Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je bila zaigrana vaja, saj vsi vemo da EV-ji ne gorijo, sploh, ko so naloženi na kamionu vlaku al trajektu. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

To je bila zaigrana vaja, saj vsi vemo da EV-ji ne gorijo, sploh, ko so naloženi na kamionu vlaku al trajektu. :hudicek:

Po moje je imel za transport samo preveč napolnjeno baterijo🧐...se pač niso držali "predpisov"...

Ko ga pa voziš je pa lahko na koliko % hočeš,in je vse OK😃👍 

 

Napisano

To so teli zagreti bencinaši mal čez max napolnili fix,..sabotaža!

 

image.jpeg

 

Napisano

Lahko je vrsta razlogov. Najverjetnejša dva pa sta - fizična poškodba, npr. ob nalaganju vozilo zdrsnilo z rampe in nasedlo na baterijo, pa so mojstri rekli, uf, še sreča, se nič ne pozna. Manj verjetno, ne pa nemogoče, 100 % napolnjeno vozilo dlje časa pustili na vročem soncu. In so se celice napihnile in prišle v stik.

Napisano (urejeno)

Če je to tak občutljivo, potem je pa res groza.

 

Tank na 100%, kot da imam Passata. Ko se 100% napolni AdBlue občasno zbluzi. Pa morejo izčprat, ponastavit in natočit 😅

Poznam takega lastnika, preden bom spet kregan o gostilniških zgodbicah.

 

Kolkokrat imam telefon na 100%. Skoraj vsak dan. Dobesedno zanič roba, če gre ob 100% v treske.

 

Tusi če je tak očutljiv, pri nalaganju. Kaj se bo šele zgodlo, ko bo sneg? 🤔 Pa bo kako ledeno kepo nabasal po bateriji => kabum. Naj dajo pol titansko plato spodaj.

 

 

V glavnem, že dolgo časa nisem kaj tu noter napisa, ampak če je res tak, potem bo bencin še naprej.

Popravljeno od godlike
Napisano

Uf, fizična poškodba...

 

Meni nekajkrat na leto zaropota po podvozju BTjke. Če kupim Teslinega Cybertrucka, bo Slovenija potrebovala floto Canadairjev, da bo gasila vse požare po vseh gozdovih, kjer "pošlatamo" s podvozjem...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če je to tak občutljivo, potem je pa res groza.

 

Tank na 100%, kot da imam Passata. Ko se 100% napolni AdBlue občasno zbluzi. Pa morejo izčprta, ponastavit in natočit 😅

Poznam takega lastnika, preden bom spet kregan o gostilniških zgodbicah.

 

Kolkokrat imam telefon na 100%. Skoraj vsak dan. Dobesedno zanič roba, če gre ob 100% v treske.

 

Tusi če je tak očutljiv, pri nalaganju. Kaj se bo šele zgodlo, ko bo sneg? 🤔 Pa bo kako ledeno kepo nabasal po bateriji => kabum. Naj dajo pol titansko plato spodaj.

 

 

V glavnem, že dolgo časa nisem kaj tu noter napisa, ampak če je res tak, potem bo bencin še naprej.

Mislim da jo tesla dejansko ima. So delali teste, ko so metali vse živo pod avto, pa je zdrobilo praktično karkoli.

 

Tu je šlo bolj za kak stik in vročino, dvomim da je fizična poškodba vzrok.

Napisano

Nisem toliko v tem,a vseeno vem,da imajo vse tesline baterije t.i.heathpipe hlajenje,kjer se heathpipe po vrsti dotika vseh celic.Heathpipe sama ne potrebuje napajanja,da bi delala. Torej tudi če je avto "ugasnjen",so najmanj vse celice na isti temperaturi...ker heathpipe sama ne "hladi",ampak le prenaša toploto iz višjega na nižji temperaturni potencial....torej v bistvu hladi le tiste celice,ki so toplejše od ostalih,tako da "greje" ostale.

Vprašanje je tukaj,če pri tesli deluje hlajenje,ki odvaja toploto od heathpipe-jev tudi ko je avtomobil "ugasnjen"?!

Vem,da pri boljših modelih z toplotno črpalko le ta pozimi baterijo do neke mere greje (tudi ko je avtomobil ugasnjen),da se zmanjša stopnja degradacije baterije...vedeti,kako je to pri pretopli bateriji,ko je avto "ugasnjen" bi bilo zelo zanimivo🤔

Napisano
pred 22 urami je Slivka napisal:

Uf, fizična poškodba...

 

Meni nekajkrat na leto zaropota po podvozju BTjke. Če kupim Teslinega Cybertrucka, bo Slovenija potrebovala floto Canadairjev, da bo gasila vse požare po vseh gozdovih, kjer "pošlatamo" s podvozjem...

No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.

 

Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če  točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.

 

Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.

 

Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če  točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.

 

Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...

 

Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega:nevem:

 

Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.

 

 

Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

 

Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega:nevem:

 

Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.

 

 

Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.

Ne vem, bi moral gasilce vprašati.

 

Mogoče je toliko zagorelo, da se je potem še HV baterija pridružila zabavi. In če so litij zalivali z vodo, se jim ni dal ...

Napisano

Ampak roko na srce... kdaj je nazadnje 12V aku zagorel? To ga mamo vsi pa se ne spomnim, da bi kdo kadarkoli omenjal, da je ta aku zagorel. Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.

33112_1.png

Napisano

Da raznese 12V aku, to sem bil že prisoten pri takšni eksploziji - vzrok je bil kratek stik. Aku ne gori, to pa zagotovo ne. Edino gorljivo je za en prdec vodika v akuju.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 28 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Da raznese 12V aku, to sem bil že prisoten pri takšni eksploziji - vzrok je bil kratek stik. Aku ne gori, to pa zagotovo ne. Edino gorljivo je za en prdec vodika v akuju.

Tudi jaz sem bil že prisoten pri omenjenem dogodku in sicer je bil akumulator dotrajan. Včasih je akumulator zdržal 10 let oziroma smo rekli da je zdržal kompletno življenjsko dobo vozila, danes pa če zdrži 3 leta pa je že veliko, saj ga dosti požrejo oziroma izpraznijo porabniki v mirovanju ter pogosta vožnja na kratkih mestnih relacijah. Najbolj pa ga uničuje današnji start&stop sistem ter ostali nepotrebni porabniki in prepogosta preparkiranja vozil. 

Problem je ker imaš danes komplet elektroniko in opremo stlačeno na malo amperažo ; samo poglej, sosedova 626, letnik 2001 ima 50Ah, današnja 6ica dizel pa skoraj 100Ah ; si se vprašal zakaj in kako je temu?

EV pa čedalje težje prenašajo izziv oziroma obremenitve z tokom ter ostalimi zadevami. Saj vidite kako je z pametnimi mobiteli, kajne?

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.

Ne vem, zakaj imaš tak občutek, če lepo napišem, da se zavedam, da lahko EV zagori. In pogori do konca.

 

Bolj ste vi tisti, ki se na račun medijske "propagande" in šank debat pogovarjate samo o tem, kako lahko EV zagorijo. Čeprav statistično gledano zagorijo manj pogosto kot ostala vozila.

 

V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?

pozari na avtih.jpg

Napisano

Ne, ni, en podatek še manjka: koliko je katerih vozil na cesti? Mislim, če imaš na cesti 55 električnih in jih 52 pogori je to precej hujše kot če imaš na cesti 400.000 "gas" in ti jih 200.000 pogori...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

To še razumem, ker je na število požarov na 100k vozil.

 

Meni manjka podatek, kolko so stari, ko zagori.

Napisano

Bolj je važno kako enostavno je katerega pogasiti. Teslo s 100 kWh je kar izziv ugasniti. ICE pa malo poliješ, pa greš domov...

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

To še razumem, ker je na število požarov na 100k vozil.

 

Meni manjka podatek, kolko so stari, ko zagori.

 

Mislim, da se nisva razumela. Glej, jaz imam rolarje. In ne koleščkov ne ležajev nisem zamenjal že pet let. Ker od tega, da stojijo v predalu, se ne zrabijo... 

 

Eno je, koliko vozil je registriranih. Drugo je pa, koliko kilometrov so ta vozila prevozila oz. koliko so na cesti...

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

To še razumem, ker je na število požarov na 100k vozil.

 

Meni manjka podatek, kolko so stari, ko zagori.

 

To, pa vzrok

Ali je iz lepega mira, al zarad nesrece.

 

Naprimer, za ICE jest se nisem slisov da bi se noved transportom do salona zakuru, EV se pa.

Je pa se ena stvar, od EVjev ki se zakurujo, je najvec tesel. Mislim da ce bi pri tesli znali narest avto, ne pa da toplo vodo izmisljajo (pri proizvodnji), pol bi bilo tega veliko manj

Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Ne, ni, en podatek še manjka: koliko je katerih vozil na cesti? Mislim, če imaš na cesti 55 električnih in jih 52 pogori je to precej hujše kot če imaš na cesti 400.000 "gas" in ti jih 200.000 pogori...

Saj imaš podano razmerje.

 

Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Saj imaš podano razmerje.

 

Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.

Nisi ga razumel.

 

Če se z temi EV naredi 10km na dan povprečno in z ICE 100km na dan povprečno je to razlika.....

To je htel povedat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.