Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej kak?na zadeva se sicer vrne kot recimo subvencija za elektri?ne avte. Ampak to je tako malo preverzno, da tisti, ki imajo ?e tako polne riti (beri: lahko kupujejo el. avte) jih sofonanciramo ?e ostali preko CO2 dajatev. Po doma?e povedano brez neto pla?nikov, ki pla?ujemo co2 dajatve tud subvencij za el. avte ne bi bilo. Zdaj bi pa radi ?e take oprostili za dajatve na AC in uporabe cest... lepo je biti bogat  :jezicek: 

33112_1.png

Napisano

 lepo je biti bogat  :jezicek:

Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.

 

O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zanimivo da nobenega mescana ob prometnici ne moti tistih 100.000 kamionov ki se peljejo mimo....pa to da majo bazo v BTC itd

Marsikaterega mescana motijo tisti kamioni.

 

Gonja proti osebnim dizlom je verjetno zato, ker osebna vozila zgenerirajo skoraj 2x toliko CO2 kot tovorni cestni promet.

 

 

Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.

 

O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.

 

Mislis CO-jem? Poleg tega imajo dizli nekoliko visjo omejitev pri NOx.

Vprasanje, ce delajo na tem, da bo voznja draga. Voznja bo draga ce kaj naredijo, ali pa ne. :) Dejansko me pa zanima, ce razmisljajo dalj od naslednjih volitev. Glede na situacijo in njihove ukrepe, bi sicer rekel, da ne razmisljajo niti dve leti naprej.

 

 

Se komentar na carinjenje storitev iz tretjih drzav: carina je namenjena podpiranju lokalnega gospodarstva. Poslovnezi bi morali biti veseli take regulative. ;)

Me pa hipoteticno zanima, ce grem na balkan izven EU po (zobo)zdravstvene storitve, moram tudi placati carino?

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ulalala, po?asi bojo celo priznali, da ima ?e najve? potenciala Mazdin HCCI, ne pa Teslini supadupa elektri?ni avti.

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=287

 

Firma, ki pobira denar od VWja za ogla?evanje, bo jasno napisala kaj tak?nega :) Je pa ta gonja ICE vs. Elektro v bistvu kar sme?na, kot da bi se ljudje prepirali a je bolj? priklopnik al pa roadster.

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Imel bi eno vpra?anje.

 

Torej, ?li smo na po?itnice. Jaz, ?ena, pet otrok in 1300 kg te?ka po?itni?ka prikolica. Tik pod vzponom je ovinek, zato sem zmanj?al hitrost. Ovinku pa je sledil dolg in strm vzpon, jaz pa sem pospe?eval. In je ?tevec za porabo pokazal spodobnih

post-5658-0-40054700-1535828584_thumb.jpg

Pa se mi je pojavilo vpra?anje, kako bi zgledalo to z elektri?nim avtom? Bi kabli sploh zmogli tak pretok energije ali bi vse skupaj stopilo? Kleme akumulatorjev?

Napisano

Kabli se po moje ne bi topili, samo avto ne bi ve? pospe?eval. Fi ?ice (ali konektorja ?e je manj?i; konektorji znajo biti ve?ji bottleneck kot ?ice same) je sposoben prevajat x wattov in ?e od baterije ho?e? iztisnit ve?...ti enostavno ne mora dat. Plus seveda avti so dovolj kompleksni da imajo noter kak failsafe; tako da si ne bo? skuril baterij, ziher je kak elektronski cut off.

 

Je to resno vpra?anje ali si se samo hotel pohvaliti, da ima? porabo kot ta hudi ?portni avti? :P

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Elektricen avto ima veliko vec navora non stop. Ne mores enaciti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Resno spra?ujem. Ker se mi je ?e zgodilo, da sem z BTjko nasedel, pa ko sem se re?eval z vitlom, ki ima nekaj ve? kot kilowatt, so se kabli kar fino segreli. Pa so kabli kar spodobni, ne pa kak?en "?est-kvadrat" cviren... Pri takem pretoku energije se mora potem ?e bolj segret... 

 

:ne vem:

Napisano

Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.

 

Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.

 

?e se ti ljubi malo prebrskaj po kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV31eoSaX4rE8avQL4A

MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci... 

 

Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist.  Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.

 

Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko. 

 

Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor... 

Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.

Napisano

Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.

 

Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.

 

?e se ti ljubi malo prebrskaj po kanalu:

https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV31eoSaX4rE8avQL4A

MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci... 

 

Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist.  Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.

 

Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko. 

 

Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor... 

Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.

Daj kako sliko EV UTV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mislim, da tega ne razumem ravno najbolje: baterije v elektri?nih avtomobilih dajejo ven izmeni?ni tok?

 

Kar se pa kabla pri mojem vitlu ti?e... Mislim, da je enak premer kot tisti na zaganja?u. Bom ob priliki pomeril ampak mislim, da je premera okoli 8mm... Tako da ni ravno neka drobna lajtnga. Je dovolj mo?na, da mi lahko ob "te?ki uporabi" vitla sprazni akumulator tudi, ?e motor dela...

Napisano

Mislim, da tega ne razumem ravno najbolje: baterije v elektri?nih avtomobilih dajejo ven izmeni?ni tok?

Seveda. Trifaznega. :lol:

 

V e-avtih so napetosti konkretne - okol 400V, obi?ajno vitlo pa dela na 12V. Od tod razlika v tokovih in gretju ?ic na 12voltnem vitlu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Danes peljal Nissan Leaf. Presene?en. Za na ?iht in nazaj, za do Ljubljane.. Idealen avto.  :blink: S pravim pristopom bi mi uspel zelo lep domet (na?in eco + e-pedal skupaj kar konkretno pomagata). naj ?e dodam, da ima Krulc v Morav?ah baje prvi v teh koncih servise za baterije elektri?nih vozil. Skratka za drugi avto, oziroma prvi, ?e ste v okolici mesta je super. Pa ne okol govorit, da sem to rekel, ?e meni je nerodno, da hvalim avto na ?trom.  :hohoho:

Napisano

Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).

Napisano

Na AC sem ?el ?al le nekaj kilometrov tako, da to nisem testiral. Na moji dnevni vo?nji v slu?bo in nazaj si pa upam staviti, da bi imel 250 km vo?nje med filanjem. Regeneracija v mestu pa tudi malo pomaga (spusti? gas in dobesedno ne rabi? zavirati saj regeneracija zavira zelo mo?no. Dobesedno nisem na?el nobene slabe lastnosti kar se ti?e vo?nje v primerjavi s klasi?nimi gorivi. Kve?jemu so pospe?ki bolj zabavni kot pri povpre?nih avtih (150 konjev, 320 Nm navora, ki je na voljo takoj).

 

Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem ga tud vozil, ampak le ene 150km. Najve?ji minus, ki je zelo nadle?en je tisto padanje procentov polnosti baterije. To gre prakti?no tako hitro, da mora? v glavi skos prera?unavat a bo dovolj do cilja in nazaj al bi blo bolj? klimo pa radio ugasnt pa mogo?e samo 80km/h po avtocesti. Stresno, ?e se mene vpra?a. Ko bo domet elektri?arjev vsaj tam okoli 500km pa verjetno res ne bomo rabil drugega avta.

 

Jah do kakega Bleda in nazaj pa kako stanje v koloni, zna biti pa jeba. Kot sem napisal, za ene 30km do slu?be, za kot mestni avto je pa fajn. Ne razumem pa uno o prera?unavanju v glavi, kak domet ima?. Saj ti tudi sam prera?unava in ka?e domet.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.