Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če vozi na veternice ali sonce!

 

To sem že 1x tumbal. In glede da je M2 imela pri 13 letih 100k km. In moj prvi avto čez 100k, sem presneto ekološki.

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Aja, 8 % degradacija je konec sveta? Avto še dela? Da. Baterija še dela? Da.

Torej ni nič u "qu ..." razen uporabnikovega razmišljanja, da želi stalno viseti na superchargerjih.

In še to so robni primeri, ki s prakso nimajo kaj dosti. Lastniki EV te prvenstveno polnijo doma, kjer je že 11 kW skoraj zgornja meja, to pa bateriji nič ne škodi. Ampak, kot sem rekel, "hejterji" vedno samo z robnimi primeri operirate, niti prisluhniti nočete razumu.

 

oprosti, ampak tole pa ni fer, odgovor je bil na tole tvojo izjavo, kjer zanikaš, da bi bilo polnjenje na superchargerjih lahko problematično pol pa nekako v jezi, ko fašeš argument, vse to obrneš na nek drug mlin.

 

pred 21 urami je dvorjan napisal:

Ja, imaš kako statistiko, da boš to izjavo podkrepil?

 

Še taksisti s Teslami ne jamrajo, pa so stalno na superchargerjih. Ostali pa itak poredko vidijo 125 kW in več moči, sploh pri nas.

 

Težko je takole normalno komunicirat, ker na argument odgovorit z neargumentom in raje "ozmerjat" ljudi s haterji pa čeprav operiramo samo z dejstvi pa četudi so ta neprijetna. Me resno zanima a premoreš vsaj toliko samokritike in a znaš napisat kaj ti recimo ni všeč pri EV-ju, ki si ga lastiš.

 

Mislim, k da bi Slivka pel same hvalospeve svojemu Fordu in da je to najboljši avto, ki ga je kadarkoli imel. 😜

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Če vozi na veternice ali sonce!

 

To sem že 1x tumbal. In glede da je M2 imela pri 13 letih 100k km. In moj prvi avto čez 100k, sem presneto ekološki.

Sva že dva...sem že pisal o tem...do sedaj sem v življenju imel tri avtomobile...drugega in tretjega še zkeraj vozimo...12-14.000km na leto po Lj....pri 52 letih...kdo je bolj eko...težko kdo🙄

Napisano

No, o tem, kaj so argumenti in kaj je fer, lahko gremo v nedogled.

 

Jaz sem povprašal po statistiki - drži? Torej nekem resnem dokumentu, članku, raziskavi.

Dobil sem pa "click bait" Youtube video enega primerka. In to naj jemljemo kot dejstvo?! Lepo prosim ...

Verjemi, da bi bile v ZDA "Class Action Law Suit", če bi baterije crkovale kot po tekočem traku, kar se je očitalo ...

 

Da ne omenim, da ob vseh teh očitkih, nihče od vas sploh ne pomisli, da tudi Mazdini dizelski motorji pri 200.000 prevoženih km niso več biseri. In mariskateri med njimi ima upad zmogljivosti bistveno večji od 8 %, bistveno več kot 8 % višjo porabo kot je bil nov itd.

 

#foodforthought

 

 

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

 

To sploh še ni vsa zgodba, če se vzame v račun, da ni vsa elektrika OVE in se vzame procente, bi šele pri nekje med 180.000 in 200.000km se izenačila. Kaj to pomeni v praksi:

 

- vsak, ki kupi nov EV in ga proda pred 90.000km je bolj neekološki, kot nekdo, ki fura ICE dlje časa in ne menjava avtomobilov tako pogosto. Se pravi razni EKO razlagalci so v bistvu ravno kontra temu, za kar se imajo.

- se pravi, da lahko komu danes solijo pamet kako so zeleni morajo z eno baterijo narediti vsaj 300.000km. Zame bi recimo tole pomenilo vozit en avto 20 let.

- glede na to, da ljudje v povprečju menjavajo avto vsakih 6 let je torej treba delat letno vsaj 30.000km ali raje bolj proti 40.000km. Vsi, ki jih delajo manj se na argument čistosti ne smejo loviti

- najbolj pomembno pri vsem tem pa je tole dejstvo, da takoj kot je EV izdelan in še predno naredi prve kilometre ima že strašansko velik CO2 nahrbtnik. Z drugimi besedami povedano, če bi vse EV-je zamenjali naenkrat padejo vse zgodbice o CO2 nevtralnosti.

 

Na tole zadnje bi jaz osebno vezal eko subvencije. EKO subvencijo bi lahko obdržal, če bi z EV-jem naredil vsaj 100.000km predno bi ga prodal naprej. Če bi ga prodal prej pa vrnit eko subvencijo ali pa vsaj del te.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

No, o tem, kaj so argumenti in kaj je fer, lahko gremo v nedogled.

 

Jaz sem povprašal po statistiki - drži? Torej nekem resnem dokumentu, članku, raziskavi.

Dobil sem pa "click bait" Youtube video enega primerka. In to naj jemljemo kot dejstvo?! Lepo prosim ...

Verjemi, da bi bile v ZDA "Class Action Law Suit", če bi baterije crkovale kot po tekočem traku, kar se je očitalo ...

 

Da ne omenim, da ob vseh teh očitkih, nihče od vas sploh ne pomisli, da tudi Mazdini dizelski motorji pri 200.000 prevoženih km niso več biseri. In mariskateri med njimi ima upad zmogljivosti bistveno večji od 8 %, bistveno več kot 8 % višjo porabo kot je bil nov itd.

 

#foodforthought

 

Sej dvomim, da boš tole vzel kot referenčni dokument ampak vseeno.

 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

We get a lot of questions from our community about electric car batteries. That is partly because the cost of battery replacement is so...

 

Drugače pa spet vlečeš v neko smer, kjer se nismo pogovoarjali niti trdili, da baterije crkujejo kot po tekočem traku. Sigurno ne v garanciji in za degradacijo so se lepo zavarovali v garancijskih pogojih, kjer je zapisano, do katerega procenta je baterija še OK in ni stvar reklamacije. Ker pa je ta procent postavljen smešno nizko je logično, da garancijskih reklamacij na baterije nimajo veliko.

Za pokušino par primerkov

  • Citat

     

    • Tesla battery warranties vary a bit between the Model 3 Standard Range, Long Range and the Model S/X. The Model 3 Standard Range battery is guaranteed to stay at 70% original capacity for 100,000 miles or 8 years, whichever happens first. Other trim levels of the Model 3, and Tesla’s Model Y have a 70% guarantee to 120,000 miles or 8 years. The Model S and X have the same 8 years but 150,000 miles. 
    • Chevy (GM) has a standard 8 year, 100,000 mile warranty for “electric propulsion components” of the Bolt, Volt, and Malibu. It acknowledges degradation of 10-40% is possible over the warranty period.
    • Hyundai boasted “America’s Best Warranty” between 2012 and 2019 with a lifetime, albeit non transferable, battery guarantee. The warranty is against failure, which is largely unspecified in documentation. From 2020 onwards, the battery is guaranteed to maintain 70% of capacity for 10 years or 100,000 miles.  
    • BMW guaranteed 70% original capacity for 8 years or 100,000 miles, transferable to new owners. 
    • VW guaranteed 70% original capacity for 8 years or 100,000 miles.

     

 

Me pa zanima, kje si našel pa argumente za dizel, da porabi bistveno več kot 8% , ko ima več kot 200.000km? Mislim, tud jaz bi rad tako študijo videl.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

Me pa zanima, kje si našel pa argumente za dizel, da porabi bistveno več kot 8% , ko ima več kot 200.000km? Mislim, tud jaz bi rad tako študijo videl.

 

Evo sem še na hitro pogledal v podatke iz poraba.com za mojo prejšnjo šestko, ki je šla od hiše pri 274kkm in vzel vsako leto posebej, ter v zadnjem stoplpcu še koliko je bilo prevoženih v tistem letu. Ostalo je označeno na grafu pri koliko km je bila letna poraba. Tolk, da ne bo izgledalo kot, da sam nabijam nekaj in kot se vidi, je šla poraba prej dol kot pa gor.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Na tole zadnje bi jaz osebno vezal eko subvencije. EKO subvencijo bi lahko obdržal, če bi z EV-jem naredil vsaj 100.000km predno bi ga prodal naprej. Če bi ga prodal prej pa vrnit eko subvencijo ali pa vsaj del te.

Naj manj tako.

 

Sicer sem mnenja,da so subvencije nateg davkoplačevalcev...dobijo jih le preračunljvci,pol pa čez dve leti "jovo na novo".

 

Sem bolj pristaš tega,da se subvencije nebi dajale-bilokatere.

Se mi zdi bolj smiselno,da bi se vsaj na ravni EU vse subvencije ukinilo,in ta denar nameni razvoju tehnologij,katere bi naj resno prispevale k neki "ekološkosti"...čeprav si vsak zase predstavlja kaj bi to naj bilo...seveda hitro preraste stvar v požrtnost za denarjem....

Ne vem-magari razvoj baterij,če ne druga,k te katere imamo sedaj so "pogreb".

Ko bodo po vseh parametrih lahko vsaj približno konkurirale fosilnim gorivom,po tem se bomo šele lahko pogovarjali.

Pa so za faktor ne vem koliko težje,z nenormalno nižjo energijsko gostoto,traja in traja,da jih nafilaš,so toksične tako ali drugače,so nenormalno drage,so nepopravljive,karakteristike nihajo glede na temperaturo okolice itd,itd...pa ne bom tukaj začel še z požarno varnostjo,ki je vsaj zame totalni killer-kriterij.

 

Torej delati na razvoju,in ko bodo res konkurenčne,pa bo šlo samo od sebe-brez subvencij...tako pa...poglejte samo v nemčijo-ukinejo subvencije,in prodaja "v prepad".

 

Je @dvorjan nekaj postov nazaj pisalda "se zgodovina ponavlja"...on seveda z svojega zornega kota razlaga...jaz bom pa rekel-EVji so že enkrat "pogrnili"...in sedaj kaže,da bodo iz enakih razlogov še enkrat-ja-zgodovina se ponavlja,ker se nismo nič naučili.

ICE pa je od lekarn naprej človeka še bolj vzdignil kot dominantno vrsto.

Napisano

Pišete, kot da je izdelava ICE vozila brez izpustov CO2?! Pa ni, očitno.

Tudi to, da nafta pride iz globine tal v arabskem svetu ali ZDA do slovenskih črpalk in v vaša vozila, ustvari ohoho CO2, pravzaprav bistveno več kot npr. elektrika iz nuklearke.

Nič od tega ni zeleno, lahko se le pogovarjamo o tem, kaj je bolj in kaj manj zeleno.

Napisano

Seveda, pri vsaki izdelavi se ustvarjajo izpusti CO2 in to je vračunano tako za izdelavo tako za enega kot za drugega, ampak pri EV-ju maš materiale, ki jih ni lahko pridobivat kot sta litij in cobalt ter redke zemlje. Pri proizvodnji teh materialov s porabijo ogromne količine energije in ja največ nafte od tega. Zato so baterije tako drage.

 

Prevoz nafte na enoto je silno majhna vrednost in se meri v nekaj procentih dodatka tako, da ni tak hud faktor, kot bi človek pričakoval.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Nič od tega ni zeleno to je dejstvo. Ja pa trenutno med obema "zelencema" veliko razlike pri nabavni ceni in uporabnosti. Ko se bosta ti dve postavki približali evo mene v shopingu.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Sej dvomim, da boš tole vzel kot referenčni dokument ampak vseeno.

 

WWW.RECURRENTAUTO.COM

We get a lot of questions from our community about electric car batteries. That is partly because the cost of battery replacement is so...

No, vidiš, da se lahko poišče kaj koristnega za to debato.

 

Že na začetku lepo napišejo bistvo:

The good news is that your EV battery is far more complex and sophisticated than other lithium ion batteries in your life and is built to ensure its lifetime exceeds its warranty - and more.  

 

Proizvajalci EV ciljajo na življenjsko dobo baterij med 15 in 20 let. Kar je za kupca EV povsem dovolj. Jaz bi z veseljem kupil tudi ICE avto, če bi se proizvajalec hvalil, da ga je izdelal tako, da verjame, da bo delal vsaj 15 let. Pa se nihče tako ne hvali.

 

Upoštevati morate tudi to, da imajo EV z vsako generacijo bolj zmogljive baterije, torej jih degradacija manj prizadane. Prvi Leafi brez kakršnekoli skrbi za baterijo so namesto 120 naredili le še 50-80 km po ducat letih in še vedno vozijo - in verjetno še dolgo bodo.

 

Zdaj če bo neka Tesla po prevoženih 200.000 km namesto 400 km z enim polnjenjem naredila le še 350 km, se pa nihče ne bo pretirano sekiral. Hyundai, Honda, naša preljuba Mazda in še nekateri proizvajalci EV so pa sploh šli "na varno stran", tako da so pustili lep del baterije (beri: okoli petino) kot zgornji buffer, torej neuporabljene.

 

Primer Mazda MX-30. Polna kapaciteta baterije je 35,5 kWh, uporabna - torej tista, ki je na voljo pogonu - pa le 30 kWh. Baterijski računalnik (BMS) pa skrbi, da ustrezno balansira/obremenjuje celice tekom življenjske dobe. Torej pri MX-30 mora degradacija v bateriji doseči skoraj 20 %, da se bo to pri vsakdanji uporabi vozila sploh zaznalo. Glede na to, da ima MX-30 precej majhno baterijo (glede na konkurenčna vozila), je namenjena za krajše vožnje, torej verjetno še par let ne bomo videli nobene z 200.000 km in analizo njihove baterije.

 

Nasploh pa za vse NCM baterije velja, da se degradacija po prvih treh letih močno umiri.

 

Kot rečeno, kdor polni EV pretežno doma, sploh ne rabi razmišljati o bateriji. Tisti, ki je pa EV kupil z namenom, da ga bo stalno polnil na superchargerjih, pa verjetno računa na scenarij nekajletne rabe in hitrejše prodaje - ampak kot je napisano v omenjenem članku, tudi takšna degradacija ni huda in baterije zdržijo, kar je zapisano v garancijskih pogojih.

 

6421a2cfe668ab4ff8ed92bb_Model%203.webp

 

Pod črto je degradacija baterij v naših elektronskih napravah (telefoni, tablice, računalniki) bistveno večja, pa nikogar od vas ne slišim, da bi se čez to pritoževal.

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Pišete, kot da je izdelava ICE vozila brez izpustov CO2?! Pa ni, očitno.

Tudi to, da nafta pride iz globine tal v arabskem svetu ali ZDA do slovenskih črpalk in v vaša vozila, ustvari ohoho CO2, pravzaprav bistveno več kot npr. elektrika iz nuklearke.

Nič od tega ni zeleno, lahko se le pogovarjamo o tem, kaj je bolj in kaj manj zeleno.

 

Če je dokazano, da se izpust CO2 pri izdelavi EV pokrije z izpustom ICE pri izdelavi in vožnji 90k km.

Pa še to, samo na nuklearko, veter in sonce.

 

Saj pa smo to povedali. Večkrat!

 

Če si se vpiknil v prevoz goriva. Kaj izdelava sončnih panelov ne naredi nič CO2? Prevoz Litija iz J Amerike, proizvodnja panelov, transport panelov.

Posobno za veterne elektrarne, ki se jih ne da reciklirat in jih zložijo kot hlode in pustijo.....

Hmmm jederska energija. Proizvodnja goriva, rudniki, bogatenje, transport, skladiščenje odpadkov.

 

Evo in spet si nas napadel kak je naše gorivo zamazano, svojega pa spregledal.

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Pod črto je degradacija baterij v naših elektronskih napravah (telefoni, tablice, računalniki) bistveno večja, pa nikogar od vas ne slišim, da bi se čez to pritoževal.

 

A lahko imam telefon na bencin?

Prosim usmeri me na njega.

 

Žal pri telefonih ni alternative. In je preprosto dejstvo, maš al nimaš.

In se pač sprijaznimo, da na 3-4 leta kupimo novega.

Popravljeno od godlike
Napisano

Sicer pa...kaj je pa narobe z nafto?

Saj je naravnega-rastlinskega izvora😃👍

Kot vem,je od rastlin in dreves,iz časov,ko sploh še niso obstajale bakterije,da bi odmrla drevesa lahko zgnila...in so se kopičila in kopičila.

Recimo-kot da kuriš drva☺️...pa še CO2 se dela-hrana za rastline (fotosinteza)😋

 

Malo heca pa mora biti...drgače pa res-glej-vse je iz nafte...pa jo ukinite,in gremo v jame živeti..."EKO-zanesenjaki" naprej,jaz pa pridem za vami.😇

Napisano

Nihče te/vas ne napada, ne vem, čemu se čutiš napaden.

 

Samo napisal sem, da naj se ne pozabi, da imajo fosilna goriva tudi visok CO2, da pridejo v rezervoarje ICE-vozil in se potem skurijo za še višji CO2.

 

Tudi meni trenutna kemija baterij v EV ni všeč - da se razumemo. Litij je eksploziven, poškodovane baterije pa nevarne.

Zato upam, da bo kmalu na voljo kak preboj - npr. na natrijeve baterije.

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Nihče te/vas ne napada, ne vem, čemu se čutiš napaden.

 

Samo napisal sem, da naj se ne pozabi, da imajo fosilna goriva tudi visok CO2, da pridejo v rezervoarje ICE-vozil in se potem skurijo za še višji CO2.

 

Tudi meni trenutna kemija baterij v EV ni všeč - da se razumemo. Litij je eksploziven, poškodovane baterije pa nevarne.

Zato upam, da bo kmalu na voljo kak preboj - npr. na natrijeve baterije.

Bojim se,da lahko samo pozabiš....po moje še dooooolgo ne bo nič pametnega pri baterijah...vsaj nič,kar bi vsaj približno lahko konkuriralo z fosilnimi gorivi-žal.

Tudi,če pride kaj v naslednjih recimo 5-8 letih ven...preden bo v seriji...in preden bodo astronomske cene padle,da bi bilo nekako sprejemljivo za "rajo",bo preteklo najmanj 20 let.

 

Pri Mazdi to vedo,za to pa ne rinejo "z glavo skozi zid"....lepo čakajo,ostali pa se naj pobijejo med sabo.

Napisano

No, ampak a si predstavljate scenarij, da leta 2025 začno proizvajati EV-je z natrijevimi baterijami, kjer bo verjetnost vžiga minimalna?

Kako bi to spremenilo vaš pogled na EV? Bi takemu vozilu še vedno obrnili hrbet in govorili "samo preko mene mrtvog"?

Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Primer Mazda MX-30. Polna kapaciteta baterije je 35,5 kWh, uporabna - torej tista, ki je na voljo pogonu - pa le 30 kWh. Baterijski računalnik (BMS) pa skrbi, da ustrezno balansira/obremenjuje celice tekom življenjske dobe. Torej pri MX-30 mora degradacija v bateriji doseči skoraj 20 %, da se bo to pri vsakdanji uporabi vozila sploh zaznalo. Glede na to, da ima MX-30 precej majhno baterijo (glede na konkurenčna vozila), je namenjena za krajše vožnje, torej verjetno še par let ne bomo videli nobene z 200.000 km in analizo njihove baterije.

 

Mazda je priznala, da je bil ta eksperiment en velik kiks in je MX-30 že umaknila iz nekaterih za njih zelo pomembnih trgov. V EU še vztraja ampak ne bo več dolgo. Lahko se obračamo kot propeler ampak za prodajni uspeh je pač domet potreben oziroma z drugimi besedami, ne moreš prodajati avta za 40k€ a nardi na dober zimski dan mogoče 150km. Če takmu avtu pade 10% zaradi degradacije pa da vsi vemo, da ni pametno praznit do nule je pač tole zelo hitro samo še dobrih 100km dometa. Za avto, ki bi stal 20k€ bi rekel OK, tole pa pač ne.

33112_1.png

Napisano

Točno tako @Boss. Zato pa se bodo rabljene MX-30 že prihodnje leto prodajale po 15k €.

Njihov plus je pa to, da z njimi nihče ni delal velikih kilometrov, torej so zelo dobro ohranjeni avti s kakovostno notranjostjo, podobno Mazdi 3 in CX-30, ne pa tipični EV plastik-fantastik.

In za nekoga, ki ne rabi večjega dometa, je tudi MX-30 lahko super avto.

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

No, ampak a si predstavljate scenarij, da leta 2025 začno proizvajati EV-je z natrijevimi baterijami, kjer bo verjetnost vžiga minimalna?

Kako bi to spremenilo vaš pogled na EV? Bi takemu vozilu še vedno obrnili hrbet in govorili "samo preko mene mrtvog"?

 

En velik minus bi recim odpravili, še cena in pa koliko kWh dobiš za ta denar pa da seveda avto ne bo 3 tone težak, ker Natrijeve baterije imajo večjo maso na enoto shranjene energije.

 

Drugače pa ja... mnogo lažje bi se zanj odločil.

 

pred 1 minuto je dvorjan napisal:

In za nekoga, ki ne rabi večjega dometa, je tudi MX-30 lahko super avto.

 

Sigurno ne za unega, ki je dal 40k€ pol ga bo pa za drobiž prodajal, ker se je uštel, da ne rečem nategnil. Zame bi recimo zgledalo kot, da sem ves čas na rezervi pa čeprav bi bila baterija polna. 😂

33112_1.png

Napisano
pred 27 minutami je dvorjan napisal:

Proizvajalci EV ciljajo na življenjsko dobo baterij med 15 in 20 let. Kar je za kupca EV povsem dovolj. Jaz bi z veseljem kupil tudi ICE avto, če bi se proizvajalec hvalil, da ga je izdelal tako, da verjame, da bo delal vsaj 15 let. Pa se nihče tako ne hvali.

 

Ampak dejstvo na mizo - ogromno oldtimerjev še vedno po 20, 30 ali 50 letih lahko spraviš v pogon in se voziš z njimi. Resno misliš, da bodo EV-ji doživeli, da bodo kdaj oldtimerji?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.