Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

Napisano

Pa prav Tesle bodo med vsemi EV najbolj "trdožive" in najdlje na cesti.

Samo pomisli, kako bi Mazdo MX-30 popravil čez 10 let?!

Napisano
  dne 18. 1. 2024 ob 8:09 je Bini napisal:

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

Razširi  

 

Ni res da tesle ne bodo nič vredne. Za svinčev akumulator dobiš na odpadu 40centov po kili. Litijonske baterije bodo verjetno več.

 

Dejstvo je, da EVjem pada cen hitreje, kot ice avtom. Leta 35 se zna celo zgodit cenovni skok rabljenim ice. 
Bomo videli. Če ne bodo prej zrasle gobe po svetu. Potem ne bomo videli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Koliko dobiš za 3leta staro? Verjetno ne toliko kot je zdaj nova..... 😉

Napisano

Vprašanje koliko verodostojne podatke ima možakar. 

Verjamem pa, da so prodali zelo malo avt. Verjamem pa tudi, da bo kmalu konec EV-jev za njih. 

Primarno je bil Polestar dirkaški oddelek Volva.

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 21. 1. 2024 ob 10:49 je DonFelipe napisal:

Upajmo da bo te EV in hibridne ere konec ter da bo naiven narod dojel da je klasika najboljša ter začel kupovati legende.

Razširi  

ČE bi bila klasika res najboljša, sploh ne bi bilo nobenih alternativ.

 

Sicer pa lahko greste na testno vožnjo s kakšnim EV, pa boste potem komentirali, delili občutke in razmišljanja.

Napisano

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
  dne 21. 1. 2024 ob 11:21 je godlike napisal:

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

Razširi  

Si sedaj videl in dojel da je bolje avtomatika, sploh v konicah in po napornem delovniku?

Jaz sem že na začetku vedel da je avtomatika za-me ter jo imel oziroma kupil že prvi avto z tem menjalnikom, ročnega praktično ne pogledam več oziroma ga peljam le če nuja oziroma me kdo prosi ali pa ga raje peljam s svojim avtom v kolikor je mogoče. EV in hibride pa so za tiste kateri ne vedo kam z denarjem oziroma sta jih Greta in Kardaširanje prepričala v omenjeno. 

Napisano

Jaz sem kontra videl. Vozim za užitek.

Tudi če je 10 ur al 0.5 v koloni.

Res, da ima manual šift, samo to ni isto, ker 8 prestav ali 6.....

 

Avtomatik bi edino prav prišel za avtomatsko prestavljanje v koloni.

 

Pot iz službe, namesto da bi me razveselila, mi je šla z AT na živce.

Seveda nikoline delam dlje kot 10 km od doma.

 

Isto ročna, pokal sem od radosti, da ima i20n ročno ročno. To lahko zategnem kadar mi paše, tud med vožnjo.

 

Pač sem petrol-head, to večinq ne razume. Uživam v vožnjim, če se le da vozim jaz. Ne me obsojat, smo si različni.

Napisano

Povej da nisi veliko na cesti oziroma ne premaguješ velikih razdalj ter imaš pač mestno vozilo. 

 

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

 

EV in hibrid žal nikoli ne bosta nadomestila klasičnih petrol headov. 

Napisano

3600km dom - Sardinija - dom z Giulietto.

 

Delam ca. 13-16k na leto.

Napisano
  dne 21. 1. 2024 ob 12:09 je DonFelipe napisal:

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

Razširi  

Jaz sem šel s spačkom (Citroen 2CV6 za nepoznavalce) do Normandije in nazaj. Kdo je večji "petrolhead" potemtakem? =)))

Napisano (urejeno)

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz sem imel jajca in šel z unotom turbačem na morje v koper. Cevka za benz pa povita z mcgaywer lepilom:bravo:

Pa še dva šraufa z zadnjih koles sem izgubil nekje 

  • Všeč 1
  • Haha 4

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 21. 1. 2024 ob 14:13 je godlike napisal:

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

Razširi  

 

Se strinjam z definicijo v vsem, samo v ''močnejše'' ne :) 

Podpis.png

 

Napisano

Seveda. Imaš pravico do drugačnega mnenja, pa kljub temu, mislim, da me nisi prav razumel.

 

Hočem rečt Focus 1.0, dobrih 100 konjičev, je bolj nepremičnina, tudi pol togo premo ima, če ni karavan.

 

Če 150 je pogojno ok in bi ga sprejel, da je nekomu za užitek. 182 super.

Nisem mislil, da za pravega petrol heada mora bit 280 konjev ali pa nič.

 

Spet sno zašli, to je tema o štromu, ne pa o vonju bencinskih hlapov 🙂

Napisano

Kaj ne dojamete da je cilj elektrifikacije da nas pomehkužijo skupaj z LGBTIQA+, veganizmom, kardaširanjem ipd... ?

Želijo nas poenotiti in kastrirati. 

 

Želite da bi vsi bili tako kot prikazuje dokumentarni film ZORA ?

365.RTVSLO.SI

Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova...

 

Napisano

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav. Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega?  Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to
    • Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.
    • Hahaha, Matej Rigelnik je sinko Hermana Rigelnika, ki bi ga človek lahko označil kot nepremičninskega tajkuna nekje med 20 najbogatejšimoi Slovenci. Ko vidim, da taki javkajo mi je takoj jasno, da tole ne bo slabo.
    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
    • A komu? Do VSEH svojih poštenih strank, je zelo prijazen in ustrežljiv, večini tudi podari CELOTEN popust, ki mu pripada v Euroton-u. Toliko o tem!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.