Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz osebno nobenega.

 

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Matick napisal:

 

Nisi me razumel. Da napises da so premikajoci deli in bencin razlog za vzige ICE avtomobilov moras bit posebne vrste bedak. ICE vseeno najveckrat gorijo zarad slabih el napeljav

Aha...oprosti😉,očitno res nisem zaštekal konteksta.👍

Pred eno uro je Jest napisal:


Si moraš mislit, koliko električnih aparatov z vgrajenimi baterijami ima folk doma… celo v spalnicah zraven postelje ;) … In to so take naprave, ki praktično nimajo nobenega battery managementa… da o hlajenju ali ogrevanju teh baterij sploh ne govorimo ;) ….

 

Se vedno sem mnenja, da mediji veliko raje zagrabijo razne zgodbice o tem, kako vsiakdrugi ali tretji EV zagori in da se tega potem nikakor ne da pogasiti… 😇

Samo je pa malenkostna razlika,če ti v žepu razčefuka tisto majčkeno,rdečo "pasjo bombico" ali pa tapravo ročno granato...

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz osebno nobenega.

 

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""

Ko si ravno omenil to glede polnjenja doma ti lako omenim, da poznam osebo, ki ima novo hišo s nadstreškom in ima avto - Teslo parkirano 10 m proč in pravi, nikoli ne veš-ziher je ziher.... :nevem:

  • Haha 1
  • Ljubim 2
Napisano

Ko o usodi navadnih državljanov odločajo voluharji v Brukslu, ki imajo mesečno plačo v višini nekaj letnih prihodkov običajnih ljudi v EU.

 

WWW.RTVSLO.SI

V nekatere kraje ne vozijo avtobusi in vlaki, tam si morajo ljudje, da bi prišli k zdravniku, v šolo in službo, pomagati sami. Socialno ranljivi so...

 

  • Všeč 2
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz. Vse gre v smer kot poudarjajo v članku, da se revne odmakne od lastništva osebnih vozil in priklene na raznorazne neuporabne rešitve, ki jih bodo še bolj onemogočale kot je to že zdaj.

 

Zato pa ideje o dragih avtomobilih, 15 minutnih mestih, nekih prostovoljcih tipa Uber in pa seveda vse več digitalizacije, da bo človek vse naredil iz naslonjača. Naj ostane doma in ne gre nikamor, dokler ne naredi zadnjega potovanja.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz.

 

In dragim športnim avtom je namenjeno sintetično gorivo po letu 35. Seveda ne bi imelo smisla, če ne sprazniš cest.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Natančno in absolutno tako. Ceste je treba spraznit nebodigatreba udeležencev in narediti prostor bogatunom. Oni bodo še vedno imeli vse, vključno z ogromnimi jahtami in privatnimi avioni ter helikopterji. Zdaj bi pa še plac na AC-jih, ker res je neumno, da imaš v garaži 20 športnih avtov pa niti enega na moreš sprobat kolk gre.

33112_1.png

Napisano

Tolko ste me strašli so štromom, da sem danes parkiral za Zoe-tom in se spajtlal. Premakni ga.... skoraj sem vžgal nazaj. Pa sem si rekel, ne bodo nor in odšel.

Napisano

Tale video je zanimiv za pogledat in mogoče se potem bolje razume v kakšne negotove čase nas politika poriva.

 

 

33112_1.png

Napisano

Za človeštvo so ideologije totalen šit, ampak, ena od mnogih ideologij je tudi ideologija kapitalizma, ta je za trenutek sicer prevladujoča. Ta ideologija uči, da ima vsakdo neskončno možnosti postati miljarder. In ta ideologija uči to, da si si, ti Boss, sam krivi, da boš že čez kakšno desetletje ali dve pešak.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Da tema slučajno ne zamre.

 

ZOE je premagal prvih 50.000 km, od tega 13.000 km v naši lasti. In sem šel z diagnostiko preverit stanje baterije in t. i. degradacijo.

 

Na potovanju po Grčiji je videl kar nekaj DC polnjenj, a očitno baterije niso pretirano zmatrala. Tudi za potrebe premagovanja "skrajnih" razdalj (julija sem dvakrat skočil na Južno Tirolsko) sem ga zdaj parkrat polnil do 100 %. Enkrat sem ga tudi spraznil do 1 % in ikone z želvico. Vse v istem dnevu. 😃 

 

Rezultat? Po 13.000 prevoženih km se je zdravje baterije, t. i. SOH, zmanjšal iz 96,3 % na 96,0 %, torej zelo malo. Če bo šlo s tem tempom naprej, bo baterija tudi pri 200.000 km še vedno nad 90 % zdravja ... Tok tok.

  • Všeč 9
  • Ljubim 1
Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Super, samo zagoret ne sme..... :nevem:

 

Enako velja za vse druge avte ;)

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Brez skrbi, ta tema ne bo nikoli zamrla. 

Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.

Napisano
pred 4 urami je DonFelipe napisal:

Brez skrbi, ta tema ne bo nikoli zamrla. 

Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.

1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).

2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.

3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.

 

Napisano
pred 20 urami je dvorjan napisal:

1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).

2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.

3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.

 

Točno tako kot si napisal!

Pa ne predstavljam si da bi moral z hibridom ali EV voziti po slabi podlagi kot je trenutno na relaciji Lj-Kočevje kjer je večina ceste razkopane ; sploh tisti kateri imate kupeje in športna vozila veste kako je z nizkim avtom peljati skozi ležeče policaje in ostale slabe podlage. Znanec ki se vsakodnevno vozi na omenjeni relaciji (skupno 140km + ostalo kar ima po svoji občini) je moral v enem letu menjati sklopko ter narediti komplet servis in optiko podvozja (roke, zglobi, končniki, vilice, ležaji, ...).

In kako se boš na omenjeni relaciji vozil z EV ter iskal polnilno postajo, da o tem kako boš čakal da se napolni ne govoriva. 

Vem kako je s Smartom se peljati in ga voziti ; to čutiš vsak gib in podlago, podoben občutek kot na Tomosovih mopedih, pa še popolnoma nepraktičen razen za nujni prevoz od točke A do B ter parkiranje in promocijo, drugače pa pozabi na druge karakterne osobine, da o EV verziji ne govoriva kako se muči in jo moraš stalno polniti. 

To kot praviš niso vozila da nič drugega kot frajarjenje in dokaz da si EKO manijak.

V Priusu iz leta 2005 katere je imel bivši Rumeni Taxi je bilo še prostora ogromno, z novejšimi generacijami pa so nažalost čedalje manj prostorni. S plinskimi Daciami nimaš prtljažnika za več kovčkov, ampak komaj par aktovk z prenosniki in rokovniki. Osebje smo čedalje težji in visokorasli ter nismo vegani in podobni čudaki moderne dobe kot si to predstavljajo tovarne. 

WWW.RUMENITAXI.COM

 

Vprašaš se kdo se tu dela norca iz uporabnikov ter potnikov oziroma strank. 

Če se mene vpraša so zadnji pravi modeli Toyote prve generacije Yarisa in zadnji modeli Avensisa, da o Lexusu tam do 15let nazaj ne govoriva. 

 

 

Napisano

Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊

Veš kaj je še bonus? Če moraš kaj podelat na hitr kdaj v autu, ti lepo klima laufa na mestu, nobenga ruženja

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
dne 12. 8. 2024 ob 20:32 je Boss napisal:

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

No, to je točno to, ko sem razlagal kako polnim baterijo e-bike. Jebat ga, res ne bi rad bil del črne kronike, čeprav verjetnost ni velika.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kranjski pismonoša je v sredo še pravočasno skočil s kolesa in se ni poškodoval, posredovali so gasilci.

 

Ampak, ko pa zagori e-tovornjak, so pa taki problemi kot je e-bike videti precej smešno. 15 ur gašenja... ufff?zmeden?

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Ne vem od kdaj se tak požar gasi z vodo? Potem pa ni čudno, da so gasili dva šihta, bebci.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Mojih 5 centov na to temo:

 

Rav4 Hybrid 4x4 2023

2 predelana gorska kolesa na strom (obstojeca kolesom dodana baterija in motor)

 

Avto:

Deluje za v mesto - absolutno po moje najboljsa izbira danes. Ne rabis filat, ne rabis skrbet, mas na izbiro samo ev mode. Poraba 1-3 odvisno kok bremzas. Skratka ta sistem pa kaka yariska, corolla - za mesto to je to

 

Ne deluje (ni razlike) za relacije - to sem pa jaz....

Delam 500-600 v kosu, vecinoma na motor seveda, so izjeme vmes odvisno od kpnfiguracije. Poraba 7-8, se vedno ok, ampak kot receno ni razlike

 

Moj naslednji avto bo dizel, zakaj? Cena je bila vecja 49k, prvi servis na 15k 240€, drugi servis na 30k 430€...(ja avto star sele leto, pac delam km)

 

Ko potegnes crto: NOBENE RAZLIKE, Popolnoma NOBENE.

 

Kolo:

To mi pa ni zal, sva ravno iz francoskih alp. Col d Iseran (najvisji v evropi) 72km krog, Col d Galibier 45km krog, Col mont cenis, lacets de Montvernier, najstrmejsi odsek Toura...

Vse se je dalo na nacin da telo dela in da uzivas, 250W 80nM dodan dodatek dela cudeze, in ker sva oba ze malo pod emsom, zena pa se hrbet frderban je to to. Pa to ni bil turizem, se kar dela na kolesu.

 

Pa se en razlog zakaj bo naslednji dizel:

- osebno vidim velik rizik pri vzigu (vceraj se je vzgal kolo postarju!!!), 22.8 se je vzgal kolegu Citroen pred bajto med polnjenjem (vse certificirano vgrajeno)

- letos 12 potrjenih vzigov elektricnih avtov, najvec na AC

 

- absolutno ne vidim povrnitve stroskov v vsaj 7h letih (stroski so enaki oz celo vecji), ce dodas se ene 18k za soncno elektrarno pa s tem 'prisparas' 300€ na mesec je to 5-6 let visek pa dajes drzavi po vrhu

 

- v vsej Z Evropi je dizel veliko cenejsi od super (mi smo svetla izjema)

 

- zarad baterij manjsi kesel samo 50L, jaz sem skoz na pumpi pa hibrid je. Komajda 500-600km na relaciji, tarraco je mel 70L = vsaj 1000km

 

Trenutno ze 2 leti ni dizla pri hisi ampak 5 bencinarjev od tega en mhev, izkusnja je povedala svoje:

D I Z E L

 

No moram pa en majhen plus dati rav4: cca 1L manj porabi ko vlece prikolico v primerjavi s Tarracom, tu se rahlo pozna el navor

 

Pa ce omenjam taracca - pogresam ga, ker je elektronika v rav4 tako butasta da bolj butasta ne more biti, 1,5 leta pa se je ne morem navaditi, na zivce mi gre:

 

- vsakic ko ugasnes avto se resetira HOLD, radarski tempomat razdalja in vse kar si mel

- 'avto brisalci' niti enkrat ne znajo slediti intenziteti dezja, groza se posebej ko se ulije oni se vedno na izi, pol povecas sensitiviti pa jih ob rosi skoraj fu... s sravfov...

- gumb za radarski je tako majhen da moj palec pokrije naenkrat cancel, set, plus, minus....veckrat sem med voznjo nehote izkljucil tempomat namesto da bi pospesil pritisnem cancel, vedno moram strogo pogledat dol kaj pritiskam...

 

Avto se drugace pelje super ampak ta elektronka in upravljanje me ubija...3 dni je bil star ko je sel v teglc za roze ker nisem vedel da se hold resetira in da dejansko lahko odpres vrata v D pa bo avto sel sam.

Tarraco - Hold je vedno delal dokler nisi sam izklopil, ko si vrata odprl rocna se je aktivirala....

Nemcija : Japonska 102:1

 

Tko, mel sem mal casa ker cakam pr dohtarju :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.