Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

Eh, to so vse stare zgodbe. Japonci to že vse vejo. So po vojni zašibali in so se vsi bali, da bodo zavzeli svet. Potem so se postarali, izgubili delovno silo in stagnirali. Pa vsi so se jih bali z njihovo produkcijo. Harley Davidson je celo uvozne dajatve izsilil v ZDA, ker bi drugače propadel zaradi japonske konkurence.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole se pa širijo neresnice o gorečih EV …

 

WWW.OSTRO.SI

Gasilska brigada Ljubljana je pojasnila, da so 23. avgusta posredovali pri požaru vozila, ki pa ni bilo električno, temveč z motorjem z notranjim zgorevanjem.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Absolutno se bo našla tudi kakšna neresnica ampak tako v eno kot v drugo smer. Tukaj je širil neresnico nek posameznik, v primeru požara EV-jev pa neresnico ali bolje rečeno zatajitev počnejo celo mediji, policija, uradni kanali, ki dostikrat z zavajanjem preusmerjajo pozornost.

 

Spomni se une ladje, koliko časa so govorili, da ni EV gor zagorel... al pa kamiona z avti na Štajerki. Isto, vse so poskušali najdit, da ni EV zagorel.

 

Mene osebno to ne moti, da pride do težav in nekaj zagori . to je lahko vedno problem sploh pri novih tehnologijah. Me pa strašno moti, ko se zadeve poskuša pometat pod preprogo in ljudem razlagat, da je vse OK in da naj gledajo raje drugam. Celo tako daleč se gre ta agenda, da se umikajo varnostni protokoli, varnostne omejitve in kar naenkrat za neko zlagano ekologijo, smo pripravljeni "žrtvovat" celo življenja. Čist kontra kot so govorili za časa korone, kjer raje uničimo in zaprimo celotno gospodarstvo, saj se splača tudi, če rešimo samo eno življenje.

 

Ne vem, ampak že pred več kot 20 leti smo se jebali s certifikati SiQ pa je šlo samo za brandanje sestavljenih PC-jev.  So jih tem matrali z el. prenapetostnimi udari, metali skoraj ob tla in jih poskušali na vsak način zakurit. Če bi to delali danes z EV-ji bi že vse zgorelo. Takrat za stvari, ki so imele največji kos baterije tisto malo gumbek baterijo smo delali ne vem kake nore teste, danes pa ni panike 100kWh baterija brez testov je vse ustrezno in homologirano pa dam roko v ogenj, da nobenega niti približno takega testa za požarno varnost ni bilo narejenega.

 

No to mene dejansko najbolj moti.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

No, je pa v zgornjem članku vsaj nekaj statistike.

 

V povprečju zgorita dva avtomobila na dan? Pa nista EV, sicer bi bilo povsod. 😃

 

Bereš selektivno kot ti najbolj ustreza za branjenje EV-jev. Cca 12% EV-jev se proda letno, kar pomeni da toliko ICE-jev manj pa imaš skok iz cca 700 na cca 860 požarov na leto. To je skok samo v zadnjih dveh letih.

 

Dejmo seštet ena plus ena in se vprašat, kateri procent avtov v zadnjih letih najbolj narašča pri ostalih pa pada. A ti resno misliš, da se kljub manjši prodaji ICE-jev število požarov zvišuje zaradi ICE?

 

Ne vem no zakaj moram to razlagat. Letni procent prodanih (procent vseh avto je še bistveno nižji) je cca 12%, samo v dveh letih pa je zrastlo število požarov za 23%. Ne vem no kdo je tu nor, resno ne vem.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je dvorjan napisal:

Število požarov se daleč najbolj zvišuje zaradi hibridov.

In hibridi so zame še vedno ICE kategorija. Ker BEV pač niso. Ergo?

 

In vžagalo se je na bencinske motorju al v bateriji. A ni zanimivo, da uradne statistike kateri tip vozila se je vžgal pa ne beležijo... zakaj tako? Pa ne da se kaj skriva? Če bi se ICE-ji vžigali bi bilo to napisano z veliko saj se gre za agendo menjave ICE za EV.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja… jaz mislim, da je ravno obratno… Ce zagori EV, se to ne veliko povdarja… tudi, ce sploh ni EV 🙄🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Noja… jaz mislim, da je ravno obratno… Ce zagori EV, se to ne veliko povdarja… tudi, ce sploh ni EV 🙄🤣

 

Zato, ker je razlika, ko zagori EV, kjer ja aktivirana cela gasilska postaja, al pa ko zagori ICE na AC in ga je lastnik sam pogasil. V obeh primerih pa je beležen po en požar. Ko zagori EV, zgori cel kamion na katerem je bil naložen, cela etaža garažne hiše al pa cela ladja. Pred dobo EV-jev so bili tako totalni požari z udeleženimi vozili skoraj nemogoči, če seveda ni šlo za prometno nesrečo z dovolj veliko smole, da je zagorelo.

 

Tak nesrečni dogodek je bil pred skoraj 20 leti, ampak še enkrat vse je šlo narobe od začetka do žalostnega konca.

 

WWW.RTVSLO.SI

Ena najhujših prometnih nesreč pri nas, v kateri je umrlo kar osem ljudi, je po več kot dveh letih dobila sodni epilog.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po radiju sem poslušal temo, kako je Evropa v ku... kar se tiče avtomobilske industrije. V ku... je tisti del avtomobilske industrije, ki se ukvarja z električarji. Pri nas, v Slo, so EV podjetja tako zelo v ku... da je pri nekaterih upada tudi za 70%. Mimo grede, Slo ima celo 10% zaposlenih v avto industriji.  

 

Samodestruktivno vedenje zahodne evrope in njihovo vazalstvo na splošno kar se tiče prijateljev prek Atlantika, je eden glavnih faktorjev, zakaj je EU v ku... Politika Slovenije je, kako zlezti  zahodnoevropskim vazalom čim globje v r.., in je edini razlog, zakaj je in bo še bolj Slo v pi...

 

Mislim, lezeš nekomu v r.. in prideš v pi...

Popravljeno od Mraušk Mčk
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, kot sem napisal bodo pa vsi ti kaj dugega počeli. Jih potrebujemo še kje drugje, kot pa samo za ta k*určev pleh štancati. Bo hudo, ampak bo tudi dobro, da se vse skupaj malo prečisti.

Malo prihaja spet obdobje obnove in nadgradnje infrastrukture (voda, železnice, elektrika, itd.), ker je v večini zahodnega sveta že malo dotrajana, ker se jo je večina zgradila kmalu po 2. svetovni vojni.

Pa komu boš prodajal to hiperprodukcijo raznih izdelkov, če je v novih generacijah vedno manj ljudi? Afrika pa še ni zrela za to. A vsako leto moraš pokazati rast, itd.

 

Pa še tole. Zahodni vazali? A misliš, da s poševnookimi kitajčki in z ruskimi pijanci bi bilo oz. bo pa kaj drugače? Vsi so svojega denarja vredni, pa bolj malo na koncu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je bil spet EV? 🤔

 

WWW.24UR.COM

Nekaj čez 18. uro je na štajerski avtocesti pred izvozom Dramlje v smeri proti Celju zagorelo vozilo. Cesta je bila sicer nekaj časa zaprta, a je promet do večera stekel.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Boss napisal:

 

In vžagalo se je na bencinske motorju al v bateriji. A ni zanimivo, da uradne statistike kateri tip vozila se je vžgal pa ne beležijo... zakaj tako? Pa ne da se kaj skriva? Če bi se ICE-ji vžigali bi bilo to napisano z veliko saj se gre za agendo menjave ICE za EV.

Ne boš verjel, daleč najbolj problematična stvar so električne napeljave, torej kabli. Se preribajo in evo iskre. Potem je pa skoraj vseeno, kaj je v bližini - obloge, bencin, kemija baterije ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enosmerna napetost. Oblok je hudič, kot bi švasal, saj zato se pravzaprav pri švasanju uporablja enosmerna napetost. Pri izmenični ni tako hudo. Malo si posnetke oblokov enosmerne napetosti poglejte.

Zato pa napovedujem probleme v prihodnosti s solarnimi paneli. Razni spoji, ki jih nihče ne bo pregledoval, bodo problematični pri tej masi elektrarn, ki se še kar povečuje.

Sam sem razčistil, da če to kdaj naredim, gre v hišo izmenična napetost, ostalo se dogaja zunaj in stran od kakšnih gorljivih materialov.

Zdaj imamo pa en kup objektov s solarnimi paneli pa EPSom po fasadah. Zmagovalna kombinacija...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je dvorjan napisal:

Ne boš verjel, daleč najbolj problematična stvar so električne napeljave, torej kabli. Se preribajo in evo iskre. Potem je pa skoraj vseeno, kaj je v bližini - obloge, bencin, kemija baterije ...

 

Nas so učil, da so to spoji. 

 

Ja, če pomislim na serije Air crash investigation, pa je nekaj hujših letalskih nesreč res bilo posledica kratkih stikov vodnikov v kabeskih snopih ... tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem, ki mi je dejal, da se ne strinja z rezultati preiskave - da ni moglo raznesti tanka zaradi kratkega stika.

 

Torej še najboljši strokovnjaki si kdaj niso enotni, kaj šele mi, ki skoraj nimamo pojma.

 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

...tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem...

 

Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Agerg napisal:

 

Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.

Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. :)  Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...

 

20240908_182939.jpg

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Ljubim 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Jest napisal:

A je bil spet EV? 🤔

 

 

Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.

 

Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli  so le še hladili in gasili baterijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. :)  Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...

 

20240908_182939.jpg

 

image.png

 

image.png

 

Pardon za off topic. Tole je pa NEVERJETNO 🤪, kako majhen svet. Vedno znova me preseneti. S familijo od Sutter-ja se pogovarjam. A potem ste Suhadolci?

Če bi jaz imel priložnost se takole z njim pogovarjati pred cca. 23 leti, ko sem sanjal o poklicu konstrukterja letal. Ujej, kar solzne oči imam... 🥲

Točno to knjigo imam. Samo podpisana ni... 😔

Popravljeno od Agerg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Boss napisal:

 

Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.

 

Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli  so le še hladili in gasili baterijo.

Pri elektriki je problem tok, tu gre za take amperaže, da samo ena poddimenzionirana stvar ala kabel, čip, kondenzator, tudi hladilnik ki bi moral odvajati toploto, lahko naredi štalo...potem gre samo naprej.

 

Jaz sem štromar v osnovi in ni važna enosmerna, izmenična, tok je povsod tisti, če ga prevodnik ni sppsoben prenesti je rezultat samo en - toplota oz kar prokleta vročina. Kot si rekel ne zagori baterija, ta je zgolj posledica, vzrok pa nekje v vezju..

 

Saj dobro vemo kaj se zgodi ce naprimer šravfenciger al pa M kljič damo pomotoma med kleme akuja, to bo tako švasalo in se kadilo, da lahko tudi stopi ključ....korozija in vlaga delata svoje, potem se kak servis ppd kuzucem - hybride in ev definitivno ne bi smeli sravfati izven pooblascenga

 

Sem omenil da jaz vidim velik rizik v tem, upajmo da je vsaj toyota kot pionir v tem ma poštimano, še posebej po tem ko so meli tudi oni vpoklic na to temo......pred leti 

 

ABC7CHICAGO.COM

Toyota said it is working on a remedy that would replace the battery hold-down clamp...

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem mislim vodno hlajen CPU ne GPU. Torej 240,260 ali 360mm AIO.
    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.