Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moram pohvalt, teli EV-ji so odlični za ohranjanje okolja in zniževanje CO2 -ja. Kr tko naprej, ziher zmagamo. :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Moram pohvalt, teli EV-ji so odlični za ohranjanje okolja in zniževanje CO2 -ja. Kr tko naprej, ziher zmagamo. :whatever:

😂...še malo,pa bodo "učinkoviti" kot nemške podmornice med drugo svetovno vojno...🤣 

Me zanima,kakšne bodo reakcije,k bodo folku začele bajte in bloki goret...po moje bo vsak k bo navadni avto parkiral zelo pazil,da ne bo kje "električnega" v bližini🙄

Napisano

Je pa žalostno,da je en mornar moral na tej ladji pustiti življenje🤨...me zanima,če se bo sedaj končno šlo v postavljanje regulativ okoli transporta,in garažiranja EVjev...zna biti velika "cokla" za to tehniko,k se nič ne izgleda,da bi bila "na pohodu" kaka druga tehnika baterij,katere bi bile zares varne🧐

Napisano

Ja, pa dokler ni preiskave in uradnih zaključkov, je vse ugibanje. In "click bait".

 

EV se statistično gledajo redkeje vžgejo v primerjavi z ICE. Ampak ko se, zgori vse (in še kaj zraven).

 

Tudi hibridi lahko postanejo baklice - bencin in elektrika, kup žic in tehnika na meji - še boljši recept za ogenj.

Napisano (urejeno)

Meni je pa predvsem zanimivo to,da VW (kdo pa drug) poda izjavo,da zaenkrat ne morejo ugotoviti,koliko njihovih avtomobilov je (oz. je bilo😂) na tej ladji.

 

Pa kako neumen oni mislijo,da je folk,da bo to verjel?!!!

 

OK-pač "računica"...enako kot pr "dieselgate-ju"...oz. pač računajo,da bo juha kasneje hladnejša,ko jo bodo morali požrti...

 

Seveda na račun okolja oz. narave....bravo VW👍

 

Točno vedo koliko,kateri in točno kje na ladji so bili parkirani...že zaradi teže-vse je določeno kje kakšen in kateri-vse elektronsko zajeto itd...

 

Aja...in seveda,da se zlažejo koliko EVjev je gor...pol pa k že tako dolgo gori pa naenkrat 500kom.....pol pa verjami izjavam...

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Ja, pa dokler ni preiskave in uradnih zaključkov, je vse ugibanje. In "click bait".

 

EV se statistično gledajo redkeje vžgejo v primerjavi z ICE. Ampak ko se, zgori vse (in še kaj zraven).

 

Tudi hibridi lahko postanejo baklice - bencin in elektrika, kup žic in tehnika na meji - še boljši recept za ogenj.

 

1.) in ko bodo zaključili preiskavo bomo vse izvedeli, tako kot vedno, a ne? Do takrat nas pa odpravijo z besedami, da ne dajejo izjav do zaključka preiskave. Če bi se vžgal dizelski avto bi tole bilo na vseh medijih prva novica.

 

2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.

 

3.) Bencin in elektrika sta v vozilih praktično skos skupaj in redko oziroma skoraj nikoli se ne zgodi, da bi stoječi ICE avto kar naenkrat zagorel brez "pomoči". Navadno se to zgodi ali pri vožnji, slabem designu napeljave, največkrat pa pri hujših nesrečah pa še tam se mora poklopit cel kup stvari, da pride do vžiga goriva (bencin zaradi hlapov nekoliko lažje kot dizel). Pri EV-ju pa ni dost treba saj se lahko vžge kar tako, ker recimo pri nekaj 1000 baterijskimi elementi je lahko zelo hitro kakšen okvarjen. To je recimo tisti pravi samovžig, ko se kar zagodi in zagori samo od sebe.

 

Kako je pa z gašenjem pa itak vemo, če smo hitri in imamo s sabo še gasilni aparat (pametni ga pač vozimo skos v avtu) je pri ICE kar precejšnja možnost za uspeh pri EV pa pozabi, da boš brez gasilcev lahko kar koli naredil. Lahko ga edino v reko al pa morje zapelješ, če ti rata.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

...pametni ga pač vozimo skos v avtu...

Z Hofera od GLORIA...2kg verzija...ne vem več koliko,sam mislim,da ni bil niti 30€🤔-dost bo za moj avto🙄....za EVja pa ni važno kakšen je...tud gasilci ne pomagajo🙄

IMG_20230730_165536.jpg

IMG_20230730_165529.jpg

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.

Sorry, Boss, statistika te žal ne podpre. Evo, evropske, švedske številke, če Američanom in Kitajcem ne verjameš:

THEDRIVEN.IO

Despite the common fear campaigns around EVs catching fire, the data says that petrol and diesel cars are far more likely to catch fire than EVs.

 

Napisano

Hmmm, kdo je rekel, da ne verjamem, ampak ravno ameriške univerze so naredile študije in recimo pri Kalifornijski univerzi Irvine so naredili študijo in ugotovili, da je približno tretjina požarov avtomobilov povzročena s strani samovžiga EV-ja.

 

Druga univerza v Teenesseju je naredila študijo, kjer so iz podatkov ugotovili, da pri 1000 startih EV-avtomobilov pride do 3 samovžigov pri ICE pa v 1 primeru od 10.000 vžigov.

 

Glede tvojega linka pa so podatki jemani na način, da so vzeli število koliko požarov se zgodi na 100.000 prodanih avtov. To pomeni, da ko je prodano 100.000 avtov se izmeri koliko je bilo požarov v tem času. Zakaj tako, ker podatke o požarih imajo in podatke o prodanih avtomobilih tudi, nimajo pa podatkov o starosti vozil in vzrokov zakaj je prišlo do požara.

 

In ja logično, ker na 100.000 prodanih ICE avtov imaš še milijone, ki so že v lasti uporabnikov in je verjetno povprečna starost tam nekje 12-15 let. Se pravi, če požar zajame 20 let star avto je ta tudi v statistiki in to jo naredi izkrivljeno.

 

Pravilno bi bilo, da se izračuna koliko požarov se zgodi v prvih 5 letih od prve registracije in niso vzrok recimo nesreče. Tako se izenačijo kriteriji in dobimo pravo sliko. Take študije še nisem našel ampak slej kot prej jo bo nekdo naredil.

 

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

Bolj objektivni pogled o prihodnjosti EV in ICV-jev...kot zmeraj pri Cardoganu-dober video👍

Napisano

 

 

In še ena😋.

 

"Vsi EVji na ladji so v dobrem stanju..."

 

🧐...ja vidim ja...😂🤣...dobro "izgorevanje" imajo ti EVji👍

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Ne vem, no, bo treba še kak vir pogledati, ne le enega "ICE vernika":

WWW.ELECTRIVE.COM

After the fire on the car cargo ship off the Dutch coast, the media hastily identified an electric car as the cause. Now it turns out - that...

 

Saj ne gre za to,da bi bil ICE vernik ipd...pa tudi če bi bil.

Gre za to,ker zahteva varnostne standarde!

In kaj je narobe z tem?

Ti veljajo za vse živo...ti lahko garantiram-kot strojevodjo,me vsake 3 leta "jebejo" z VPD in prevozom nevarnih snovi,postopki,ukrepanjem v primeru izlitij,nesreč,pozarov itd...da ne nakladam....

Za EVje to ne obstaja...in to za to,ker bi stvar bila neprijetna...vprašaj vsakega gasilca,kaj si o tem misli.

 

Jaz zase vem,da dokler so baterije na litijevi osnovi,mi tak drek ne pride parkiran pred bajto,kaj šele v garažo...in zunaj na javnih parkiriščih se jih tudi izogibam,kolikor se le da...ostali pa-vsak zase ve.

 

EDIT: ko sem kupoval avto...sem o tem že pisal...vidiš kakšnega sem kupil...ga nisem kupil za to,ker bi ga potreboval,ampak ker sem hotel točno takega...da ne nakladam o motorju,menjalniku opremi itd...tukaj bi povdaril le dejstvo,da nisem hotel nikakršno varianto "električarja"...ne EV,ne mild hibrid in tudi plug-in ne...nič od elektrike...in tako bo ostalo,dokler ne bo baterij,ki bodo varnostno "nekaj čisto drugega".

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Saj smo šli že večkrat čez to ...

 

Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).

 

Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?

 

Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...

 

Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Saj smo šli že večkrat čez to ...

 

Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).

 

Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?

 

 

Veliko krivde je v "obračanju besed",kot je primer tudi tukaj...pač,da zadeva izgleda malo drugače.

 

Jaz bi rekel tako-tudi če EV-ji statistično redkeje zagorijo,je strah utemeljen,ker ni toliko problem,da "temeljito pogorijo",ampak,da se jih ne da pogasiti....ker skoraj vse "gori",problem je,če se tega ne da pogasiti!

 

Za EVje seveda veljajo enaki standardi kot za ICEje,a problem je,ker se vsi odgovorni delajo,kot da so zadostni,in to je tisto,na kar Cadogan vedno znova opozarja.

Žalostno,da bo zaradi tega dejstva očitno moralo biti še več žrtev...in še večja škoda za renome EVjev,z čemer se jim v bistvu dela "medvedja usluga",ker tako bo še več potencialnih kupcev dobilo odpor do njih.

 

Jaz bom dodal le moje mnenje,da naj samo naredijo baterije,katere bodo negorljive,in problema ne bo več....samo to bi rad!

Seveda bodo takšni EVji še vedno lahko zagoreli,a tukaj se boš dejansko lahko boril proti požaru,in tu je tista odločilna razlika.

 

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...

 

Statistično gledano-Bullshit.

 

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...

 

Spet nakladanje "rekla-čula"...v bistvu je to le "računica",ker niti proizvajalci avtomobilov in tudi proizvajalci celic ne morejo vedeti,katera baterija oz. celica v paketu je sumljiva tempirana bomba...vse je le računica,ker se celice iz stroškovnih razlogov ne selektirajo,kot to počnejo npr. modelarji,kateri sami sestavljajo baterijske pakete...pač vzame se v račun,da je mogoče ena od "ne vem koliko" celic defektna...in kot že x-krat omenjeno-termalnega pobega celic,ki so na gosto pakirane ena zraven druge...tega ne morejo ustaviti niti gasilci...tu se lahko proizvajalec "postavi na glavo" pri zaščiti pred gorenjem...vse zaman,ker se sproščajo take količine energije,da lahko samo opazuješ,kako lepo gori.

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Ko so dali vn liion baterije so izračunali, da je verjetnost za samovžig 1 proti miljon.

 

Pa se je nekaj časa tuhtalo in tuhtalo, pa ni bilo iz tega nič.

 

Rezultat vsega? Masovna proizvodnja liion baterij vsepovsod. Pogledam samo sedaj okoli sebe, laptop jo ima, telefon jo ima, ročna ura jo ima, brezžične slušalke jo imajo...

 

Ampak se je to pozabilo in živimo dalje. Če se vžge, se pač vžge. V določenih primerih bo pač malo škode, v nekaterih pa ful. Npr goreči Samsungi na avijonu, težke in blesave situacije, možnost da vse skupaj zgori in gre v cugrunt pač obstaja. 

 

Ja pa kaj, folk veselo še naprej kupuje naprave z liion baterijami in piči dalje. Me zanima če se ti sekiraš, ko svoje mašinerije kupuješ, če bo prišlo do samovžiga? Ah dej no mir, lepo te prosim. In isto bo z avti. In isto bo z vsemi drugimi stvarmi. JEBIGA, bo pač zgorela drvarnica ali lopa. Tako to pač je dan danes.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ko so dali vn liion baterije so izračunali, da je verjetnost za samovžig 1 proti miljon.

 

Pa se je nekaj časa tuhtalo in tuhtalo, pa ni bilo iz tega nič.

 

Rezultat vsega? Masovna proizvodnja liion baterij vsepovsod. Pogledam samo sedaj okoli sebe, laptop jo ima, telefon jo ima, ročna ura jo ima, brezžične slušalke jo imajo...

 

Ampak se je to pozabilo in živimo dalje. Če se vžge, se pač vžge. V določenih primerih bo pač malo škode, v nekaterih pa ful. Npr goreči Samsungi na avijonu, težke in blesave situacije, možnost da vse skupaj zgori in gre v cugrunt pač obstaja. 

 

Ja pa kaj, folk veselo še naprej kupuje naprave z liion baterijami in piči dalje. Me zanima če se ti sekiraš, ko svoje mašinerije kupuješ, če bo prišlo do samovžiga? Ah dej no mir, lepo te prosim. In isto bo z avti. In isto bo z vsemi drugimi stvarmi. JEBIGA, bo pač zgorela drvarnica ali lopa. Tako to pač je dan danes.

Bom rekel tako...ti je dovoljeno kupovati petarde,rakete in podobne stvari...JE.

Kaj pa npr. 1kg C4 eksploziva ali kaj podobnega....ne bomo o tem....

 

Bom pa izrazil mnenje,da se mi to zdi omalovaževanje problematike.

 

Primerjava z laptop baterijami,orodjem ipd. tudi ni na mestu,ker je razlika,če se vname laptop z tremi celicami (večina) ali pa z šestimi,ali pa če se vname EV z tisočemi.

 

Pa sem že pisal tukaj o izrednem dogodku na potniskem vlaku,ko je kolega uvažal z polnim potniskim vlakom v Ljubljano,ko se je potnici vžgala baterija na laptopu.

Bila je velika sreča v nesreči,da je to starejši,zelo izkušen strojevodja,ki je bliskovito reagiral,poklical prometnika,da naj takoj postavi vozno pot na peron (ker ni bila),je z tipko premostitve mesta ustavitve (to možnost ima strojevodja,če se sproži alarm za požar v tunelu,na mostu ipd.) preprecil avtomatsko ustavitev,tako da je z zaletom uvozil na peron.

Gorelo je tako,da so se potniki zaletavali v vse zivo in drug v drugega,ker je bilo vse v dimu...

Ne bom več "nakladal"...si lahko situacijo naslikate sami.

Bom pa omenil,da po eni strani škoda,da je bila garnitura KISS (dvopodnik) namesto FLIRT (klasični stiričlenski Stadler), ker KISS nima šprinklerja...na Flirtu bi pa bili potniki lepo "oprani"....gasilni program ni mogoče ustaviti oz. prekiniti...gasi dokler ne zmanjka gasilnega sredstva. Vlak se avtomatsko ustavi,vrata se avtomatsko zablokirajo (tudi prehodna v prvi razred) in gasi do konca...

 

Ce bi bil Flirt,bi bilo po vseh novicah in poročilih,tako pa za to ne ve nihče razen potnikov....škoda.

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 4 minutami je skritikrt napisal:

Bom rekel tako...ti je dovoljeno kupovati petarde,rakete in podobne stvari...JE.

Kaj pa npr. 1kg C4 eksploziva ali kaj podobnega....ne bomo o tem....

 

Bom pa izrazil mnenje,da se mi to zdi omalovaževanje problematike.

 

Primerjava z laptop baterijami,orodjem ipd. tudi ni na mestu,ker je razlika,če se vname laptop z tremi celicami (večina) ali pa z šestimi,ali pa če se vname EV z tisočemi.

 

Pa sem že pisal tukaj o izrednem dogodku na potniskem vlaku,ko je kolega uvažal z polnim potniskim vlakom v Ljubljano,ko se je potnici vžgala baterija na laptopu.

Bila je velika sreča v nesreči,da je to starejši,zelo izkušen strojevodja,ki je bliskovito reagiral,poklical prometnika,da naj takoj postavi vozno pot na peron (ker ni bila),je z tipko premostitve mesta ustavitve (to možnost ima strojevodja,če se sproži alarm za požar v tunelu,na mostu ipd.) preprecil avtomatsko ustavitev,tako da je z zaletom uvozil na peron.

Gorelo je tako,da so se potniki zaletavali v vse zivo in drug v drugega,ker je bilo vse v dimu...

Ne bom več "nakladal"...si lahko situacijo naslikate sami.

Bom pa omenil,da po eni strani škoda,da je bila garnitura KISS (dvopodnik) namesto FLIRT (klasični stiričlenski Stadler), ker KISS nima šprinklerja...na Flirtu bi pa bili potniki lepo "oprani"....gasilni program ni mogoče ustaviti oz. prekiniti...gasi dokler ne zmanjka gasilnega sredstva. Vlak se avtomatsko ustavi,vrata se avtomatsko zablokirajo (tudi prehodna v prvi razred) in gasi do konca...

 

Ce bi bil Flirt,bi bilo po vseh novicah in poročilih,tako pa za to ne ve nihče razen potnikov....škoda.

Stari zastopm te. Vem vse kar govoriš, povsem razumsko. Ampak v praksi bodo vsa ta dejstva povožena in se bo veselo vgrajevalo te eksplozivne baterije vsepovprek, tudi v avte.. midva nimava kaj, če ga ne bova kupila bova peščica trmastih in zagrenjenih osebkov, ki ju bodo izobčili iz družbe, ker ščijemo proti njej :D 

  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 14 urami je dvorjan napisal:

Ne vem, no, bo treba še kak vir pogledati, ne le enega "ICE vernika":

WWW.ELECTRIVE.COM

After the fire on the car cargo ship off the Dutch coast, the media hastily identified an electric car as the cause. Now it turns out - that...

 

 

sicer je @skritikrt več ali manj vse povedal, ampak vseeno dodajam nekaj opornih točk zakaj je zadnja razlaga še najmanj verjetna.

 

1.) omenja se EV-je pozablja na hybride. Verjetno je bilo teh največ in njihove baterije sploh, če so plug in so kar velike. Lahko da je eden od teh zagorel.

2.) ICE avtomobili imajo pri transportu le mogoče par litrov goriva notri in nič več. Tako, da tudi, če bi to gorivo zagorelo, ga hitro zmanjka in ga navadno pogasi že sistem gašenja, ki ga take transportne ladje imajo.

3.) stoječi ICE skoraj ne more zagoreti, ker bi se morala poklopiti dva različna vzroka naenkrat in sicer napeljava bi morala iskriti in seveda bi moralo iztekati tudi gorivo. Oboje skupaj je close to impossible pri novih ugasnjenih parkiranih avtih.

4.) Če zagori ICE s toliko malo goriva v tanku bo gorel smo nekaj minut oziroma mogoče kakšno uro ne pa 5 dni. Toliko časa lahko gorijo le baterije.

5.) Pri tako malo goriva v tanku ogenj skoraj ne more zažgati sosednji avto ampak ga večino osmodi. Edino moč gorenja imajo baterije, kjer dejansko lahko gori kar nekaj dni.

6.) Tudi, če se je res mogoče vžgal ICE je tak inferno povzročil le kontingent avtov, ki imajo notri baterije pa naj bodo EV al pa hybridi.

 

zdaj pa še logično razmišljanje izzven konteksta zakaj je bolj okrivit ICE kot EV.

 

1.) EV je prihodnjost avtomobilizma in nikakor ni dobro, da prestrašijo taki dogodki bodoče kupce.

2.) Tiste kupce, ki bodo pol imeli EV-je v taki ali drugačni garaži in bi lahko bil to vzrok, da se izognejo nakupu zaradi strahu pred požarom.

3.) Če okrivimo EV-je se bo lahko postavilo vprašanje kako trasnportirat to v prihodnje. Sploh relacije Evropa-Azija in nazaj so rentabilne samo po morju. Če bodo zavarovalnice odrekle zavarovanja ladij za prevoz EV-jev jih ladjarji ne bodo več vozili. Kako pol priti do Hyundaia, KIA-e; Mazde, Honde in obratno evropskih znamk na vzhod? Samo vlak, ki pa praktično odpade zaradi stroškov prevoza. Oziroma trasnport brez baterij pa potem le te posebej na posebnih dodatno zavarovanih prevozih ali pa izdelava v bližini mesta prodaje končnemu kupcu, kar spet ne bo poceni.

4.) Vsem v tej zgodbi bolj paše da se okrivi ICE kot EV, čeprav glede na to kako je uničeno bodo tudi forenziki težko odkrili pravi vzrok, sploh če kamer ni bilo ali pa so uničeni mediji za shranjevanje videa. Tudi če ga bodo je vprašanje ali komu sploh koristi resnica v kolikor bo kriv EV ali hybrid.

5.) ICE je itak grešni kozel za vse tegobe tega sveta in bi ga radi čimprej odstranili iz enačbe, tako da je čisto primerno da se ga obtoži tudi za tole. Proizvajalci ne bodo imeli škode, ker to tehnologijo itak umikajo počasi v zgodovino. EV pao drugi strani mora pa ratat nekaj najboljšega pod soncem in absolutno zaželen pri kupcih, kar trenutno še ni.

 

 

Za konec pa samo to - ne trdim, da je to res kar sem napisal, ampak je pa najbolj verjetna razlaga in kot pravijo, če hodi kot raca, se oglaša kot raca pol je skoraj verjetno raca.

33112_1.png

Napisano

V Dublinu imajo 70% taxijev EV. Največ VW ID 5. In hundayev. Vozili smo se parkrat in sploh ne izgleda napačno vse skupaj. 

 

 

Napisano

Ja, statistika kaže, da se bistveno pogosteje vžigajo sodobni hibridi kot pa EV.

 

Hibridi so po mojem mnenju itak slepo črevo razvoja avtoindustrije - čemu bi vozil s seboj dva pogona in ju bolj ali manj posrečeno kombiniral. To, da se prej vžgejo, me pa tudi ne čudi, saj jih razvijajo na silo in na "horuk".

 

In kot si pravilno ugotovil, sodoben PHEV, npr. Mazda CX-60, ima že vgrajeno večjo baterijo kot električni Smart ... Pa še bencin zraven. 😃

 

 

Napisano

Itak od mislim da 2027 leta naprej,bo v EU za vse baterijske izdelke (od telefonov do avtomobilov-vse) obvezna možnost odstranitve baterije brez posebnega orodja možna tudi za laike.

Kaj to pomeni za avtomobile je jasno.

Torej,za kaj pa ne transport posebaj baterij in posebaj avtov?...ker je ceneje...sem že pisal "računica".

 

Pa me ne sekira transport,ampak parkiranje v garažnih hišah,odprtih parkiriščih,doma v garaži itd...in seveda polnjenje.

 

Moje mnenje,kot sem že napisal-naredijo naj baterije,katere ne gorijo in se tudi na vžgejo in problem bo rešen...pa ne gre tukaj za vzrok požara.

Saj npr. rezervoar za plin-zanj tudi ni šanse dobiti dovoljenja za montažo v hiši,in to iz razloga,ker za to obstajajo varnostni standardi...za velike pakete baterij pa teh ni...razen na letalih.

Tudi npr. e-Bike-ji so mi sumljivi...na vlak se jih "naguzi" malo morje,pa se nihče ne vpraša o požarni varnosti...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.