Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 5. 8. 2024 ob 14:25 je dvorjan napisal:

Saj imaš podano razmerje.

 

Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.

Razširi  

Kaj se sedaj EV entuzijasti tolažijo s temi podatki?

 

Napisano (urejeno)

EV-ji kar delajo poštene kilometre, vsaj tisti z večjimi baterijami:

EVCLINIC.EU

 

Imaš tudi Teslo S, ki ima že več kot 2 milijona kilometrov za seboj ...

Popravljeno od dvorjan
Napisano

Če bi res zdržala 2.000.000km potem bi to dokazal tudi z dokumentacijo in računi, tako pa mu ne verjamem popolnoma nič,

Drugam kot za na asfalt to ni, s tem še na robniku nemoreš parkirati. Povsem neuporabna zadeva za vlečt prikolice in ostale zadeve ; ni za kaj drugega kot frajarjenje po mestu.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Malo branja za nejeverne:

WWW.NOTATESLAAPP.COM

Tesla Model S reaches 2 million kilometers, showcasing EV endurance. Journey highlights, battery life insights, and EV charging efforts in...

 

Sploh pa lahko tega možakarja občasno celo na slovenskih avtocestah vidiš, ker se tudi na Balkan pripelje!

Napisano
  dne 4. 8. 2024 ob 23:54 je dvorjan napisal:

V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?

Razširi  

Pa ne no ameriško?!?! Njihov vozni park je verjetno bolj specifičen,mogoče edino Kubanski se kosa z njim. V USA ni nič nenavadnega, da se uporabljajo 30, 40, 50 ali več let stara vozila in se jih sploh ne jemlje kot oldtimerje ampak čist lepo se voziš samo pregled opraviš, da registriraš.

 

Tam se ne komplicira s homologacijami, predelavami itd. Tudi starost in delež ICE-jev je čisto na drugem koncu kot EV.

 

Zdaj pa najbolj pomembno: Statistiko imaš ocenjeno na 100.000 prodanih in ne na 100.000 vozil v uporabi. Kaj to pomeni. EV-ji so doživeli razmah v zadnjih 5 letih, tako da so več ali manj vsi dokaj novi. Medtem, ko so hybridi v povprečju že precej starejši in so na cestah tudi primerki izpred 20 let.

 

Ker imajo hybridi tudi baterijo je možnost požara pač toliko večja kot pri ICE. Ampak kot sem rekel, ICE so na cestah ZDA tudi v primerkih, ki presegajo abrahama in seveda jih je precej precej precej več kot ostalih dveh.

 

Tole tabelco, ki si jo objavil so naredili zagovorniki EV.jev, ki so izbrali točno tak statističen podatek, ki bo najbolje zakril dejansko stanje.

 

Naj dajo podatek, število požarov na 100.000 registriranih vozil in pa pri kako starih vozilih pride do požara.

 


 

33112_1.png

Napisano

2.000.000km je lahko prevozil če je ravnal nežno in vozil v normalnih klimatskih pogojih ter res na relacije s čim manj ustavljanja. 

Samo dvomim da bi to zmogel z eno, najverjetneje je menjal že 4 ali več baterij ter zadevo sproti nadgrajeval. 

 

A Lotus je pa sedaj samo na EV modelih?

Jonas, zakaj si prešel na Priusa II ?

Napisano

Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.

 

Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.

Napisano

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Napisano

Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...

Napisano
  dne 6. 8. 2024 ob 5:29 je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. ... ... ... ...

Razširi  

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
  dne 6. 8. 2024 ob 5:37 je Slivka napisal:

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

Razširi  

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

Napisano (urejeno)
  dne 6. 8. 2024 ob 6:37 je Bini napisal:

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

Razširi  

 

Se pravi... ne bodo nam všeč

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:22 je Slivka napisal:

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Razširi  

 

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:29 je dvorjan napisal:

Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

Razširi  

 

In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane. 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 6. 8. 2024 ob 21:31 je Mraušk Mčk napisal:

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

Razširi  

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Napisano
  dne 5. 8. 2024 ob 20:46 je g.Wankel napisal:

 

Ne še. Emira je tapravi ICE, samo Lotus ve, da se to ne bo tok prodajalo kot EV SUVi.

Razširi  

Aja? A je delana v BiH?

Esprita je imel Jonas, ta pa se nahaja v Ribnici 

 

 

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:19 je dvorjan napisal:

Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.

 

Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.

Razširi  

Kam pa boš z viškom baterij? Boš odprl svoj odpad? Že sedaj jih na odpadih nočejo in folk jih vozi v Romunijo in Bolgarijo.

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:22 je Slivka napisal:

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Razširi  

Kdaj in kako si pa to ugotovil?

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:29 je dvorjan napisal:

Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...

Razširi  

Japonci bodo vedno zanimivi ker se ne kvarijo, samo miselnost folka je že zmeraj da je švabska sveta trojica najboljša

 

  dne 6. 8. 2024 ob 5:37 je Slivka napisal:

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

Razširi  

Lada, UAZ in ostale slovanske legende vse prenesejo.

 

  dne 6. 8. 2024 ob 6:37 je Bini napisal:

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

Razširi  

To so mokre sanje, tako hibridašev kot elektrašev ;)

 

  dne 6. 8. 2024 ob 21:31 je Mraušk Mčk napisal:

 

Se pravi... ne bodo nam všeč

 

 

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

 

In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane. 

Razširi  

Sploh če je eko-bio in ti jo kune čez noč požrejo. 

 

  dne 7. 8. 2024 ob 10:09 je Agerg napisal:

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Razširi  

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

 

Napisano

Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.

Da jih ne bodo Romunom dajali ...

Napisano (urejeno)
  dne 7. 8. 2024 ob 10:52 je DonFelipe napisal:

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

Razširi  

 

Folk je vedno bil nepismen in slep. Samo standardov ni bilo. Ker pa vsega ne predvidimo, ker ne gre, se to naučimo preko nesreč in mrtvih. Poglej si zgodovino standardizacije plinskih napeljav. Ko je tam nekje v 30ih razgnalo šolo v Teksasu, so počasi začeli razmišljati, da bi bilo dobro, če napeljav in priklopa le-teh na objekt ne delajo le hišniki in voznik avtobusa, kot je bilo v tistem primeru. Niso bili včasih nič bolj pametni kot danes, je pa kompleksnost sveta danes eksponentno višja. Kaj pa bo iz tega, bomo pa videli. Saj drugače pa ne bi bilo zanimivo biti živ, ne?

Popravljeno od Agerg
Napisano
  dne 7. 8. 2024 ob 11:05 je dvorjan napisal:

Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.

Da jih ne bodo Romunom dajali ...

Razširi  

Aja? Kaj boš pa naredil z izrabljeno baterijo? Imaš viš€k za restavracijo vozila in menjavo baterije katere se ne dobi več?

Lahko povem zadevo glede mojega prvega telefona Alcatel One Touch Easy 301 ; letos bo minilo 20let od konca proizvodnje, original baterije pa se žal ne dobi več, ljubitelji jih uporabljajo za spominke in podobno. 

Za Nokio 3310 se pa brez težav dobi vse dele, tako kot za Yugo-ta ;)

Vprašanje kaj bo pa čez 10, 20let ko bodo kontejnerji in deponije polne teh pametnih telefonov ; podoben primer je s skiroji katere puščajo po ulicah. 

Te dni sta starša menjavala indukcijski štedilnik in nemogoče je bilo dobiti rezervne dele za trenutnega tako da sta naročila novega ; crknil je namreč samo napajalnik za kuhalno ploščo, a rezervnega dela ni mogoče več dobiti oziroma ni dobavljiv, hkrati pa tudi ni več mogoče nikakršna improvizacija. In peljem jaz ploščo na odpad pa so jo sprejeli le na Viru pri Domžalah  zaradi neumnih ekoloških zahtev ; odpad na Škofljici je bil zaprt, v Grosupljem pa ne sprejemajo baterij in indukcijskih izdelkov.  Kdo je sedaj tu nor?

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

Napisano
  dne 7. 8. 2024 ob 13:53 je Agerg napisal:

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

Razširi  

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

Napisano (urejeno)
  dne 7. 8. 2024 ob 14:17 je DonFelipe napisal:

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

Razširi  

 

Malo sem se hecal, ker je pa v vsakemu hecu nekaj resnice, ja me ne čudi, da se še kar nekaj kupov v hostah znajde. Tule pri nas je deponija skozi prometna. Nekdo je poštudiral da je bolje da odpeljejo ljudje tja brez nekih stroškov in zajebavanj ljudi, kot pa da se v hosti znajde.

Kontra je pa potem tako kot sem napisal. Se mi ne zdi nič čudno...

Popravljeno od Agerg
Napisano
  dne 7. 8. 2024 ob 14:23 je dvorjan napisal:

Za hranilnik za sončno elektrarno bo dobra.

Razširi  

 

Pa a kdo pozna koga, ki je iz svojega eleltričnega avta odmontiral celice presortiral katere so slabe in katere bi še nekako bile, nato pa sestavil ustrezno baterijo za hranilnik za svojo sončno elektrarno?

  • Všeč 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.