Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdej pa za primer zracunaj 10 elektrarn pa 10 let, pa da je to v vsaki drzavi... :)

Ti pa zra?unaj vsaj 10.000.000 elektri?nih vozil (ena elektrarna jih popapa vsaj miljon za polniti) proti tistim s Co2, pa vzami 120g...konzervativno na enega

 

?e nekdo v gostilni re?e nekaj ?e ne pomeni, da velja. Jedrska energija ?e od nekdaj velja za naj?istej?o, a hkrati najbolj tvegano.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti pa zra?unaj vsaj 10.000.000 elektri?nih vozil (ena elektrarna jih popapa vsaj miljon za polniti) proti tistim s Co2, pa vzami 120g...konzervativno na enega

 

?e nekdo v gostilni re?e nekaj ?e ne pomeni, da velja. Jedrska energija ?e od nekdaj velja za naj?istej?o, a hkrati najbolj tvegano.

Ni kaj dodati.

Napisano

Ti pa zra?unaj vsaj 10.000.000 elektri?nih vozil (ena elektrarna jih popapa vsaj miljon za polniti) proti tistim s Co2, pa vzami 120g...konzervativno na enega

 

?e nekdo v gostilni re?e nekaj ?e ne pomeni, da velja. Jedrska energija ?e od nekdaj velja za naj?istej?o, a hkrati najbolj tvegano.

ah ja, neboma pr?la skup, tak da bom odnehu :D

Napisano

Za moje pojme so malo predragi, da bi ga kupil za probat, kako se obnese. ?eprav sem ?e velikokrat premi?ljeval o tem. Vsak mesec se kak?nih 24-krat peljem v slu?bo in nazaj - torej 29 km v eno smer in ?e toliko nazaj. Vendar ne vem, kako dobro klimo ima ta avto. Ko poleti stoji osem ur na asfaltnem parkiri??u, potem se moram pa peljati od ?empetra do Solkana, ko je zunaj 38?C, potem pa ?e v hrib in se dvigniti za okoli 800 metrov vi?inske razlike... Saj lahko, da zmore, ampak ne bom pa kupoval tako, za probo, da vidim, ?e res zmore. 

 

Pa pozimi, ko je zunaj kak?nih -10?C (letos je res mila zima). Kako mu dela ogrevanje dela? Pa v de?ju odro?evanje stekel? So zavore kaj mo?nej?e, ker ko se spustim po 12% klancu in ne morem zavirati z motorjem, bi moral biti res prepri?an v zavore... In kako se zadeva pelje, ko pade nekaj cm snega, kak?nih 10 na primer, pa ker je v hrib, je treba montirati verige? 

 

Malo preve? vpra?anj, na katere so odgovori obi?ajno samo: "Ne skrbite, to vse gre ?isto normalno!" Ko pa ima? zlodja enkrat pri hi?i pa se izka?e, da ne gre, si si pa sam kriv. Kaj si pa nasedel... 

 

Kak?en tak avto bi moral dobiti najprej za eno leto v uporabo, pa bi potem bodisi se odlo?il za nakup bodisi vrnil s temeljito utemeljitvijo, zakaj ne. Dokler pa ne dobim za temeljit preizkus, me pa ena vo?nja tri kilometre po ravnini ne bo prepri?ala v nakup ?esa drugega kot turbo dizla!

Napisano

Za po klancu ni panike, ker zavira z elektromotorjem, ki v tistem trenutku deluje kot generator. Se pravi, ?e pravilno ti??i? bremzo zavira tako, da generira elektriko iz potencialne energije. Leaf ima tudi avtomatski na?in B menjalnika, ki je namenjen ravno za take primere in po klancu navzdol, ker precej samodejno zavira z uporabo elektromotorja kot generatorja.

 

Gretje deluje solidno, klime pa nisem testiral tako, da ne vem kolk zale?e... je pa res, da vsak tak porabnik zmanj?uje domet.

33112_1.png

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Realno gledano bi mel tale tanov Tesla neki neki (ne vem celga naziva), sanjam pa o Ford Mustangu, ja. :)

 

Ko zadanem na lotu bo vse la?je. ;)

Napisano

Realno gledano bi mel tale tanov Tesla neki neki (ne vem celga naziva), sanjam pa o Ford Mustangu, ja. :)

 

Ko zadanem na lotu bo vse la?je. ;)

A pa je kdo pomislil na to da mora doma zaprositi za industrijski tok in prikljucek?

 

Ce teslo polnis doma preko normalne vticnice rabi 30 ur za polnemje ce pa ces ti to vsaj v dveh urah napolniti pa potrebujes vsaj 22kw polnilno postajo.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pa je kdo pomislil na to da mora doma zaprositi za industrijski tok in prikljucek?

 

Ce teslo polnis doma preko normalne vticnice rabi 30 ur za polnemje ce pa ces ti to vsaj v dveh urah napolniti pa potrebujes vsaj 22kw polnilno postajo.....

 

 

Malo pretiravas :) ... 

 

Ce imas trofazni elektricni prikljucek je cas polnjenja menda 4 do 6 ur ... odvisno kaksno prikljucno moc imas... Ce pa prikljucis na vticnico z 10A varovalko pa je res cas polnjenja okoli 30 ur :) ... na enofazni vticnici s 16A je cas polnjenja okoli 20 ur ... na treh fazah (3x16A) pa je samo se slabih 7 ur ... Pri 3x25A pa je cas polnjenja menda samo se dobre 4 ure ...

 

Na superchargerjih (ki jih je pri nas sicer res bolj malo :) ) pa je cas polnejnja samo 1 uro ... 

 

Tako da ravno industrijski prikljucek ne rabis ... :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Three phase je industrijski prikljucek

post-2637-0-58046700-1481544573_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Three phase je industrijski prikljucek

 

 

Hmmm... potem imamo doma ze sedaj industrijski prikljucek (glavne varovalke so 3x25A) :) ... Torej ni ovir za Teslo :) ... Manjka samo malo manj cebule v toslu :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

11kw pri 220V je 50A, 22kw na vticnico je 100A.....tega doma ne mores.doma s 16A je 24ur

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmmm... potem imamo doma ze sedaj industrijski prikljucek (3x25A) :) ... Torej ni ovir za Teslo :) ... Manjka samo malo manj cebule v toslu :)

To je ta star za cirkularko :)

 

Koliko mas pa na racunu nazivno? Jaz imam na primer 3x32A 22kw gospodinjstvo in ko sem se zanimal za to so mi poslali nazaj da je premalo za avto (razen ce vse po bajti izklopim.....)

Ze da mi ni vse ven metalo ko sem induktivno pecico in toplotno lavfal sem dvignilniz 3x16 na 3x32... :)

https://www.tesla.com/en_EU/supercharger

 

tle pravijo 27km za pol ure doma, torej ?e ima range 270km je to cca 10 ur

post-2637-0-25311100-1481545363.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Takole pise na racunu:


 


OBRA?UNSKA MO?: 10 KW 


VAROVALKA: 3X025 


 


 


Je pa ena trofazna vticnica v kleti za cirkular ja :) ... 


lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ja to je mal premalo

 

jaz sem dobil tole kot navodila (sem se resno zanimal za teslo kot slu?ben avto, ampak ni ?ans da je ra?unica)

 

The recommended home charging installation for Tesla vehicles is a 240 volt NEMA 14- 50 outlet. This outlet is commonly used for electric ranges and large recreational vehicles. Installed with a 50-amp circuit breaker, this outlet enables a recharge rate of about 25 miles per hour.

 

dokument

 

 

Po doma?e, ?e ho?e? vsaj kolikor tolikor hitro polnjenje rabi? vsaj 50kW oz 50A na vti?nici za avto, da se polni po 40km na uro

 

Po drugi strani je pa 50kw oz porabljene kW ure vsak dan ?e kar nekaj ?troma (saj ima motor 270kW)!

 

Jaz imam na trofaznem toku ?e 6kW toplotno..............

universalmobileconnector_nema_14-50.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tole sem pozabil - najpomembnej?e. Z doma?o 16A varovalko ma? manj kot 10km na uro....mene je v bistvu ta del odvrnil, dejansko rabi? 100A, da lahko za kraj?i postanek tako kot pri hotelih, na petrolih itd kjer ima Tesla svoje superchargerje nafila? in gre? naprej.

Tudi doma v?asih ve?krat sko?i? kam, v kampu ni ?ans da filam, saj mi me?e ven ?e pri dveh kuhalnikih pa je 16A 

 

Po novem pa polnilne postaje po Sloveniji in drugje ne bodo ve? zastonj za tesline kupce

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a31463/tesla-supercharger-station-no-longer-free/


To pomeni da kmalu tudi ne bo ve? life time servisa na tvoji lokaciji itd, avto je samo odli?en marketing za njihove storitve.

post-2637-0-15096400-1481546657_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem del teme premaknil v ustreznejso temo :) ... Tako da lahko tukaj nadaljujemo s to temo...

 

Jaz recimo resno razmisljam, da bi kot naslednji avto v moji garazi pristal nek hibrid ali celo 100% elektricni avto... Nova generacija, ki se bo zacela prodajati drugo leto spomladi ... ima ze dovolj dosega z enim polnjenjem... da bi to zadoscalo za moje potrebe... da ni treba po vsaki voznji iskati vticnice ... 

 

Recimo Amera-E naj bi imela realni doseg okoli 500 km z enim polnjenjem... Prenovljeni Zoe naj bi ze sedaj z novo baterijo imel 300 km in vec ... 

 

Zanimiva pa je tudi Toyota Prius ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ja kot drugi avto tudi jaz, trenutno pa 6k za micro ki izgleda kot nova in rabi 15? bencina na mesec nima smisla. Ti ima? ravno prav?no dnevno slu?beno razdaljo.

Kot sem napisal sem tudi jaz razmi?ljal ampak pot do Zagreba, Beograda, Dunaja....?e vedno ogromen vpra?aj. ?e celo do kempa - 200km, to ?e gre ampak obte?en, kje polniti za nazaj itd itd. Lani Napoli, kmalu Sicilija. Kako bo? to? Da o placu ne govorim

 

Zato bi poleg slu?bene tesle ali kaj drugega moral imeti ?e svoj avto...

 

zato se pa borim vsako leto da avtobus je tudi slu?beno, pa da ?as prinese kaj novega bolj?ega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo. Hitra polnilnica od tesle potegne tudi nekaj ?ez 120kW. Max tok pa je tudi ?ez 160A/na avto.

To je ogromna mo? in kaj takega je nemogo?e imeti doma.

Ostale polnilnice na AC pa povle?ejo okoli 70A/na avto.

Napisano

A pa je kdo pomislil na to da mora doma zaprositi za industrijski tok in prikljucek?

 

Ce teslo polnis doma preko normalne vticnice rabi 30 ur za polnemje ce pa ces ti to vsaj v dveh urah napolniti pa potrebujes vsaj 22kw polnilno postajo.....

 

Zadnji moj post je pristal v napa?ni temi, jao. :D

 
 
Am, sem ?e pomislil na to, ja. ?elje so eno, izvedba je pa drugo, ?al. Pa ?e se ne motim, ti mora podjetje, kjer si zaposlen, zagotoviti polnilno postajo. Naj  me kdo popravi, ?e se motim. :D
Napisano

 

Zadnji moj post je pristal v napa?ni temi, jao. :D

 
 
Am, sem ?e pomislil na to, ja. ?elje so eno, izvedba je pa drugo, ?al. Pa ?e se ne motim, ti mora podjetje, kjer si zaposlen, zagotoviti polnilno postajo. Naj  me kdo popravi, ?e se motim. :D

 

ja pa niso neumni, da bodo sedaj dajali take investicije zato da bo 1km cenej?i, bom to potem vra?al, pridejo odmontirat?...ko potegne? ?rto vidi? da je dizel cenej?i. Sploh nisem odprl naprej teme registracije, zavarovanje itd. 

Vmes sem se ?e vpra?al (nisem preveril) kak je sploh dimenzija gum na tesli (zimaki?) itd...

beri namre? tole....parkiri??e = 20.000? popravilo.....

http://avto.finance.si/8820202

 

?e enkrat ODLI?EN MARKETING = AVTO, vse ostalo je cash collection, jebe? okolje.

Poglejte kaj je naredil RIMAC. Vsem je prikazal super ?portni elektri?ni avto - AMPAK naredil jih je samo 100 za marketing, njegov core biznis so software, in?iniring ter predvsem baterije, baterije za invalidske vozi?ke, kolesa, motorje.

 

Oni nikoli ne bodo avto proizvajalci, ?eprav so se reklamirali,s halojem o elektri?nih super avtih so prodali 100 avtov po skorajda pol miljona in gremo dalje. seveda so za to investirali, torej vse je money in, money out in marketing.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede nato, da v Nem?iji od leta 2030 ne bo ve? mogo?e registrirat bencinske oz. dizelske avtomobile, bo vsekakor slej al prej to postal standard, o?itno. Poleg tega so elektri?ni avtomobili trenutno za povpre?ne ljudi ?e rahlo predragi, da bi kar planil in si ga kupil... s?asoma se bo to spremenilo.

Napisano

Do takrat je ?e ?etrt stoletja - nih?e v tem trenutku ne more vedeti, kaj se bo do takrat zgodilo tako, da neke napovedi, da bodo leta 2030 motorji z notranjim izgorevanjem prepovedani je v tem trenutku pa? fantaziranje.

 

Tudi v ?esdesetih letih prej?njega stoletja so vsi mislili, da bomo po letu 2000 veselo potovali po vesolju ali pa vsaj med planeti v na?em oson?ju, V 17 letih tega tiso?letja, kaj dosti ve? kot majhnih plovil/sond brez posadke sploh nimamo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.