Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa če bi razmišljali drugače? @Jest ne rabi nikamor iti, v garaži všteka in je stvar rešena. Tako kot date zvečer telefon na polnilec, pa še to ne vsak večer. 😃

Napisano

Samo on ima hibrida.

 

On lahko gre na potovanje in pozabi na štrom. Tega ne moreš pri straight štromarju.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 23 minutami je godlike napisal:

Samo on ima hibrida.

 

On lahko gre na potovanje in pozabi na štrom. Tega ne moreš pri straight štromarju.


Zakaj ne? Razen ce vsakodnevno “potujes” po vec 100 km dalec… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

@NevLado je omeli da je 1000 in 1 ponudnik, toliko registracij, .....

 

@dvorjan je omenil naj gledamo na to kot na tebe, ki polniš doma in ne potrebuješ teh ponudnikov nikoli.

 

Pa sem rekel, da je to ok, razen ko greš na potovanje. In žal 100km do šihta in nazaj ni potovanje, je dnevna rutina. Tu je električar super.

Za 3000km od doma po Sardiniji in nazaj pa ne gre brez vseh 1001 ponudnikov.

 

Slabo si sledil debati in samo zagrizel v moj post 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Ok… sem samo prebral tvoj komentar na dvorjanovo sporocilo ;) … 

 

Pri infrastrukuri za EV je res se problem… Na severu Evrope se nekako gre… tam nekje do Nemcije, Avstrije, nizje ko gres, slabse je… In upam, da bo EU tudi posegla na to podrocje… da bo polnjenje z elektriko izenaceno s tankanjem… da lahko pac placas tudi z gotovino, placilnimi karticami… brez registracije… Se najbolje bi bilo, tako, kot ima Tesla… da so te zadeve shranjene v racunalniku avtomobila in se potem polnilnica zmeni sama in samo vstekas, polnis in odpeljes… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj bo. Več ko bo uporabnik, bolj bojo zadeve urejene.

 

Isto je pri vseh področjih v življenju. Ker imamo novosti, smo pač podvrženi porodnim težavam.

 

Napisano

Pa smo spet pri istih zadevah.

99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.

In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.

In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.

Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.

 

In če nisi največji škrtuh, lahko tudi s Petrolovo aplikacijo (ali kakšno drugo) greš po Evropi in tankaš elektriko - zaradi gostovanja je sicer nekaj dražja kot pri lastniku e-polnilnice, a da ne bi mogel polniti avtomobila se ti skorajda ne bo zgodilo.

 

Tako da te zgodbice o 1000 in eni aplikaciji so samo v glavah ljudi, ki se še nikoli niso zapeljali z EV malo dlje, ali v kako sosednjo državo.

Po drugi strani pa še dobro, da ti "jamrači" o(b)stajajo, saj EU nalaga lastnikom DC-polnilnic, da te opremijo s POS-terminali, torej boš že prihodnje leto lahko prišel in povlekel bančno kartico ter polnil.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.

 

Hihi, pol sem en od 0,01% - se kr mal "Boss-a" počutim😜

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 40 minutami je Boss napisal:

 

Hihi, pol sem en od 0,01% - se kr mal "Boss-a" počutim😜

Tudi jaz. Jebemo.

 

Mi2 sva zakon 🥳

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pa smo spet pri istih zadevah.

99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.

In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.

In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.

Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.

In kaj je bil predmet debate?

Če mogoče nisi prebral!

 

Ponovno si pri "namestim aplikacijo". A ni ravno bilo o tem govora, da bencin tega ne rabi, da lahko s kešom v žepu greš.

 

Saj vem, da imaš nenormalno rad električarje, ampak vsako debato zlorabiš, da električarje kuješ v nebo.

Tu pri moji alternativi za i20n, sem dal preproste pogoje in si v vsakem postu jih presegel, ampak ne, jaz sem tisti zloben ki pljuva po vsem.

 

Štrom bo ok, ko bo porihtan. Zdaj je pač subcencioniran, potem bomo dobli trošarine in vse, pa ne bo nič ceneje. Saj to ti tudi @skritikrt skozi pravi. Pa je že obupal. Pa mene tudi počasi mineva.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz bi vam rad samo dopovedal, da je EV že danes primerna izbira za večino voznikov. Ker povprečno vozilo v Sloveniji dnevno prevozi le 30 km. Avtonomija povprečnega EV pa je že preko 200 km (v vsakem vremenu). Kdor ima parkirni prostor z možnostjo elektrike, se lahko že danes gre e-mobilnost.

 

Ostali pa bomo še malo počakali na razvoj javne polnilne infrastrukture. Ampak tudi tu ni tako zelo hudo, kot želite nekateri prikazati.

 

Ne vem, če veste, ampak ko so se pojavili prvi avtomobili na bencin, se je bencin kupoval še v lekarnah, ni bilo bencinskih črpalk ... In ja, tudi takrat so se ljudje še desetletja drli, da se avtomobili ne bodo nikoli uveljavili, ker ima njihov vranec (beri: konj) daljši domet, ni jim treba stati v vrsti v lekarni in upati, da zaloge bencina niso pošle itd.

 

Daleč smo prišli od tistih dni, a mi je jasno, da se zgodovina ponavlja.

 

 

Napisano (urejeno)

Se strinjam.

EV bi bil za ženo in bi potem bil Focus za dopuste. Mi imamo pač, med drugimi, road tripe.

Žal je pa drag, za sekundarnega.

 

Tako sem dal Focusa ženi, sebi kupil igračko. Doma nimam panelov in samo 1x 25A.

Tudi taka raketa, kot je i20n, je bila vedno mogoča samo v sanjah, ki so bile izven racionalnih okvirjev. Zdaj je pač bilo v budgetu.

 

Če bi bla nova hiša s paneli, bi verjetno na mesto i20n, kupoval za ženo električarja. Bi se vozla zastojn.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ne vem, če veste, ampak ko so se pojavili prvi avtomobili na bencin, se je bencin kupoval še v lekarnah, ni bilo bencinskih črpalk ... In ja, tudi takrat so se ljudje še desetletja drli, da se avtomobili ne bodo nikoli uveljavili, ker ima njihov vranec (beri: konj) daljši domet, ni jim treba stati v vrsti v lekarni in upati, da zaloge bencina niso pošle itd.

To sicer drži, ampak z veliko razliko, da se je začelo z zelo malo avtomobili, ki so bili več ali manj unikatni izdelki in šele Ford je uvedel tekoči trak in sploh omogočil, da so se avti izdelovali hitreje. Ker so se avti počasi množili se je dalo infrastrukturo (beri črpalje, rafinerije) enostavno prilagajat. Danes lahko izdelajo bistveno več EV-jev kot pa uspemo prilagodit omrežja in zgradit elektrarn. To je problem, ker se prehiteva po levi in Nemci že ukrepajo

 

 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Čeprav le 2 odstotka vozil na nemških cestah predstavljajo električna vozila…

 

4,2kW na gospodinjstvo v hiši s toplotno črpalko. Hmm, črpalka v recimo mrzlem dnevu bo vsaj 2kW, pa vsi ostali porabniki skupaj recmo 1kW pa ostane za EV-je le še 1,2 kW. Če ga polniš 10 ur dobiš pozimi mogoče ven za 60km vožnje. Pozabi na dva avta al pa da še kaj drugega priključiš.

 

Tole vse skupaj diši na redukcije, ki so bile pozabljena zgodovina a zdaj se vse spet vrača v tej EV ihti.

 

Še 1x grid ne sfolga in to je dejstvo.

 

 

Pa še ena za smeh in kako poskušajo ljudi imeti za norca, ko zagori električar. Ja opekač za toaste je kriv. 🤣 Resno, a resno mislijo, da je nekdo to naredil, da bi grel baterije - če že pa ne s toasterjem. Sam, da ne bodo EV-ji krivi za samovžige - fak butale.

 

 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Razlog ima veliko opraviti z opečenimi kruhki. Ja, prav ste slišali!

 

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

... ... ... ...

... ... ... ...

... ... ... ...

Pa še ena za smeh in kako poskušajo ljudi imeti za norca, ko zagori električar. Ja opekač za toaste je kriv. 🤣 Resno, a resno mislijo, da je nekdo to naredil, da bi grel baterije - če že pa ne s toasterjem. Sam, da ne bodo EV-ji krivi za samovžige - fak butale.

 

 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Razlog ima veliko opraviti z opečenimi kruhki. Ja, prav ste slišali!

 

 

O čem ti to?

 

Ker link vrže ven to stran:

 

 

Zajeta slika.JPG

Napisano
dne 17. 12. 2023 ob 0:31 je dvorjan napisal:

Kaj pa če bi razmišljali drugače? @Jest ne rabi nikamor iti, v garaži všteka in je stvar rešena. Tako kot date zvečer telefon na polnilec, pa še to ne vsak večer. 😃

 

Glavna varovalka za našo hišo je 16A. Daj hitro en izbor, kateri električni avto lahko v garaži vštekam zvečer in je zjutraj polno? Pa ne pozabi, da mora ostati še dovolj elektrike za:

- centralno (250W za obtočne črpalke in mešalne ventile, ker kotel je na polena)

- hidrofor (800W - mi smo v mestni občini Nova Gorica in nimamo vodovoda, ampak svoj zbiralnik za deževnico in hidrofor)

- hladilnik in zamrzovalno omaro

- kakšno luč

 

Pa po možnosti tak avto, da ga, kot telefon, ne bo treba dati na polnilec vsak večer...

 

Kaj pa če bi ti razmišljal drugače?

Napisano
pred 20 urami je dvorjan napisal:

Pa smo spet pri istih zadevah.

99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.

In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.

In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.

Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.

 

In če nisi največji škrtuh, lahko tudi s Petrolovo aplikacijo (ali kakšno drugo) greš po Evropi in tankaš elektriko - zaradi gostovanja je sicer nekaj dražja kot pri lastniku e-polnilnice, a da ne bi mogel polniti avtomobila se ti skorajda ne bo zgodilo.

 

Tako da te zgodbice o 1000 in eni aplikaciji so samo v glavah ljudi, ki se še nikoli niso zapeljali z EV malo dlje, ali v kako sosednjo državo.

Po drugi strani pa še dobro, da ti "jamrači" o(b)stajajo, saj EU nalaga lastnikom DC-polnilnic, da te opremijo s POS-terminali, torej boš že prihodnje leto lahko prišel in povlekel bančno kartico ter polnil.

 

Očitno sodim med 0,01% voznikov...

Mogoče imam zato tudi težave s FuksWagnom. Ker en petek (zadnji petek, se pravi 15.12.) sem se lotil relacije: najprej 25 km do Nove Gorice, nato 235 km do totega Maribora. Ideja je bila, da bi še isti dan opravil enako relacijo nazaj domov. Ampak me očitno že pripravljajo na elektromobilnost - 520 km kar tako v enem petku je preveč. Sploh, ker sem v četrtek, dan prej, prišel iz Kopra domov, torej 115 km. Še dobro, da je doma še BTjka, ker so si v soboto otroci zamislili obisk drsališča v Novi Gorici - še dodatnih 50 km...

Zdaj pa poskusi to relacijo spravit skozi na elektriko - predvsem me zanima rezultat v urah in v evrih. In, ne pozabi, doma imam 16A varovalko...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 7 minutami je Slivka napisal:

 

Glavna varovalka za našo hišo je 16A. Daj hitro en izbor, kateri električni avto lahko v garaži vštekam zvečer in je zjutraj polno? Pa ne pozabi, da mora ostati še dovolj elektrike za:

- centralno (250W za obtočne črpalke in mešalne ventile, ker kotel je na polena)

- hidrofor (800W - mi smo v mestni občini Nova Gorica in nimamo vodovoda, ampak svoj zbiralnik za deževnico in hidrofor)

- hladilnik in zamrzovalno omaro

- kakšno luč

 

Pa po možnosti tak avto, da ga, kot telefon, ne bo treba dati na polnilec vsak večer...

 

Kaj pa če bi ti razmišljal drugače?

So tudi izjeme kot si npr.ti...😔

V dolino se ti bo avto zastonj napolnil, nato pa v službi 8ur ponovno zastonj štrom,da se privlečeš nazaj domov, nima vsak take sreče... 😁🫣😉

Napisano
pred 15 minutami je Slivka napisal:

 

Glavna varovalka za našo hišo je 16A. Daj hitro en izbor, kateri električni avto lahko v garaži vštekam zvečer in je zjutraj polno? Pa ne pozabi, da mora ostati še dovolj elektrike za:

- centralno (250W za obtočne črpalke in mešalne ventile, ker kotel je na polena)

- hidrofor (800W - mi smo v mestni občini Nova Gorica in nimamo vodovoda, ampak svoj zbiralnik za deževnico in hidrofor)

- hladilnik in zamrzovalno omaro

- kakšno luč

 

Pa po možnosti tak avto, da ga, kot telefon, ne bo treba dati na polnilec vsak večer...

 

Kaj pa če bi ti razmišljal drugače?

 

Sej ti je dal @Jest za primer = vzameš hibrida 😀

Podpis.png

 

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

So tudi izjeme kot si npr.ti...😔

V dolino se ti bo avto zastonj napolnil, nato pa v službi 8ur ponovno zastonj štrom,da se privlečeš nazaj domov, nima vsak take sreče... 😁🫣😉

 

Ampak v Bruslju in Ljubljani delajo zakone za vse enako - ne upoštevajo, da obstajajo izjeme...

 

V službi zastonj štrom? A jaz česa še ne vem? Kaj misliš, da kar podaljšek potegnem čez dvorišče? Bi moral biti kar konkreten kabel za take tokove... In ne vem, kako bi me šefica in direktor gledala...

Napisano

Ps, sva ravno hkrati pisala in se mi je zgornji post križal! 😊

Za tebe res ni elektrika! 😔

Napisano
Pravkar je g.Wankel napisal:

 

Sej ti je dal @Jest za primer = vzameš hibrida 😀

 

Za ceno ene hiše. Po desetih letih pa ga peljem v razgradnjo in kupim novega.

Denar je papirnat.

Papir delajo iz lesa.

Lesa imam ogromno.

Ampak toliko denarja pa spet nimam, da bi vsakih deset let keširal po 50.000 za novega hibrida...

Napisano

Ne, Slivka, električni avto zate ni primeren.

Bi ti pa priporočil nekaj drugega - namontiraj si kakšen sončni panel in baterijo.

Ali pa zgolj "balkonsko sončno elektrarno", pač dva panela, ki proizvajata do 800W - ne rabiš nobenega soglasja/dovoljenja za to.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.