Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale zastonjkarska zgodba se končuje. Sicer je bilo pa to jasno takoj, ko bo v uporabi dovolj EV-jev. Ampak cifre pa so, da te sezuje.

 

Mi je pa smešno kake buče prodajajo, da je povprečna poraba EV-ja 17kWh/100km. Jaz uporabljam različne električarje pa pod 20kWh/100km težko prideš. Pri 130km/h se cifra giblje tam nekje med 25 (avtomobili) - 28kWh/100km (SUV-i).

 

Torej pri 130 na uro bo pri 22kW polnjenju 6,5€, kar je skoraj enako kot pri dizelašu. Mazda 6 dizel porabi pri tej hitrosti 6l/100km, kar je pri današnjih cenah okoli 7€. Se pravi tam tam.

 

Pri hitrih polnjenjih pa 12€ oziroma pri najhitrejšem celo 18€.

 

Da se ti EV splača moraš dejansko polnit doma pri tem pa je zelo dobro, da imaš oreng veliko baterijo, ker recimo tale od Mazde MX-30 je s 35kWh pač smešno mejhna za resno uporabo, saj iz Ljubljane prideš jedva do Bleda in nazaj po omejitvah.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Norvezani se sedaj tolcejo po glavi. To je drzava ki je polna tesel, ki so bile subvencionirane. Te periode je sedaj mimo.....stroski so sedaj vecji kot s klasiko, po vrh vsega sedaj placujejo se veliko vecje cestnine, ker so ravno zaradi elektricarjev uvedli obrabo cest na težo avtov.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je Carot napisal:

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

 

Ja tale podatek sem že videl in je vedno namenjen manipulaciji ter poveličevanju EV-jev. Namreč ne pove ničesar pametnega le to, da boža ego kupcev EV-jev. Za lastništvo te v končni fazi zanima le in samo kolk te zadeva na koncu stane ne pa to, da je izkoristek ICE motorjev pač le tam v rangu nekje 30% medtem ko je EV nekje okoli 90%.

 

Ampak dejansko je verjetno za te čase najboljša izbira PHEV. Lahka baterija s kapiciteto nekje za 40km vožnje, kar zadošča večini uporabnikov za dnevne migracije po mestih. Za vse ostale vožnje pa skrbi ICE motor, ki omogoča normalno mobilnost in skupaj z elektromotorjem niža porabo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.

Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔

Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Prvi EV, ki mi je celo všeč pa še Audi za povrh. 😲

 

 

33112_1.png

Napisano
cf4d6075cbaec3d0ed10-izpusti-co2-predpis
SIOL.NET

Evropska unija se odloča, ali naj prihajajoči emisijski standard Euro 7 začne nadzorovati realne izpuste emisij kar neposredno iz avtomobila skozi njegovo celotno obdobje uporabe. Nova pravila bi lahko imela...

Mogoče ni ravno prava tema, ampak s5 protežiranje e vozil ... ti birokrati v Bruslju res izgubljajo stik z realnostjo.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

 

AMpak res... k nima prečk zgleda dejansko OK. Šele zdajle opazil, da jih nima, ker me ni nič motilo (ok mogoče bočna linija stekel je malce wierd)

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Če si pravilno razlagam ima Mazda dosti efektivni pogonski sklop in majhno porabo ... najbolj požrešen pa je bil na testu vw.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 13. 2. 2021 ob 15:00 je Alex napisal:

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

Tako je, stavim na priključni hibrid.

Osebno bi potreboval vozilo s katerim naredim do 150km na elektriko, kar bi več kot zadostovalo moji klasični dnevni vožnji v službo in manjše aktivnosti po mestu, za vse ostalo (izleti, morje...) pa mi je čisto vseeno koliko bencina pokurim, saj ne grem vsak dan na daljšo vožnjo. Predvidevam, da večino lastnikov naredi največ km zaradi vožnje v službo in temu primerno bi mogli prilagoditi pogone, ne pa da posiljujejo ta električna vozila potem pa rabiš tri postanke da prideš cilja, pa treseš se kje boš našel električno pumpo.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Točno tko - al dva avta (električni in klasika) al pa en PHEV, ki bi imel dometa na elektriko vsaj 100km za več pa klasičen motor.

33112_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Reciklaža elektrikarja.....🙈😃😂🤣

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pravkar prebral, da je nadzvočni potniško letalo Concord v eni uri porabil 25.000 litrov goriva.

 

In zdaj bomo svet rešili, če bom jaz, ki porabim kakšnih 3000 litrov na leto, prešoltal na elektriko...

 

Se pa ne čudim veliki porabi. Je bil bencinar. Če bi bil dizelaš... :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
dne 22. 12. 2021 ob 22:41 je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

A sem prav razumel, tipo je kupil rabljeno Teslo in so ga nategnili pri prodaji? V bistvu je skoraj ni vozil in se je ni mogel naveličat, ampak nova baterija bi stala pa večkratnik tržne vrednosti avta. Se pravi lose lose situacija... ne moreš popravit in ne moreš prodat pokvarjeno. Se pravi je to več ali manj edina rešitev in to bo očitno problem rabljenih električarjev.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 4. 2022 ob 7:10 je Slivka napisal:

Enkrat sem nekje slišal, da električnega avta ne prodaš ampak se ga znebiš...

Drži kot pribito!

Baterija ima omejeno življenjensko dobo.

Že pri Tomos E-Lite je problem ker ne deluje v kolikor ni original in je dražja kot je vreden komplet moped

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.