Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

@Bini

Na forumi si in večina tukaj nas je navdušencev. Navadna raja pogosto ne ve kaj bi.

 

Kot je @sportman333 povedal, grozni so.

Imel se R4 in me je pri Alfi prepričeval, da xenonk ne rabim, Brembota itak ne, tudi Bose ne, ker serijsko dobro špila. Pač me je ocenil za reveža.

Pri Focusu je šel z Alfo na testno, če bi jo vzel v zakup, niti besede ni rekel za kaj manj, ko je videl kaj vozim.

 

Z mamo sem kupoval je Polota 1.2 TSI, prodajalec ji je sili 1.4 atmosferca, ker ona kot ženska ziher nima potrebe po tak močni mašini.

 

Jih pa razumem. Ker kaj če res ne bi imel denarja in bi šel iz Alfa salona v  VW, kjer bi mi povedal, da tega ne rabim in da je Golf 5k cenejši.

Popravljeno od godlike
Napisano

Od kolega starši so šli kupovati clia. Prodajalec jih je prepričal za capturja. 

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Jaz ne grem nikoli v nobeno trgovino, če ne vem kaj bi kupil,tudi v avto trgovino ne... :nevem:

Itak. Najboljše, da bi mene trgovec prepričeval, kaj je dobro zame. Meni ni nihče vsiljeval, da bi kupil cx30. Mi je boljša vožnja kot z Mazdo 6. Pa, še ta X benzinar je zakon.😊

Ravno včeraj sem bil z 6-ko v Ljubljani in vsakokrat, ko jo vozim, bolj ugotavljam, da je sploh ne pogrešam. 

Enostavno ne rabim tako velikega avta več. 

Je pa verjetno res, da občina  raja itak nima svojega mnenja, ampak kupi tisto kar kupi sosed, sodelavec ali pa tisto, kar mu vsili prodajalec. 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:


To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV… Konec koncev je tako… tisti, ki je orisel kupit EV, ima lahko problem, ker jih za testne voznje enostavno ni za dobit…  Bi rekel, da je pri nas to vpse vseeno exotika… in tisti, ki kupuje EV, to jasno pove ob vstopu v salon… Je pa odvisno od prodajlca oz. verjetno tudi od same stranke… Ko sem enkrat cakal na Interclassu, da bo moj avto poservisiran, je prodajalec paru, ki je prisel kupovat avto, EV (in tudi PHEV) dobesedno odsvetoval ;) … Pa se ne spomnim, ali je bilo v salonu Hyundai, Volvo ali Mazda… ker imajo tam vse to…

 

Buff! Ej, a ti to resno? Nisi slišal še nikogar!

 

Smo vplačali dizla, pa kadarkoli sem povprašal, če je novi avto kje blizu, so mi razložili, da če se mi mudi, imajo električne na zalogi ma tudi po naročilu je čakalna doba samo en mesec! Na dizla smo čakali pa skoraj 8 mesecev! Tiščijo električne na veliko!

Napisano

Jaz nisem imel takega obcutka… Sicer nisem sel do salonov… sem povpraseval po mailu… in od vecine se ni dalo dobiti na test EV… edino pri Skodi sem dobil Enyac-a… pa se to verjetno bolj zato, ker sem se malo VIP izkoristil ;) … Od Kie sploh nisem dobil odgovora… pri Hyundaiu so rekli, da samo pol urce s spremstvom prodajalca, pri Toyoti so me poklicali, da sedaj pa imajo zeljeno sele takrat, ko sem ze vozil z novim ;) … Tesla je bil pa takrat se predraga… in tam vem, da se tudi da dobiti testni avto samo za eno uro…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vse je odvisno od posameznika kako si postelje in kaj želi ter kako se pusti voditi. 

Jasno da ti bodo vsiljevali tisto kar je moderno in nepraktično, ampak vsak ima tudi svojo računico. 

EV ponavadi kupujejo tisti kateri so ''eko(loško ozaveščeni)'' ter so se pripravljeni odreči starim navadam ter ne gledajo na ceno in ostale dejavnike, hkrati pa želijo izstopati ; vse skupaj pa žal ne zdrži na dolgi rok. 

Poznam primer ko je tip kupil električni skuter in je po parih letih šla baterija, sedaj ga pa ne more prodati, saj baterija zanj presega vrednost celotnega skuterja ter je praktično ni za dobiti oziroma je potrebno čakati nanjo skoraj 2 leti. 

Napisano
pred 30 minutami je skritikrt napisal:

Trgovci pravijo,da rabljenih ni mogoče prodati...kdo bi si mislil😂🤣

Normalno da ne. Kdo pa se rad ustreli v obe koleni naenkrat?! 😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je Jest napisal:


To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV… 

 

V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

V najbolj znanem gorenjskih avtosalonov pred par meseci je imela škoda pri vsej plejadi avtov različnih velikosti in različno motoriziranih različicah, razstavljeno samo 4 avte, od tega kar 2 povsem enaka eniyaka. Če to ni vsiljevanje, potem ne vem, kaj je.

Trgovec bi precej slabo opravljal svoj poklic, če bi "vsiljeval" robo, pri kateri bi najmanj zaslužil.

 

Ampak izvirni greh je v EU "zeleni" politiki, ki z raznimi mehanizmi na "lep način" spodbuja prehod na umazane nizkoogljične tehnologije.

 

Ni dvoma, da smo ta naš planet že kar fino uničili, zapackali. Potem gre takole:

- svetovne podnebne konference, kjer smetana svetovnih politikov sprejme neke zavezujoče obveze-cilje, recimo zmanjšanje izpustov CO2 v določenih rokih, da bi se zadeve glede onesnaževanja, podnebnih sprememb, ... omilile

- en nižji nivo, recimo EU, natuhta in sprejme ukrepe, da bi te cilje dosegla

- posamezne države EU morajo te ukrepe zapisane v uredbe in direktive EU, spoštovati, sicer so kaznovane, tudi finančno

- mi smrtniki na dnu (proizvajalci, trgovci, kupci) lahko migamo v zgornjih okvirih

 

En tak primer je cilj delež 25% obnovljivih virov energije (OVE) v svoji bilanci do leta 2020, ki ga Slovenija ni dosegla. Sedaj zato na veliko forsirajo sončne elektrarne, en del OVE pa celo dokupujemo od drugih držav, kar pa nas zelo veliko stane.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Avtohišam se je od leta 2019 nabralo ogromno zalog katerih še vedno žal ne uspejo prodati. saj poznam kar nekaj primerkov kateri so praktično nevoženi oziroma z zelo malo kilometrine, kar pa seveda ni dobro za elektroniko in ostale sklope. 

Pa tudi načrte dobivajo s strani koliko določenih modelov in verzij morajo prodati.

Zlati časi avtohiš ko si lahko deloval samostojno in prodajal določene zadeve so že zdavnaj mimo. 

Danes se prodajajo vglavnem hibridna in EV, klasiki se večinoma prodajajo kot rabljeni. 

 

 

Napisano

Ja ni videti, da se rabljeni klasiki prodajajo če v enem mesecu dobiš en klic:zvizga: 

 

Pomoje se sedaj vse švoh prodaja ker je vse predrago.

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je ignacij napisal:

Ja ni videti, da se rabljeni klasiki prodajajo če v enem mesecu dobiš en klic:zvizga: 

 

Pomoje se sedaj vse švoh prodaja ker je vse predrago.

 

Mi je všeč samokritika. 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz pa vseeno mislim, da je še nekaj zelo pomembnega v vsej tejli zgodbi in naj si vsak za sebe odgovori a je kej resnice na tem.

1.) Sam sem vedno kupoval avte, da so mi bili všeč, estetsko dovršeni ne preveč ekstravagantni, da jih ne bi čas prehitro dizajnersko pohabil. Se pravi avto naj tudi čez 10 let še vedno izgleda všečno.

2.) Nikoli nisem kupoval osnovne opreme ampak vedno ta nekje pri vrhu, da mi čez par let ne bi bilo žal zakaj nisem kupil tega ali onega.

3.) Denar ni bil postavka z vrha seznama, ker v kolikor preveč varčuješ je na koncu to navadno dražje, ker nezadovoljstvo želi prej prodati avto, ki je bil kupljen samo zaradi nizke cene.

4.) Za znižanje stroškov nakupa sem vedno iskal le opcijo kakšnih akcijskih popustov in načeloma nikoli kompenziral s skromnejšo opremo, neustreznim motorjem ipd.

5.) Vedno sem šel v nakup z mislijo, da bom avto obdržal vsaj 10 let. To se vsakič ni izšlo ampak le zaradi dejavnikov, ki niso bili pod mojo kontrolo. Recimo Kia Clarus in prva Mazda 6, sta šli od mene predčasno stran zaradi nesreče in slabih popravil ali ekonomske totalke.

 

Zakaj pa samo 10 let, zakaj ne več? V 10 letih so se vedno pojavljali zaželeni kosi dodatne opreme, boljši motorji, in pa seveda avto je začel postajat izrabljen sploh takrat, ko sem delal več kilometrov kot jih danes. Se pravi vedno me je k nakupu novega vodilo več ali manj bolj te stvari, ko sem si zaželel, recimo LED popolnoma avtomatske luči, RVM, kamere, HUD, itd itd.

 

Se pravi je proizvajalec vedno ponudil kaj takega, da me je premamilo in sem z veseljem šel v nakup novega. Če pa danes pogledam kaj bi mi sploh še od opreme nekdo lahko ponudil in bi me zanimalo je praktično seznam prazen. Se pravi ni nič takega kar bi reklo hej, a ne bi ti menjal avto. In mislim, da se tega prodajalci zavedajo in je tudi njim bil EV neke vrste rešilna bilka, ki bi lahko za nekaj desetletij omogočila bolj ali manj normalen avto biznis. Ker pri EV-jih boš lahko že samo pri baterijah in novih tehnologijah le teh še precej bolj vabil kupce, ko bodo vsakih 10 let verjetno povečevali doseg za še 200km ipd.

 

To proizvajalci vedo in so tudi vrgli svoje trnke v to eko motno mlakužo, kjer upajo da bodo slabovidni kupci prej zagrabili v slabi vidljivosti kot pa ob čisti izvirski vodi.

 

CO2 sranja o nevtralnosti izpustov, izganjanje nafte, kitenje z ekološkostjo so le metanje dodatnega blata v to mlakužo, da bi ja čim več ljudi nasedlo. CO2 nevtralnost je pri EV-jih tak fake news, da ga težko najdeš drugje, saj podatke, da je za pridobivanje rudnin, posebnih kovin, redkih zemelj v celotnem postopku pridobivanja in izdelave nekoliko zmogljivejših baterij potrebno porabiti za ves proces toliko nafte, kot jo porabi ICE avto do prevoženih 120.000km. Se pravi ko je EV nov je že porabil toliko kot bi bil na cesti že 120.000km (to je glavni vzrok za tako visoke cene baterij). Kje je tu CO2 nevtralnost ve po moje samo Greta in tisti malinovci, ki se grejo Ekoterorizem.

 

 

Zakaj se torej sploh to gremo? Zakaj take laži? Glavni vzrok je verjetno v tem, da so si sprejeli zakonodajo, ki pravi, da CO2, ki ne nastane tu v EU ni naš CO2 ampak je last svinjuharskih Kitajcev kljub temu, da so naredili recimo baterijo za uporabo v EU. To je taka manipulativna hipokrizija, ki jo res ne najdeš skoraj nikjer. Jo pa dopolni še način proizvodnje elektrike, kjer vemo, da brez izpustov CO2 iz termoelektrarn smo v tem trenutku nazaj v srednjem veku.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Je pa od te hinavščine ena korist. Veliko delovnih mest. Na račun tega, da "z drekom brišemo rit", delo zaradi dela. Električni avti namreč še zdaleč niso ekološki, kar smo videli v mnogih dobrih dokumentarcih.

Popravljeno od Janez007
Napisano

 

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

Je pa od te hinavščine ena korist. Veliko delovnih mest. Na račun tega, da "z drekom brišemo rit", delo zaradi dela. Električni avti namreč še zdaleč niso ekološki, kar smo videli v mnogih dobrih dokumentarcih.

Resno?   Ker so baterije narejene na kitajskem, evropski delavci v tovarnah ICE izgubljajo službe.  Tudi druge firme trpijo, ker ima ICE mašina dosti več delov.

Napisano (urejeno)
pred 56 minutami je godlike napisal:

Resno?   Ker so baterije narejene na kitajskem, evropski delavci v tovarnah ICE izgubljajo službe.  Tudi druge firme trpijo, ker ima ICE mašina dosti več delov.

 

Resno. Ko se pišejo novi predpisi EU, so zraven priložene študije s projekcijami vpliva na število delovnih mest. Če bo potrebno manj sedanjih mehanikov, se bodo pa odprla nova "višjetehnološka" na drugih področjih. V študijah. 😄

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

1.) Sam sem vedno kupoval avte, da so mi bili všeč, estetsko dovršeni ne preveč ekstravagantni, da jih ne bi čas prehitro dizajnersko pohabil. Se pravi avto naj tudi čez 10 let še vedno izgleda všečno.

 

V 10 letih se lahko tvoj izgled toliko spremeni, da ti niti lep avto ne pomaga več:P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tu se pa motiš, jaz bom vedno lep. 🤣

 

Drugače pa ja - obstajajo proporci, smernice in oblikovalski prijemi, ki so namenjeni ali dolgoživosti oblike ali pa na drugi strani ekstravagantnosti, ki je navadno kratkega daha ampak večji boom trenutka predstavitve oziroma začetka prodaje. Racimo primer je retro revival starih oblik, ki tako hitro kot ratajo popularne tudi zamrejo - primer, PT Cruiser, novi WV Beetle, Mini, itd.

 

 

33112_1.png

Napisano

Ljudje kupujejo obliko in ne vsebine. Boss, tudi ti si pri najpomembnejših faktorjih na prvo mesto postavil obliko;).

 

Zakaj so električarji vsi v enih led trakovih, še mal pa jim bodo ventilčki začeli svetit? Zato, ker z (na prvi pogled) vau izgledom poizkušajo prikriti neprivlačno vsebino. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 22 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Ljudje kupujejo obliko in ne vsebine. Boss, tudi ti si pri najpomembnejših faktorjih na prvo mesto postavil obliko;).

 

Seveda, oblika je pomembna - verjetno k ženski, ki te ne privlači ne boš niti pristopil. Od tu naprej se pa pol razkriva vsebina. Če je vsebina prava lahko z leti se tudi oblike spremeni, če pa vsebina ni prava je pa čas za menjavo. Aja, da se vrnem na avte, jaz jih zaradi oblike nisem nikoli menjal, ampak zarad vsebine.

33112_1.png

Napisano

Zame mora biti cel paket:

- oblika zunanjosti + barva

- všečna notranjost

- vsebina

- ime znamke

 

Npr.

Primer št. 1 Volvo - zunaj mi je super, vsebina je tud ok, notri pa mi nikakor ne potegne, najbolj me moti volan in ga zato ne razmišlam o nakupu.

Primer št. 2 Škoda, Kia - nikakor ne morem preskočiti misleno prepreko iz mladosti, saj imeni znamk povezujem s slabšalnim prizvokom.

Primer št. 3 Barva - če je avto nevščečne barve ga ne bi nikoli kupil.

 

Verjetno sem pikolovski, samo če bom kupil izdelek, ki mi ni čisto všeč, ne bom zadovoljen in bom ob priliki hotel zamenjati.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.