Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Vsaj nekje smo pametnejši od ostalih Evropejcev. Čeprav imam občutek, da se nam je to samo 'usralo' in da ni plod razmišljanja...

Mi se bomo držali dizlov in benzinarje do konca. Hvala bogu, da nismo padli na limanice evropskim birokratov, ki nam pripovedujejo pravljice, kako bodo z električnimi kosilnicami rešili planet. 😄

 

 

Napisano

Hja tud tole ni novička, kjer bi se kar odmahnilo z roko. Jaz osebno, če bi imel električarja al pa hibrida 100% ne bi parkiral v lastni garaži.

 

WWW.RTVSLO.SI

Norveška ladjarska družba Havila Kystruten zaradi nevarnosti požarov ne želi več prevažati električnih avtomobilov. Prepovedi se...

 

33112_1.png

Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Tole spodaj že nekaj let čivkamo elektroenergetiki stare šole. :)  

 

image.png

https://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/zavrnili-namestitev-polnilnice-vsi-boste-brez-elektrike.html

 

Saj to že golobi na veji čivkajo, da je omrežje prešvoh za te električne bedarije... Ne vem, kdaj bo narod se zbudil.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Problem je to, da bo ven metalo tud tiste, ki nimajo električnih avtov. Pol bo pa kažin med sosedi. To skoraj zgleda tako kot, da bi radi vnesli razdor med folk, da ne bi bil tolk povezan. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Problem je to, da bo ven metalo tud tiste, ki nimajo električnih avtov. Pol bo pa kažin med sosedi. To skoraj zgleda tako kot, da bi radi vnesli razdor med folk, da ne bi bil tolk povezan. :nevem:

Žal...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Saj to že golobi na veji čivkajo, da je omrežje prešvoh za te električne bedarije... Ne vem, kdaj bo narod se zbudil.

Ja če pa folk skoz šopajo z izrazi "zeleni prehod" ,0-emisij,sončni paneli-prihodnjost elektrooskrbe ipd....folk pa kot ovce-vse verjame...

 

Napisano

Imam občutek, da se bo ta bedarija kmalu končala. Če bo le narod spregledal... Kar pa imam upanje, da bo:prstgor:

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Hja tud tole ni novička, kjer bi se kar odmahnilo z roko. Jaz osebno, če bi imel električarja al pa hibrida 100% ne bi parkiral v lastni garaži.

 

WWW.RTVSLO.SI

Norveška ladjarska družba Havila Kystruten zaradi nevarnosti požarov ne želi več prevažati električnih avtomobilov. Prepovedi se...

 

 

 

Najvecja ironija pa je ta, da ima ravno ta ladjar trajekte na elektro pogon :P:D :D ... konkurenca pa se menda ze veseli... in na svojih trajektih nudi celo polnjenje EV med prevozom ... :P 

 

WWW.HAVILAVOYAGES.COM

Havila Castor sail the Geirangerfjord powered entirely on battery as the world's first cruiseship.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Imam občutek, da se bo ta bedarija kmalu končala. Če bo le narod spregledal... Kar pa imam upanje, da bo:prstgor:

 

Dejstvo, da so meduze preživele že 650 milijonov let brez možganov, daje upanje tudi za narod. Upam samo, da ne bo trajalo naslednjih 650 milijonov let, da spregledajo...

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

 

 

Najvecja ironija pa je ta, da ima ravno ta ladjar trajekte na elektro pogon :P:D :D ... konkurenca pa se menda ze veseli... in na svojih trajektih nudi celo polnjenje EV med prevozom ... :P 

 

 

 

Silno ekološko res polnit EV-je na ladjah, ki jih v vačini poganja mazut. Bravo res, okoljevarstveniki morajo biti navdušeni do konca. Drugač pa ja... lažje je preprečit požar na bateriji, ki je vgrajena na točno določeno mesto, verjetno je tudi v kakšni kadi, ki jo lahko zalijejo, da ugasnejo požar, kot pa stotine potencialnih izvorov ognje vsepovsod po ladji.

 

Tko, da ja  - še zanimivo bo. Kdor bo pa prvi naredil še boljšo baterijo, ki bo ognjevarna bo pa zmagovalec.

33112_1.png

Napisano

Ah…. Pa se ne bo kar v stotinah EVjev naenkrat vzgala baterija? Ker se to tako pogosto dogaja ane? 
 

To je taka neumnost, kot to, da tisti, ki vozijo na plin, ne smejo v garazno hiso… Statisticno pa kolikor vem, moznost pozara ni nic vecja pri plinskih vozilih… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma ne bodo se vžgala vse naenkrat, ampak verjetnost se poveča, če maš velik EV-jev gor in kako boš gasil enega, ki je parkiran nekje vmes, da se ne da prit niti zraven. Zelo hitro se vžgejo sosednji itd. Gašenje baterij je faking zajebano - vprašaj gasilce. Če je na odprt, kjer ponavadi testirajo in se da varno prit zraven je ok. Kaj pa tam, kjer os ozki prostori, natrpano parkiranje?

 

Zaenkrat so EV-ji še v veliki manjšini pa je veliko zavajanje to, da se govori, da se vname enako EV-jev kot ICE-jev. Seveda EV-jev je mogoče 5% ostalih pa 95%. Ko bo EV-jev 50% bo pa takih požarov 5x več. Verjetno je nekaj na tem, da so se odločili pri ladjarju za tako potezo. če ne bi bilo nič nevarno. Verjetno niso tako neumni, da bi si pljunili pa še usrali v skledo iz katere jedo? 

 

Kar se pa LPG plina tiče je pa prepovedan v podzemnih garažah. Bolj zaradi tega, ker je težji od zraka in se ob morebitnem puščanju nabira pri tleh in v podzemni garaži je to težko prezračit. CNG je boljši, ker se dvigne in ga prezrečevanje lahko "obdela". Da bi zagorel je malo verjetno je pa verjetno ta prepoved vseeno bolj logična kot prepoved uporabe mobitela pri tankanju goriva. Pa imaš danes skoraj na vsaki črpalki še vedno ta znak s prečrtanim mobitelom.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Da bi zagorel je malo verjetno je pa verjetno ta prepoved vseeno bolj logična kot prepoved uporabe mobitela pri tankanju goriva. Pa imaš danes skoraj na vsaki črpalki še vedno ta znak s prečrtanim mobitelom.


To se pa strinjam… Poleg tega Petrol se forsira placevanje z aplikacijo preko mobilnika ;) … Sicer so res navodila taka, da naj bi QR kodo skeniral iz avtomobila… ampak se nikogar nisem videl, ki bi to pocel… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

Ah…. Pa se ne bo kar v stotinah EVjev naenkrat vzgala baterija? Ker se to tako pogosto dogaja ane? 
 

To je taka neumnost, kot to, da tisti, ki vozijo na plin, ne smejo v garazno hiso… Statisticno pa kolikor vem, moznost pozara ni nic vecja pri plinskih vozilih… 

 

 

Li-Ion ima potrjeno verjetnost samovžiga 1:1000000

 

Zdaj si preštej koliko je telefonov v SLO, in da bodo tisti stari prej ali slej v kakšni nočni omarici naredili svojo reakcijo.

 

Toyota ima v svojih hibridnih modelih prav Li-Ion...potem pa je tu še kak udarec ali prometna in voilaaa

Napisano

Statistika pravi, da zagori 11-krat manj pri vozilih Tesla kot pri povprečnih vozilih v ZDA. Je pa res, da medijsko je to bolj izpostavljeno…. Ker ce zagori navaden avto, marsikdaj nic nikjer ne pise, ce zagori Tesla ali drugo EV vozilo, pa so polni casopisni stolpci ;)

 

 

INSIDEEVS.COM

The company reports that fire incidents are 11x lower for Tesla vehicles than the average vehicle in the US.

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz v praksi še nisem videl EV goreti, klasike pa ... Kakšno turbino raznese, zabasan DPF se vžge ... Skoraj vsako leto vidim en avto, ki gori.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Je pa 'navaden' avto malo lažje pogasit kot pa električnega...

 

Električnega se da čist enostavno pogasit. Kontejner vode pa cel avto potopit vanjo in pustit nekaj dni.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz v praksi še nisem videl EV goreti, klasike pa ... Kakšno turbino raznese, zabasan DPF se vžge ... Skoraj vsako leto vidim en avto, ki gori.

 

DPF se ne vžge, ker to ni isto kot saje v hišnem dimniku, ki se lahko vžgejo. Pred desetletjem je bil vpoklic zaradi grelcev DPF-ja, ki so lahko se samovžgali. Ampak to mislim, da je takrat uporabljal BMW pa VAG. Ampak so z vpoklicem rešili problem.

 

Turbo na običajnih avtih ne raznese. To se zgodi kvečjemu pri ekstremnem tuningu, sam to ne paše zraven v to zgodbo. Pa tudi, če bi turbo razpadel je možnost vžiga majhna. Navadno pri ICE prihaja do vžiga, če kje gorivo pušča in curlja na razgrete dele, al pa da pride do kratkih stikov na napeljavi pa se ta vname.

 

Ne vem, samo jaz pa sem videl na cesti goreti avto v vsej svoji vozniški karieri zgolj 1x pa kljub temu vozim gasilni aparat s sabo. Verjetnost je sila majhna, ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj bi človek rekel, da ni omembe vredna verjetnost, ampak vsaj je upanje, da pogasiš začetni požar. Večino tega časa, ki ga omenjam, EV-jev sploh še ni bilo in da je malo večji razmah le teh šele zadnjih nekaj let. Ko bo teh večina, takrat gasilnega aparata ne bom več vozil s sabo, ker je brez veze, saj z njim ne narediš absolutno nič, če se vžge EV.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Električnega se da čist enostavno pogasit. Kontejner vode pa cel avto potopit vanjo in pustit nekaj dni.

Pol ga daš pa ven...in se čez nekaj dni spet vžge...

 

Stvar je pač taka,da že kot nova ni "ziher",če je pa poškodovana pa sploh.

Problem je v tem,ker če se temperatura ne more absorbirati,pol ni poti nazaj...t.i. termični "pobeg" oz. stvar bo tako dolgo gorela,dokler ne zmanjka snovi...za to pa v večini gasilci lahko le kontrolirajo,da se ne razširi,ker baterija bo gorela,dokler ne bo popolnoma zgorela...za to pa požar EVja izgleda drugače kot pa pri ICEjih...ICEja lahko pogasiš,in še od avta nekaj "prepoznavnega" ostane...pri EVjih pa se večji del avtomobila stopi do te mere,da je vse skupaj dokaj neprepoznavno.

Torej gasilci le omejujejo,ker "bazena z vodo" (da bi bateriji odvzeli odvečno temperaturo) nimajo...z odvzemom kisika pa itak brez veze,k ob razkrajanju elektrolita nastaja toliko kisika,da dejansko baterija hrani svoj lastni ogenj,dokler popolnoma ne zgori....tukaj gasilci kot rečeno nimajo kaj,razen "gledati" in paziti,da se požar ne razširi.

Pri kolegu-sodelavcu (sem že pisal o njem),ko se mu je en z strani "zakantal" v Nisana Leaf-a si gasilci niso upali odklopiti glavne baterije (ali pa niso bili poučeni oz. pač niso znali🤔🤨),in je moral kolega odklopiti sam...

 

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz v praksi še nisem videl EV goreti, klasike pa ... Kakšno turbino raznese, zabasan DPF se vžge ... Skoraj vsako leto vidim en avto, ki gori.

Tega je na Youtube-u kolikor hočeš,a ne smemo vsega,kar je tam naloženo verjeti,ker obstajajo tudi posnetki,kot je ta...

 

 

TO NI EV-AVTOBUS!!!!

To je avtobus na plin,kjer se z varnostnimi ventili plin spusti na prosto,da kontrolirano zgori brez eksplozije...je pa zadeva nič manj spektakularna🙄

pred 4 minutami je Boss napisal:

 

DPF se ne vžge, ker to ni isto kot saje v hišnem dimniku, ki se lahko vžgejo. Pred desetletjem je bil vpoklic zaradi grelcev DPF-ja, ki so lahko se samovžgali. Ampak to mislim, da je takrat uporabljal BMW pa VAG. Ampak so z vpoklicem rešili problem.

 

Turbo na običajnih avtih ne raznese. To se zgodi kvečjemu pri ekstremnem tuningu, sam to ne paše zraven v to zgodbo. Pa tudi, če bi turbo razpadel je možnost vžiga majhna. Navadno pri ICE prihaja do vžiga, če kje gorivo pušča in curlja na razgrete dele, al pa da pride do kratkih stikov na napeljavi pa se ta vname.

 

Ne vem, samo jaz pa sem videl na cesti goreti avto v vsej svoji vozniški karieri zgolj 1x pa kljub temu vozim gasilni aparat s sabo. Verjetnost je sila majhna, ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj bi človek rekel, da ni omembe vredna verjetnost, ampak vsaj je upanje, da pogasiš začetni požar. Večino tega časa, ki ga omenjam, EV-jev sploh še ni bilo in da je malo večji razmah le teh šele zadnjih nekaj let. Ko bo teh večina, takrat gasilnega aparata ne bom več vozil s sabo, ker je brez veze, saj z njim ne narediš absolutno nič, če se vžge EV.

Sem lih pred kratkim v Hoferu kupil en gasilni aparat od Glorie👍...so imeli samo še enega...ne vem več koliko...20-25€🙄 2,5kg z manometrom👍...je skoz v Mazdici😊

Popravljeno od skritikrt
Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Električnega se da čist enostavno pogasit. Kontejner vode pa cel avto potopit vanjo in pustit nekaj dni.

 

Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.

 

@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.