senzorji bi se naj prestavli skupaj z motorjem...

- +tiso? ur dela z vsem moznim sranjem....

 

Iz Z5 na 2.5 V6:

- masinca

- elektronika oz. racunalnik pa senzorji pa to (za luft etc...)

- tu pa naj bi prisu menjalnik od MX-3 1.8 V6 + ta kuplunga + ta vztrajnik!

- axe od mx3 v6 + sprednji ab?enkl + diski bla bla...

- jebeno :D

- pa vse skup je zelo tight fit!

 

Pa ceprav je 2.5 v6 ima zelo malo konjev. Nekje okol 170... brezveze... tolk jih bom jst meu ko bom turbino ofnu

 

Ce je kdo junak naj pa da notr BPT... 220 KM je cist safe za ta motor...

 

Aja...pa symon...to kar se je zgodil z mojim diferencialom... ni fora sam v motorju...niti najmanj. To sm ga cist sam unicu v zadnjih 80k km kr sm reees grdo delal vcas z njim. U bistvu je tak zelo velik zdrzal... :P

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pa lahk tud jaz potrdim, da diferncial na turbo mx3 ni ?el samo zaradi predelave in zadnjih nekja kilometrov, je ?e prej kr naje**al :P:P

 

?e bo? ?e menjeval z5 motor z 1.8 pol ga daj vsaj z starim modelom, ko ma 96kw, tak da se bo vsaj spla?alo, sj si sam vidu, kak je priam z tem motrojem lepo sledil bratu v mx3 :D

 

A je ?e kdo vpa?al kok ho?ejo za cel avto :whatever:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=410181

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100.000 SIT Je ?e Priam se zanimal. Samo ?e mehanika rabim... Aja pa mal bi blo najbr? dobr kak?no u izi generalko delat pomoje. Se mi ne mudi... Pol se mi bo bolj ko bom imel ta motor. :bravo:

Tich ti pa le prebrskaj kje je ta forum..

BPT? Pa ti si nor pol bom mel avto pol metra dalj?i ker ga bo tolk zvijal. ?e tole bi bilo ?ist preve? za avto, ki jih je imel serijsko 115 najve?. :lol:

Skratka menjamo motor z vso ?tromarijo pa enga norega mehanika dobit. A kdo ve kako je z Airbagi a imajo samostojne senzorje/ECU? Oziroma kje dobit vse mogo?e sheme? Pa ?e ena neumnost (vem- nimam pojma in skoz neki spra?ujem): Imam digitalni ?tevec kilometrov starej?i so imeli pa analognega. A se to sploh da spravit v tek al bi rabil drug ?tevec?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:danzoman: Lep pozdrav!

 

Na pamet govorim... ampak mislim da so airbagi ciiist posebi, zato ne bi smelo bit nobenih konfliktov(kot tudi zavore, luci, etc...)

Glede stevca pa nimam pojma. Mislim da ga ne bi rabu menjat. Itak ma vrjetn sam zajlo(ker je analogen) in je potem pretvornik za digitalne cifre v samem stevcu...ugibam... :P

 

lp :ouje:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorji pri (BA):

1,3- B3

1,5- Z5

1,7D TURBO-4EE1-T

2,0-KF

2,0D-RF

 

MOTORJI PRI (BG)

 

1,3-B3

1,6-B6

1,7D-PN

1,8- BP-DOHC 140PS,128PS

1,8- BPE 103PS

1,9 GTR- BP DOHC

 

XEDOS 9 (TA) 1994-2000

 

2,0-KF

2,3-KJ

2,5-KL

 

XEDOS 6 (CA) 1992-2000

 

1,6- B6

2,0- KF

 

 

take motorje naj bi imel notr

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa 1.8 v BA karoseriji? So bili 100%. ;) Vraga pa ravno tega podatka nisi dal. Ampak glede na to, da je tut 1.3 isti kot v BG je najbr? tut 1.8 samo malo ?vohotcenej?a :P verzija.

Vseeno pa hvala za tele podatke. :cheers: Spomni me, da sem ti dol?an pija?o (itak si na sre?anju v LJ preve? ke?a dal in mi je ?e ostal sramezljiv )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Simon (po globokem razmi?lanju) sem ugotovu da je 85 KW zate odlo?no premal in nima smisla, pol je bol? da ti dam jz svoj motor, pa ?e polet ti ne bi blo vro?e :))) No jz pa bi zase tut ?e kej posko?nega najdu, ker z golfi SDI pa res ne morem ve? mo?i merit :))

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tipično razmišljanje desne strani, kjer se pozablja na zgodovino, se jo spreobrača po svojih potrebah in željah ter se vesti arogantno v prepričan, da mora vedno obveljati desna različica. Če ne bo šlo pa dejmo na silo v stilu, da nekoga prisiliš. In ja če nekoga v nekaj siliš lahko pričakuješ, da bo s podobnim odgovoril nazaj, ker moraš biti strašno aroganten, da si prepričan, da bo ta samo sklonil glavco in tiho dejal "OK".   Žal to ne gre skoraj nikjer, da boš nekoga prislili in druge ni kot pogajanja in na koncu VEDNO so. Razlika je samo v tem, kolk mora biti uničeno in koliko pobitih, da se na koncu srečamo na pogajanju. Je s prisilo v 95% nikoli ni uspeha in tudi tukaj ne bo. Kdaj se bo to dojelo bo pokazal čas, oziroma kolk jih bo še za ta inat moralo umreti.
    • Ja zato ker večina gleda samo kako mu je trenutno še udobno, kaj bo jutri ga pa že ne zanima več. Težko je že kratkoročno planirat, skoraj nemogoče srednjeročno, dolgoročno je pa znastvena fantastika. Če je pa vse to povezano še sk kratkoročnim spominom je pa to recept za katastrofo.
    • Ja sam ne v EU... debelim amerikancem ustreza CX-70 in CX-90, ki sta še dodatno zdebeljena CX-60 in CX-80 pa še CX50 majo za nekje vmes in ustrezno konjenico pod havbo s turbobencinarji. EU je pa za Mazdo postala bolj kot ne stranski tir.
    • Ja tole bo kr držalo. Res imam zadnje čase silno malo vožnje po kakšnih ovinkih. Več ali manj je le AC pa mestne, kjer glih ne polagam ovinkov. Ampak vseeno, tole je šlo mogoče slaba 2mm do zdaj. Še vsaj 3mm imam na voljo, da pri preostanku profila tam nekje pri 3mm tole zamenjam.   Ampak bolj bo problem starost tko da verjetno še kaki dve sezoni, pol pa menjava pa ne glede kolk bo takrat še profila ostalo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.