Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tko je to, k ma že vsak bumbar dostop do AI (ne mislim tebe, ker sem že vidu po netu to fotko).

Podpis.png

 

Napisano
4 minutes ago, g.Wankel said:

Tko je to, k ma že vsak bumbar dostop do AI (ne mislim tebe, ker sem že vidu po netu to fotko).

Ni panike. Ne gre za to, da je fake slika (kar se vidi že iz letala). Gre za to, da je potrebni pri elektromobilnosti gledati širšo sliko, to je point slike 😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je vzupan3 napisal:

Ni panike. Ne gre za to, da je fake slika (kar se vidi že iz letala). Gre za to, da je potrebni pri elektromobilnosti gledati širšo sliko, to je point slike 😉

 

Glejmo širšo sliko pri proizvodnji vseh vozil.

 

Kaj več je pa itak bv povedati, ker smo že vse 100x premleli.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

 

Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞

33112_1.png

Napisano

Pa to gledaš porabo po računalniku, ali tudi kaj na roke izračunaš? Potovalni računalnik pač laže - in ne v tvojo korist ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Pa to gledaš porabo po računalniku, ali tudi kaj na roke izračunaš? Potovalni računalnik pač laže - in ne v tvojo korist ...

 

Ma zdaj ga pa že serješ. Pa kaj misliš, da sem resno neumen al kaj? :nevem: Pa da ti pamet stane. Dej vsaj toliko se potrudi pa spodaj podpis poglej in klikni nanj pa dobiš podatke na poraba.com. Tam ni nobenih BC vpisov ampak čist zgolj dejstva in podatki z bencinske pumpe.

33112_1.png

Napisano

No, ne razburjaj se. Še nikoli nisem pri nikomer kliknil sličice ali linka v podpisu. 😃

 

Pa tudi v tvojem ultra šparovnem primeru si še vedno 10 % čez WLTP. S tem, da imaš že novejši in varčnejši motor (ker ne kuri toliko nafte ob regeneracijah). Moj opis je bil za Mazdo 6 letnikov 2013-2017 - tam je vse pod 7l/100km pošten dosežek, posebej za avtomatike ...

 

Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?

Napisano
pred 13 minutami je dvorjan napisal:

Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?

 

Gledam WLTP in primerjam z mojimi vožnjami in se ujemajo nekje na 5% natančno. Mestna 5,6 in hitrost do 130km/h po AC-jih 6,2, relacije pa 4,6.

 

35% mestne

60% AC

5% regionalke

 

Če to seštejem in ustrezno po procentih je 5,91l/100km. Pa ker ni vse izmerjeno v nulo, dopuščam 5% razlike, več pa skoraj ne. Kaj hočem povedat. Pri ICE je manj faktorjev, ki bistveno vplivajo na končno porabo. Zato, ker je le 25-30% vsega porabljenega goriva spremenjenega v premikanje. Pri EV pa je to 90% energije, ki gre v premikanje. In zato vsak faktor, ki povečuje porabo toliko bolj drastično znižuje domet oziroma povečuje porabo "elektrike".

 

Če boš še tolk gonil kot konj po ovinkih boš pri ICE težko povečal porabo za 100% oz 1:2 proti normalni vožnji, medtem, ko pri EV ne bo noben problem avto z dometom 400km spraviti na borih 100km, kar je razlika 1:4, če ga boš šel mal sprobat po ovinkih. Štos je namreč v tem, da jaz pri ICE pri taki vožnji še vedno spravim 400km dometa.

 

Maš pa na netu video modela, ki je zelo velik zagovornik EV-jev in je sprobal vozit 200km/h po autobahnu. Zarad prometa mu ni najbolje uspelo, ampak, da Tesla S, ki je že tako fantastično aerodinamičen avto z 92kWh baterijo napolnjeno na 100% iz sebe spravi jedva nekaj nad 200km dometa pove največ koliko je pomembno, da se vozi k po jajcih.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

Res je...je pa rudi res,da bi jaz svojo CX-5 lahko vozil z navedenimi 8L po VLTPju-mešano,samo,ker pač vozim skoz samo po Ljubljani,je poraba 10L....samo zares potruditi bi se moral za normno porabo.

Kar se mi pa ne da,ker sem pretemperamenten voznik,in pač skoz od semaforja do semaforja pa je tako kot je...nič presenetljivega.

 

In v mojem primeru...če vozim "normalno"...pa nekaj mešano gre komot pod 10L...9L bi mešani cikel z lahkoto....8L če bi se pač potrudil....z tem,da skoz klima laufa,je AWD,imam vse potrebno za rezervo z sabo...od rezervnega kolesa,dodatne majhne hidravlicne dvigalke,rezervno tekočino za stekla 1L,gumaste predpraznike in gumi podlogo v kufru (so težje),gasilni aparat itd.....nič oskubljen zaradi odvečne teže,nič pnevmatike "za šparanje" prefilane ipd......celo strešne sani,k so bolj zaradi optike,kot pa za tovor...edino,kar je "namensko olajševalna okoliščina,je ker se mi ne da izklapljati start-stop sistema,me dejansko ne moti,in ker zares v trenutku spet zažene motor.....

 

Kaj pa pri EVju...pri "v povprečju" 30%😯...dvomim,da bi se lahko približal tovarniškim navedbam🤔

Popravljeno od skritikrt
Napisano

 V tvojem primeru ju to čisto res v @Boss-ovem pa tudi, 1-1....👌😉

Jaz pa še dodam, avto mora imeti tudi dušo in avto na baterijo jo zagotovo nima.... :nevem:

Kot pa kaže se bo pa od te "duše" kmalu potrebno poslovit..... 😩😉

Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

 

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

 

A se ti hecaš?

 

Recimo stara Mazda 5 iz leta 2010 je imela povprečno porabo 6,3 litra na 100 km - z vožnjo po hribih, z vleko počitniške prikolice, z vsemi čari, ki jih mora avto odslužit v malo večji družini. In zdaj bo ena limuzinca kurila preko 7 litrov? 

 

Samo to hejterji ICE takoj nočejo slišat...

Napisano

@Slivka:

Kaj bi se hecal? Napisal sem, da nihče ne dosega deklariranih WLTP številk, ne ICE in ne EV. Ja, razlika je v našem podnebju manjša pri ICE kot pri EV.

 

EV bo še najbližje WLTP v mestu, ICE pa na odprti cesti. Tu je ključna razlika.

 

EV ne kupiš za delanje 500 km dnevno po avtocestah, kot tudi ne kupiš dizla za fijakanje po mestu.

 

Jaz @Boss razumem, da ne mara EV, ker veliko prevozi po avtocestah, ampak me moti, ker to posplošuje na celotno populacijo. Ljudje, ki 80 % voženj opravijo po mestu, pa bi svoje bencinarje s porabo 10l/100km, rade volje zamenjali za učinkovito EV.

 

Naša soseda, ki ima podoben režim voženj kot naš Smart EQ, ima na Fordu Focusu 1.6 bencinarju porabo 13l/100km, naš Smart pa 12,4 kWh (celoletna). Razlika v ceni energenta, ki ga vozili porabita na sto prevoženih kilometrov, je torej skoraj 10-kratna!

 

 

Napisano
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... ... ...

 

Jaz @Boss razumem, da ne mara EV, ... ... ... ... ..., ampak me moti, ker to posplošuje na celotno populacijo.

... ... ... ... ... ... ... 

 

Točno to moti tudi mene. Da se vse posplošuje na celotno populacijo. In so enostavno v Bruslju sprejeli sklep, da MORAM biti navdušen nad EV in da me bodo lažje navdušili nad njim, so zmerno do pretežno že prepovedali dizlom vstop v nekatera mesta, kmalu pa bodo enostavno ukinili nove ICE in bom prisiljen biti navdušen nad EV, ker 80% populacije opravlja zgolj mestno vožnjo in ker se to posplošuje na celotno populacijo.

 

Mogoče pa midva niti nisva na tako različnih bregovih...

Napisano

Nisva. Še celo oba imava GO tablice. 😃 Le da je tvoja nadmorska še enkrat višja od moje.

 

Tebe pač tepeta infrastruktura (slaba električna povezava) in ponudba (malo primernih vozil), sicer bi se tudi nad EV lahko hitro navdušil. Veš kako letijo EV v breg, sploh ne vprašajo. S Smartom čez Ljubelj sem prehitel še vse ICE, ki sem jih dohitel, toliko lažje v zimskih razmerah, ker se težje zaženejo iz ovinka.

 

Vem, da iščeš velik avto, po možnosti za 7 ljudi, toda ... Pomisli, otroci rastejo, nekateri že sami vozijo - prav dolgo ne boš rabil 7 sedežev.

 

Zdaj celo Toyoto BZ4X dobiš 4x4 za 34.900€ -6.500€ subvencije. Sicer grde črne barve, ampak pošteno opremljeno.

 

Če imaš možnost, da bi jo polnil v službi (nek trifazni priključek in 11 kW polnjenje), bi bilo za razmisliti ...

Napisano
pred 17 minutami je Slivka napisal:

kmalu pa bodo enostavno ukinili nove ICE in bom prisiljen biti navdušen nad EV,


Verjemi, da ICE ne bodo ukinili tako kmalu… Takrat, ko bodo izginili iz prodajnih salonov, bomo mi ze pod rušo ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko ste že omenjali novo R5 E-Tech. Luštkan avto, nekaj nostalgije, sploh zame, ki sem se več let vozil z R5 Campus. 😃

Najmočnejša izvedenka 150 konjev in 52 kWh baterija naj bi bila okoli 32.000€ -subvencija.

https://ev-database.org/car/2135/Renault-5-E-Tech-52kWh-150hp

 

A še bolj kot ta me navdušuje napoved Alpine A290, EV-športnika na tej osnovi.

WWW.EVO.CO.UK

evo drives Alpine’s highly anticipated hot hatch in prototype-form as it concludes cold-weather testing in Sweden

 

Kdo ve, čez par let, ko padejo cene ... Če si ne omislim ene take igrače.

 

Napisano
pred 20 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... ... ... ...

 

... ... ... Če si ne omislim ene take igrače.

 

 

Ma, midva se pa res vedno bolj razumeva in sva vedno bolj enakih misli. Tudi jaz trdim, da so ti EVji samo ene igrače.

 

Če hočeš pa kaj resnega, mora biti pa vsaj dvolitrski turbo dizel...

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano

Evo, do prejle sem bil malo na trnih, zdaj sem pa vesel kot frnikula.

 

Poštar dostavil napredno diagnostiko za ZOE in tako me je avto razveselil z dobro novico.

 

Po 2 letih in 38.000 prevoženih km znaša zdravje baterije 96,7 % (torej je degradacija zgolj 3,3 %, kar je odličen podatek).

Verjetno je k temu prispeval tudi lep režim polnjenja: 202 počasnih AC polnjenj in 25 hitrih DC polnjenj v njegovi dosedanji življenjski dobi, pa še to zelo redko do 100 % kapacitete (kolikor sem na hitro preletel sem videl le en 100 % SOC).

 

Tudi celice so zdrave, razlika med najbolj in najmanj napolnjeno je največ 0,009V (torej 9 mV).

 

In še zanimivost: z regeneracijo je avto pridobil 17,1 % vse porabljene energije ...

 

Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.

Napisano

Koliko jaz vidim je cena Toyote 40500, kar še precej manjka do 35.000


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Koliko jaz vidim je cena Toyote 40500, kar še precej manjka do 35.000


Sent from my iPhone using Tapatalk

Verjetno je onih nekaj akcijskih že pošlo.

FWD je bila 34.000, AWD pa 34.900€, samo črne barve in Elegant oprema.

Tudi par deset oskubljenih Škod Enyaq po 34.990€ so prodali v enem tednu.

Napisano
pred 20 urami je dvorjan napisal:

Povprečna poraba zadnjih 8.000 km (očitno so jo ob servisu na 30.000 km resetirali) znaša 13,4 kWh, pri čemer je "Anke iz Nemčije" imela povprečno hitrost 56,5 km/h, torej se ni vozila počasi.

 

Tole si res dobr ujagal. Tale tetica se je očitno vozila po regionalkah relativno počasi in z enakomernimi hitrostmi. Zato je povprečje hitrosti relativno visoko, a poraba zelo nizka. Jaz na ZOE z mestno vožnjo in nekaj okoliškimi cestami ne pridem pod 17kWh/100km pa tud če se trudim. :nevem:

 

33112_1.png

Napisano

Kaj se je pa z volanom zgodilo da je toliko oguljen? o.O

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.