Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.

 

Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €.  Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal? 

 

Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.

A je ta model doma v Dragomerju? 🤔

 

 

Napisano

@Janez007 En del se vsekakor strinjam. Ta norija s subvencijami naj se neha. Tako vsi plačujemo peščici.

 

Če bi bili fotovoltaika in EV-ji prepuščeni tržnim mehanizmom, bi se že zdavnaj pocenili, da bi proizvajalci lahko prodali vse, kar naredijo. S subvencijami samo mečemo denar avtomobilistom in proizvajalcem panelov in inverterjev.

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

 

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

 

 

Če bi se vsa Evropa spravila z el avti na Jadran v točno enakem številu, kot se sedaj spravi z avti s pogonom na dinozavre, Hrvaška (in Slo kot tranzitna država) v sanjah ni sposobna zgraditi ustrezne infrastrukture, niti dodatnih elektrarn, da bi pokrili to špico. 2 dni čakanja na polnilnico je res nekaj, kar bi si človek želel na dopustu.

 

Na Mljetu obstajata 2 parkplaca 11 kw in mi je jasno, zakaj tam ni bilo nič štromarskih avtov, ampak imajo tujci raje najeta ena mala jajca od bencinarjev. 

 

Nemčija se je ene 5let nazaj hvalila, da je sposobna zgraditi infrastrukturo, ki bi omogočila v poletni špici če bi imeli vsi švabi samo el avte!!!, da bi lahko vsi z napolnjenimi zapustili Nemčijo na poti proti jugu (niso povedali, kako bodo prišli nazaj) Zdaj imajo ima pa pri relativno majhnem številu električarjev težave

 

Zadnja nočna vožnja na morje: en postanek za 5min za tankanje v Novem mestu 2 postanka za 5min za lulanje na hrvaških avtocestah in en postanek za tankanje za 5min že na Mljetu. Jaz na poti na počivališčih  ne spim, ker ne rabim, ker to delam za volanom. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

 

Zakaj govoriš o idealnem scenariju, ki bo za EV-je čedalje redkejši, več kot jih bo. Vedno daješ predpostavko, da je prazna polnilnica. ki čaka samo nate in da se le pripelješ, vtakneš kabel, potrdiš app in je to to. Pol je pol ure, če ma dober fastcharging in greš lahko za 200km naprej, kjer ponoviš vajo. Kaj pa ko polnilnica ni prazna in že čakajo dva ali trije na vrsto pred tabo? To lahko pomeni tudi uro in pol čakanja in potem še pol ure, da ti nafilaš.

 

Pri ICE, tudi če je gneča navadno ni več kot 5 max 10minut nekdo na šteli. Če trije čakajo pred tabo verjetno več kot kakih 25 min ne bo za čakat pa tvojih 5 za tankat in si nazaj na cesti. Pa še to navadno če si pameten ne greš natankat, ko se voziš na hlape ampak zaviješ dol ko maš še za 100km ali več vožnje, da eventuelno izpustiš pumpo in greš do naslednje, če je na tej prevelika gneča. Tega "luksuza" z EV enostavno nimaš in ni druge kot da čakaš.

 

Da bi polnilnice sprocesirale tako količino avtov kot pumpe bi bilo verjetno potrebno imet polnilnih mest vsaj 5x toliko kot je črpalnih mest, da bo zadi elektro mreža to sfolgala pa verjetno je treba skoraj malo elektrarno direkt priklopit na polnilnice. 30 polnilnih mest za fastcharging 100kW je treba imet 3 megawate moči.

 

 

Aja in kaj je po tvoje avtomobilski forum? Mamo srečo da imamo tako znamko, kjer okvar ni veliko pa da forum ne zamre se zato pogovarjamo o vsem mogočem.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 24. 9. 2023 ob 14:48 je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

Čakaj, čas na črpalki ni čas na počivališču.

 

Avto se tanka 3-5 min. Štrom se toči 30 min, kot praviš. Če ima oboje 8 točilnih mest, prosim razjasni nam konzervativcem, zakaj boš pred mano iz črpalke, če si 15. v vrsti. Ker z lahkoto si v poletnem rukerju 15. v vrsti za pumpo.

 

Ja, je avtomobilistični forum. Nikjer ne piše da je proelektrično usmerjen.

 Za enkrat pa so naši zlati bencinarji še vedno avtomobili, ali sem kaj zamudil in se je svet spremenil?

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.

 

Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €.  Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal? 

 

Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.

Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.

Kaj še čakaš? Investiraš 65.000€ (avto + sončna streha) in v 15-tih letih prišparaš 65.000€. 

 

Kako je to v tržnem gospodarstvu mogoče? Kaj bi bilo, če bi to naenkrat naredili vsi? 😀

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 4
Napisano
pred 11 minutami je g.Wankel napisal:

Verjetno bi šli k @Bossu po unga jurčka :D

Sem ga dobro skril... ni tko easy za najdet. ☺️

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.

 

 

ID.3 je bil 45k€. Kaj šele ID4.

Moj Focus pa 30k.

 

Računaj zdaj kdaj boš teh 20k€ pokril.

Torej 8.2€ razlike na 100km, 820€ na 10000, 16400€ na 200 000km.

Pa še kr nisma razlike pokrila.

 

Moji avti, ki sem jih prodajal, so imeli na števcih:

- R4 90 000

- Giulietta 88 000

- Mazda 2 100 000.

 

Torej ID3, ki 10x slabši po materialih, legi,... od Focusa (je priznal njegov lastnik), bi pokril razliko po 180k km? A se meni splača vzet električni avto? Mislim da ne 😉

 

Samo z fotovoltaiko na strehi.

Popravljeno od godlike
Napisano

Madonca ste omejeni v razmišljanju.

 

Stalno ponavljate ene in iste ekstremne scenarije. Da bi šli v višku sezone na dopust 500-600 km na Hrvaško? To je vse, kar vas skrbi?! Več od tega ne gre?

 

1) Kaj pa če bi malce gledali vsakdanjo uporabnost?

Povprečen avto v Sloveniji dnevno prevozi 23 km. Za take razdalje še Smarta polniš enkrat tedensko, kaj šele vse ostale. In to na šuko!

 

2) Kje bom polnil, bwahuaha?!

Eno prosto vtičnico/polnilnico na nekaj dni boš menda že kje našel, ni hudič.

Mimogrede, precej lažje in hitreje postaviš veliko električnih polnilnic kot zgradiš novih bencinskih.

In ne, ne rabijo biti vse ultra super duper hitre, v bližini služb in spalnih naselij so lahko počasne, da se baterija napolni v nekaj urah, ko avto miruje.

Trenutna generacija EV ponuja v povprečju nekje 300-400 km dosega. Kdo to prevozi dan za dnem? Povprečen Janez ali Tone že ne. In če bosta pol ure na polnilnici 2x letno, ko gresta na dopust, ju tudi ne bo hudič vzel. Lahko pa dinozavra rentata, če ju bo res tako zelo strah.

 

3) Razlika v ceni?!

Vsak dan manjša.

Pa tisti, ki je računal samo ceno bencina/nafte, naj doda še kak servis in okvaro. Pri EV se pogon in baterija zelo redko okvarita, v času garancije skorajda ne.

Čez par let boste raje EV kupili, ker bo to bolj varen nakup rabljenega vozila od trenutnih bencinarjev, dizlov, hibridov in ostale eko-downsizing šare.

Da ne boste rekli, da vam nisem povedal.

 

4) Razlika v vožnji

Ta faktor kar vsi pozabljate. Pa se radi vozite hitro, uživate v pospeških, mogoče stavite na udobje, katerega del je tudi tišina?

 

5) Infrastruktura ne bo kos, če bi vsi ...

Noben tak prehod se ne zgodi čez noč, torej ni te bojazni. In tam, kjer se je prehod že zgodil - namig, Norveška - tudi ne živijo v temi in ob svečah, kajne?

 

Pravzaprav bo smešno brati te strani čez ene 10-15 let, ko boste vsi vozili EV-je ... če bo ta forum še obstajal.

 

 

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Pravzaprav bo smešno brati te strani čez ene 10-15 let, ko boste vsi vozili EV-je ... če bo ta forum še obstajal.

 

Nekaj podobnega se je res zgodilo s prehodom filmskih fotoaparatov na digitalne. Spomnim se prispevka v Življenje in tehnika, ki je zadevo zaključil v smisu... "pravi fotografi bodo še vedno prisegali na film".

 

Ni šanse. Ne bo dovolj denarja. Ne bo dovolj elektrike. Ne bo dovolj električnih napeljav in polnilnic.

Napisano

Ne moremo Norveško primerjat z nami. Mi smo še globoko v jugi in korupciji. 

Pokrade se več, kot se naredi. Žal.

 

Marsikatera avtomobilska firma že obžaluje prehod na elektro jajca. 

Škoda samo to, da blesava EU politika forsira to sranje električno.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 45 minutami je Janez007 napisal:

 

Ni šanse. Ne bo dovolj denarja. Ne bo dovolj elektrike. Ne bo dovolj električnih napeljav in polnilnic.

 

Ena jedrska velikosti Krškega samo za ev., s tem da Krško daje pol elektrike hrčkom.

Omrežje najmanj x2. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja @Janez007 a to ti ni logično? Ko so govorilo o prvih digitalnih aparatih so bili ti še tolk slabi, da ni bilo primerjave s filmom. Logično, da po 10 letih se zgodba seveda spremeni, samo v trenutko, ko so izjavljali, da je film boljši je bila to resnica in kar nekaj vode je preteklo, da se je zgodba spremenila in da so ljudje sami od sebe menjali film za digitalne fotografije. Nobenega pritiska in siljenja, izboljšana kvaliteta, bistveno bolj enostavno rokovanje in precej nižji stroški so prevladali ampak seveda ne v začetki temveč kasneje.

 

Z EV-ji bo lahko enako al pa tudi ne. Zakaj tak pritisk na ljudi, da je treba preit na EV-je, če vsi pravijo da bodo itak boljši kot ICE? Vedno kadar se pritiska z neko stvarjo to pomeni, da je strah pri tistih, ki pritiskajo, da se ne bo dovolj prijeli (iz takšnega ali drugačnega vzroka) in da bodo šteli miljarde izgube zaradi razvoja stvari, ki sama po sebi ne zmore premagat staro tehnologijo. Boljša tehnologija itak premaga slabšo in to je lepo Janez ugotovil pri fotkičih. Celo tako daleč smo že prišli, da še namenski fotoaparati počasi gredo v zgodovino in vse nadomešča fotkič na telefonih.

 

Pa še mal dejstev za @dvorjan . Najprej da ne bo narobe razumljeno za kratke vožnje do nekaj deset kilometrov recimo do 100 dnevno je električar že danes super, če imaš privat bajto ali pa mesto kjer lahko priključiš kabel na šuko. Pa še to velja le v primeru da je tvoja maksimalna razdalja nekje 170km vsak dan. Zakaj? Okol 160-170km je meja na dan, ker če polniš s 3kW je to cca 13 ur za dofilat na raven kolikor si potrošil na tej razdalji. Če prevedemo v delovni dan to pomeni pri tej razdalji 1 ura pot v službo, 8 ur dela in 1 ura nazaj pol pa trkom domov pa na polnilnico saj ti do naslednjeg dne ostane samo še 14 ur za polnjenje.

 

Tako da recimo EV, ki ima 300km dometa pa da skrbiš za baterijo in jo redno polniš le do 80% in ne greš pod 10% to pomeni le dobrih 200km dometa še. Če je pa hladno ali pa zelo vroče pa še toliko ne.

To sem ti napisal zato, ker pišeš idealne scenarije in nočeš videti slabosti.

 

Se pa strinjam, da se nekoč bomo lahko še smejali vsem tem pomislekom, ampak danes so ti pomisleki realnost in dokler tehnologija ne napreduje tako, da bomo ves vozni park lahko zamenjali brez težav in s tem ne povzročili elektrokolapsa, do takrat pač je treba še tehtat - ni druge. Da danes v Slo zamenjamo samo 20% od obstoječih avtomobilov za EV smo v redukcijah elektrike, sploh pozimi. Potrebna bo še drugi blok JEK, zamenjava prenosnega omrežja, trafotov ipd, da bo vse to zdržalo.

 

Pa še 1x, ker vidim da si zelo "triggered", ko se omenja EV-je in njihove slabosti, osebno veliko uporabljam Avant2GO storitev za službene potrebe in dokler se ne ukvarjam s polnjenjem in so poti več ali manj krajše do 50km v eno smer sem čist zadovoljen z EV-jem. Ko pa je pot daljša pa spet priskoči na pomoč dobi stari Passat TDI.

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Prvi so prestopili na digitalno fotografijo manj zahtevni uporabniki. 

Primerjava prehoda s filma na digitalno fotografijo s prehodom na e-vozila je povsem neumestna. Nihče ni prisilil ljudi na prehod na digitalno fotografijo z zakonom, tako kot je to EU naredila v primeru avtomobilov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Če gledamo povprečnega slovenskega človeka, ki živi v hiši in naredi povprečno število km, bi morda še šlo. Veliko težje bo pokriti ekstreme, kot so velika blokovska naselja (napajalne postaje) in velika podeželska območja (električna omrežja).

 

En EV porabi v povprečju dnevno elektrike za 2 gospodinjstvi. Če sta pri hiši 2 avta to pomeni 4x toliko porabe elektrike, pa če si @NevLado (po koroni je pol dolenjskih zidanic postalo dom Ljubljančanov), to pomeni 10 x toliko elektrike kot jo porabi gospodinjstvo.

 

Nekaj so igrice s čipi in programi (digitalizacija), drugo pa surova fizika in ekonomija - proizvodnja, prenos in hramba ogromne količine elektrike in za to potrebnega denarja.

Napisano

Dve stvari so. 

Z EV se bo vozil vsak sam. MAX dva. Treba naredit parkinge za toliko avtov... 

Treba narediti novo električno omrežje po SLO. 

Kar se elwktrern na strehi tiče. 

Še ta vložek prištej poleg nakupa novega EV...pa kdaj se vložek povrne? 

Napisano

Tole čitam in mislim, da ima vsak po svoje prav, ugotovil pa sem tole, el. avti so super le omrežje in polnilnice so problem, nekaj tudi cena avta... :nevem:

Naj vsak naredi svoje,avtomobilska industrija naj zmanjša dobiček na avtu mi ga kupimo, država naj pa poskrbi za omrežeje... :danzoman:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Bini napisal:

Tole čitam in mislim, da ima vsak po svoje prav, ugotovil pa sem tole, el. avti so super le omrežje in polnilnice so problem, nekaj tudi cena avta... :nevem:

Naj vsak naredi svoje,avtomobilska industrija naj zmanjša dobiček na avtu mi ga kupimo, država naj pa poskrbi za omrežeje... :danzoman:

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Matick: Kaj pa, če bi ti pogledal, kaj si sploh prilepil?

To je seznam avtomobilov, ki bi pregovorno lahko prevozili milijon milj. In nobenega dokaza, da je kateri od teh to tudi storil ...

Napisano
Pravkar je dvorjan napisal:

@Matick: Kaj pa, če bi ti pogledal, kaj si sploh prilepil?

To je seznam avtomobilov, ki bi pregovorno lahko prevozili milijon milj. In nobenega dokaza, da je kateri od teh to tudi storil ...

 

To so vozila z dokazanimi miljon miljami, a rabis vec linkov? Oz, poguglaj, pa je

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   POl so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.