Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hibrid je fino za po mestu. Na relacijah na AC ni mnogo koristi od njega. Je pa dra?ji pa ?e nekaj dodatne te?e vozi? s seboj in pa seveda dodtnih elementov ki se lahko kvarijo. 

 

Smrdljivi sodobni bencinski turbomlin?ki imajo ?tevilo trdih delcev v izpustu enako kot dizli leta 96.

 

V cerkvi nam obljubljajo nebesa, politiki nam obljubljajo lep?o prihodnost, in?enirji v avtomobilski industriji pa mobilnost brez izpustov za ?ist malo denarja. Komu vi verjamete?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

tr?ica... jaz, jaz.... jaz bi odgovoril na vpra?anje.... nobenemu :D

33112_1.png

Napisano

Par dni se vozim s sluzbeni Kangoojem, ki se po novem disi. Hecna voznja, ko ni nobenega zvoka. Skoraj kot F1, odkar nimajo vec V8 ali celo V12, kot v zlati dobi :)

 

Kangoo pa sicer nikakrsen presezek in se z veseljem presedem v 15 let staro 3ko iz Dingolfinga :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj, ?imprej prid nazaj iz Njema?ke - slabo nate vpliva, da ti je ?e kanglca v?e?.

33112_1.png

Napisano
  dne 22. 11. 2017 ob 17:01 je Boss napisal:

Zmaj, ?imprej prid nazaj iz Njema?ke - slabo nate vpliva, da ti je ?e kanglca v?e?.

Ni mi, kot kaze si narobe prebral, ker realno tudi E46 318 ni bogvekaj, ceprav dobro sluzi svojemu namenu :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz pa mislim, da bodo elektri?na vozila vseeno razmeroma kmalu postala mno?i?no bolj zanimiva  Sploh ko bodo imeli nek razmeroma spodoben doseg (novi leaf, hyundai kona...). Na elektri?nem trgu se dogaja precej, tudi cene so postale bolj dostopne. ?e bi imel denar, bi imel doma enga kul bencinarja, pa enga lektri?nega (npr nov leaf se mi dopade :) ).

Napisano

Tole si dobro preberite

 

https://www.greencarreports.com/news/1096220_tesla-model-s-aluminum-body-why-repair-costs-are-higher

 

Kolega, lastnik Sixt Slovenia ima Teslo S. V treh letih lastnistva so njegovi racuni za redne servise 10.452?.

Pri manjsi nesreci ki jo je imel- dobesedno parking je bil racun 32.200? in se mora z zavarovalnico sedaj pogajati, ker to pac presega normative parkinga...

 

Sele sedaj se dobiva pravi feedback uporabnikov glede pravega stroska lastnistva teh avtov

 

Elektrika je zgolj marketinski rocaj prodaje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tesle pomoje ne mores primerjati, ker firma nima nikakrsnih izkusenj iz sveta avtomobilizma... zato pa je tako, da ena banalna poskodba stane celo premozenje...

 

Je pa res to, da je za mnozicen prodor elektro vozil se prezgodaj...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Koliko pa bi stalo popravilo takega "parkinga" za ekvivalentnega dizela?a? Audi A8, Mercedes S, BMW serije 7, ipd?

 

(Cene se mi sicer zdijo zavarovalni?ki nateg :))

Napisano
  dne 22. 11. 2017 ob 18:40 je izacus napisal:

Koliko pa bi stalo popravilo takega "parkinga" za ekvivalentnega dizela?a? Audi A8, Mercedes S, BMW serije 7, ipd?

 

(Cene se mi sicer zdijo zavarovalni?ki nateg :))

Cene nimajo veze z zavarovalnico. So redne cene.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Elektri?ni avti so en velik nateg. Ovce pa bi kupile vsako krtino z katero se baje "re?i svet".

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 22. 11. 2017 ob 18:40 je izacus napisal:

Koliko pa bi stalo popravilo takega "parkinga" za ekvivalentnega dizela?a? Audi A8, Mercedes S, BMW serije 7, ipd?

 

(Cene se mi sicer zdijo zavarovalni?ki nateg :))

 

Ne ni zavarovalni?ki nateg... sem ?e pisal o tem. Tesla je aluminjast in tisto je baje stra?no te?ko popravljat tako, da se zadeve menjavajo in po ceniku rezervnih delov je to to.

 

Sicer pa si tukaj ve? preberi - mene je sezulo, ko sem videl te cifre, zavarovalnico pa seveda tudi. In verjetno bo kmalu kasko za Teslo tako drag, da avto sploh ne bo ve? zanimiv za lastni?tvo, kar je sicer ?koda ampak ?al tako deluje trg.

 

https://avto.finance.si/8820202

33112_1.png

Napisano
  dne 22. 11. 2017 ob 23:05 je Boss napisal:

Ne ni zavarovalni?ki nateg... sem ?e pisal o tem. Tesla je aluminjast in tisto je baje stra?no te?ko popravljat tako, da se zadeve menjavajo in po ceniku rezervnih delov je to to.

 

Sicer pa si tukaj ve? preberi - mene je sezulo, ko sem videl te cifre, zavarovalnico pa seveda tudi. In verjetno bo kmalu kasko za Teslo tako drag, da avto sploh ne bo ve? zanimiv za lastni?tvo, kar je sicer ?koda ampak ?al tako deluje trg.

 

https://avto.finance.si/8820202

 

 

Tesla ni edini avto z alu karoserijo ... pa so vseeno cene v primerjavi z ostalimi pomoje x10 ... Pri Tesli je problem tudi ta, ker imajo drugacno prodajno servisno mrezo... oz. je prakticno skoraj nimajo ... Prav zato je verjetno vse tako drago ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 23. 11. 2017 ob 6:43 je Jest napisal:

Tesla ni edini avto z alu karoserijo ... pa so vseeno cene v primerjavi z ostalimi pomoje x10 ... Pri Tesli je problem tudi ta, ker imajo drugacno prodajno servisno mrezo... oz. je prakticno skoraj nimajo ... Prav zato je verjetno vse tako drago ... 

ne samo prodajno tudi tovarni?ko saj se izdeluje vse na enem mestu na svetu, potem ?e logistika, saj nimajo centralnih skladi?? po svetu....vse je by order

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Tesla je ?e vedno buti?ni proizvajalec... ista zgodba kot s super?portniki. Lambota al pa Ferrarija ti ne bodo popravljali  po istih cenah kot Fiata pa ?etudi je recimo en plehnat del odtisnen na isti ma?ini.

33112_1.png

Napisano

Danes me preseneti znanec, ki ima elektri?no vozilo. Zmerjal je, ker je bencin vsaki?, ko pride na ?rpalko, dra?ji.

 

Ni mi ?lo v ra?un. Pa ga vpra?am, ?e ima hibrida. Da ne, da njegov avto je 100% elektri?en.

 

Pa ga vpra?am, ?e je mislil na elektriko, da je vsaki? dra?ja. Da ne, da je mislil na bencin in tudi rekel bencin in da v elektri?nem avtu skuri pribli?no 10 litrov bencina na mesec.

 

Meni ?isto ni? jasno, gledam ko tele...

 

Nato mi mo?akar razlo?i, da ima edino ogrevanje kabine preko webasta, ki kuri bencin. In v teh mrzlih dneh mora zakurit vsaj 15 minut prej, da se ?ipe odtalijo. Bencin pa vsaki? dra?ji...

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Eto  nekoga ki celo dvomi v tisto kar po?ne:

"Kot sem ?e povedal v va?em intervjuju leta 2016, mislim, da baterija ni dolgoro?na re?itev za elektri?na vozila. Prete?ka, predraga, prevelika. Uporabiti bomo morali ?isto nov tip goriva v avtomobilih, da bomo dosegli dele? bencinskih in dizelskih motorjev."

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/slovenec-razvija-novi-audi-a4-to-bo-moj-otrok-459217

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Bat?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

"Elektromotorji naj bi namre? v?asih ? ?e upo?tevamo celoten potek proizvodnje elektri?ne energije ? ?e bolj onesna?evali ozra?je kot pa na primer bencinski motorji. Ti naj bi tako v osebnih avtomobilih igrali pomembno vlogo vsaj ?e naslednjih 15?25 let."

Napisano

Manj?a baterija in podalj?evalec dosega v obliki bencinskega motorja, ki ne poganja koles ampak, ko je potreba, polni baterijo. Deloval bi v najbolj optimalnih obratih, kjer da najve? ob najmanj?i porabi. S tem re?imo doseg, kar je najve?ji minus in v bistvu avto rata univerzalno uporaben. Baterija je recimo ?e vedno dovolj velika, za vsakodnevne opravke recimo z dosegom 100km. Vse kar je pa ve?, ko se gre na izlet ali potovanje pa je avto ?isto uporaben z podalj?evalcem dosega.

 

Bencinski motor bi torej lahko imel le 40-50KM, kar bi na?eloma bilo ve? kot dovolj saj je to ve? ali manj povpre?na mo? potrebna, da avto pelje s povpre?no hitrostjo 130km/h.

33112_1.png

Napisano

Podalj?evalec, a ni to nekaj podobnega kot ponujajo tiste spletne strani, ki prodajajo tudi modre tabletke?

 

To ?udo od izuma ni ?isto ni? drugega kot navaden hibrid. In ?e bo v bateriji ?upe za 100km potem bo? s ?rnogorske obale vozil prikolico ene 700 km samo na bencin, za kar je pa dobro imet motor blizu 100KW. 

 

Eh ?e spet obljubljajo lu? na koncu predora, samo elektrarn bo zmanjkal zanjo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.