Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Te EV, Hibridi in na splošno mestna vozil(c)a niso za daljše relacije.  Da o vožnji po obvoznici oziroma vključevanju na avtocesto ne govoriva.

Lahko povem da sem enkrat peljal Smart-a iz Ljubljane v Rijeko in nazaj ter sem bil po enem dnevu bolj utrujen kot če bi se peljal kot potnik z avtobusom, da o tem kako sem bil prepihan ne govorim. 

Ne predstavljam si pa da bi moral z recimo Toyota Prius prve generacije s katerim sem taksiral ali pa z današnjim recimo do Zagreba ali kam dlje, saj vprašanje če bi omenjena zadeva bila kos naporu. 

Kot mi je povedal eden od voznikov pri LPP je pred kratkim peljal linijo 3G in je komaj zdržala do Grosuplja, saj je največ energije porabila na klancih, dostikrat pa pravi da morajo preusmerjati linije ker nimajo bližnjih polnilnic. Enako je pri dostavi hrane, saj največji strošek predstavljajo polnilne postaje pri podjetjih ; HaloKatra ima svojo, ampak več kot dve vozili hkrati žal ne more polniti tako da morajo ostali čakati ter oddajati naročila drugim. 

Hvala-to so informacije,katere skoraj ni šanse zaslediti...sploh pa ne v medijih...se vse prikriva in zamolči v interesu agende.

 

En boljsih intervjujev-zelo zanimiv pogled Mazde tudi na problematiko elektromobilnosti.

In @dvorjan...preberi si-jasno pove,da med stroški ni razlike med ICE in EV. 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kaj nam prinaša prihodnja mobilnost in kako nanjo...

 

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Jp, na kratko, treba je po pameti ne pa na glavo.

 

Najboljša je izjava v članku, ki pove vse. Z ICE imamo izkušenj vsaj 100 let z EV pa zadnjih 15 let. Pa še to se je skakalo v EV zgodbo dobesedno na glavo v prazen bazen. Ni bilo nobenega poenotenja kako to naredit smiselno, še manj kako prilagodit infrastrukturo. Zadaj ni ene pametne razlage, kaj je bolj ekološko in zakaj - logično, da ni ker če se pove resnica se bo folk za glavo držal kako je eco agendi nasedel.

 

Sam vedno pravim, nova tehnologija vedno zamenja staro tako, da se izkaže, da je boljša, enostavnejša, cenejša in čistejša. Ko so ti parametri izpolnjeni ne rabiš nobene agende, nobenih prisil, nobenih omejite, nobenih groženj in nesmiselnih pritiskov. Taka tehnologija sama od sebe zamenja starejšo in to se je v zgodovini VEDNO samo evolucijsko zgodilo. Tukaj imamo pa prvič opravka, da se tega ne upošteva in da se na vrat na nos zahteva revolucijo, ker vsaj trenutno niti približno ne morejo zagotoviti situacije, da bi nova tehnologija sama od sebe zamenjala staro na nobeni postavki na na tej, da bi bila boljša, ni enostavnejša, ni cenejša in niti ni čistejša.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

vsaj trenutno niti približno ne morejo zagotoviti situacije, da bi nova tehnologija sama od sebe zamenjala staro na nobeni postavki na na tej, da bi bila boljša, ni enostavnejša, ni cenejša in niti ni čistejša.

 

Je pa zato za nekatere dobičkonosnejša.

In glej ga šment. Evropski politiki, ve se kdo evropo vodi, so se nas tudi v tem primeru nategnli.

 

Kakšen zelen prehod. Folk enostavno ne bo imel denarja za kaj takega, ker so pametni evroposlanci streljali in Evropo ustrelili v obe koleni, pa še v komolce. V Evropi vsak 6 delavec dela v avtomobilski industriji. Te kreteni so pa s svojimi butastimi šli sesut avtomobilsko industrijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 urami je dvorjan napisal:

Ja, kasko imaš zaradi mirnega spanca.

 

Mislim, da se nihče od nas namerno ne zaletava. Niti ni pogosto udeležen v prometni nesreči. Torej se spet pogovarjamo o robnih primerih. V primeru, da bi doživel nesrečo, v kateri bi bil avto totalka, bi jaz ne razmišljal o izgubi vrednosti, temveč o tem, da sem vesel, da sem živ.

 

In za konec - TCO: ti so prej ali slej na strani EV. Če kupiš rabljenega, pa verjetno že takoj. 😃 #nasvet

 

Očitno se slabo razumeva. Govora je o ekonomski totalki in ne o materjalni totalki. Še 1x, cena 10k€ je za trk, kjer je avto praktično še vozen in daleč od tega, da bi bil za v kanto, še manj pa da bi se govorilo o tem, da je dobro, da preživiš. Samo udarec v bok, menjava B stebrička pragu, dvoje vrat pa štriharija, delo in vse mehanik ter stekel v vratih je recimo že tam nekje. Al pa udarec od spredaj, kjer se sploh še airbagi ne odprejo - odbijač, vezna, luči, maska, klima, havba pa štriharija in si tam nekje.

 

TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Te kreteni so pa s svojimi butastimi šli sesut avtomobilsko industrijo.

 

In dobesedno vabijo Kitajce, da nam zavladajo še na tem področju. Na področju, kjer so pred leti večino stvari skopirali, ukradli, prisvojili na načine, kjer bi v vsaki pravni družbi morali biti oreng sankcionirani. Tako so preskočili leta razvoja, zdaj nam bodo pa teli prodajali evropsko tehnologijo nazaj v nekoliko drugačni obliki mi jih bomo pa gledali, nekateri pa se bodo celo veselili, ker bodo nekoliko ceneje dobili tak izdelek. Mi smo res bedaki, da bi nas nekdo moral oreng nabunkat, da bi spregledali, da si kakamo v lastna usta.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je skritikrt napisal:

Hvala-to so informacije,katere skoraj ni šanse zaslediti...sploh pa ne v medijih...se vse prikriva in zamolči v interesu agende.

 

En boljsih intervjujev-zelo zanimiv pogled Mazde tudi na problematiko elektromobilnosti.

In @dvorjan...preberi si-jasno pove,da med stroški ni razlike med ICE in EV. 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kaj nam prinaša prihodnja mobilnost in kako nanjo...

 

Ja, prebral. In tudi tale natrese marsikatero bučko.

 

Seveda ne bo zdaj Mazdin človek zagovarjal elektromobilnosti, če znamka nima kaj ponuditi v svetu EV. To je tako, kot če bi od Perutnine Ptuj pričakovali, da vam bo prodajala solato?!

 

Tudi stavek o stroških je samo stavek. Brez ene konkretne utemeljitve. Ne vem no, EV ima manj servisnih posegov in delov, ki se lahko okvarijo. Tako da ne vem, kako on stroške računa ... Aja, pa saj ne ve, ker nima EV.

 

Edino, kar mi je všeč, je to, da vam je povedal, da je vodik pravljica.

 

Je pa začel drugo pravljico - sintetična goriva. Ja, ko jih bo folk moral plačati, bo takoj jasno, da si jih ne želi. In namesto, da trošimo elektriko za proizvodnjo sintetičnih goriv, je bolje, da jo "tankamo" neposredno v baterije EV, bo bolj učinkovito in do okolja prijazno.

pred 2 urama je Boss napisal:

TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.

Jaz kupim Teslo 3 letnik 2019 raje kot katerikoli drug avto tega letnika.

 

In, ja, manj tvegan se mi zdi nakup EV in ICE. Pri EV moram predvsem gledati, da ni bil karamboliran, pri ICE pa še kup drugih zadev - pa še to me lahko okoli prenesejo glede tega, kako je bil servisiran, če sploh.

Napisano
pred 17 minutami je dvorjan napisal:

Ja, prebral. In tudi tale natrese marsikatero bučko.

 

Seveda ne bo zdaj Mazdin človek zagovarjal elektromobilnosti, če znamka nima kaj ponuditi v svetu EV. To je tako, kot če bi od Perutnine Ptuj pričakovali, da vam bo prodajala solato?!

 

Tudi stavek o stroških je samo stavek. Brez ene konkretne utemeljitve. Ne vem no, EV ima manj servisnih posegov in delov, ki se lahko okvarijo. Tako da ne vem, kako on stroške računa ... Aja, pa saj ne ve, ker nima EV.

 

Edino, kar mi je všeč, je to, da vam je povedal, da je vodik pravljica.

 

Je pa začel drugo pravljico - sintetična goriva. Ja, ko jih bo folk moral plačati, bo takoj jasno, da si jih ne želi. In namesto, da trošimo elektriko za proizvodnjo sintetičnih goriv, je bolje, da jo "tankamo" neposredno v baterije EV, bo bolj učinkovito in do okolja prijazno.

Mi je pa čudno,da te ne ukradejo,k vse to veš...veš več kot avtomobilski strokovnjaki pri Mazdi😯

Napisano

Meni je smešno, ko se te tehnologije od ICE, pa H2 in EV gleda kot na neko tekmovanje kaj bo zmagovalno. Mislim, da bo na koncu dobro, če bo prisotna raznolikost tehnologij, ker nam to kot družbi daje odpornost na kakšne kritične situacije, ki se lahko zgodijo. Prav tako iz tehničnega vidika vsaka tehnologija ni za vsak namen dobra in je brezveze, da se jo rine tam kamor ne spada.

Napisano

Kakorkoli, čedalje več avtoodpadov se zapira zadnjih 20 let, tisti kateri pa še obratujejo pa se izogibajo EV in hibridov zaradi kompleksnega razstavljanja in teženja s strani inšpekcij.

 

Napisano

Počasi prihajamo na prelomno točko z infrastrukturo, kot smo nekateri ugotovili že 5 let nazaj da se bo zgodilo.

 

Napisano (urejeno)

Sabine je faca. Fizik po izobrazbi in stvari predela v detajle in poda dokaj realna mnenja, ki so osnova za nadaljne debate, vsaj po mojem tehnično realnem pogledu na svet. Drugo je pa, če večina ljudi to razume. Po moje bolj slabo kaže...

 

Na žalost je fizika edina stvar na svetu, ki jo ne moreš obrniti in vedno prekriža lepe načrte (butastih) politikov in tudi drugih sanjačev. Dejstvo je pa, da se je treba premikati naprej, drugače obstanemo. Samo ne pa tako na glavo in tako, da napišemo na nek papir kaj bo leta 2035 ali karkoli so se že zmenili na neki večerji...

Popravljeno od Agerg
Napisano

Pa ne sam on... važn, da si nabere okoli sebe fanboyse in pol lahko tud crap prodaja pa se bo kupovalo.

 

mam pa občutek, da bo Musk končno odvrgel masko, pograbil nagrado in spravil podjetje v tako itgubo, da ga bo mpral prodati kakemu kitajcu. Tako bo tud Tesla kmal kitajska.

33112_1.png

Napisano

Tole je tud nenavadno kako se hitro pogodijo, da ne pride na sodišče. Če bi prišlo bi bil to en najbolj udarnih procesov proti kateremu koli podjetju in sigurno ne bi ostal neopažen.

 

 

33112_1.png

Napisano

Živ bog jih noče...prodajalci jih imajo več na zalogi,kot jim je prav,in seveda jih nočejo še več...in se nabirajo v pristaniščih.

Normalno,saj imajo še zapriseženi EV-fanboyi doma za vsak slučaj vsaj še en ICE-avto.

 

PORTAL24.SI

Tudi Julia Wagner iz pristanišča v Bremerhavnu ugotavlja, da e-avtomobili v Nemčiji težje najdejo kupca in daljše...

 

Napisano (urejeno)

Cene spustit za 30% pa bodo vidli kako bodo šli v promet, folk nima denarja.... :nevem:

Kitajci pa tudi prodajajo višji rang el. avtov, ki prav tako niso za večino kupcev! Kar je več kot 30-35k€ ni zanimivo za 70% ljudi... 🥴

Popravljeno od Bini
Napisano

Tako je, fajn bodo mogli spustiti cene. Ko bo imel folk pozitivno računico bo šele začel razmišljati tudi o nakupu EV.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉
    • @skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.
    • Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal? In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄   @dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉
    • Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!? Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".   Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...   Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!   Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km. Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več.... Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...   Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.