Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

To so uradne Tesla in uradne Audi cene, nič ni izmišljeno. Računajte še delo za zamenjavo, potem bo šele bolela glava.


In zakaj bi pri Audiju menjal kar tako cel motor? Ponavadi ce kaj crkne, se menja tisto, kar je crknilo… Ce oa razbijes cel avto, si pa pa istem in te ne briga, koliko stane motor po delih in po tovarniskih cenah… ampak te zanima samo to, koliko stane cel avto…

 

Ta primerjava je tako otrocja, da je se tistim, ki niso ravno nasprotniki EV, jasno, da je to le pravljicna zgodbica…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Saj ga bom, sicer bo 2019 (ali mlajši), ker so šele takrat dobro pripeljali v Evropo, ampak ja, tja do konca 2020 je to še ista serija (pred posodobitvami).

 

In ne, nič se ne bojim kakšnih hudih stroškov. Vsako letnik 2018-2019 Teslo raje kot katerikoli Audi.

Tukaj je Mazda forum...domnevam,da boš težko našel koga,ki bi ga Audi zanimal...za Teslo pa...vsaj v tej temi,ti lahko obljubim,da bom vse prebral😉...koliko bom pa verjel,je pa druga zgodba.

Napisano
pred 5 minutami je Jest napisal:


In zakaj bi pri Audiju menjal kar tako cel motor? Ponavadi ce kaj crkne, se menja tisto, kar je crknilo… Ce oa razbijes cel avto, si pa pa istem in te ne briga, koliko stane motor po delih in po tovarniskih cenah… ampak te zanima samo to, koliko stane cel avto…

 

Ta primerjava je tako otrocja, da je se tistim, ki niso ravno nasprotniki EV, jasno, da je to le pravljicna zgodbica…

Pa ni otročja, veš. Otročje delo so napravili Audi inženirji, ki so svoj stroj sestavili tako, da ga razbije. Totalka. Zato tudi imajo ceno za nov motor. Za posamezne komponente so pa tudi navedene cene. Lahko jih preverite v najbližjem Audi salonu, če dvomite vanje.

 

Vsak čuden zvok izpod have s 3.0 TDI znese med 5 in 25 jurji ...

 

417425128_2156670764674474_3456962154562

Napisano

Mogoce res… ampak v takem pri eru nobenega ne zanima, kaksne so cene za posamezne dele motorja… ampak koliko stane cel avto…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je Jest napisal:

Mogoce res… ampak v takem pri eru nobenega ne zanima, kaksne so cene za posamezne dele motorja… ampak koliko stane cel avto…

Ne razumem tega stavka.

Za avto, ki je nov 80 in več jurjev, pač plačaš 24 jurjev za nov motor - ali pač ne? V prešo z njim?

Kaj si mislil povedati?

Napisano

 

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Ne razumem tega stavka.

Za avto, ki je nov 80 in več jurjev, pač plačaš 24 jurjev za nov motor - ali pač ne? V prešo z njim?

Kaj si mislil povedati?


Prej je bilo omenjeno 75.000€, kar je veliko vec od 5 do 25.000€

 

In ja… ce je cena popravila taksna, pac v preso z njim alimpa po delih prodat… in kupit cel avto drug… Kakorkoli… take primerjave sodijo bolj v temo z vici… ;) ker niso realne…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Ne razumem tega stavka.

Za avto, ki je nov 80 in več jurjev, pač plačaš 24 jurjev za nov motor - ali pač ne? V prešo z njim?

Kaj si mislil povedati?

Kdo pa kupi takega novega?

Napisano

Ja, pa si še enkrat oglejte sliko, saj vse piše.

 

Pogonski sklop (powertrain) stane popolna zamenjava na Audiju 75 jurjev. Ker zgolj z motorjem avto še ne gre naprej, rabi še menjalnik, hibridno baterijo in cel kup pokvarljivih komponent. 😃

 

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Ja, pa si še enkrat oglejte sliko, saj vse piše.

 

Pogonski sklop (powertrain) stane popolna zamenjava na Audiju 75 jurjev. Ker zgolj z motorjem avto še ne gre naprej, rabi še menjalnik, hibridno baterijo in cel kup pokvarljivih komponent. 😃

 


Pa dejansko poznas kaksen primer, kjer bi nek normalen clovek sel v taksno popravilo? Se vedno trdim, da je to pravljica, ki se enim zdi fajn, drugim pa bedarija ;)  … In od tebe res nisem pricakoval, da tako slepo nasedes taksnim primerjavam in jih se celo delis okoli in zagovarjas… To je dalec od realnosti..

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zadnjič mi je bivši sodelavec razložil svoje doźivetje Tesle X. Vglavnem za rabljeno je vzel kredit in odkartal 40k. Računica je bila, da zastonj polni na bližnji brezplačni polnilnici in se kredit prakticno sam odplača.

 

No zalomila pa se je uporabniška izkušnja, pravi, da je v 3 tednih shujšal za 3 kg🤣. Na hitro mi je razložil glavne probleme:

- nikoli ne veš ali po parkirišče od polnilnice prazno, kljub temu, da to aplikacija sporoča, saj nekateri ta e-mesta pač uporabijo za klasično parkiranje. Se pripelješ tja s prazno baterijo pol pa švicaš kje boš našel drugo in upaš  da se zgodba ne ponovi

- ko je bil primoran polniti na avtocestnem bencinskem servisu je čakal 45min in takrat moraš pač iti na kavo. Pravi, da je bilo že samo polnjenje dražje kot gorivo.

- znašel se je v 2 urnem zastoju in se je počutil, kot da je na infuziji ko je gledal kazalnik napolnjenosti baterije

- ker se ni glih najbolj pozanimal je bil razocaran nad dosegom, okoli 250-300km januarja

- kvaliteta izdelave katastrofa za 100k vredno vozilo. V notranjosti slabi materiali, vrata se niso lepo zaprla, zelo glasno v kabini.

 

No po 3 tednih je imel srečo, da se je našel nekdo in kupil vozilo, on pa je nabavil BMW X5, dizla, in pravi  da nikoli več EV.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:


Pa dejansko poznas kaksen primer, kjer bi nek normalen clovek sel v taksno popravilo? Se vedno trdim, da je to pravljica, ki se enim zdi fajn, drugim pa bedarija ;)

Ne, nihče od mojih znancev nima Audi A6 3.0 TDI. Lahko pa zaviješ na evropske Audi forume in prebereš/začutiš bolečine lastnikov, ko odkartajo 4 in 5-mestne zneske za popravilo in živijo v strahu pred naslednjo odpovedjo.

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Ne, nihče od mojih znancev nima Audi A6 3.0 TDI. Lahko pa zaviješ na evropske Audi forume in prebereš/začutiš bolečine lastnikov, ko odkartajo 4 in 5-mestne zneske za popravilo in živijo v strahu pred naslednjo odpovedjo.

 

Ampak tole skrpucalo od primerjave zagotovo ni nastalo s strani taksnih lastnikov Audijev… ampak od “Tesla” fanatikov, ki temu mogoce celo verjamejo… ;) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 minutami je ignacij napisal:

Zadnjič mi je bivši sodelavec razložil svoje doźivetje Tesle X. Vglavnem za rabljeno je vzel kredit in odkartal 40k. Računica je bila, da zastonj polni na bližnji brezplačni polnilnici in se kredit prakticno sam odplača.

 

No zalomila pa se je uporabniška izkušnja, pravi, da je v 3 tednih shujšal za 3 kg🤣. Na hitro mi je razložil glavne probleme:

- nikoli ne veš ali po parkirišče od polnilnice prazno, kljub temu, da to aplikacija sporoča, saj nekateri ta e-mesta pač uporabijo za klasično parkiranje. Se pripelješ tja s prazno baterijo pol pa švicaš kje boš našel drugo in upaš  da se zgodba ne ponovi

- ko je bil primoran polniti na avtocestnem bencinskem servisu je čakal 45min in takrat moraš pač iti na kavo. Pravi, da je bilo že samo polnjenje dražje kot gorivo.

- znašel se je v 2 urnem zastoju in se je počutil, kot da je na infuziji ko je gledal kazalnik napolnjenosti baterije

- ker se ni glih najbolj pozanimal je bil razocaran nad dosegom, okoli 250-300km januarja

- kvaliteta izdelave katastrofa za 100k vredno vozilo. V notranjosti slabi materiali, vrata se niso lepo zaprla, zelo glasno v kabini.

 

No po 3 tednih je imel srečo, da se je našel nekdo in kupil vozilo, on pa je nabavil BMW X5, dizla, in pravi  da nikoli več EV.

Ja, tudi taki se najdejo. Že sam pristop pa je otročji in naiven. 😃

 

Sicer pa komentar na probleme:

1) To ni kriv avto, ampak kultura ICE voznikov.

2) Tudi to ni problem avta. Sicer pa je tale tvoj znanec res "ultra škrtica", če ob vseh brezplačnih polnjenjih jamra parkrat, ko "toči elektriko na avtocesti". Verjetno niti ni pomislil, da ne rabi polniti do konca, ampak le toliko, da pride do doma oziroma svoje brezplačne polnilnice.

3) Dramaturško pretiravanje.

4) Za to ni kriv avto, temveč lastnik.

5) Se strinjam, da bi moral biti avto s ceno 100k izdelan bolje. Ampak glede na to, da je imel "free supercharger" različico, je to moral res biti eden prvih modelov. To z glasnostjo v kabini pa ne kupim. Razen če ni pogruntal, da se vozi z priprtim oknom, ali pa je kupil kaj razbitega in slabo popravljenega.

 

Karkoli, naj bo srečen z BMW X5, jaz nobenemu ne privoščim slabega avta.

pred 3 minutami je Jest napisal:

 

Ampak tole skrpucalo od primerjave zagotovo ni nastalo s strani taksnih lastnikov Audijev… ampak od “Tesla” fanatikov, ki temu mogoce celo verjamejo… ;) 

 

Primerjava je res groba, ampak naj vam da misliti.

 

ICE se vedno bolj kvarijo, popravila pa so zlatarska - tudi zato cene zavarovanj rastejo. In tudi če ne marate EV, negujte svoje Mazde bencinarke, saj so to eni redkih še zanesljivih avtov. Ta pasma je žal v izumiranju. Pa še kolcalo se nam/vam bo po dinozavrih. 😃

Napisano (urejeno)

@dvorjan Zgolj opisal sem kar mi je povedal. To je bil lep primer povprečnega voznika, ki je kupil EV malo "na pamet" in se kar naenkrat soočil s kupom problemov, o katerih verjetno pred nakupom ni razmišljal.

 

In dec verjetno ni pretiraval v svoji zgodbi, če se je vozila znebil po vsega 3 tednih. 

 

Mi je pa zanimivo tvoje razmišljanje, da za nic ni kriv avto. Ja oprosti, izvirni krivec je ravno EV, do trenutka nakupa ni rabil vska dan 3x na WC. Res, da se bi se lahko bolj pozanimal, samo situacije s katerimi se je srečal so pa čist vsakdanje in se jim ne mores glih izogniti.

 

Torej, epilog je da EV ni uporabniško prijazen in sprejemljiv za vsakega.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 3 minutami je ignacij napisal:

Torej, epilog je da EV ni uporabniško prijazen in sprejemljiv za vsakega.


Tole ni omejeno le na EV… Podobno je tudi recimo z avtomatskim menjalnikom, razna dodatna oprema, … Nabava avtomobila za vecino ni tako trivialna, da bi kar na slepo sli kupit nekaj… Se je treba prej pozanimat in seveda tudi probat… Zato pa pravim, da taki avti, kjer ne morem dobiti avta na kaksno daljso testno voznjo (vec kot le tistie pol urce, ki jih nudijo pri nekaterih znakmah oz. prodajnih salonih) mpzelo tezko pridejo sploh v ozji izbor… Verjamem pa, da so tudi taki, ki si lahko privoscijo nakup kar tako na “lepe oci” in se potem imajo cas in voljo ubadati se z menjavo, ko zadeva ne istreza zeljam in pricakovanjem… Samo reklamam in lepim besedam prodajalca v prodajnem salonu ne  oremo cisto zaupati ;) … saj imajo ponavadi le en cilj… prodati … :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 54 minutami je dvorjan napisal:

Primerjava je res groba, ampak naj vam da misliti.

Nočem izpasti žaljiv ali kaj,a očitno se ne zavedaš,da v bistvu delaš kontra-reklamo EVjem.

Je razlika med tem,kar si ti objavil (ta primerjava),in npr. videi z Youtube-a,ki jih jaz objavim.

 

Pri meni je...kako bi se izrazil....bom citiral Bill-a Maher-a z dokumentarca Religulous ...."I'm just selling doubt" (samo dvom prodajam).

 

Napisano

A ti to resno? Objavljaš videe očitnih EV-hejterjev.

 

Vsak izbere in vozi kar hoče. Saj vsak sam plačuje in mora s tem živeti. Jaz vam želim le (do)povedati, da so EV-ji že danes za marsikaterega Slovenca sprejemljiva alternativa. Za nekatere pa niso in nikoli ne bodo - in tudi to je v redu.

 

Kako bo zanimivo brati te strani čez desetletje ali dve, ko se bo pojavil izraz ICE-hejterji. 😃

 

Vsak mesec me kak znanec preseneti s podatkom, da je kupil EV. In vsi po vrsti, sploh pa njihove boljše polovice, zatrjujejo, da nikoli več na ICE. Tak primer sem imel v soboto, ko je po kolega na Brnik prišla žena z električnim Peugeotom e-208. Že mora biti nekaj na tem.

 

Zato vam pa tudi vedno znova prigovarjam, da električne avte preizkusite, ne pljuvajte čez njih, brez da ste jih vozili.

Napisano

Jaz bom tud šel na bolj zeleno vozilo. 

Kupil bom še eno Hondo bencinarja:bravo:

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

A ti to resno? Objavljaš videe očitnih EV-hejterjev.

Sem vedel,da ne boš zaštekal,kaj sem mislil povedati.

 

Pa bom do konca razložil😉

 

Jaz objavim video z vsebino,kakršna pač je.Skoraj vsak že po prvi sliki ve,za kaj gre,in izbiro ima,a bi si ga ogledal,ali ne.

Tisti,ki si pa ga ogledajo,si lahko brez nekega pribijanja in prepričevaja mnenje o tem,kaj v videu je kredibilno in kaj ni ustvarijo sami.

Jaz le tu pa tam dodam kak humorni "privesek",to je to. Vsak pa ima popolno svobodo si ustvariti svoje mnenje.

 

Tvoj pristop pa iz spoštovanja ne bom komentiral,a kot rečeno-kontra izpade,ravno zaradi sumlivosti...

Napisano

Dejstvo je, da je zaenkrat prva skrb voznikov EV ta, da morajo razmišljat, kje bodo tankali avto. Potem pa WC in hrana. Na kratke relacije mogoče ne, na dolge pa. EV lahko uporabljajo tisti, ki NISO 100% odvisni od avta in niso vezani na čas. 

Primer. 

Sem na Dunaju. Z EV imam baterije glih do LJ. V MB se spomnim, da bi šel v MS na bograč. Časa, da pridem v LJ je pa tam tam...da ni časa čakat na tankanje in tankanje. Z bencinarjem je to šala mala... 

Lahko bi jedel bograč v MB.... 

Napisano
pred 7 urami je FuManchu napisal:

Jaz bom tud šel na bolj zeleno vozilo. 

Kupil bom še eno Hondo bencinarja:bravo:


Zelene barve? ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Dejstvo je, da je zaenkrat prva skrb voznikov EV ta, da morajo razmišljat, kje bodo tankali avto. Potem pa WC in hrana. Na kratke relacije mogoče ne, na dolge pa. EV lahko uporabljajo tisti, ki NISO 100% odvisni od avta in niso vezani na čas. 

Primer. 

Sem na Dunaju. Z EV imam baterije glih do LJ. V MB se spomnim, da bi šel v MS na bograč. Časa, da pridem v LJ je pa tam tam...da ni časa čakat na tankanje in tankanje. Z bencinarjem je to šala mala... 

Lahko bi jedel bograč v MB.... 

 

Tako grozno spet ni… Vmes se ustavis za ene 20 minut… gres scat, malo pretegnes noge, medtem malo nafilas baterijo (ko polnis, ni treba vedno polnit do konca) in gres dalje… Ce pa imas tako na tesno planirano tako dolgo pot, potem je velika verjetnost, da ti bo vsak nepredviden dogodek pokvaril nacrte… in si samo zivcen, ali bos prisel pravocasno na cilj in s tem povecujes tveganje, da se sam povzrocis kaksen zastoj, ki bo drugim podrl nacrte… ;) 

 

Treba se je znat prilagoditi situaciji… je lazje, kot si pa izmisljat zgodbe v stilu “ kaj bi, ce bi,…” 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je ignacij napisal:

Zadnjič mi je bivši sodelavec razložil svoje doźivetje Tesle X. Vglavnem za rabljeno je vzel kredit in odkartal 40k. Računica je bila, da zastonj polni na bližnji brezplačni polnilnici in se kredit prakticno sam odplača.

 

No zalomila pa se je uporabniška izkušnja, pravi, da je v 3 tednih shujšal za 3 kg🤣. Na hitro mi je razložil glavne probleme:

- nikoli ne veš ali po parkirišče od polnilnice prazno, kljub temu, da to aplikacija sporoča, saj nekateri ta e-mesta pač uporabijo za klasično parkiranje. Se pripelješ tja s prazno baterijo pol pa švicaš kje boš našel drugo in upaš  da se zgodba ne ponovi

- ko je bil primoran polniti na avtocestnem bencinskem servisu je čakal 45min in takrat moraš pač iti na kavo. Pravi, da je bilo že samo polnjenje dražje kot gorivo.

- znašel se je v 2 urnem zastoju in se je počutil, kot da je na infuziji ko je gledal kazalnik napolnjenosti baterije

- ker se ni glih najbolj pozanimal je bil razocaran nad dosegom, okoli 250-300km januarja

- kvaliteta izdelave katastrofa za 100k vredno vozilo. V notranjosti slabi materiali, vrata se niso lepo zaprla, zelo glasno v kabini.

 

No po 3 tednih je imel srečo, da se je našel nekdo in kupil vozilo, on pa je nabavil BMW X5, dizla, in pravi  da nikoli več EV.

Kolega je imel id3, stal je več kot Focus moj in je bil totalna šalupa v notranjosti. Minil ekosklad, menjal za novo Teslo 3 (2023). Ta celo izgleda nekak v notranjosti. Tako da obstajajo tudi zadovoljni lastniki.

 

Poznam avstrijca s Teslo S, kar koli se dela je drago. Ni to čudežno crknil cel motor z menjalnikom in kardanom ter direciali. To je pač blatnik, odbijač.....

 

Ne glede na kaj, to ni za mene, ko tankam more dišat po bencinu in ne pajtlat ali pa smrdet po delovnih strojih 😎

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

To so uradne Tesla in uradne Audi cene, nič ni izmišljeno. Računajte še delo za zamenjavo, potem bo šele bolela glava.

 

 

A ti res verjameš vse, kar si napisal?

 

Počasi postajaš kot vegetarjanci ali pa Jehove priče: nasilen in nesramen do tistih, ki se ne strinjajo s teboj. 

 

Začnimo spet pri tisti primerjavi s prejšnje strani. Primerja se Teslo 3 in Audi A6. Model 3 je Teslin najmanjši in tudi najcenejši avto, ki je z značilno štirivratno limuzinsko podobo in 4,7-metrsko karoserijsko dolžino neposredni tekmec audi A4, ne pa Audi A6.

 

Usedi se v Teslo 3 in se nato presedi v Audi A6, pa boš videl, da je razlika. Že na parkirišču, če pa sediš kot sopotnik in si vozilo med vožnjo v miru ogledaš, je pa razlika še toliko večja.

 

Konec koncev za Audi A6 s trilitrskim motorjem in štirikolesnim pogonom hočejo 67.200 €, za Teslo 3 z dvema motorjema in največjo možno baterijo pa 52.200 €. Torej gre že v štartu za dve bistveno različni vozili. 

 

Zdaj se pa lotimo primerjati vozne lastnosti. Audi ima 3 litrski šestvaljni motor z močjo 180 kW. To moč lahko razvija neprekinjeno okoli 2 uri - potem je rezervoar za nafto prazen in je konec veselja. Tesla 3 ima dva elektromotorja s skupno močjo 324 kW. To moč lahko razvija okoli 17 minut - potem je pa konec veselja, ker je baterija "samo" 82kWh... Če pa z vozili vozimo normalno, pa Audi, kljub temu, da ima 3 litrski šestvalnjik in da je za eno številko večje vozilo, pokuri 6,4 litra nafte na 100 km, Tesla 3 z dvema motorjema pa 18,3 kWh. Zdaj pa ostali izračunajte, koliko je razlike v ceni goriva na 100 km med njima.  

 

Čeprav smo ugotovili, da je Tesla 3 za eno številko manjše vozilo (in za več kot 25 cm krajše!) imata približno enako težo - 1920 kg.

 

Sicer ima Audi A6 najvišjo hitrost za 17 km/h višjo od Tesle 3, ampak je to popolnoma nepomembno, ker po Slovenskih avtocestah itak ne smeš več kot 130 km/h...

 

Seveda se Audiju A6 pozna, da gre za številko večje vozilo tudi pri prostornini prtljažnega prostora, kamor pogoltne za 100 litrov več prtljage kot Tesla 3.

 

Torej se primerja konja in osla in stroške lastništva enega in drugega. Zakaj pa, recimo, nisi primerjal Tesle 3 z Mazdo 3? Ali pa, na primer, z Mazdo 5 dizel? Pri Mazdi 5 ni treba menjati motor vse tja do 360.000 km - potem smo jo prodali, čeprav še vedno dela. Koliko motorjev in baterij bi na Tesli 3 zamenjal do takih kilometrov?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
    • Ah dej no, pišeš kot, da se je zgodovina začela 24.2.2022. Enostavno, če bi Ukrajina, ostala nevtralna in bi normalno priznavala manjšine kot vse normalne demokracije, se nič od tega ne bi zgodilo. Torej dejmo nehat pisat o ozemeljskih težnjah, ker to je tak BS. Zasedba ozemlja je le posledica, ker težko zaščitiš ljudi, če nimaš ozemlja, kjer ti živijo, pod nadzorom. Pa sej je vse dokumentirano, kaj se je dogajalo v obdobju dveh desetletij pred tem nesrečnim datumom. Al je boljš pač mižat in se delat neumne ter trobit, da se je vse zgodilo brez vzroka in povoda.
    • Cene so še bolj podivjane, kot pri gumaxu.   Jaz čakam svoje iz novegume.si  
    • Hvala @Boss, si me pomiril. Torej je okupirana zemlja (20% Ukrajine) in 1 mio žrtev samo zahodna propaganda. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.