Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Če mu je štroma zmanjkalo, se ni dobro pripravil za na pot, druge razlage ne vidim tle.

 

Se je, ampak zastojev ne moreš predvidet. Pa laufa klima v zastoju urco ali dve pa vse živo in poka premal dometa do polnilnice. To se dogaja po tekočem traku, ker na takih poteh grem jaz na tankštelo, ko mam še vsaj 200km dosega, teli EV-ji imajo pa max 200km dometa, če ne polniš do konca oziroma do priporočljivih 80%.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 5. 2023 ob 17:54 je robertk6 napisal:

Hmmmm pa pravijo eni tukaj da ni novega avta 4X4,7 sedežev, meglenke .....

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive 7s TSS Avt.- NA ZALOGI , letnik:2023,78590 EUR - prodam :: Avtonet ::

 

p.s. malo heca mora bit

 

Ampak brez sank na strehi pa ne morejo...

In vlečne kljuke nima...

Pa še avtomatik je...

No, vse to bi šlo, bolj me moti nekaj drugega. Če bi ceno delili z 2, ne pa da dajo 2 tisoč evrov popusta, bi res šel ponj...

Napisano

Ko prebereš take neumnosti. V nemške električne kosilnice vgrajujejo kitajske motorje, narejene v Srbiji. In potem kao kupiš nemški avto. 😊😊

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/avtom-z-notranjim-zgorevanjem-se-bomo-prostovoljno-odpovedali-406304?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1685821669

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko prebereš take neumnosti. V nemške električne kosilnice vgrajujejo kitajske motorje, narejene v Srbiji. In potem kao kupiš nemški avto. 😊😊

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/avtom-z-notranjim-zgorevanjem-se-bomo-prostovoljno-odpovedali-406304?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1685821669

 

Katič je res strup, človek obvlada. Sem bil že na par njegovih izobraževanj. Manjka takšnih ljudi kot je on.

Napisano

Komentatorji pa so za kozlat...

 

Npr. taki polpismeni se imajo za "Slovence" ... 🤑 ... 

 

image.png

 

 null

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Priznali itak ne bodo... je pa to itak ze tudi dokazano pri recimo tiskalnikih... kjer po preteku garancije javi napako, kjer je potem potrebno menjat glavo, kar pa ekonomsko pomeni, da je ceneje kupiti nov tiskalnik :D ... Sicer se proizvajalci otepajo pred takimi trditvami... ampak ce ne drugega, dvom v to obstaja ... Tezko je reci, da gre za nakljucja, ce se vzorec mnozicno ponavlja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni

Točno tako.

 

Pri tej nečedni praksi prednjači Mercedes, ki pa je/bo hitro dobil posnemovalce.

 

Si predstavljaš, da z električnim avtomobilom ne bi obiskoval servisa, razen za menjavo pnevmatik in enkrat na 10 let še menjavo zavornih oblog in diskov (zaradi rje). To je pa ja nezaslišano. 😃

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni

Jap, nam je dokazal na predavanjib da je mercedes najhujsi, baterija vrze napako po 150000 vklopih. Top električni avteki bi naj bili hyundai kia. Fiat 500 insmart 461 sta tudi brez tezav ker imata celoten sklop od boscha. 

Povedal se je 1000 stvari za katere si niti mislil nebi. Človek res obvlada.

Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Bosch tudi ni več kar je bil.

A se bo plesalo vseh 212 občinskih plesov?

Ne na pamet...

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Ne na pamet...

Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?

Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.

Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.

Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je DonFelipe napisal:

Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?

Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.

Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.

Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?

Pogovarjamo se o tehnologiji, proizvajalcih sklopov in tezavah oz trpeznosti elektricnih vozil. 

Elektricnega avta nebi kupil, me pa zanima sama tehnologija, delovanje, razlike med sistemi, proizvajalci sklopov, vzdrzevanje, popravila...

Na konc koncev ni toliko sestavnih delov v elektricnem avtomobilu (grobo: polnilnica, baterija, elektromotor, inverter) kot v avtomobili z notranjim izgorevanjem.

Je pa to zelo dobra trzna nisa za serviserje, kdo se bo izobrazil za popravilo (ne menjavo sklopov) posameznih sklopov, tako kot pred leto ko je bilo vedno vec avtomatskih menjalnikov serviserjev ki bi jih popravljali pa ne. Menjat celoten sklop ve vsak, diagnosticirat in popravit samo okvarjen element v sklopu pa ne.

Popravljeno od scania
Napisano

Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Napisano
pred 46 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da. 

Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.

Napisano
pred 57 minutami je scania napisal:

Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da. 

Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.

Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov. 

EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...

Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek. 

Napisano
pred 12 urami je DonFelipe napisal:

Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Kvečjemu bo obratno.

 

Vsi ti downsizing Euro 6D in podobni benz in dizl turbaki, wannabe hybridi ipd, narejeni na meji, z DPF in GPF, bodo prej ali slej klonili in se ne bo dalo nobenemu ukvarjati s popravili.

 

V električni avto pa morajo vgraditi napake, če želijo, da se kdaj oglasi na servisu, sicer bi vozil in vozil ...

Napisano
pred 12 urami je DonFelipe napisal:

in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

 

Izgleda se trend obraca... Recimo Mazda ima pri modelu CX-60 zaromet ze tak, da se da menjati samo steklo. Prej si moral menjati cel odbijac, ker je bilo vse skupaj zalepljeno... Sedaj pa se menda da menjati tudi samo steklo... in tudi narociti se ga menda da ... Prej je servis lahko narocil samo cel zaromet ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 urami je DonFelipe napisal:

Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov. 

EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...

Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek. 

Mene zanima tehnologija. Trenutno če bi menjaval bi se spustil do PHEV. Drugače pa, kdor ima voltaiko in do službe 10-20km zakaj se nebi vozil z električnim avtom.

Napisano

Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.

Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....

Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....

 

Ja.  

   

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano

Po domač je kot metek.... 🤔

Puška ga izstreli, kugla pa s časom vedno manj leti..... :nevem: 😉

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.

Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....

Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....

 

Ja.  

   

Neki mi diši na nateg.

Napisano

Možno. Kolega ima Etrona in tudi neke hude konje. Pa mi je reku, da je menda samo 55kW motor.  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.