Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 14 minutami je Jest napisal:


Nimam sestvaljnika… bencinski motor je prakticno tak, kot v tvoji Mazdi… le postavljen je vzdolzno in pogon je primarno zadaj… pa menjalnik je osemstopenjski…

 

Drugace pa to, kar sem opisoval, je takrat, ko vozim v EV nacinu… torej brez pomoci bencinskega motorja… Ko vozim kombinirano, je ze prisotna bolj nemirna voznja… ;) … Je pa res, da takrat, ko rabis vso moc in zelis “radirati” gume, sta v akciji oba motorja… 

Ok...šestvaljnik/stirivaljnik...to je izven konteksta.. se ve,kaj sem mislil...k ko ti zmanjka "štroma" vemo,kako gre naprej...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko zmanjka stroma pri stromarju je podobno kot ce zmanjka goriva pri ICE… Pac je treba spremljat kazalec za gorivo/strom ;) … Taksni izgovori so brezvezni… Vedno bos nasel kaj, ker ti stromarji pac ne sedejo… ;) In nic ni narobe s tem… Moti me le to, da so vedno eni “če-ji” … Nihce pa nikogar ne sili v nic… Zaenkrat imamo kar dobro izbiro… veliko bolj bogato, kot recimo pred skoraj  40 leti, ko sem naredil izpit in zacel uporabljati avtomobile ;) 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je skritikrt napisal:

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.

 

Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩

In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.

600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).

In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.

 

Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.

 

 

i3 je ista fora kor Renault Scenic, Espace....

Ozke in vlke cole.

 

Samo Renaultov se je malo več prodalo in so začeli bolj masovno gume delat, prej pa je blo isto cenovno....

To nima veze s vrsto pogona.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Jest napisal:

Nihce pa nikogar ne sili v nic… Zaenkrat imamo kar dobro izbiro…

Ne drži čisto...si že pozabil,kako sem prišel na Mazdo?...preberi moje prve prispevke tukaj na forumu.....ima vse po malem veze z to tematiko.

 

Je pa res,da je iz tega malo zamere z moje strani...pač ne maram,če me kdo v nekaj sili,kar sam nočem.

 

In veš za napovedi,od kdaj bo prepovedana prodaja ICE avtomobilov...."nič nikogar ne silimo,le vztrajno vas rinemo,kamor nam...cvenk pade".

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Kakšne pa so cene gum teh čudnih dimenzij?

Napisal je 600€ set. Torej 150€/guma.

 

Moja 215/40R18 Michelin Pilot Alpin 5 je bila oktobra 190€/guma, kasneje okoli 15. 11. Je padla na 170€/guma.

 

Tudi 235/40R18 Bridgestone Blizzak LM005 so bile okoli 140€ 5 let nazaj.

 

Navedel sem samo za primerjavo. Redke dimenzije pač stanejo in res ne gledaš na dimenzijo, ko avto kupuješ. To je težko show stopper.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne moreš tole primerjat, ker i3 ima spredaj dimenziajo 155/70R19 in zadaj 175/55R20.

 

To so tabularji, ki jih nenormalno radira sploh, ker moč in navor motorja ter masa avtomobila ne bi nikoli smela imeti takšne dimenzije gum. Zato jih pobira tako hitro kot sneg spomladi. Verjetno dejansko vsaj 3x hitreje kot normalne dimenzije, ker če samo mal pritisneš na gas bo vrtelo v prazno. V mokrem pa brez ESP-ja, DSC-ja je nesreća neizogibna. Ne govorim na pamet, ker sem kar dosti prevozil z i3 v različnih vremenskih razmerah.

 

So pa dali take pnevmatike gor samo zato, da lovijo domet, ki baje po njihovih izračunih omogoči od 30-50km več, kot če bi bile pnevmaitike ustreznih in varnih dimenzij. Se pravi, ko jebe varnost, važn, da se zmanjšuje najhujši minus EV-jev.

 

V glavnem teh 150€/gumo lahko brez slabe vesti pomnožiš z 2, ker jih boš moral menjat tako hitro in ja to je drago k hudiš pa še nevarno zraven.

 

Hvala bogu, da so ostali proizvajalci tole norost iz BMW-ja opustili in da se bolj nagibajo le k aerodinamike platišč kot pa ožanju širine gum.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Kakšne pa so cene gum teh čudnih dimenzij?

Kolega ima R "Senika" ki ima sploh čudno dimenzijo 195/55 r20 ?!?....je rekel, da se je bojda Renault takrat dogovoril z večino glavnih liderjev pri gumah, da bodo delali to dimenzijo za normalno ceno....mislim da je rekel da so zimske conti okrog 150eur/guma.....jih pa skoraj nimajo na zalogi, tako da čakaš....razen kakšen kitajski klump...

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ''reševalni AMI'' je samo maskota oziroma promocija in ne pravi reševalec. 

Imajo pa v Xastor-ju Citroen C-Zero : 

WWW.XASTOR.SI

varovanje, varovanja, varovanju, z varovanjem, ob varovanju, varovanje objektov, varnostni, videonadzorni, protipožarni sistemi, xastor, Security, Slovenija

Pa še ena iz polnjenja : 

CUvmkAdWUAAr2qd.jpg

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je skritikrt napisal:

Ne drži čisto...si že pozabil,kako sem prišel na Mazdo?...preberi moje prve prispevke tukaj na forumu.....ima vse po malem veze z to tematiko.

 

Je pa res,da je iz tega malo zamere z moje strani...pač ne maram,če me kdo v nekaj sili,kar sam nočem.

 

In veš za napovedi,od kdaj bo prepovedana prodaja ICE avtomobilov...."nič nikogar ne silimo,le vztrajno vas rinemo,kamor nam...cvenk pade".

 


 

Se vedno trdim, da te nihce ne sili… Ce ti kaj ni vsec, se obrnes in pozabis… ;) 

 

Glede tistih “napovedi” pa ne verjemi vsemu, kar govorijo politiki… Do zakrat je se dalec… in zadeve se lahko in se verjetno tudi bodo orbnile… Enostavno se ne da kar tako narediti rez in zaceti na novo… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Jest napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... … Nihce pa nikogar ne sili v nic… Zaenkrat imamo kar dobro izbiro… veliko bolj bogato, kot recimo pred skoraj  40 leti, ko sem naredil izpit in zacel uporabljati avtomobile ;) 

 

A ti to resno?

 

Še ni eno leto, kar smo vplačali novo - takrat smo mislili, da je vozilo, zdaj vem, da ni niti š od šare, ampak pustimo to za drugo temo... V glavnem, kjerkoli sem vprašal za sedemsedežnega enoprostorca, povsod so mi najprej ponudili SUVa. Lahko bi rekel, da so ga silili na vse pretege. Konec koncev, saj drugega ni bilo na izbiro. In je bila pred 40 leti, se pravi leta 1993 kar dobra izbira raznoraznih modelov, izvedb in izpeljank. Če si imel denar, si se lahko preseraval, kakor si se hotel in se zmišljeval, kar si hotel - in veliko večino tudi dobil. Dobro, masažne banje namesto šoferjevega sedeža ravno ne, veliko manj pa tudi ne... Pa zdaj? Ali vzameš Toyoto, Citroëna, Peugeota ali pa Opela, vse je isti avto iz iste tovarne v Angliji... Temu rečeš "kar dobra izbira"? 

 

Pojdi na Avto.Net in nastavi kriterij iskanja:

- dizel motor

- prostornina 1800 do 2500

- ročni menjalnik

- štirikolesni pogon

- prva registracija: od 2023 dalje

 

Pa povej, koliko vozil bo to iskanje vrglo ven?

 

Pa da ne bom preveč "zategnjen": lahko daš tudi avtomatski menjalnik, ampak omeji ceno na 40.000€, največ 42.000€, čeprav, če smo pošteni, je to kar visoka cena. Če pomisliš, da dobiš npr. pet-sedežno Suzuki Vitaro 1.5 dualjet allgrip hibrid at premium (štirikolesni pogon in ogromno nepotreb... ... ..., se pravi dodatne opreme) za 27.700€. In koliko vozil dobiš? 

 

Toliko o "kar dobri izbiri... veliko bolj bogati, kot recimo pred skoraj 40 leti"...

 

In med čakanjem so mi velikokrat rekli, da na električnega po naročilu se pa ne čaka tako dolgo. Kaj to ni siljenje?

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak ne mores reci, da izbire nimas. Imel si jo in izbral... Kaj si izbral, je pa drug problem... Ko sem jaz naredil izpit, je bila izbira zelo majhna... Sploh zato, ker si nismo mogli privosciti kaj drugega, kot fickota, jugota, stoenke, kaksne katrce, tiste, ki so imeli malo vec denarja pa recimo Golfa ali kaj podobnega ... :) ... O kaksnih stirikolesnih pogonih, sedemsedeznikih in podobno smo lahko samo sanjali :D ... 

 

Res pa je tudi, da imas ti posebne potrebe, ki niso ravno zelo pogosti... Ni veliko takih, ki bi potrebovali majhen avto s prostorom za osem ljudi, stirikolesni pogon,... In tudi za te potrebe danes lahko najdes kaj ustreznega... Problem, ki se pojavi, so financna sredstva... tako kot je bilo ze tudi pred 40 leti :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 12. 2023 ob 17:20 je Boss napisal:

Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.

 

WWW.AMZS.SI

Vabljeni k sodelovanju v raziskavi Evropske komisije o e-mobilnosti.

 

 

Pravkar izpolnil. Me pa res zanima, kaj bodo z mojo anketo naredili. Ker mislim, da jim rezultati ne bodo preveč všeč...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo ker, pod "advantages to EV", ni opcije da izbereš da jih ni, ampak pri disadvantages, imaš pa posebej opcijo, da "There is no disadvantages"

 

Se pa vidi da so odgovori glede pozitivnih in negativnih stvari zelo neuravnoteženi.

Popravljeno od Matick
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej se ve čemu je namenjena ta anketa, zato pa so vprašanja tudi tako postavljena, da se bodo pol po prsih trkal, da so imel prav in da se tudi ljudje strinjajo, da je treba vsilit elektrifikacijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Jest napisal:

Ampak ne mores reci, da izbire nimas. Imel si jo in izbral... Kaj si izbral, je pa drug problem... Ko sem jaz naredil izpit, je bila izbira zelo majhna... Sploh zato, ker si nismo mogli privosciti kaj drugega, kot fickota, jugota, stoenke, kaksne katrce, tiste, ki so imeli malo vec denarja pa recimo Golfa ali kaj podobnega ... :) ... O kaksnih stirikolesnih pogonih, sedemsedeznikih in podobno smo lahko samo sanjali :D ... 

 

Res pa je tudi, da imas ti posebne potrebe, ki niso ravno zelo pogosti... Ni veliko takih, ki bi potrebovali majhen avto s prostorom za osem ljudi, stirikolesni pogon,... In tudi za te potrebe danes lahko najdes kaj ustreznega... Problem, ki se pojavi, so financna sredstva... tako kot je bilo ze tudi pred 40 leti :) ... 

 

Uff, ne tolk v ekstrem, zakaj se ne dotakneš začetka tega tisočletja? To je recimo 20 let nazaj, ko je bilo izbire kot si hotel. Praktično so proizvajalci pokrili skoraj vse in tam smo imeli drug problem kaj izbrat, ker je bilo tolk ponudbe. Bilo je toliko zadev, da se spomnim leta 2003, ko sem potem izbral Mazdo, sem si naredil Excel tabelco in notri se je znašlo 14 kandidatov, ki sem jih potem nekako z muko zreduciral na 5. Izbire tolk, da je bilo že kar smešno in res sem se počutil odlično.

 

Prvi šok je bil pri meni pa 2019, ko dejansko sem komaj zbral 5 kandidatov na konc pa izbiral praktično med dvema, ker so bili ostali trije na precej višjem cenovnem razredu.

 

Kaj pa danes - če zavijem v salon se bi počutil kot Slavko pri tem, da na Mazdo lahko pa sploh kr pozabim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Uff, ne tolk v ekstrem, zakaj se ne dotakneš začetka tega tisočletja? To je recimo 20 let nazaj, ko je bilo izbire kot si hotel. Praktično so proizvajalci pokrili skoraj vse in tam smo imeli drug problem kaj izbrat, ker je bilo tolk ponudbe. Bilo je toliko zadev, da se spomnim leta 2003, ko sem potem izbral Mazdo, sem si naredil Excel tabelco in notri se je znašlo 14 kandidatov, ki sem jih potem nekako z muko zreduciral na 5. Izbire tolk, da je bilo že kar smešno in res sem se počutil odlično.

 

Prvi šok je bil pri meni pa 2019, ko dejansko sem komaj zbral 5 kandidatov na konc pa izbiral praktično med dvema, ker so bili ostali trije na precej višjem cenovnem razredu.

 

Kaj pa danes - če zavijem v salon se bi počutil kot Slavko pri tem, da na Mazdo lahko pa sploh kr pozabim.

 

 

Potem si ratal pa izbircen, ker je bilo toliko izbire 😛 😆 ... zato pa sedaj nic vec ne najdes zase ... 

 

Jaz se vedno trdim, da izbire je za vecino ljudi dovolj... Za cisto vsak okus pa itak nikoli ne bo ... Vedno se bo nasel kdo, ki bi imel to, bi imel ono ... Tistega idealnega, da bi 100% ustrezal željam pa tudi ni in ne bo ... Se vedno je tako, da proivzajalci delajo izdelke zato, da kaj zasluzijo... Ker pa so razni standardi postali precej omejujoci pa je bolj ekonomicno imeti na izbiro manj modelov in taksne, ki se kupujejo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Shrek napisal:

No...želja je limuzina, več kot 1900 ccm, bencinar, nemška trojica ne... 

Koliko izbire je? 


Poisci… sigurno se kaj najde ;) … Ce bom jaz kaj nasel, bo itak spet kaksen drug kamen spotike ;) 

 

Itak smo cisto zasli… tema je elektromobilnosti… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 3 je ze taka, da ustreza tem kriterijem… Samo bos rekel, da je premajhna ali pa kaj drugega…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃    In ker so bile že včeraj po Evropi "selitve narodov", pa še en butelj avstrijski se je spomnil, da bi zaprl več kot tretjino "Tauern autobahn" zaradi "extreme size/load" prevoza, je bilo nenačrtovano več vožnje po lokalnih cestah. Za piko na i so na cestninski postaji še vedno obračunali 13,50€ za tunele, čeprav se skozi ene 7 sploh nisem peljal ... Ampak slednje je že za drugo temo in sem pač delil usodo voznikov ICE. Je pa z EV bistveno lažje shajati in se po polžje premikati v kolonah.
    • Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.   sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 
    • Imaš popolnoma prav. Sem videl njihov katalog vozil. Med njimi je tudi TRABANT 603/601(en al drug). Edino kar pravim je to, da veliko ljudi VERJAME če bo narejeno v Evropi je odlično, če naredi Kitajc je slabo. Mogoče je to veljalo 20 let nazaj.
    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.