Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

Kako se pa EV izprazni nepricakovano? Elektrika kje pusca? :D :P Enako kot se lahko izprazni avto na tekoce gorivo, se lahko izprazni EV... seveda ce je sofer nekdo, ki je slampast :P ... 

Enostavno. 

Vse je v površni izdelavi in slabi infrastrukturi, da o tem kako tresljaji in ostali dejavniki praznijo baterijo ne govorimo. 

 

pred 1 uro je skritikrt napisal:

Je razlika,če sovražiš vse in vsakogar (tudi če si mnenja da upravičeno),ali pa če ne...tukaj sta med njima "vesolja".

Kako to misliš?

Vse je odvisno kako te spreobranejo in koliko se pustiš nategovati. 

Tudi veganstvo, legebitra in ostali dejavniki igrajo tu vlogo. 

Danes si pa seveda takoj označen za diskriminatornega v kolikor deluješ normalno in ne spreobrnjeno. 

 

Pred eno uro je skritikrt napisal:

🧐...ne bo držalo...serija 541...samo mašina (strojevodje lokomotive tako imenujemo -"mašina"😁)

Pospešek 12 sekund.....0-200km/h

 

Pred leeeti sem enkrat preizkusil ko sem eno "strojno" (tako se reče ko pelješ samo lokomotivo brez vagonov) peljal iz Lj v Divačo.

Mimo postajališča Tivoli,k se proga zravna v dolgo ravnino...lih fajn za tak preizkus,k je Ljubljansko vozlišče napajano z treh napajalnih postaj (Brezovica,Vižmarje in Zalog)....tokovno omejitev dvigneš,tempomat izključiš,in "pok" ročico do konca.

Butelj,si nisem naštimal stola bolj naprej😂...tako potegne,da te prilima na stol,in nisem več segnil do ročke,da bi jo potegnil nazaj...

 

Pa je na našem omrežju (enosmerna-nazivno 3kV...večinoma okoli 3,5-4,5kV) pospešek samo 14 sekund....na 25kV/50Hz pa je res 12 sekund

Samo računaj da si imel srečo da si potoval hitro in brez pavziranja. 

Drugače pa si verjetno zaznal da je ogromno vmesnih postaj praktično pri vsakem kamnu ; samo od mene je iz Zokilanda so Grosuplja, bodi si z vlakom ali avtobusom, postaja na cca. 500 metrov. 

Mimogrede se tudi vprašaš, čemu je recimo iz Rožne doline do Litostrojske 15 postaj, realno pa so funkcionalne le 3-4. Odgovor : infrastruktura iz predpreteklega stoletja. Bi zmogel ti časovno narediti vse da se vmes ustavljaš? Jaz gledam da vse spotoma naredim in da se čim manj vozim v prazno ter ne delam krogov po nepotrebnem. 

 

pred 49 minutami je godlike napisal:

Reči Živa, 541 more googlat. 😉

 

Ja to je stroj ja. Jaz sem bil samo kot spremljevalec na Siemens dizlu. Rezan avto-vlak. Je tudi pošteno letel.

Vse lepo in prav, ampak očitno si imel srečo da ni bilo gneče. 

 

pred 19 minutami je NevLado napisal:

Kaj pa čakanje v koloni z EV?

 

Zjutraj tistih 15 minut pri -5 na šmarje sap, pa klima na 22

A misliš da ti zadeva ne prazni baterije?

Realno že povprečen avto porabi 2l/h če stoji na mestu. 

Start-stop sistem pa vemo da uničuje komplet štarter, alternator, akumulator in ostale dele povezane s tem početjem.

Kdo je tu nor kateri pravi da bo privarčeval z elektriko med čakanjem, če jo pa že ostali porabniki kradejo?

 

Napisano
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Ja, samo za razliko od Webasto, ki ga ima vgrajenega 0,00001% avtomobilov, ki jih vidiš, ima možnost daljinskega vklopa sistema gretja in hlajenja skoraj vsak EV na trgu/parkirišču. Ergo?

V kamionih je to že stalnica kar nekaj let, stređna klima za hlajenje na mestu, webasto pa za gretje. Drugače pa pozimi avto vžgem in ga počasi očistim, kar je dobro tudi za motor da se v miru zagreje. Poleti pa odprem okne, vžgem avto vklopim klimo in počakam, kar je tudi dobro za motor. 

EV je bolj komot, nerabis kaj dosti razmisljat. Čeprav saj že vsi vemo da si glede avtov jaz kar dosti sam grenim. Včasih je bolje manj vedet 🙂

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je skritikrt napisal:

Da ne bo kdo rekel,da ne maram električna vozila...jih vsak šiht vozim😂🤣 

 

Se mogoče še srečava, če boš čez kak gradbišče vozil :D

pred 1 uro je skritikrt napisal:

🧐...ne bo držalo...serija 541...samo mašina (strojevodje lokomotive tako imenujemo -"mašina"😁)

Pospešek 12 sekund.....0-200km/h

 

Pred leeeti sem enkrat preizkusil ko sem eno "strojno" (tako se reče ko pelješ samo lokomotivo brez vagonov) peljal iz Lj v Divačo.

Mimo postajališča Tivoli,k se proga zravna v dolgo ravnino...lih fajn za tak preizkus,k je Ljubljansko vozlišče napajano z treh napajalnih postaj (Brezovica,Vižmarje in Zalog)....tokovno omejitev dvigneš,tempomat izključiš,in "pok" ročico do konca.

Butelj,si nisem naštimal stola bolj naprej😂...tako potegne,da te prilima na stol,in nisem več segnil do ročke,da bi jo potegnil nazaj...

 

Pa je na našem omrežju (enosmerna-nazivno 3kV...večinoma okoli 3,5-4,5kV) pospešek samo 14 sekund....na 25kV/50Hz pa je res 12 sekund

 

Se ni zdaj v kratkem testiralo en tir za 160km/h?...mislim, da pri Šentjurju. Ne bom pa trdil.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
pred 28 minutami je DonFelipe napisal:

Vse lepo in prav, ampak očitno si imel srečo da ni bilo gneče.

Dizl lokomotiva. Čakal sem b LJ 1.5 ure, ker ene zapornice niso delale in sva mogla podpisat papir, se ustavit čisto in 3x pohupat.

4 ure zamude v Kopru.

 

Pa lokomotiva ima črno skrinjico, in preprosto ne greš preko omejitve, če želiš službo imet še naprej.

Napisano
pred 28 minutami je DonFelipe napisal:

A misliš da ti zadeva ne prazni baterije?

Realno že povprečen avto porabi 2l/h če stoji na mestu. 

Start-stop sistem pa vemo da uničuje komplet štarter, alternator, akumulator in ostale dele povezane s tem početjem.

Kdo je tu nor kateri pravi da bo privarčeval z elektriko med čakanjem, če jo pa že ostali porabniki kradejo?

 

 

Seveda klimatizacija porablja baterijo EV. Iz prakse ti lahko povem, da je pozimi pri ogrevanju iz nule do 3 kW, poleti pa klima na polno 1 kW. In to je maksimalna poraba. Povprečje je seveda bistveno nižje, ko gre za vzdrževanje dosežene temperature.

 

Zdaj pa vzemi kalkulator v roke in računaj, koliko te stane elektrika za stanje na mestu in koliko bencin/dizel.

Pa zimska jutranja poraba za odmrzovanje avtomobila je nekajkratnik te, ki si jo napisal.

Za strošek dveh litrov bencina/dizla se s povprečnim doma polnjenim EV pelješ sto kilometrov ...

Napisano

Zdaj mi pa razloži, kako bi EV funkcionirala, če bi vsi v blokovskem naselju kupili EV in jih hoteli polnit? 

Ti jaz odgovorim...NE GRE. 

Pedstavljaj si, da imaš v hiši vodovod napeljan po cevi 3/8. Vodo imaš, umivati se pa ne moreš. Tak je z našim omrežjem. Lahko je vse v EV oh in sploh, sam ne gre to... 

Osebno vozilo tankaš 5 minut. Na eni pištoli 10 na uro... 

Za EV ne vem, kak dolgo polniš...ti povej, koliko časa rabiš na ENEM priključku za 10 avtov napolnit? 

Napisano

Hitre polnilnice imajo dražjo elektriko.

Pa na eni pištoli natankaš 10EV, 10 pištol (350kW na 400V/800V, kar ima Hyundai) pa so take motnje v omrežju, da stabilnost pade.

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Zdaj mi pa razloži, kako bi EV funkcionirala, če bi vsi v blokovskem naselju kupili EV in jih hoteli polnit? 

Ti jaz odgovorim...NE GRE.

Zakaj se kar naenkrat osredotočate na blokovska naselja? A sem kje napisal bloki? E, nisem. Napisal sem, da je EV primeren za skoraj vse, ki imajo/te hiše ali parkirišča z elektriko.

 

Pa tudi blokovska naselja se bodo čez 10-15 let uredila. Ja, vem, bodo zadnja na vrsti. Tako pač je. Bodo pa dobili nekakšne "polnilne otoke" - lep primer so Avant2Go parkirišča po Ljubljani, kjer se lahko polni 6-8 avtov.

 

Sploh pa - tako kot danes vsi v bloku niso isti trenutek na bencinski črpalki, tudi električne energije ne rabijo vsi isti hip. Sem že napisal, povprečni osebni avtomobil v SLO naredi 30 km dnevno. To pomeni, da bi se moral polniti enkrat na 7-10 dni. Izvedljivo? Absolutno.

 

Poznam pa tudi par ljudi, ki živijo v bloku in so si iz stanovanja potegnili elektriko do garaže, v kateri polnijo svoj EV. Vse se da ...

 

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Shrek napisal:

Čaki. Na eni pištoli ne moreš 10 EV tankat naenkrat... 

Ajoj. Ta kot ti ne moreš 10 na 1x goriva nalit 😉

 

Sem pa se vsekal. 18 min rabi Hyundai iz 10-80% Ioniq 5.

Torej 4 na eni pištoli oz. na dolgo da ne bo zmede. 4 avte v eni uri na 1 pištoli.

Popravljeno od godlike
Napisano

Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je vzupan3 napisal:

Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉

350kW?

 

To pade sistem.

 

Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.

To pa zaradi mraza.

 

Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles

Popravljeno od godlike
Napisano

Pa še nekaj. Ko ne bo več trošarin od goriva, bo elektrika x3.

Da se bo isto ali več pobralo.

 

In tako bom zaradi EV-jel imel 3x dražji štrom za luči, jeej.

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Ajoj. Ta kot ti ne moreš 10 na 1x goriva nalit 😉

 

Sem pa se vsekal. 18 min rabi Hyundai iz 10-80% Ioniq 5.

Torej 4 na eni pištoli oz. na dolgo da ne bo zmede. 4 avte v eni uri na 1 pištoli.

 

Ja če ma tvoja ura 72minut. Z vso pripravo in vsem pa recmo, da ti rata tri Ioniqe nafilat. Pa še to si notri spravil le elektrike za cca 250km/enega če so temperature idealne.  Oziroma le 150km, če je pod nulo al pa 40°C. Se pravi si v eni uri torej natankal za cca 450-750km vožnje. Na klasični polnilnici pa bi v eni uri natankal za 10.000km vožnje, če bi recimo plačal preko Petrolove aplikacije "Na poti" in ne bi šel na blagajno. Se pravi tako kot to narediš z EV-jem.

 

Se pravi polniš EV je z močjo 160kW,  ICE-je pa z močjo 2MW 🤣

33112_1.png

Napisano

Seveda. Gl

pred 21 minutami je vzupan3 napisal:

Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉

 

Cilj prisilnega prehoda na elektriko v EU je, da se naredi diferenciacija. Da se poglobi prepad med bogatimi in revnimi državami EU. S tem se  eliminira konkurenčnost revnejših zaradi cenejše delovne sile. V bogatih državah bodo ljudje lahko hodili (vozili) na delo, v revnejših pač ne.

 

Švedski ni problem, je največja evropska izvoznica elektrike.

 

Poosamosvojitveni način divjekapitalističnega razmišljanja značilen za slovenceljne od leta 91 je, da pa če bo nečesa primanjkovalo, bomo pa kupili in ne proizvedli. Zaradi tega je naša energetska prihodnost v ku...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

350kW?

 

To pade sistem.

 

Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.

To pa zaradi mraza.

 

Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles


Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…

 

Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” ;) …

 

In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila ;) … Nikoli ne bo za vse prav…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

Drugače pa pozimi avto vžgem in ga počasi očistim, kar je dobro tudi za motor da se v miru zagreje. Poleti pa odprem okne, vžgem avto vklopim klimo in počakam, kar je tudi dobro za motor. 

 

Ma še to ni treba, če si daš zvečer na šipo isti senčnik kot poleti. Poleti pa si vzameš 30 sekund odpreš vsa vrata in jih na eni strani 2x zapreš, da spraviš vročino ven pa si ready to go, vsaka noramlno vzdrževana klima pa stvar uredi prej kot v pol minute.

33112_1.png

Napisano
pred 26 minutami je Jest napisal:


Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…

 

Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” ;) …

 

In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila ;) … Nikoli ne bo za vse prav…

Vse to mi je jasno.

Poznam dejstva in niso iz gostilniških debat. Ti si pač privrženec EV. Voziš hibrida. Čeprav to ni čistokrvni EV. 😉

Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?

 

Sem že nazaj napisal, da nimamo dost štroma, da se s tem podpira otroško delo in uničuje revne države, ki imajo litij, hkrati se svet še bolj onesnažuje, ker proizvodnja baterije noro CO2-ja porizvede, da ne pozabim, da ima Poljska 80% štroma iz termoelektrarn in ti bi jih dal vse na EV. Bravo. Se bomo zadrgnili v umazanem zraku. Že zdaj imajo poljaki pozimi ful težav z dihali.

 

Po drugi strani je pa EV fajn. Dosti majn delov, majn lahko crkne (negativna plat majn služb v EU), kar je za uporabnika super. Rekapitulacija zavorne energije, bomba. Če bi lahko tako bencil tekel v tank nazaj.

Pospeški so pogosto boljši.

 

Če mene vprašaš, avto na vodik. Dosti bolj čist kot EV. Majn komcetracije surovin za pogon (opec ali litij).

 

Tak, sem končal v tej temi. Vsak na svojo stran vleče, drugega poslušat noče. Bom cajt drugač zabil 😎

Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

 

Ja če ma tvoja ura 72minut. Z vso pripravo in vsem pa recmo, da ti rata tri Ioniqe nafilat. Pa še to si notri spravil le elektrike za cca 250km/enega če so temperature idealne.  Oziroma le 150km, če je pod nulo al pa 40°C. Se pravi si v eni uri torej natankal za cca 450-750km vožnje. Na klasični polnilnici pa bi v eni uri natankal za 10.000km vožnje, če bi recimo plačal preko Petrolove aplikacije "Na poti" in ne bi šel na blagajno. Se pravi tako kot to narediš z EV-jem.

 

Se pravi polniš EV je z močjo 160kW,  ICE-je pa z močjo 2MW 🤣

Evo, ko hitim.

Sem se še drugič vsekal.

 

Me veseli, da kdo prebere in premisli. 👍

Napisano (urejeno)

Jaz bom pa nekaj drugega napisal...si pa iz tega lahko povežete sklep na EVje in problematike okoli njih in infrastrukture.

 

Seveda imamo na železnicah fajn "mašine"...a je iz leta v leto tudi tovora več in več...vagon+tovor z težo 60-80 ton že dolgo ni več nič posebnega.

Vozna mraža je standardizirana,obhodne premostitvene vezo "do daske",iz Kopra pa vedno pogosteje vlečemo oz. rinemo tudi "trojnike" (dve lokomotive spredaj "vlakovna" in "priprega"...več kot 2 ne gre,ker če ne,bi lahko izpulul kavelj z vagona😬)...in seveda ena lokomotiva zadaj (doprega).

Dvojniki pa so že nekaj vsakdanje-normalnega.

In to seveda vleče štroma k dreka....in mora dispečer,kateri "spušča" vlake iz Kopra paziti na razmak,ker če ne se napetost sesede....pa da bo jasno-nominalna je 3kV,pri prvi napajalni takoj iz kopra je več kot 4,5kV...na progi pa je zaradi obremenitve tudi cca. 2,2kV.

Ne vem,koliko kdo tukaj o elektriki ima pojma,in kaj takšna nihanja pomenijo za električne "stroje"...to je POGREB!!!

 

Za ilustracijo-klasična potniška garnitura t.i.Siemens pri 2,2kV vrže zaščita ven,Stadler tudi,čeprav pri njem ni tako kritično,ker "nadzira" napetost v voznem vodu,in ti enostavno ne pusti amperaže na vleki...pomeni-počasi se samo še ustavimo...🥺

OK-"živa" je stroj,in še dolgo zdrži...pač ni takšne vleke....čisto nasprotje pa je legenda na SŽ t.i."brižita" (serija 363)https://sl.wikipedia.org/wiki/SŽ_serija_363

Pri 2,5kV že "ven meče",kar pa je nad 4kV pa je tako nevarno,da imamo strojevodje na koperski progi zapovedano prepoved t.i."shuntiranja" v paralelni vezavi (za "neelektričarje"...nekaj podobnega kot NOS ali "turbo"-skratka več amperaže na motorjih,kar pa seveda ima v kombinaciji z veliko večjo napetostjo za posledico zelo pogosta pregorevanja motorjev...tudi po 10-20 kom. na mesec...popravilo enega pa je 20 jurčkov😬

 

Kaj hočem slikovito prikazati oz. razložiti?

 

@Shrek je popolnoma pravilno in za vse ostale "smrtnike" dovolj slikovito in razumljivo razložil z primerjavo z vodovodno instalacijo.

Z elektriko je popolnoma enako-ko zmanjka,po tem "zmanjka"!!!!....lahko @dvorjan naklada,kako bodo blokovska naselja "porihtali"...ja,seveda,pol pa svizec zavije čokolado....da ne omenim,kaj ima proti toplotnih črpalkah...a v EVjih je pa super,če so....samo pribijanje pro-EV👎

 

Ena računica tako na hitro-ni moja,a kar drži-gremo v Fužine v Lj...ali kam drugam po SLO-nima veze-en blok...recimo 12 štukov po 5 stanovanj...in če je na vsako stanovanje le en EV (pa vsi vemo,da temu ni tako!!!),je to 60 EVjev-pomeni mora za to biti zunaj 60 polnilnic (ker so počasne,in ker ni le en na stanovanje,in ker bo folk filal,ko bo doma,ne pa v službi)....in vsi vemo,da v Fužinah ne morejo vsi stanovalci poparkirati vse avte...k ni dovolj parkingov!!!

Pa recimo,da bo opankovič z našim cvenkom zmontiral "sanje vseh električarjev" in postavil polnilnice z po 50kW...to je 3000kW (3MW)

NEK ima 700MW takrat ko dela (sedaj ne dela🙄)...to je dovolj za 233 stolpnic.

Pa če rečemo,da so polnilnice le pol toliko,je to 466 stolpnic.

 

Pa so to le stolpnice!!!-koliko jih je samo v Lj.?!,Kranju,MB,Jesenicah,Kopru,Soboti,Velenju........kaj pa Industrija,železnice,samostojne hiše,šole,vrtci,bolnišnice,prodajni centri,turistične ustanove....

 

Domnevam,da smo vsi tukaj naredili osnovno šolo,in da nam je ostalo vsaj malo tudi od matematike....

 

Kaj tukaj ne štima?

Kdaj bo začela veljati prepoved prodaje ICEjev?....

...in bodo vlaki stali...industrija tudi...folk pa se bo ob prižganih svečah grel na premog,samo,da se bomo lahko vozili z "okolju prijaznimi" EVji😃👍

 

Tudi k nam bo prišlo

 

 

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 6 urami je g.Wankel napisal:

 

Se mogoče še srečava, če boš čez kak gradbišče vozil :D

 

Se ni zdaj v kratkem testiralo en tir za 160km/h?...mislim, da pri Šentjurju. Ne bom pa trdil.

Čist možno...sicer ne vem nič o tem,a zadnje čase nekaj spreminjajo progovne hitrosti....mogoče mislijo,da bodo z tem kaj rešili😂🤣

Od Štor do Grobeljnega je že sedaj 140kM/h...pa ti pogosto nič ne nuca,ker že z "bogim" potniškim Siemensom rabiš od Štor proti Šentjurju več kot pol poti,da dosežeš to hitrost,ker se napetost sesede. Odseki so dolgi,napajalne pa Celje-Čret,in naslednja šele v Poljčanah...pa je dovolj,da sta dva tovorca vmes,da en vleče v breg iz Poljčan,drugi pa za tabo speljuje iz Čreta,in si "v riti"...pol pa leti samo toliko kolikor pač "leti"....pridobiš pa mogoče 20 sekund tako na uč....v Šentjurju pa vsi potniki "na ena vrata",in si ob dve minuti namesto eno.....mah brez veze se sekirati..."sam penzion nas reši"...in Matilda...🙄

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Sploh pa - tako kot danes vsi v bloku niso isti trenutek na bencinski črpalki, tudi električne energije ne rabijo vsi isti hip. Sem že napisal, povprečni osebni avtomobil v SLO naredi 30 km dnevno. To pomeni, da bi se moral polniti enkrat na 7-10 dni. Izvedljivo? Absolutno.

 

Tole povprečje je zelo varljivo, ker trenutno imamo v Sloveniji registriranih okoli 1,2 milijona osebnih vozil kar verjetno pomeni 1,5 vozila na aktivnega voznika. Od tega je verjetno vsaj tretjina vozil verjetno malo ali nič voženih in so marsikje zgolj za rezervo (tretji avto), ker recimo dat par sto evrov letno za registracijo in imat avto v rezervi spet ni tak nepremostljiv strošek.  Če damo te "rezervne" avte stran saj jih sigurno ne bodo menjali za EV-je.

 

Tako, da če je nekdo pripravljen dat za avto 40-50k€ se bo ta avto vozil in delal verjetno več kot 50km dnevno v povprečju in če vračunaš, da je v izogib nepredvidenim situacijam dobro imet v štartu vsaj za 100km vožnje napolnjeno baterijo. To pomeni, da recimo pri avtu, ki ima povprečno veliko baterijo 60kWh uro veliko na voljo le še 40kWh in v izogib prehitri degradaciji le te jo polniš samo do 80% (polnjenje do 100% je priporočljivo le takrat, ko imaš res dolgo vožnjo in ti je vsajk % pomemben).

 

Tako ti ostane le še 28kWh ali za cca 150km vožnje je potrebno polniti po vsakem tretjem dnevu če pa je fejst vroče ali pa mraz pa celo vsak drug dan. Tako, da tale tvoja trditev je bolj v rangu na vsake 2-3 dni. Trenutno je to izvedljivo, kaj bo pa čez 5 let al pa 10 pa je veliko vprašanje.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Ma še to ni treba, če si daš zvečer na šipo isti senčnik kot poleti. 

 

Ma še to ni treba če imaš električno gretje vetrobranskega stekla. Top zadeva. Priporočam.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ma še to ni treba če imaš električno gretje vetrobranskega stekla. Top zadeva. Priporočam.

Imamo na Fordih od 2008. Ni boljšega.

Napisano
pred 11 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ma še to ni treba če imaš električno gretje vetrobranskega stekla. Top zadeva. Priporočam.

 

NE! NIČ električnega! To je bogokletstvo!

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.