Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Slivka napisal:

 

Ja, ja, nazaj na temo. Če imaš EV, ga "tankaš" vsaj vsak dan...

 

 

Daš ga samo filat... tako kot telefon, uro, tablico, prenosnik,... :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce so tako črnogled, se lahko zgodi tudi, da ti Airbus pade na dvorišče ;) … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je FuManchu napisal:

Sem🤣 zato pa imam na hiši zavarovano tudi za padec zrakoplova.

 saj vem… zato sem napisal ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Imate doma plinsko jeklenko? Kaj pa kanto bencina? Škatlo razredčila?

 

Ob smoli gre lahko vse v luft ...

Važna je verjetnost, so mene učili.

 

Nekoč se je en pohvalil, da so peacemaker-ji ful zanesljivi.

Se ne spomnim več procentov. Pa recimo 99.99%. In so že panično računali, kolko ljudi je to od 100 000 vgrajenih.

Upozorili so ga, naj procente izpusti.

 

Tako da prosim kolko jeklenk vtrga na mesec in kolko igračk gori. Pa se lahko pogovarjamo.

Ne spremljam novic, pa sem videl ognjemet iz poštarjevega pecikla? A je kako jeklenko vtrgalo prejšnji mesec? Je kak Airbus na Slovenijo padel?

Pa verjetno ni bil ta pecikl edina igračka, ki je gorela pri nas. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi primerjali številke vžigov EV in ICE na mesečni ravni ...

 

Jaz sem na lastne oči videl goreti ICE prejšnji teden - za piko na i je bil tovornjak in je zgorel podobno kot EV, saj gasilci niso prišli pravočasno do njega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jest napisal:

Ce so tako črnogled, se lahko zgodi tudi, da ti Airbus pade na dvorišče ;) … 

 

Boeing prej, ampak pustmo to... ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jest napisal:

Daš ga samo filat... tako kot telefon, uro, tablico, prenosnik,... :D

 

A veš, da mi gredo počas na organ vse filalne zadeve. Zato mam uro na sončne, bidikel zdrži 3 do 4 izlete, telefon je na wireless polnjenje, prenosnik na dock pa še tega rabim bolj redko, ker je stacionarka zakon,

 

Mogoče je to lenoba al pa čist preveč baterijskih zadev, ki zahtevajo še nek dodaten angažma.

 

Torej kaj hočem povedat - kdaj pridejo EV avti na indukcijsko polnjenje, da parkiraš in se ne ukvarjaš z nobenimi kabli.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Bini napisal:

Ga že imajo.... 😊😉

 

Ups pa res, celo reklamirajo se že. Thomas kdaj pridemo pogledat tole?

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sliši se fajn, samo je spet fizika napoti. Slab izkoristek je pri brezžičnem polnenju in spet pokurimo več elektrike, kot pa če bi preko kabla polnili. Iščem izkoristke, pa na hitro ne najdem. V glavnem se spomnem, da so izredno slabe številke. Pri telefonih in podobnem malem sranju se (vsaj za posameznika) ne pozna, ko moraš pa 50 kWh baterijo za avto napolniti, je pa razlika. Pa že pri kablu je to hitro na 90%, potem pa še brezžična tehnologija. Na izoristke običajni ljudje hitro pozabijo. Pa ne samo običajni, še ljudje, ki bi danes morali to vedeti, kar pozabljajo...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Agerg napisal:

Sliši se fajn, samo je spet fizika napoti. Slab izkoristek je pri brezžičnem polnenju in spet pokurimo več elektrike, kot pa če bi preko kabla polnili. Iščem izkoristke, pa na hitro ne najdem. V glavnem se spomnem, da so izredno slabe številke. Pri telefonih in podobnem malem sranju se (vsaj za posameznika) ne pozna, ko moraš pa 50 kWh baterijo za avto napolniti, je pa razlika. Pa že pri kablu je to hitro na 90%, potem pa še brezžična tehnologija. Na izoristke običajni ljudje hitro pozabijo. Pa ne samo običajni, še ljudje, ki bi danes morali to vedeti, kar pozabljajo...

 

 

Jaz bi tukaj pripomnil tisto,kar ti nihče ne pove-ker je izkoristek slab,pomeni,da se nekje "izgublja" na energiji-beri- stvar se greje...isto kot pri telefonskih indukcijskih polnilcih....

Kako pa EVji prenašajo segrevanje,pa že vemo...in če so moči polnjenja "praktikabilne"-visoke,po tem so tudi izgube visoke oz. se fejst greje...itn....ana začetku leta ste prispevali za gasilce?🚒

 

Se mi zdi,da enim osnove fizike niso jasne...ajd ne rečem,tudi jaz nisem bil neka cvetka v šoli,a take "bučke" pa res ne.....pa kako neumen moraš biti?!

 

Kje bi si naj to indukcijsko polnjenje montiral....a v hiši?!...bravo-genialci😂🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, pa to so stare zgodbe. Že Teslov Nikola je to idejo zasadil. Vse možno, samo praktično še ni.

 

VW ima velike plane, kot vedno in kot se za takšne spodobi 🤩😀:

WWW.VOLKSWAGEN.CO.UK

Find out how inductive wireless car charging is becoming part of everyday life and how it can...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Boss napisal:

Aha, a zato VW odpušča ljudi... ker jim gre tko dobr in ker so inovativni al zgolj "inovativni" goljufi?

 

Eh, VW odpušča zato ker v evropskih gospodarskih razmerah ni sposoben konkurirati Kitajcem - beri: premalo bazične delovne sile, ki jo imajo kitajci trenutno en kup, razni okoljski predpisi, ki na kitajskem ne obstajajo, neka utopična podpora (ne)enotne EU, ki predstavlja neenoten trg večih evropskih držav proti nekako trenutno enotni kitajski miljardi ljudi, itd. Sicer tam tudi tole ne bo večno, ampak tako je zdaj.

 

Pa na splošno zato, ker se drek iz te hiperprodukcije plehovja na štirih kolesih dela in je tako čas da se malo sčisti po fabrikah. Je dovolj drugega za početi, ti lahko iz prve roke povem...

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Točno to sem zgoraj pisal, pa se mi ni dalo linka iskat.

pred 21 urami je godlike napisal:

Tako da prosim kolko jeklenk vtrga na mesec in kolko igračk gori. Pa se lahko pogovarjamo.

Ne spremljam novic, pa sem videl ognjemet iz poštarjevega pecikla? A je kako jeklenko vtrgalo prejšnji mesec? Je kak Airbus na Slovenijo padel?

Pa verjetno ni bil ta pecikl edina igračka, ki je gorela pri nas. 😉

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Agerg napisal:

 

Eh, VW odpušča zato ker v evropskih gospodarskih razmerah ni sposoben konkurirati Kitajcem - beri: premalo bazične delovne sile, ki jo imajo kitajci trenutno en kup, razni okoljski predpisi, ki na kitajskem ne obstajajo, neka utopična podpora (ne)enotne EU, ki predstavlja neenoten trg večih evropskih držav proti nekako trenutno enotni kitajski miljardi ljudi, itd. Sicer tam tudi tole ne bo večno, ampak tako je zdaj.

 

Pa na splošno zato, ker se drek iz te hiperprodukcije plehovja na štirih kolesih dela in je tako čas da se malo sčisti po fabrikah. Je dovolj drugega za početi, ti lahko iz prve roke povem...

 

Sicer se večino strinjam, dodajam pa da so Nemci strašno samodestruktiven narod ali pa da je njihovo vodstvo namensko podkupljeno, da izvaja uničevanje nemškega gospodarstva.

 

Začelo se je sicer že prej, ampak prvi šok je izvedla Merklca, k je začela zapirati jedrske elektrarne zaradi incidenta v Fukušimi. To je pač bolestna norost, sploh ker ti je zdaj alternativa Poljska energija iz termoelektrarn. Poljaki zdaj prosperirajo Nemci pa že gagajo. Potem so se pridružili sankcijam rusiji in odpovedali poceni energentom, kar je naslednji korak k nekonkurenčnosti.

 

Vmes so se šli "refugees wilcomen", kjer namesto obljubljenih doktorjev, inžinirjev in visoko kvalificiranih delavcev so dobili ogromno skupino novih socialkarjev, ki so po vrh še neprilagojeni za življenje v evropskem okolju.

 

Da se vrnem nazaj na Rusijo, ki je bila za Nemške produkte kar zajeten trg in kjer so bili avti nemške svete trojice zelo zaželjeni. Tako so izgubili tudi ta trg, z elektrifikacijo so nekonkurenčni še na Kitajskem, ki je bila za Nemce res ogromen trg. Kitajci nimajo moralnih zadržkov in pokradejo vse kar je možno vključno s patenti in razvojem zato pa lahko tako z lahkoto preskakujejo korake razvoja.

 

Medtem so se v Nemčiji bohotili zeleni, ki vedno zagovoarjajo ukrepe, kateri najbolj po prstih usekajo srednji in nižji sloj, ki dejansko zdaj celo sam ni več zmožen plačevati vozil izdelanih doma, saj so obremenjena s takimi eko dajatvami, da je njihova cena verjetno za vsaj 30% dražja kot bi bila, če se ne bi šli eko histerije.

 

In ko takole pada iz vseh strani se v neki situaciji gospodarstvo tudi začne lomit in moje predvidevanje, da bo ena od znamk svete trojice verjetno crknila, tudi kakšen Opel bo imel brez posega vlade tak problem, da bo šel adijo. Tudi VAG grupa bo spustila Seat, da crkne. Tudi VW se bo verjetno prestrukturiral, da velikih limuzin in SUV-ov ne bo več imel v ponudbi. To bo ostalo Škodi in verjetno Audiju. Če bo pa zelo zagustilo bodo pa žrtvovali celo Audi, ker dejansko s takimi cenami in brez trga bo težko preživel.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In na koncu ugotoviš, da Evropa sama podarja prevlado Kitajski. In Kitajci bi bili nepopisno butasti, če tega darila ne bi vzeli. In bomo kmalu po Evropski uniji namesto modre zastave z zvezdicami obešali rdeče zastave s srpom in kladivom...

  • Všeč 2
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.