Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Slivka napisal:

Težko, ampak še vedno lažje kot s štromarjem...

 

Ali pa 1,5 litrskim ... ... ... onetom...

.... pa en šnopček za povrh.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprašanje se postavlja ali bo Tesla sploh preživela? Nimajo backupa v ICE tko, da če bo zdrs prehud lahko samo tele giga tovarne lepo zaprejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Agerg napisal:

Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...

Edino kar lahko še pri Tesli naredijo je, da poberejo čreva ven z avta in pustijo luknjo v podnu za Flinstones pogon.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Agerg napisal:

Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...

 

Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun

 

 

pred 11 urami je Boss napisal:

Vprašanje se postavlja ali bo Tesla sploh preživela? Nimajo backupa v ICE tko, da če bo zdrs prehud lahko samo tele giga tovarne lepo zaprejo.

 

 

Bo bo, samo vprašanje je pod čigavim lastništvom. Tesla ima dost zaslepljenih sledilcev da bo kot znamka obstala. Sta pa ustanovitelja pomoje naredila veliko napako da sta prodala teslo musku, ne pa kateri od večjih firm.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Matick napisal:

 

Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun

 

Tole: 

 

Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti.

Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga.

Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja:

"I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great. 
But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."

 

Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.

 

Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.

 

Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....

 

Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je  nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Matick napisal:

... ... ... ...

... ... ... ...

... ... ... ...

... ... ... ...ol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela

 

Cybertruck ima vsaj pospeške - pod pogojem, da sploh dela.

Nekateri ostali niti pospeškov nimajo - pod enakim pogojem... Ampak to je že druga zgodba za v drugo temo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Slivka napisal:

 

Cybertruck ima vsaj pospeške - pod pogojem, da sploh dela.

Nekateri ostali niti pospeškov nimajo - pod enakim pogojem... Ampak to je že druga zgodba za v drugo temo...

 

A spet

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Matick napisal:

Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno).

 

Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.

Popravljeno od Agerg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Agerg napisal:

 

Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.

 

 

Se ne strinjam glih da moraš biti nategun/prevarant, karkoli da uspeš, vsaj ne na nivoju muska. Sej ti pravim, on nima teh mahinacij da bi podjetjem šlo bolš, on to dela samo in ekskluzivno za lasten žep. 

Ti pa priznam da je mojster PRja, tako kot je bil Jobs. In tudi priznam da je s tem PRjem uspel potegnit zeeelo dobre inženirje.

 

Veliko pa tale video pove o njem, noben strokovnjak na svojem področju to ne bi šu izjavt, pri njemu pa očitno dunning-kruger kar špila

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je ignacij napisal:

No so mal spremenili plane

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

To samo priča o tem, v kaki zablodi živjo.

Narod pač ni kupil njihovih plastik-fantastik-nič-kaj-zanesljivih EV iz družine ID.x.

In zdaj fantazirajo, da jih bo ICE rešil, pa o postavljanju črpalk za sintetična goriva na domu ...

Včasih se vprašam, kdo je tu res nor.

 

Vsako gospodinjstvo ima električni priključek. Ko bo potegnilo še kabel do parkinga (pa še to ne rabi vsako), bo 90 % izzivov prehoda na elektrifikacijo osebnega prometa rešenih. Ampak oni bodo raje kurili sok dinozavrov še naprej, porabljali nore količine energije za še dražji umeten sok dinozavrov ...

 

VW je čas povozil. In to neusmiljeno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Vsako gospodinjstvo ima električni priključek. Ko bo potegnilo še kabel do parkinga (pa še to ne rabi vsako), bo 90 % izzivov prehoda na elektrifikacijo osebnega prometa rešenih.

Če to naredimo (naredijo) vsi v SLO (pa ne rabimo/jo niti vsi), potem je v SLO in verjetno tudi po ostali EU popolni elektro mrk, ker samo omrežje tega ne podpira, itd....(že samo da v eni ulici, kjer je X starih bajt vsi preklopijo iz kurilca na topoltne črpalke mora lokalno elektro kable in ostalo opremo menjat :)) pol pa premog za TEŠ uvažat :) da bo dovolj elektrike....da bi pa naredili temu sposobno omrežje, je pa tako kot če se začnemo pogovarjati kdaj bo železniška infrastruktura v SLO sodobna in dvotirna.....mogoče čez 50.let če so včeraj že začeli :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kitajci odpirajo termo elektrarne na premog nas pa drkajo s tem sranjem. 

Sej se bo kmal spremenilo tudi v EU. Ker tole ne pelje nikamor.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je sportman333 napisal:

Če to naredimo (naredijo) vsi v SLO (pa ne rabimo/jo niti vsi), potem je v SLO in verjetno tudi po ostali EU popolni elektro mrk, ker samo omrežje tega ne podpira, itd....(že samo da v eni ulici, kjer je X starih bajt vsi preklopijo iz kurilca na topoltne črpalke mora lokalno elektro kable in ostalo opremo menjat :)) pol pa premog za TEŠ uvažat :) da bo dovolj elektrike....da bi pa naredili temu sposobno omrežje, je pa tako kot če se začnemo pogovarjati kdaj bo železniška infrastruktura v SLO sodobna in dvotirna.....mogoče čez 50.let če so včeraj že začeli :)

Ne bo držalo. To so samo izgovori elektroindustrije, da bi izsilila še več dajatev za posodobitev omrežja, katerega je desetletja zanemarjala ...

 

Povprečno osebno vozilo v Sloveniji na dan prevozi manj kot 30 kilometrov. Električno energijo, s katero premagaš omenjeno razdaljo, v baterijo EV pretočiš v eni uri preko standardne šuko vtičnice. Ni primerjave s toplotno črpalko, ki v hladnem delu leta deluje večino dneva ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je FuManchu napisal:

Kitajci odpirajo termo elektrarne na premog nas pa drkajo s tem sranjem. 

Sej se bo kmal spremenilo tudi v EU. Ker tole ne pelje nikamor.

Bo ja, ko bo EU propadla in nas bodo prevzeli drugi narodi :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ne bo držalo. To so samo izgovori elektroindustrije, da bi izsilila še več dajatev za posodobitev omrežja, katerega je desetletja zanemarjala ...

 

Povprečno osebno vozilo v Sloveniji na dan prevozi manj kot 30 kilometrov. Električno energijo, s katero premagaš omenjeno razdaljo, v baterijo EV pretočiš v eni uri preko standardne šuko vtičnice. Ni primerjave s toplotno črpalko, ki v hladnem delu leta deluje večino dneva ...

V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko.

Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km

EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto.

In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži.

A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km.

Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo".

In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...

 

Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.

 

Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije!

pred 2 urama je sportman333 napisal:

Če to naredimo (naredijo) vsi v SLO (pa ne rabimo/jo niti vsi), potem je v SLO in verjetno tudi po ostali EU popolni elektro mrk, ker samo omrežje tega ne podpira, itd....(že samo da v eni ulici, kjer je X starih bajt vsi preklopijo iz kurilca na topoltne črpalke mora lokalno elektro kable in ostalo opremo menjat :)) pol pa premog za TEŠ uvažat :) da bo dovolj elektrike....da bi pa naredili temu sposobno omrežje, je pa tako kot če se začnemo pogovarjati kdaj bo železniška infrastruktura v SLO sodobna in dvotirna.....mogoče čez 50.let če so včeraj že začeli :)

Torej je ta komentar absolutno na mestu.

 

Aja...kdaj boš prodal mazdo?

Popravljeno od skritikrt
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.