Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

3-kolesnik oziroma trike je bolj za potovanja ob lepem vremenu in za kakšna srečanja.

 

A babe kej dost padejo na tri kolesa? Mislim, če jo povabiš na potovanje pa te fore?

 

Kaj pa za Taxi al pa Uber se da trikolesnika tud ponucat? Mislim, pri treh kolesih bi lahko imel 25% nižjo ceno kot pri štirih, saj veš manj koles manj stroškov. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Te zadeve pač niso za kardaširanje.

So pa sedaj tudi v Evropi in Latinski Ameriki popularne rikše. 

Za kardaširanje je precenjena nemška sveta trojica in Tesla.

Z poševnookimi nimaš šans ; so pa primerni za odklop in če iščeš nekaj kar ni pozerskega in ne rabiš pogosto obiskovati delavnic razen ob rednem servisu.

Če pa želiš biti pravi gretovec nabaviš kakšnega skandinavskega elektromobilca za po cesti.

Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

Te zadeve pač niso za kardaširanje.

So pa sedaj tudi v Evropi in Latinski Ameriki popularne rikše. 

Za kardaširanje je precenjena nemška sveta trojica in Tesla.

Z poševnookimi nimaš šans ; so pa primerni za odklop in če iščeš nekaj kar ni pozerskega in ne rabiš pogosto obiskovati delavnic razen ob rednem servisu.

Če pa želiš biti pravi gretovec nabaviš kakšnega skandinavskega elektromobilca za po cesti.

 

Zakaj s posevnookimi ni sans, kaj pa kaj Lexus, pa Infiniti... 

Napisano

To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je DonFelipe napisal:

Lexus in Infiniti sta podznamki Toyote in Nissana. 

Pač to ni AMG, M in S. 

Kaj ti tu ni jasno?

 

kaj ma to veze, oba sta za kardeširanje...

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬

Če pa vsi rinejo v to smer. 

Kupiš japonca in imaš mir ter se ne obremenjuješ s temi zadevami. 

Moj sovaščan ima Toyota Starlet, letnik 1987 in gre brez težav povsod ter ne jamra.

Jaz sem razmišljal da bi obnovil legendarno MPV-jko.

 

pred 4 urami je Deeyan napisal:

 

kaj ma to veze, oba sta za kardeširanje...

Glej to ni FAW in Mercedes-Benz koncern pri katerem te oderejo za vsako malenkost. 

Ne skrbi, tudi Nivaši smo fajn ljudje, samo razumi da nam ni želja izstopati oziroma se požvižgamo na image.

Nam je važno da prilezemo povsod in da nas ne pusti na cedilu. 

 

 

Koje auto voze vegani? Reno Vegan.

Je tiskarski škrat ali gre res za celjskega vegana?
Ne sam da je vegan ampak je pervert tut... V rikverc preberte NAGE-VLEC 
Kot je znano so Celjski grofje imeli ogromne pašnike in mesnice.
Ali pa je Legvan pobegnil iz pragozdov Latinske Amerike in se ne znajde v križišču ter je pozabil vklopiti smernik?
Drugače pa so legvani argentinska in kostariška specialiteta na ražnju.
image.png
 
Kr Vegan, notri pa usnjen volan 😂
Ta je s tablico povedal celo to... da je Levi vegan 😁😁top kombinacija 🤝
image.png
 
Kako dobiš dodatnih 20 konjev?
image.png
 
Zakaj vsi bežijo od mene?
image.png
 
Je zanimivo ko Franc pove Lojzetu : 
Ženske so mi smešne. Js sem 100 % veganka. A moška čuna je pa iz korenja a kaj 😂
 
Mi je pa Amir lepo povedal : 
ovi vegetarijanci i vegani imaju u kuhinji sve što je meni potrebno za herbar za Školu
 
Zašto vegani ne bi smeli da voze kola?
Pa zato što se svugdje u njima i u djelovima za održavanje te u WD40 koristi svinjska mast
 
 
Napisano

Turki imajo tudi svoj el. avto 

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Turčija piše zgodovino, s svojim prvim električnim avtomobilom in prvim modelom, ki ga je v celoti razvila in...

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Hehe, mal je tog ampak drugač pa grd, pač kot vrćina SUV-ov.

Razen cx 30, seveda. Saj vem, da nisi namerno pozabil naših lepotic. Res pa je, da cx30 ni klasičen suv. 😊

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Razen cx 30, seveda. Saj vem, da nisi namerno pozabil naših lepotic. Res pa je, da cx30 ni klasičen suv. 😊

 

Sej sem napisal večina... bo OK? 😜

  • Všeč 2
  • Haha 2

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bom kar tukaj nadaljeval...ena zgodba,k sem po času spet srečal mlajšega (28 let) sodelavca,k je do pred kratkim imel Nisana Leaf-a (3-4 leta starega🤔).

In ko včasih tako nanese debata,in se o avtih pogovarjamo...bom napisal par dejstev in kaj sem izvedel itd...vi pa si mnenje ustvarite sami.

 

Skratka,sodelavec je tudi strojevodja na SŽ,živi v bloku (brez možnosti polnjenja avta) in je zaradi preračunljivosti (po mojem mnenju) kupil novega Leaf-a.

Polnil je kjer je pač lahko,ko je lahko...včasih pustil pri Lidl-u na Zaloški in peš domov (slab kilometer)....

Enkrat se mu je en celo z strani zakantal v avto...je bila cela kolobocija,k je EV.....

 

In kolega seveda skoz,da zanj obstajajo le še EV-ji itd....poznate te debate....

 

In k je "počen na denar"...sanja,da bi naredil izpite za vleko v Avstriji...in z nastopi na Jesenicah itd....za malenkost boljšo plačo.....

A "hudič"...k Leafa nima na Jesenicah kje polniti...doseg pa je itak premajhen za tja in nazaj...

In sem mu svetoval,da naj kupi enega majhnega šparavnega Dieselčka😀👍

On pa,da bi rad malenkost večji avto...(za eno "rit"...nima niti punce,žene,in otroke tudi ne...in po moje tudi nikoli ne bo imel...)

In mu rečem,da naj ne jemlje avta z turbo-jem...da naj vzame npr. CX-30 z 184 konji...za po mestu super,na relaciji majhna poraba,in čist dovolj velik zanj....

 

In je rekel,da bo vzel 220konjskega Formentorja (ne me spraševat o tem avtu,k nimam pojma,k me tudi ne zanima)

 

In od kolegov izvem,da je razočaran itd....

 

In lih včeraj v nočni ga srečam in povprašam.....in pravi,da je razočaran,k ima 10L porabo po Ljubljani.....

 

Pa pravim..."kaj sem ti svetoval....?"

 

In je rekel,da je 2.0L motor.....in da bo zamenjal za enega hibrida.......

 

 

Brez komentarja....

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Jaz pravim tako, da vsakemu svoje. Vsak ima na voljo izbirati. 

Sodelavc ima tudi škodo EV, ki je ogromno na servisu. 

V očeh sem mu prebral, da mu je žal da je kupil ta jajca. A sedaj je prepozno. 

Najbolj zanimiv, ko greva z šihta.... On se jajca po avtocesti 90-110km/h. Jaz pa vedno mimo 130km/h.

 

Ga moram podražit, kaj gužvo dela 🤣

 

 

 

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kaj še vedno ne dojamete da je vsa elektrifikacija povezana z gretiranjem samo metanje peska v oči in delanje norca iz naš poštenih uporabnikov ?

 

Realnost pa je žal taka da folk še vedno prisega na FAW in Bmw kljub temu da so to največja jajca sveta katera so zdaj še električno nadgrajena. 

Pač služenje na naivnežih se izplača oziroma izpeljan je biznis novega stoletja kateri zraven še časti LeGeBiTriranje, Veganiranje in ostale marketinške neumnosti. 

 

Če se elektronsko jajca po avtocesti 90-110km/h potem dela samo zastoje skupaj s tovornjakarji, samo ko bo pa enkrat ostal brez baterije oziroma mu bo ta odpovedala na avtocesti tako kot je pred dnevi enemu na Zokilenderski obvoznici potem bo pa konec veselja. 

 

Tesliranje pa je zgodba zase oziroma imaš v njenem paketu zajeto še kovidovanje

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

O vzroku za požar in nastali materialni škodi policisti še niso poročali.
WWW.ZURNAL24.SI

Lastnik je komaj preživel. Razbitine mu zaradi nevarnosti ni želelo prevzeti nobeno avstrijsko podjetje za predelavo. Kaj bo, ko se bo nekaj podobnega zgodilo v Sloveniji?

 

Napisano

Ko to berem in iz prejšnjih podobnih situacij opažam, d aje največji problem ravno v tem, da se folk zaleti v izbiri. V tistem trenutku je želja ogromna, ampak vsi pozabijo, da začetno navdušenje vedno po nakupu nekoliko splahni in avto rata orodje, ki potrebuje vzdrževanje in povzroča stroške.

 

Vem, da je težko včasih brzdat čustva, ampak vsaj pri avtih se splača razmišljat na dolgi ali pa vsaj daljši rok. Nakupa samega avta ni tak problem, kot potem vzdrževanje in tudi tukaj konstantno potem beremo kolk je nerganja čez drage servise, rezervne dele, registracijo pa konec koncev tudi poraba nobenega ne pušča prav ravnodušnega pa čeprav poskuša marsikdo skriti, kot da to ni noben problem.

 

Bom samo še omenil lastno izkušnjo izpred dobrih treh let, ko sem menjal avto.

 

- Na začetku sem si hotel dati mal duška in sta v igri najprej bila KIA Stinger s 360KM in VW Arteon z 250KM. Pol ugotoviš, da to bi bilo na začetku super duper fajn ampak stroški s tema dvema bi bili enormni.

- Potem začneš razmišljat, kaj pa če bi bila oba dizla, recimo Stinger z 200KM in Arteon s 190KM. Še zmeri cool, performance nadpovprečne. Ampak ker je nabavna cena obeh visoka bi bilo kasko tudi v nebo. Dat eno plača osamo za zavarovanje in cestnino je pač preveč.

- Pol gremo gledat nižje in si rečeš, sej Škoda Superb ima isti dizel kot Arteon pa še ogromn prtljažnik za športne potrebe je odličen. Ampak ravno je KIA dala ven Proceeda in v GT različici ima bencinskih turbo 204KM pa še uporabna oblika in baby Panamera stil oblikovanja. Cena ugodnejša od Superba za cca 6 jurjev pa še čisto frišen model, ki zgleda kr precej badass.

- Ampak spet začnejo možgančki delat. A rabim 204KM, a rabim 6 sekund do 100km/h, zvok motorja, ko odpreš resonatorje v auspuhu bodo zanimivi glih mogoče kakšen mesec. Poraba pa verjetno okoli 8,5 v povprečju.

- In na koncu greš lepo v salon od Mazde in ker ti je trojka premajhna, X motor nima turbo 180KM in te pusti nekoliko neprepričljivo hladnega si rečeš, ma zajebi vseskupi. Poglej Mazdo 6, ima vse kar rabiš, dizelskih 150KM je čist OK. Ni raketa ni pa niti počasnela, poraba je pod 6 litrov. Uspešno pogajanje, vsa oprema, ki jo načeloma nucam, 29k€ pa roka. Zaradi nizke cene je tud zavarovanje nižje, vzdrževanje nič kej dražje (vsaj zaenkrat).

 

In tko prideš iz začetnih 55k€ na končnih 29k€ in če danes pomislim bi se s Stingerjem vozil podobno, ampak dražje. Driftal ne bi, ker ne bi mel za gume, neko super divjanje in huligansko speljevanje iz semaforjev nekako pri teh letih glih ne paše. In kakorkoli gledam, sem se odločil pravilno samo tiste kurčeve sanke na strehi nekoliko kazijo izkušnjo 😂

 

  • Všeč 7
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Saj v bistvu res ne veš kaj boš kupil na koncu, ko začneš gledati za novim avtom. Najprej si moraš razčistiti, kaj v bistvu sploh potrebuješ in do koliko denarja sploh greš. S časom se potrebe spreminjajo. Pri meni je bila prioriteta benzinar. Električnih avtov niti pogledal nisem, niti ne bodo na mojem seznamu želja po moje nikoli. Upam, da mi ga ne bo potrebno kupiti. Na prvem mestu je bil pri meni cupra fermentor, benzinar, 150 konjev. A kaj, ko so jih  imeli samo z avtomatskim menjalnikom. Testna vožnja je bila dovolj, da sem ga črtal iz seznama. Ta kombinacija je milo rečeno porazna. Menjalnik je ob menjavanju in speljevanju  trzal in motor ni bil prav nič prepričljiv. Poraba na testu je bila 8,5 l/100. Nato sem dobil testno cx 30 z x motorjem za en par ur. Sto kilometrov z njo je bilo dovolj, da je padla odločitev. 

In vsak dan sem bolj zadovoljen z njo. 

Sedaj imam najboljše iz obeh svetov, dizla karavan za prevoz glasbene  opreme in občasno  premagovanje vrhniškega klanca v 6. brzini 😊 in CX-30, da uživam s tihim motorjem, majhno porabo in občasnim vrtenjem motorja v višje obrate. 🤗

 

 

Napisano

Detajl k bo mogoče še bolj razsvetlil mojo zgodbo-pri sodelavcu gre zmeraj za nove avtomobile!

 

In kot je Alex napisal...res na koncu ne veš kaj bi...in nakup je itak taka iracionalna in emocionalna odločitev....

 

Bi pa dodal samo to-moje mnenje je,da če je že "zajebal"...kaj bo sedaj spet menjaval,k bo pri prodaji spet izgubil toliko,da bi se z 10L porabo lahko vozil še leeeeeeta!!!

Plače ima dovolj,da si to lahko privošči🧐...priznaj si in "furaj"...

 

Samo na koncu mi izpade,kot da ima avto samo za to,da gleda na števec koliko mu "pije"...in če ni tista številka k jo hoče...."gremo zamenjati"...

 

Je seveda njegova stvar,kam daje cvenk...samo meni to lih ne gre skupaj z njegovo "preračunljivostjo".....pa smo spet pri iracionalnosti in emocijah pri nakupu avtomobila🙄

Napisano

Aja...še nekaj se mi poraja...preden je kupil je govoril o 220 komjih...včeraj pa o 2.0L motorju (k sem mu rekel,zakaj ni vzel 2.0 CX-30 je rekel..."saj je 2.0")

In gledam...in vidim,da 2.0 ima več kot 300 konjev🧐

 

Po moje ni vse čisto res,kar govori....po moje je vsepovsod malo "naložil"...in nima 2.0 motorja,in tudi nima 10L porabe....ampak več😂

 

Bi ga moral enkrat "ujeti" na parkingu,da mi pokaže🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Na evo ti ga na, pa točno o tem smo govorili pred časom. Oblast dela točno tako kot dilerji droge. Najprej daješ odmerke zastonj al pa smešno poceni, da jih navlečeš in ratajo "odvisni" pol pa udariš na polno, da se kar bliska. Tolk torej o poceni elektromobilnosti.

 

SKETA.DIGITAL

S 1. januarjem 2023 Norveška ukinja oprostitev plačila davka na dodano vrednost ob nakupu električnih vozil. Oprostitev bo veljala le še za...

 

Aja pa še to za šlager, kaj se pripravlja oziroma razmišlja na nivoju EU in bodo morale uvesti članice. Nadomestil za ceste se bo moralo meriti na osnovi mase vozil in sicer na potenco.

 

Predlog je bil, da bi en kilogram mase letno stal 1 cent na kvadrat pri odmeri nadomestila za uporabo cest.

 

Se pravi:

avto mase 1000kg te pride 10€2 ali 100€ nadomestila

pri 1500 kg kot je največkrat povprečje je torej 225€

za električarje, ki so hitro na 2000kg je torej 400€, če je pa to malo večji SUV na elektriko pri 2500kg mase pa je letno že kar 625€ dajatve za ceste.

 

Kot kaže gre nekako za Norveški model in če recimo upoštevamo, da se bo štela le masa nad 500kg pa je pol takole in tole bo bolj verjetna možnost.

1000kg = 25€

1500kg = 100€

2000kg = 225€

2500kg = 400€

 

Kr lep udarec za električarje in SUV-e.

 

33112_1.png

Napisano

Sej sploh ne gre za to... gre za manipulacijo, ki ji ovce redno nasedajo.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Sej sploh ne gre za to... gre za manipulacijo, ki ji ovce redno nasedajo.

Končno nekdo ki je ugotovil omenjeno in se ne vdaja v usodo elektro pogona. 

Vprašanje kako bo to potekalo v urbanem okolju kjer so garažne hiše in kako bodo zdržale električno obremenitev ali pa v blokih ko bodo kabli viseli iz oken skozi nadstropja. 

Kune bodo veselo kablovje grizle.... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.