Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Te EV, Hibridi in na splošno mestna vozil(c)a niso za daljše relacije.  Da o vožnji po obvoznici oziroma vključevanju na avtocesto ne govoriva.

Lahko povem da sem enkrat peljal Smart-a iz Ljubljane v Rijeko in nazaj ter sem bil po enem dnevu bolj utrujen kot če bi se peljal kot potnik z avtobusom, da o tem kako sem bil prepihan ne govorim. 

Ne predstavljam si pa da bi moral z recimo Toyota Prius prve generacije s katerim sem taksiral ali pa z današnjim recimo do Zagreba ali kam dlje, saj vprašanje če bi omenjena zadeva bila kos naporu. 

Kot mi je povedal eden od voznikov pri LPP je pred kratkim peljal linijo 3G in je komaj zdržala do Grosuplja, saj je največ energije porabila na klancih, dostikrat pa pravi da morajo preusmerjati linije ker nimajo bližnjih polnilnic. Enako je pri dostavi hrane, saj največji strošek predstavljajo polnilne postaje pri podjetjih ; HaloKatra ima svojo, ampak več kot dve vozili hkrati žal ne more polniti tako da morajo ostali čakati ter oddajati naročila drugim. 

Hvala-to so informacije,katere skoraj ni šanse zaslediti...sploh pa ne v medijih...se vse prikriva in zamolči v interesu agende.

 

En boljsih intervjujev-zelo zanimiv pogled Mazde tudi na problematiko elektromobilnosti.

In @dvorjan...preberi si-jasno pove,da med stroški ni razlike med ICE in EV. 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kaj nam prinaša prihodnja mobilnost in kako nanjo...

 

Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Jp, na kratko, treba je po pameti ne pa na glavo.

 

Najboljša je izjava v članku, ki pove vse. Z ICE imamo izkušenj vsaj 100 let z EV pa zadnjih 15 let. Pa še to se je skakalo v EV zgodbo dobesedno na glavo v prazen bazen. Ni bilo nobenega poenotenja kako to naredit smiselno, še manj kako prilagodit infrastrukturo. Zadaj ni ene pametne razlage, kaj je bolj ekološko in zakaj - logično, da ni ker če se pove resnica se bo folk za glavo držal kako je eco agendi nasedel.

 

Sam vedno pravim, nova tehnologija vedno zamenja staro tako, da se izkaže, da je boljša, enostavnejša, cenejša in čistejša. Ko so ti parametri izpolnjeni ne rabiš nobene agende, nobenih prisil, nobenih omejite, nobenih groženj in nesmiselnih pritiskov. Taka tehnologija sama od sebe zamenja starejšo in to se je v zgodovini VEDNO samo evolucijsko zgodilo. Tukaj imamo pa prvič opravka, da se tega ne upošteva in da se na vrat na nos zahteva revolucijo, ker vsaj trenutno niti približno ne morejo zagotoviti situacije, da bi nova tehnologija sama od sebe zamenjala staro na nobeni postavki na na tej, da bi bila boljša, ni enostavnejša, ni cenejša in niti ni čistejša.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

vsaj trenutno niti približno ne morejo zagotoviti situacije, da bi nova tehnologija sama od sebe zamenjala staro na nobeni postavki na na tej, da bi bila boljša, ni enostavnejša, ni cenejša in niti ni čistejša.

 

Je pa zato za nekatere dobičkonosnejša.

In glej ga šment. Evropski politiki, ve se kdo evropo vodi, so se nas tudi v tem primeru nategnli.

 

Kakšen zelen prehod. Folk enostavno ne bo imel denarja za kaj takega, ker so pametni evroposlanci streljali in Evropo ustrelili v obe koleni, pa še v komolce. V Evropi vsak 6 delavec dela v avtomobilski industriji. Te kreteni so pa s svojimi butastimi šli sesut avtomobilsko industrijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 18 urami je dvorjan napisal:

Ja, kasko imaš zaradi mirnega spanca.

 

Mislim, da se nihče od nas namerno ne zaletava. Niti ni pogosto udeležen v prometni nesreči. Torej se spet pogovarjamo o robnih primerih. V primeru, da bi doživel nesrečo, v kateri bi bil avto totalka, bi jaz ne razmišljal o izgubi vrednosti, temveč o tem, da sem vesel, da sem živ.

 

In za konec - TCO: ti so prej ali slej na strani EV. Če kupiš rabljenega, pa verjetno že takoj. 😃 #nasvet

 

Očitno se slabo razumeva. Govora je o ekonomski totalki in ne o materjalni totalki. Še 1x, cena 10k€ je za trk, kjer je avto praktično še vozen in daleč od tega, da bi bil za v kanto, še manj pa da bi se govorilo o tem, da je dobro, da preživiš. Samo udarec v bok, menjava B stebrička pragu, dvoje vrat pa štriharija, delo in vse mehanik ter stekel v vratih je recimo že tam nekje. Al pa udarec od spredaj, kjer se sploh še airbagi ne odprejo - odbijač, vezna, luči, maska, klima, havba pa štriharija in si tam nekje.

 

TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 7 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Te kreteni so pa s svojimi butastimi šli sesut avtomobilsko industrijo.

 

In dobesedno vabijo Kitajce, da nam zavladajo še na tem področju. Na področju, kjer so pred leti večino stvari skopirali, ukradli, prisvojili na načine, kjer bi v vsaki pravni družbi morali biti oreng sankcionirani. Tako so preskočili leta razvoja, zdaj nam bodo pa teli prodajali evropsko tehnologijo nazaj v nekoliko drugačni obliki mi jih bomo pa gledali, nekateri pa se bodo celo veselili, ker bodo nekoliko ceneje dobili tak izdelek. Mi smo res bedaki, da bi nas nekdo moral oreng nabunkat, da bi spregledali, da si kakamo v lastna usta.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je skritikrt napisal:

Hvala-to so informacije,katere skoraj ni šanse zaslediti...sploh pa ne v medijih...se vse prikriva in zamolči v interesu agende.

 

En boljsih intervjujev-zelo zanimiv pogled Mazde tudi na problematiko elektromobilnosti.

In @dvorjan...preberi si-jasno pove,da med stroški ni razlike med ICE in EV. 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kaj nam prinaša prihodnja mobilnost in kako nanjo...

 

Ja, prebral. In tudi tale natrese marsikatero bučko.

 

Seveda ne bo zdaj Mazdin človek zagovarjal elektromobilnosti, če znamka nima kaj ponuditi v svetu EV. To je tako, kot če bi od Perutnine Ptuj pričakovali, da vam bo prodajala solato?!

 

Tudi stavek o stroških je samo stavek. Brez ene konkretne utemeljitve. Ne vem no, EV ima manj servisnih posegov in delov, ki se lahko okvarijo. Tako da ne vem, kako on stroške računa ... Aja, pa saj ne ve, ker nima EV.

 

Edino, kar mi je všeč, je to, da vam je povedal, da je vodik pravljica.

 

Je pa začel drugo pravljico - sintetična goriva. Ja, ko jih bo folk moral plačati, bo takoj jasno, da si jih ne želi. In namesto, da trošimo elektriko za proizvodnjo sintetičnih goriv, je bolje, da jo "tankamo" neposredno v baterije EV, bo bolj učinkovito in do okolja prijazno.

pred 2 urama je Boss napisal:

TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.

Jaz kupim Teslo 3 letnik 2019 raje kot katerikoli drug avto tega letnika.

 

In, ja, manj tvegan se mi zdi nakup EV in ICE. Pri EV moram predvsem gledati, da ni bil karamboliran, pri ICE pa še kup drugih zadev - pa še to me lahko okoli prenesejo glede tega, kako je bil servisiran, če sploh.

Napisano
pred 17 minutami je dvorjan napisal:

Ja, prebral. In tudi tale natrese marsikatero bučko.

 

Seveda ne bo zdaj Mazdin človek zagovarjal elektromobilnosti, če znamka nima kaj ponuditi v svetu EV. To je tako, kot če bi od Perutnine Ptuj pričakovali, da vam bo prodajala solato?!

 

Tudi stavek o stroških je samo stavek. Brez ene konkretne utemeljitve. Ne vem no, EV ima manj servisnih posegov in delov, ki se lahko okvarijo. Tako da ne vem, kako on stroške računa ... Aja, pa saj ne ve, ker nima EV.

 

Edino, kar mi je všeč, je to, da vam je povedal, da je vodik pravljica.

 

Je pa začel drugo pravljico - sintetična goriva. Ja, ko jih bo folk moral plačati, bo takoj jasno, da si jih ne želi. In namesto, da trošimo elektriko za proizvodnjo sintetičnih goriv, je bolje, da jo "tankamo" neposredno v baterije EV, bo bolj učinkovito in do okolja prijazno.

Mi je pa čudno,da te ne ukradejo,k vse to veš...veš več kot avtomobilski strokovnjaki pri Mazdi😯

Napisano

Meni je smešno, ko se te tehnologije od ICE, pa H2 in EV gleda kot na neko tekmovanje kaj bo zmagovalno. Mislim, da bo na koncu dobro, če bo prisotna raznolikost tehnologij, ker nam to kot družbi daje odpornost na kakšne kritične situacije, ki se lahko zgodijo. Prav tako iz tehničnega vidika vsaka tehnologija ni za vsak namen dobra in je brezveze, da se jo rine tam kamor ne spada.

Napisano

Kakorkoli, čedalje več avtoodpadov se zapira zadnjih 20 let, tisti kateri pa še obratujejo pa se izogibajo EV in hibridov zaradi kompleksnega razstavljanja in teženja s strani inšpekcij.

 

Napisano

Počasi prihajamo na prelomno točko z infrastrukturo, kot smo nekateri ugotovili že 5 let nazaj da se bo zgodilo.

 

Napisano (urejeno)

Sabine je faca. Fizik po izobrazbi in stvari predela v detajle in poda dokaj realna mnenja, ki so osnova za nadaljne debate, vsaj po mojem tehnično realnem pogledu na svet. Drugo je pa, če večina ljudi to razume. Po moje bolj slabo kaže...

 

Na žalost je fizika edina stvar na svetu, ki jo ne moreš obrniti in vedno prekriža lepe načrte (butastih) politikov in tudi drugih sanjačev. Dejstvo je pa, da se je treba premikati naprej, drugače obstanemo. Samo ne pa tako na glavo in tako, da napišemo na nek papir kaj bo leta 2035 ali karkoli so se že zmenili na neki večerji...

Popravljeno od Agerg
Napisano

Pa ne sam on... važn, da si nabere okoli sebe fanboyse in pol lahko tud crap prodaja pa se bo kupovalo.

 

mam pa občutek, da bo Musk končno odvrgel masko, pograbil nagrado in spravil podjetje v tako itgubo, da ga bo mpral prodati kakemu kitajcu. Tako bo tud Tesla kmal kitajska.

33112_1.png

Napisano

Tole je tud nenavadno kako se hitro pogodijo, da ne pride na sodišče. Če bi prišlo bi bil to en najbolj udarnih procesov proti kateremu koli podjetju in sigurno ne bi ostal neopažen.

 

 

33112_1.png

Napisano

Živ bog jih noče...prodajalci jih imajo več na zalogi,kot jim je prav,in seveda jih nočejo še več...in se nabirajo v pristaniščih.

Normalno,saj imajo še zapriseženi EV-fanboyi doma za vsak slučaj vsaj še en ICE-avto.

 

PORTAL24.SI

Tudi Julia Wagner iz pristanišča v Bremerhavnu ugotavlja, da e-avtomobili v Nemčiji težje najdejo kupca in daljše...

 

Napisano (urejeno)

Cene spustit za 30% pa bodo vidli kako bodo šli v promet, folk nima denarja.... :nevem:

Kitajci pa tudi prodajajo višji rang el. avtov, ki prav tako niso za večino kupcev! Kar je več kot 30-35k€ ni zanimivo za 70% ljudi... 🥴

Popravljeno od Bini
Napisano

Tako je, fajn bodo mogli spustiti cene. Ko bo imel folk pozitivno računico bo šele začel razmišljati tudi o nakupu EV.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.