Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 11 minutami je Jest napisal:

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

Zokilandiranje in nutrijaštvo sta že všteta v omenjeno in verjemi mi da samo še pravi zokilanderji kupujejo EV in hibride ter s tem podpirajo ostale neumnosti kot je npr. skladba kjer drugega ne znaš kot ponavljati svoje ime 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha,ha,ha🤣...bodo zvili in obrnili kar se bo dalo,samo,da bi EVji izpadli bolje k ICEji.

Kot pr levičarjih...ko reče,da je zunaj sončno,moraš prec vstati in preveriti,k ziher laže🧐 

 

SLO-TECH.COM

V mrzlih zimskih dneh imajo avtomobili več težav z vžigom, električni avtomobili pa tudi s polnjenjem baterij. V ljudski...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je skritikrt napisal:

Ha,ha,ha🤣...bodo zvili in obrnili kar se bo dalo,samo,da bi EVji izpadli bolje k ICEji.

Kot pr levičarjih...ko reče,da je zunaj sončno,moraš prec vstati in preveriti,k ziher laže🧐 

Vse je odvisno koliko zaupaš vremenarjem in radijskim postajam katere jih plačajo, saj na vsaki govorijo drugače ;)

 

Pravijo da so tudi švedinje hot, a realnost je popolnoma drugačna.

Blondinke imaš tudi v Dolini Šentflorjanski, mar ne?

Zaradi tega ne rabiš iti v Skandinavijo oziroma na Baltik, ampak imaš vse servirano tu na Balkanu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je DonFelipe napisal:

Vse je odvisno koliko zaupaš vremenarjem in radijskim postajam katere jih plačajo, saj na vsaki govorijo drugače ;)

Narobe si me razumel. Nisem mislil vremenarje,ali radijske in TV postaje😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer je link ze v drugi temi... bolj pa sodi v tole... da se vsaj malo razblinijo tiste "govorice", da EV pa v zastoju pozimi pogori na celi crti ... 

 

SIOL.NET

Eno najbolj mrzlih noči zadnjih let sem preživel v električnem avtomobilu. Ni me zeblo, pri 20 stopinjah Celzija v notranjosti avtomobila sem prijetno spal. Koliko energije za ohranjanje toplote za...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.RTVSLO.SI

Vozniki električnih vozil Tesla se v času, ko je ZDA zajel hud mraz, spopadajo s kopico težav. Družbena omrežja so preplavili posnetki...

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak , pazite, to so Tesle.

 

V finalu izbora za SLO avto leta je bil "britanski"  MG 4, ki pa, zanimivo, ima gretje baterij samo v najvišji stopnji opreme luxury.

Kolk greste stavit? Ker ne bo šuškov, bodo po letu 35 pri nas večinoma kupovali kitajce. In to ne v luxury izvedbi. In potem bo polno enega čudenja zakaj rikša ne dela pozimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Jest napisal:

Sicer je link ze v drugi temi... bolj pa sodi v tole... da se vsaj malo razblinijo tiste "govorice", da EV pa v zastoju pozimi pogori na celi crti ... 

 

SIOL.NET

Eno najbolj mrzlih noči zadnjih let sem preživel v električnem avtomobilu. Ni me zeblo, pri 20 stopinjah Celzija v notranjosti avtomobila sem prijetno spal. Koliko energije za ohranjanje toplote za...

 

 

 

Absolutno pogori na celi črti.

 

Primer vestnega voznika Tesle Model 3 z 62kWh nazivne kapacitete baterije, ki ohranja baterijo v top kondiciji in jo polni le do 80%. No in ta se v teh mrzlih dneh odloči, da bo šel iz Lj v Mb, cca 130km poti. Tesla obljublja vsaj 300km dometa s to baterijo tako, da bi do Mb moralo biti absolutno dovolj.

 

No pa začnimo 62kWh baterija ima dejansko uporabno kapaciteto le 57kWh in ker jo vestni lastnik polni le do 80% je bilo ob štartu v Lj za 46kWh energije shranjene v baterija. Štarta lepo po predpisih s 130km/h. Poraba pri tej hitrosti je okoli 20kWh/100km a ker je strašno mraz je potrebno dodati še vsaj 25% gor za ogrevanje baterije na najbolj idealni temperaturi in seveda tudi notranjost avta samega.

 

Tako, da rečmo, da je realna poraba ob takih razmereh tam nekje okoli 25kWh. Pelje se cca 100km in naleti na snežni metež in na zasneženi cesti je povprek obrnilo in zagozdilo enega profesionalca s šleperjem in zlizanimi gumami. V glavnem zastoj. Ob zastoju je imela Tesla še 21kWh baterije na zalogi, kar bi za zadnjih 30km vožnje moralo biti popolnoma dovolj.

 

No ker naši vrli marsovčki v snežnem metežu nikakor ne najdejo zastoja še manj pa zagozdenega kamiona se ta iskalna in reševalna akcija konča šele po sedmih urah čakanja. Da naš protagonist ne bi zmrznil je ves čas ogreval Teslo in glede na opise v članku zgoraj porabil cca 15kWh baterije tako, da je revežu ostalo le in samo 6kWh s katerimi ne more naredit zadnjih 30km in zdaj ihtavo išče polnilnico v Slovenski Bistrici ter mu srce divje razbija ali se bo le izšlo al bo treba osramočeno priznat, da ta pot kljub vsej njegovi previdnosti ni bila dobro zamišljena.

 

 

No taisto pot se je recimo odpravil recimo en z dizelsko Mazdo 6 s sankami na strehi (rečmo mu kar Boss, da bo lažje), ki je pri tankanju bolj take sorte, da je verjetno nazadnje tankal 1x pred deset dnevi in ma cca v tanku samo še enih 20litrov goriva oziroma  cca 40% tanka. Ker je mal neredne sorte mu pač dol visi za priprave na tako pot.

 

Isto po 100km naleti na zastoj in je tja prišel s 14litri goriva še v tanku. Po 7 urah čakanja in laufanja motorja je pokuril še dodatnih 4litre in, ko se je sprostilo je imel v kestlu še 10litrov, kar je vrh glave za zadnjih 30km vožnje pa še vedno se mu ni prižgala lučka za gorivo saj mu kaže še za 140km dometa ko pride na cilj v Mb.

 

 

Kaj hočem povedat - pri BEV-ih je kapaciteta zaloge energije tako majhna, variable , ki povečujejo porabo pa tako velike, da tudi pri avtih, ki imajo nadpovprečne baterije je lahko že pot med Lj in Mb cela avantura v stilu Camel Trophya, ker ti lahko že en nepredviden dogodek totalno zaserje že tako posran dan. Pri ICE tega ni niti približno saj bi ob polnem ne prav velikem tanku, kot ga ima Mazda 6, naredil tri take tripe LJ-Mb in še nazaj pa četudi bi v vsakem stal že 7 ur v snežnem zametu.

 

  • Všeč 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

V finalu izbora za SLO avto leta je bil "britanski"  MG 4, ki pa, zanimivo, ima gretje baterij samo v najvišji stopnji opreme luxury


Kolikor vem, imajo “battery management” (torej ogrevanje ali hlajenje baterije) vsi… Kar je sele pri opremi Luxury, je toplotna crpalka za ogrevanje kabine… Nizje razlicice opreme imajo elektricni grelec (PTC)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model za “EV haterje” ;)

 

image.jpeg

  • Haha 6
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 1. 2024 ob 12:25 je Matick napisal:

Tudi tukaj-zanimivo🧐 

Se rezultati kar ujemajo..."na uč" cca.40% ti "požre" mraz.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 1. 2024 ob 14:20 je Mraušk Mčk napisal:
WWW.RTVSLO.SI

Vozniki električnih vozil Tesla se v času, ko je ZDA zajel hud mraz, spopadajo s kopico težav. Družbena omrežja so preplavili posnetki...

 

Meni je kolega s Teslo povedal, da je tak, ker so nesposobni.

 

Baje so polnit šli hladno baterijo in potem jo polni doooolgo.

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je godlike napisal:

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

 

Kako pa to narediš na klasični tankšteli. Jaz sam vtaknem cev v tank pa je v parih minutah fertik. A bi moral kakšen preheat dat al pa kej zakurit spod, da bi šlo hitrej. 🤪

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je godlike napisal:

Meni je kolega s Teslo povedal, da je tak, ker so nesposobni.

 

Baje so polnit šli hladno baterijo in potem jo polni doooolgo.

Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.

In si mu verjel?

Pa,a veš,da so tudi polnilci crkavali...al ker niso dobili dovolj elektrike al kaj-ne vem,a seveda bi se vsi gor obesili-enkrat pač zmanjka,k bi vsi cuzali...

Pa dajmo predpostavljati,da prideš do polnilnice z 10% baterije...po dolga vrsta oz. ne veš,kdaj bo prosto zate...zunaj pa -14 stopinj.

Al se boš malce grel,da ti "tič" ne zmrzne,al boš "preheat-al" baterijo ne vedoč,kako dolgo boš moral še čakati...ker domnevam,da to predgretje ne dela na bencin,diesel ali plin🧐...in tudi če imaš vgrajeno TČ-tudi ta ne zmore "čudeža".

 

Mislim,da ni potrebe nekaj filozofirati in predpostavljati...ko je prazna baterija,je prazna baterija...pol pa tudi če "odkleneš" še tistih par %,kolikor je "do čist do konca prazna",ker tudi tistih par % je v mrazu manjših!

Enkrat je "konec veselja",pa obračaš kakor hočeš-moraš poklicati avtovleko,ker ti kantica bencina v prtljažniku nič ne pomaga.

Pa ne bom sedaj o izgubljenem času...naj to Kirk-legenda ponovi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Po podatkih Consumer Reports imajo električna vozila 79 odstotkov več težav z zanesljivostjo kot avtomobili s...

🤔

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...

 

Ne zastopm...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Slivka napisal:

Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...

 

Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...

 

Ne zastopm...

@Boss pravi da ni res :D 

pred 11 minutami je Jest napisal:

Noja… kvari se vecinoma elektronika… pri vseh… ne samo pri EV … za vzdrzevanje pa dvomim, da nevem, ce je EV drazje… Ampak ja… fajn se bere take zadeve.. sploh tistim, ki ze privzeto ne marajo EV ;) 

POTEM PA ŠE PREDPOSTAVKA, DA ČE BI PRIMERJAL TOYOTA HYBRID V PRIMERJAVI Z OSTALIMI HYBRID ‼️

 

Nekdo ki je že 25 let v biznisu vs 5 :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je NevLado napisal:

@Boss pravi da ni res :D

 

Čak mal, ne prehitevat - jaz sem še zmeri tam a moram preheatat rezervoar al ne. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vidiš, pri dizlu vržeš šibico notri, pa se segreje. Precej električarjev ne potrebuje šibice, da se segreje na tako temperaturo...

 

In, če smo že pri tem, vprašanje, če bi pri dizlu kaj dosti naredil z eno šibico...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.