Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Samo "Bullshit" oz. natega...torej nič drugače,kot sem sklepal...."solid state" baterije oz. nateg za denar...vse samo okoli denarja,proizvajalci pa v svojem strahu padejo na obljube....žal.

Samo obljube,obljube,obljube....dokazov pa nikjer.

Napisano

Zato pa smo nekateroi previdni in ostajamo previdni, ker če se neki fejst reklamira pač rabi reklamo, ker ni dovolj dobro, da bi se samo po sebi dobro prodajalo.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Prihodnost športnih avtomobilov. 😊 Tesla roadster.

Od 0-96km/uro v 1,1 sek.

IMG_20231222_165248.jpg

Malo liči na Mazdin dizajn, tudi barva.... 😊😉👍

Napisano

Zelo lepo sestavljen,kompakten,in informativen članek,ki pove praktično vse okoli problemov z EV-ji.

 

 

Napisano

Mene pri Tesli moti notranjost, drugače pa po moje ni slab avto.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Aha...kot za časa corone-same laži ...sedaj pa celo predstavniki gasilcev spreminjajo izjave,kao "ogenj se je začel na drugi strani bajte-nasproti garaže z EVjem.

A glej ga zlomka...posnetek k ga je zajel sosed pa jasno kaže,ravno nasprotno.

Laži,laži in še več laži,samo da se folk "nategne".

 

 

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 1 uro je skritikrt napisal:

Aha...kot za časa corone-same laži ...sedaj pa celo predstavniki gasilcev spreminjajo izjave,kao "ogenj se je začel na drugi stranivhajte-nasproti garaže z EVje.

A glej ga zlomka...posnetek k ga je zajel sosed pa jasno kaže,ravno nasprotno.

Laže,laži in še več laži,samo da se folk "nategne".

 

Pa sej se ne čudiš, a ne? Problem ni v oblasteh al pa odgovornih, problem je v navadnih ljudeh, ki so pač naivčine in verjamejo, kar oblast razlaga pa čeprav vidijo na lastne oči in izkušnje, da pač ni tako. Dejansko so s korono dobili nov zalet, ko so videli s kako lahkoto se ljudje uklonijo in sprejmejo njihovo igro. Tako, da je potem nadaljevanje bolj enostavno in če pač potrebujejo neko agendo oziroma smer to pač naredijo in upajo, da bo masa kritičnih tako majhna, da jo bodo vodljivi zlahka preglasili in igrali po njihovih notah.

 

Kovid je bil lep test in dejansko sila uspešen, pa tale EV zgodba gre tudi v "pravo" smer. Če pa bo zgubila zalet bodo pa našli novo deklico preGreto, ki nam bo razložila, kako si ji upamo uničt otroštvo, čeprav živi z zlato žlico v ustih. Iskanje krivcev, kjer jih ni in kazanje s prstom nanje je tipična zgodba današnjega časa zato, da bodo elite še vedno živele brez omejitev in zbirale nesluteno bogastvo, ki je dejansko v samem postopku največji generator onasneževanja.

 

 

Za konec bom samo tole rekel, ko mi je sodelavka lastnica EV-ja (OK njen mož, ki ga je vzel na firmo, da ma manj dajatev in stroškov) mi je v zanosu agende rekla, da ona skrbi za okolje in da smo za podnebne spremembe krivi vsi, ki se vozimo z umazanimi avtomobili na dizel in bencin. Hja nič, kaj sem pa hotel, ko sem prišel domov sem lepo opral avto, da se sveti in da je zdaj čist. :nevem:

  • Haha 1
  • Ljubim 3

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je mazdaman napisal:

Mene pri Tesli moti notranjost, drugače pa po moje ni slab avto.

Saj ni slab. Ampak je porazen. Kvaliteta izdelave, materiali... 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Hvala 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Saj ni slab. Ampak je porazen. Kvaliteta izdelave, materiali... 

 

Je pa poceni za vzdrževanje. Sodelavec je na tesli trojki ravno menjal bremze - diski ploščice (ki crknejo precej hitro). Cena? Sitnica. 1,6K€

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 4
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

Je pa poceni za vzdrževanje. Sodelavec je na tesli trojki ravno menjal bremze - diski ploščice (ki crknejo precej hitro). Cena? Sitnica. 1,6K€

Tako je. Tudi v primeru nesreče so cene odbijačev in ostale robe bolane.

Napisano (urejeno)

Si kdo sploh pogleda te videe ? Mene že mine sam k thumb nail s temi ksihti vidim 😂

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 21 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Je pa poceni za vzdrževanje. Sodelavec je na tesli trojki ravno menjal bremze - diski ploščice (ki crknejo precej hitro). Cena? Sitnica. 1,6K€

Kje je pa menjal? Ali ima Tesla že "uradni servis" pri nas?

Napisano
pred 21 urami je Tilen5 napisal:

Si kdo sploh pogleda te videe ? Mene že mine sam k thumb nail s temi ksihti vidim 😂

Kaj,a nočeš pojesti rdečo tabletko?!🤨

 

"You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes." (Morpheus-Matrix)

 

...jaz se pa samo zate tako trudim🥺....a ne bom obupal nad tabo...ne nad tabo že ne😃👍...ne-jaz že ne💪...in za to še ena "tabletka"...posebaj zate😉

 

 

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Kje je pa menjal? Ali ima Tesla že "uradni servis" pri nas?

Uradni servis v AT, vsaj v mojem primeru.

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

:bravo:

 

 

FB_IMG_1703750901632.jpg

Nisem brez razloga prešaltal z Forda na Mazdo...06 letnik C-Max je raketa...samo to,kar pa zadnja leta delajo...sam še *pogreb"....niti malo več ne pomislim na kaj fordovega,pa sem bil velik fan....podvozja so bila top,bencinski motorji tudi-1,6TiVct konstruiran pr Yamahi-ne moreš ga "ubiti" in že leti k raketa...kvaliteta izdelave je tudi šla z Focus mk1 na mk2 na zavidljivo raven....volan,lega vse top...

Tole danes...kamor pogledaš "drek"zavit v celofan ali pa "maček v žaklju"...se vidi,da šparajo kjer se le da,tu pa stranka kratko potegne....z mano se pa tega ne bodo šli.

Napisano

Ni tle problem Ford. Problem je softwear. Vsa električna jajca bodo imela/imajo enak problem😂

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Ni tle problem Ford. Problem je softwear. ... ... ... ...

 

 Aha, ja, seveda. In software je od koga? Od Macintosha?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.