Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno.....saj ?e bi gledal en sam smart telefon danes kaj je v njemu, kako to pridobis, kako se izdela bi verjetno dva mrtva hro??a ve? v statistiko dali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar sem ?e sam ugotovil, da so trenutno dizli euro 6 naj?istej?a vozila. Pa ?e kdo ho?e verjeti ali ne. Drugo je ?isto lobiranje in me?anje megle ter interesi korporacij.

 

 

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Napisano

Samo tisto, kar je EUR 6d temp norma. Torej CD 2.2 samo s SCR. Skyactiv bencinarji ne rabijo ne scavnice, niti dpf, da dosegajo normo, vsaj dokler je ne zaostrijo ?e bolj.

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

 

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin.

 

To pa je argument.   :vskalo:

Napisano

Samo, recimo da gre? v hrib.Dizel gre pri 2000 obratih, benzinar v isti hrib z 3500.Kdo proizvaja ve? ?kode,saj mora? ti bolj pritiskati na plin. Benzinarji so bolj ?isti teoreti?no na valjih pri 70 km /uro v 6 brzini(s praznim tezervoarom, nabitimi gumamo na ful, 69 kg te?kim voznikom. In ?e to na ra?un la?jega avta zaradi benzinskega motorja. :)

 

V realnosti G145 bencinar porabi dober liter ve?, kot pa pi?e na papirju (5,6), dizel CD150 pa vsaj dva litra ve? (3,9) - pi?em za EUR 6 normo. Ker dizel na porabljen liter izpusti ve? CO2 kot bencinar (24 vs 27 g), sta si glede CO zelo blizu. Itak pa CO2 ni onesna?evalec zraka, tako da je debata v to smer brezpredmetna.

Napisano

Hja, na nek na?in je, oz. posledi?no ?e ga je preve?, se za?nejo dogajati ?udne re?i. Vsaj tako znanost razlaga. Ravno za ignorirat ni. Je pa ostalih 'snovi' ?e precej ve?, ki so neposredno bolj ?kodljive.

Napisano

To pa je argument.   :vskalo:

Seveda, da je. In to kar na mestu. Benzinarje se kar lepo vrti proti rde?emu polju, da dajo kaj od sebe, zato pa ve?ino ?asa pijejo kar konktetno ve?. In s tem v praksi ve? onesna?ujejo. Razen pri hitrostih 100,110 na avtocestah.Tam benzinarji kar zmagajo,saj jih kar precej to prakticira. Tej so bolj eko osve??eni.

 

 

Napisano
Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

 

Napisano

?e vedno trdim, so benzinarji v klanec v praksi bolj ?kodljivi.

Jebe? teorijo in njihove meritve. Tam so vsi motorji eko super duper. V realnem ?ivljenju pa polom na polni ?rti. :)

 

 

Napisano

Alex ne mores primerjat dveh popolnoma drugacnih izgorevanj z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ne ni. ?e manj pa na mestu. Ocenjevati onesna?evanje na podlagi obratov, pri ?emer niti o prostornini motorjev ne povemo ni?, je nesmiselno.

Poraba goriva v litrih ni direktno povezana z onesna?evanjem. Po doma?e: nek motor lahko proizvede veliko koli?ino vode in ogljikovega dioksida, drugi pa malo manj?o koli?ino, a veliko ve? strupov.

 

Motorji z notranjim zgorevanjem proizvajajo emisije: CO, CO2, HC, H20, PM2,5, PM10, NOx,...

Nekatere izmed njih so bolj ?kodljive, druge manj, tretje so ne?kodljive.

Koli?ina in razmerje teh emisij je odvisno od na?ina vo?nje, energenta, konstrukcije motorja (kompresijsko razmerje, tlak turbine, predv?ig, lambda...).

Merjenje emisij je precej bolj zapleteno od gledanja obratomerja in polo?aja stopalke za plin.

X2

Napisano

Mladeni?i, preve? se zadr?ujete na fejzbuku in posledi?no so take teze tu... e pur je tako, kot sem napisal jaz. :)

 

 

Napisano

Sem imel priliko vozit Opel Adam bencinar s trivaljnim eno-litrskim bencinskim motorjem. Se je pa zgodilo, da je bil res polno nalo?en. Krenili smo iz Kr?kega, peljali smo se v ?empeter pri Gorici.

 

?e bi takrat za svojega 2,5 literskega turbo dizla pripel prikolico in nalo?il Opela na prikolico, bi bila manj?a poraba. Za pot od Kr?kega do ?empetra smo namre? pokurili dva deci manj kot 25 litrov. Pa je bila vo?nja po avtocesti, ne po nekih planotah in hribih. Zdaj me boste pa prepri?evali, da so ti bencinski motor?ki za kosilnice okolju prijazni? Prepri?ujete lahko, ma prepri?ali me ne boste.

Napisano

Evo, ?e en, ki misli s svojo glavo in na svojih izku?njah podaja mnenje.Tudi ne poslu?a raje. :)

Benzinarji so za kosilnice in ?kropilnice in hipsterje dizli so za resne uomote.

 

 

Napisano

Alex, ti si res postal pravi bencino-FOB, jebomast! :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zaenkrat Alex, kr dobro dr?i dizel fronto. ?e ga boste benzarji stisnili v kot, mu pridem pomagat. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Verjetno vsi poznamo prednosti enega in drugega,so pa na novo ene razlike ki so minimalne glede na pogoje uporabe. Jaz bi rekel,da plin pohodi oba glede ?istosti! Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.