Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Misliš ali veš?

Ni dolgo nazaj, ko sem bral ( je rekel gazda koncerna),da naj bi šel seat v  smeri mikromobilnosti. Cupra je prevzela vajeti, čim so jo odcepili. 

Ne rabiš diplomo, da veš kaj je v ozadju...

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je FuManchu napisal:

Ni dolgo nazaj, ko sem bral ( je rekel gazda koncerna),da naj bi šel seat v  smeri mikromobilnosti. Cupra je prevzela vajeti, čim so jo odcepili. 

Ne rabiš diplomo, da veš kaj je v ozadju...

Zanimivo. 

Odvisno je od dojemanja, diplomo imaš samo za blejanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Pozabil si še na Seat Exeo. 

 

Na zdaj ga pa konkretno biksaš. Exeo, če se ne motim ne obstaja že več kot desetletje. Kot drugo pa sploh ne sodi v ta segment, ampak enega nižje. Tam kjer so VW Jetta/VW Golf variant, Škoda Octavia, Audi A4, Mazda 3 limo itd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 18. 5. 2024 ob 20:49 je DonFelipe napisal:

Pozabil si še na Seat Exeo. 

 

 

Je bil A4 in ne A6 velikost davno nazaj tako da ne paše v to druščino.

 

Najnovejši pasat je bil razvit pri Škodi. Tako da od sedaj naprej, tudi če kupiš pasata si bolj pameten kot sicer.:bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Ni nobenega odziva, zanimivo... :whatever:

 

pred 1 uro je ignacij napisal:

Ja dej naredi povzetek, pa kdo ima 50min da to gleda.

 

Pravkar je Bini napisal:

😂Na kratko ne gre... 😉

Seveda da ni nič od tega ker večina živi žal v svojem svetu na vse možne načine. 

Kar se pa tiče odziva je pa tako da večino tehnologije probavamo in kupujemo naivneži, normalni pa kupujejo že preverjeno in normalno zadevo. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je DonFelipe napisal:

 

 

Seveda da ni nič od tega ker večina živi žal v svojem svetu na vse možne načine. 

Kar se pa tiče odziva je pa tako da večino tehnologije probavamo in kupujemo naivneži, normalni pa kupujejo že preverjeno in normalno zadevo. 

Ne samo naivneži, tudi taki ki verjamemo v napredek.

Razlika je da naivnež kupi vse, ta drugi pa preveri in kupi tisto, ki izgleda oz. za kar misli da je tehnološko top.

 

Tudi odvisno je od področja. Pri mobitelih pa se kupuje najnovejše in nepreverjeno.

Kitajci so za mene nepreverjena roba. Sem tudi leta rabil, da sem Samsungu zaupal. Prej sem imel Sony in HTC. Če sem pri Androidu.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam šaomija več kot dve leti in lahko povem, da je bolj zanesljiv kot Samsung, ki mi je crknil brez razloga. 

Je pa res da takrat je bil ta šaomi vrh ponudbe.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je FuManchu napisal:

Sam imam šaomija več kot dve leti in lahko povem, da je bolj zanesljiv kot Samsung, ki mi je crknil brez razloga. 

Je pa res da takrat je bil ta šaomi vrh ponudbe.

Bomo videli kako dolgo bo tale šaomi POCO, huawei mi je delal 5 let bp dokler ni baterijo napihnalo👍Vse druga prej, sony, erikson, nokia in še kaj max 1 do 3 leta. Kupim pa novega ko crkne stari..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Bini napisal:

Ni nobenega odziva, zanimivo... :whatever:

Ajd,sem pogledal,k sem lih imel čas😃.

@Bini...se mi zdi,da boš ti kriv,če @dvorjan ne bo mogel spati...kolikokrat je bil negativno omenjen Renault oz. ZOE....Pouch-type celice za en drek,motorji z ležaji za en drek,inverterji za "živeli 1.Maj"...

 

Ekstremno informativen članek,a jih tip tudi malce poka z kao 10x nižji stroški vzdrževanja...in predpostavlja,da boš vsakih 3 leta naredil po 100.000km....moraš itak ves ta EV hipe vzeti orng z rezervo...

 

 

Tole je tudi zanimivo...baker...ali bo šla cena v nebo,al kaj...ne bo ga dovolj...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja...še nekaj,kar omenja v intervjuju...zamenjava celic v baterijskih sklopih...sem tudi sam pogruntal,ko sem pri baterijah Metabo vrtalnika testiral celice po dobrih 10 letih uporabe...namesto 1,3Ah so imele še 0,9-1Ah,kar niti ni bilo tako slabo,a se je poznalo pri zmožnosti oddaje toka...so bile enostavno "zmatrane", im si stroj komot z roko zaustavil...ko pa sem zamenjal vse celice z novimi-ni šanse-ti kožo odtrga....

 

Enako je tudi pri abtobaterijah...ja,lahko jih "popraviš",a ne z novimi celicami,ampak z enako "zmatranimi" kot so ostale,katere so v neki meri "še OK".

Seveda je to podaljševanje življenske dobe paketov dobrodošlo v stroškovnem,okoljskem itd. smislu...a ni v interesu proizvalalcev...je kot neka vgrajena obscolescenca,kar pa kaže na to,da ta tip tehnologije še daleč ni zrel za to uporabo....stara pesem.

 

Pa ne rečem,to sem že domneval,ker se pač tudi z to tematiko bavim...pač po potrebi...nisem pa si mislil,da je pri motorjihin  in elektroniko tako hudo...."Mercedes sa 18.000km"😯

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to. :nevem:

 

Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.

 

To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?

 

Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice. 

 

Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.

 

Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj pa nastopi nova zakonodaja...

 

WWW.IZVOZNOOKNO.SI

Popravila kot cenejša alternativa nakupom novih in dragih izdelkov

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je skritikrt napisal:

Tukaj pa nastopi nova zakonodaja...

 

Čutim sarkazem v tej izjavi - imam prav?

 

Popravila ja, samo ne bodo stroškovno upravičena. Menjavat se bodo morale zadeve, kjer ti model pove, da če menjaš rabljeno bo 1500€, če bo novo pa preko 4 jurje. Uradni servisi bodo omogočili popravilo samo ne z rabljenimi komponentami, ampak bodo hotrli ogromne zneske za menjavo. Mogoče jih bo zakonodaja prisilili, da bodo znižali ceno za četrtino ali celo tretjino, ampak to bodo še zmeri zneski, v višini, kjer lahko narediš celo generalko na ICE motorju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@bini in @skritikrt

Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.

 

Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021.

Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".

 

Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃

 

Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ...


Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt ;)

 

SIOL.NET

Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...

 

  • Haha 3
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.