Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Če mu je štroma zmanjkalo, se ni dobro pripravil za na pot, druge razlage ne vidim tle.

 

Se je, ampak zastojev ne moreš predvidet. Pa laufa klima v zastoju urco ali dve pa vse živo in poka premal dometa do polnilnice. To se dogaja po tekočem traku, ker na takih poteh grem jaz na tankštelo, ko mam še vsaj 200km dosega, teli EV-ji imajo pa max 200km dometa, če ne polniš do konca oziroma do priporočljivih 80%.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 5. 2023 ob 17:54 je robertk6 napisal:

Hmmmm pa pravijo eni tukaj da ni novega avta 4X4,7 sedežev, meglenke .....

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D Executive 7s TSS Avt.- NA ZALOGI , letnik:2023,78590 EUR - prodam :: Avtonet ::

 

p.s. malo heca mora bit

 

Ampak brez sank na strehi pa ne morejo...

In vlečne kljuke nima...

Pa še avtomatik je...

No, vse to bi šlo, bolj me moti nekaj drugega. Če bi ceno delili z 2, ne pa da dajo 2 tisoč evrov popusta, bi res šel ponj...

Napisano

Ko prebereš take neumnosti. V nemške električne kosilnice vgrajujejo kitajske motorje, narejene v Srbiji. In potem kao kupiš nemški avto. 😊😊

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/avtom-z-notranjim-zgorevanjem-se-bomo-prostovoljno-odpovedali-406304?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1685821669

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko prebereš take neumnosti. V nemške električne kosilnice vgrajujejo kitajske motorje, narejene v Srbiji. In potem kao kupiš nemški avto. 😊😊

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/avtom-z-notranjim-zgorevanjem-se-bomo-prostovoljno-odpovedali-406304?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1685821669

 

Katič je res strup, človek obvlada. Sem bil že na par njegovih izobraževanj. Manjka takšnih ljudi kot je on.

Napisano

Komentatorji pa so za kozlat...

 

Npr. taki polpismeni se imajo za "Slovence" ... 🤑 ... 

 

image.png

 

 null

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Priznali itak ne bodo... je pa to itak ze tudi dokazano pri recimo tiskalnikih... kjer po preteku garancije javi napako, kjer je potem potrebno menjat glavo, kar pa ekonomsko pomeni, da je ceneje kupiti nov tiskalnik :D ... Sicer se proizvajalci otepajo pred takimi trditvami... ampak ce ne drugega, dvom v to obstaja ... Tezko je reci, da gre za nakljucja, ce se vzorec mnozicno ponavlja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni

Točno tako.

 

Pri tej nečedni praksi prednjači Mercedes, ki pa je/bo hitro dobil posnemovalce.

 

Si predstavljaš, da z električnim avtomobilom ne bi obiskoval servisa, razen za menjavo pnevmatik in enkrat na 10 let še menjavo zavornih oblog in diskov (zaradi rje). To je pa ja nezaslišano. 😃

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni

Jap, nam je dokazal na predavanjib da je mercedes najhujsi, baterija vrze napako po 150000 vklopih. Top električni avteki bi naj bili hyundai kia. Fiat 500 insmart 461 sta tudi brez tezav ker imata celoten sklop od boscha. 

Povedal se je 1000 stvari za katere si niti mislil nebi. Človek res obvlada.

Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Bosch tudi ni več kar je bil.

A se bo plesalo vseh 212 občinskih plesov?

Ne na pamet...

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Ne na pamet...

Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?

Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.

Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.

Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je DonFelipe napisal:

Zakaj pa potem ob vsaki otvoritvi oziroma postavitvi polnilc organizirajo fešte v vsaki občini?

Pred kratkim je bil na Škofljici fešta pri Hoferju.

Župan vse obljublja, na koncu pa ostaneš brez vsega.

Kaj pa boste ko bodo ukinili subvencije?

Pogovarjamo se o tehnologiji, proizvajalcih sklopov in tezavah oz trpeznosti elektricnih vozil. 

Elektricnega avta nebi kupil, me pa zanima sama tehnologija, delovanje, razlike med sistemi, proizvajalci sklopov, vzdrzevanje, popravila...

Na konc koncev ni toliko sestavnih delov v elektricnem avtomobilu (grobo: polnilnica, baterija, elektromotor, inverter) kot v avtomobili z notranjim izgorevanjem.

Je pa to zelo dobra trzna nisa za serviserje, kdo se bo izobrazil za popravilo (ne menjavo sklopov) posameznih sklopov, tako kot pred leto ko je bilo vedno vec avtomatskih menjalnikov serviserjev ki bi jih popravljali pa ne. Menjat celoten sklop ve vsak, diagnosticirat in popravit samo okvarjen element v sklopu pa ne.

Popravljeno od scania
Napisano

Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Napisano
pred 46 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj ne dojameš da so minili časi ko ne moreš več sam menjavati žarnic in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

Povej mi katera zadeva oziroma koliko vozil narejenih po letu 2004 bo dočakalo status starodobnika? Niben, saj jih večina že leta 2012 zgnila in povsem razpadla. Sosed ima Golf VII pa ga bo kmalu dal na odpad ker se mu ne da z njim ukvarjati ker crkuje že vse od motorja, ta mesec se je razcvetel, turbina žvižga, itn... pazi to : igranje golfa je drag šport v kolikor nimaš sponzorjev, imaš pa Toyota Corolla letnik 1991 s statusom starodobnika kateri ima blizu 500-000km pa se peljaš povsod. Pa ni daily driver ampak se z njo vozikam vsakdan! Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da. 

Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.

Napisano
pred 57 minutami je scania napisal:

Komentiram lahko menjalnike, ko sem popravljal sem se zadevi posvetil in menjal del ki je bil v okvari. Glede starodobnikov, moja mazda bo ziher, če prav vzdrzuješ avto se da. 

Drugače pa tako kot ev clinica je ena izmed firm, ki popravlja zdeve ne menjuje sklope, torej se da tudi pri električnih vozilih.

Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov. 

EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...

Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek. 

Napisano
pred 12 urami je DonFelipe napisal:

Te električni pa bodo čez par let polnili odpade.

Kvečjemu bo obratno.

 

Vsi ti downsizing Euro 6D in podobni benz in dizl turbaki, wannabe hybridi ipd, narejeni na meji, z DPF in GPF, bodo prej ali slej klonili in se ne bo dalo nobenemu ukvarjati s popravili.

 

V električni avto pa morajo vgraditi napake, če želijo, da se kdaj oglasi na servisu, sicer bi vozil in vozil ...

Napisano
pred 12 urami je DonFelipe napisal:

in ko se večini ne da več menjati samo delček ampak samo celoten sklop oziroma je cilj samo en naravnan na sistem kupi-zgoni-zavrzi ? 

 

Izgleda se trend obraca... Recimo Mazda ima pri modelu CX-60 zaromet ze tak, da se da menjati samo steklo. Prej si moral menjati cel odbijac, ker je bilo vse skupaj zalepljeno... Sedaj pa se menda da menjati tudi samo steklo... in tudi narociti se ga menda da ... Prej je servis lahko narocil samo cel zaromet ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 urami je DonFelipe napisal:

Te delavnice katere omenjaš ne bodo nikoli povsem zaživele razen v rokah parih entuziastov. 

EV so mišljeni samo za kratke razdalje ter brez klancev in ostalih ovir in so mišljeni bolj za bahanje, a v resnici še bolj obremenjujejo okolje ter delajo zastoje v prometu. Samo poglej koliko Teslovcev se cjazi po cestah izven naselja ko gledajo koliko imajo še dosega, da ne govorim ko en tip polni Opel Ampero tako da mu kabel visi na cesti, ipd...

Danes je moderno da se pokažeš kako si prijazen do okolja ter med polnjenjem kofetkaš ter utrujaš ostale z zgodbicami koliko si prišparal, a v resnici nimaš za burek. 

Mene zanima tehnologija. Trenutno če bi menjaval bi se spustil do PHEV. Drugače pa, kdor ima voltaiko in do službe 10-20km zakaj se nebi vozil z električnim avtom.

Napisano

Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.

Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....

Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....

 

Ja.  

   

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano

Po domač je kot metek.... 🤔

Puška ga izstreli, kugla pa s časom vedno manj leti..... :nevem: 😉

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Danes sem peljal službenega vwja na servis in v salonu si ogledam enega ID GTX elektrik. 220kW oz. 299 konjev. Ja bi ga imel. Ma 66k€ je tumač.

Sem štromar ma vseeno mi ni dalo mira glede motorja 220kW?! Si predstavljate kake kable bi potreboval za povezat 220kW? Min. 400mm2. To ni to to....

Pa vprašam prodajalca: Dej povejte mi po pravici, kak motor ima ta 220kW avto? Tip se mi zasmeje in reče 77kW. Teh 220kW je samo kao kratkotrajni pik oz. občutek napram klasičnem motorju.....

 

Ja.  

   

Neki mi diši na nateg.

Napisano

Možno. Kolega ima Etrona in tudi neke hude konje. Pa mi je reku, da je menda samo 55kW motor.  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.