Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je jures napisal:

Pri elektriki je problem tok, tu gre za take amperaže, da samo ena poddimenzionirana stvar ala kabel, čip, kondenzator, tudi hladilnik ki bi moral odvajati toploto, lahko naredi štalo...potem gre samo naprej.

 

Jaz sem štromar v osnovi in ni važna enosmerna, izmenična, tok je povsod tisti, če ga prevodnik ni sppsoben prenesti je rezultat samo en - toplota oz kar prokleta vročina. Kot si rekel ne zagori baterija, ta je zgolj posledica, vzrok pa nekje v vezju..

 

Saj dobro vemo kaj se zgodi ce naprimer šravfenciger al pa M kljič damo pomotoma med kleme akuja, to bo tako švasalo in se kadilo, da lahko tudi stopi ključ....korozija in vlaga delata svoje, potem se kak servis ppd kuzucem - hybride in ev definitivno ne bi smeli sravfati izven pooblascenga

 

Sem omenil da jaz vidim velik rizik v tem, upajmo da je vsaj toyota kot pionir v tem ma poštimano, še posebej po tem ko so meli tudi oni vpoklic na to temo......pred leti 

 

ABC7CHICAGO.COM

Toyota said it is working on a remedy that would replace the battery hold-down clamp...

 

 

Jaz sem tud štromar, vsaj po papirjih. In enosmerni tok je glede požarov veliko bolj nevaren, kot izmenični, ki se sam ugaša oz=0 (ko se mu zamenja smer) 100x na sekundo. Električni oblok se pri enosmernem veliko bolje ohranja.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

 

Jaz sem tud štromar, vsaj po papirjih. In enosmerni tok je glede požarov veliko bolj nevaren, kot izmenični, ki se sam ugaša oz=0 (ko se mu zamenja smer) 100x na sekundo. Električni oblok se pri enosmernem veliko bolje ohranja.

 

 

Res je, vcasih je dost da statika zacne proces...

 

Kaj delas ti pol med 'drogam' ? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nove subvencije za nakup električnih vozil za pravne osebe

 

WWW.ENERGETIKA-PORTAL.SI

Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v Uradnem listu RS, št. 73/2024 objavilo javni poziv za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil pravnim osebam v Republiki...

 

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.

 

Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli  so le še hladili in gasili baterijo.

 

 

Noja... to so bolj kot ugibanja ... in seveda ce ni EV... mora biti pa takoj prikljucni hibrid... Saj konec koncev navadni avti z motrjem na izgorevanje ne gorijo :D ... 

 

Ce nadaljujem z ugibanjem, je lahko tudi navadna stara bencinska ai dizelska kanta, ki ima v prtljazniku neko vnetjivo snov :D ... Sicer pa pri mojem je baterija v dnu pod kabino in ne v zadnjem delu vozila...  

 

_220__MAZDA_CX-60_e-SKYACTIV_PHEV_-_YouT

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri meni so pod zadnjim zicom. Bil pa je Tucson hybrid, gasilci potrdili, ne pa kake oblike hybrid. Mislim da se tud na sliki se lepo vidijo znacilne dnevne luci tuscona ki ocitno niso stopljene

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Nove subvencije za nakup električnih vozil za pravne osebe

 

WWW.ENERGETIKA-PORTAL.SI

Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v Uradnem listu RS, št. 73/2024 objavilo javni poziv za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil pravnim osebam v Republiki...

 

Nisem bral a pa je zdaj vsaj tako da dobis odobritev pred nakupom ali pa je se vedno da moras kupiti prvo s polno ceno pol pa mal trepetas a bos dobil al ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale se je celo vzgala med prevozom. Vprasanje je tudi koliko avtov je ze bilo totalk pa se mal poklepa pa naprej porine

 

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

Tale se je celo vzgala med prevozom. Vprasanje je tudi koliko avtov je ze bilo totalk pa se mal poklepa pa naprej porine

 

 

To smo že vse predebatirali. Šlo je za prevoz karamboliranih vozil, ki je že sam po sebi toliko bolj rizičen, ne glede na to, ali gre za ICE ali BEV.

Napisano

 

Pred eno uro je jures napisal:

Pri meni so pod zadnjim zicom. Bil pa je Tucson hybrid, gasilci potrdili, ne pa kake oblike hybrid. Mislim da se tud na sliki se lepo vidijo znacilne dnevne luci tuscona ki ocitno niso stopljene

Nisem bral a pa je zdaj vsaj tako da dobis odobritev pred nakupom ali pa je se vedno da moras kupiti prvo s polno ceno pol pa mal trepetas a bos dobil al ne?

 

Tudi jaz nisem bral, sem pa sedaj pogledal vlogo in je obvezna sestavina:

image.png

 

 

Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

To smo že vse predebatirali. Šlo je za prevoz karamboliranih vozil, ki je že sam po sebi toliko bolj rizičen, ne glede na to, ali gre za ICE ali BEV.

Vseeno prevoz ali ne ni normalno....

pred 5 urami je Janez007 napisal:

 

 

Tudi jaz nisem bral, sem pa sedaj pogledal vlogo in je obvezna sestavina:

image.png

 

 

Potem je se enako. V italiji, spaniji, skandinaviji, so subvencije na primer ze v ceni vozila, kar je logicno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

Vseeno prevoz ali ne ni normalno....

Kaj ni normalno? Vsako karambolirano vozilo, ICE ali BEV ali spaka, predstavlja znatno višje tveganje požara. In bi moralo biti bolje pregledano, zavarovano ...

Pri BEV je recimo treba odklopiti HV sklop (eno stikalo) in 12V akumulator ter fizično pregledati poškodbe ohišja baterije.

Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Kaj ni normalno? Vsako karambolirano vozilo, ICE ali BEV ali spaka, predstavlja znatno višje tveganje požara. In bi moralo biti bolje pregledano, zavarovano ...

Pri BEV je recimo treba odklopiti HV sklop (eno stikalo) in 12V akumulator ter fizično pregledati poškodbe ohišja baterije.

Od kje ti da je bilo karambolirano? Od kar je eu se na tone premika avte tudi zaradi normalne prodaje. Sam sem ze kupil 4 motorje in zadnjega fiata tam. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Ce nadaljujem z ugibanjem, je lahko tudi navadna stara bencinska ai dizelska kanta, ki ima v prtljazniku neko vnetjivo snov :D ... Sicer pa pri mojem je baterija v dnu pod kabino in ne v zadnjem delu vozila...  

 

Slabo ugibaš 😜 Ogromno PHEV ima baterijo pod zadnjimi zici oziroma nad zadnjim vpetjem. Hyundai, KIA... se pa strinjam s tabo, da če bi bil bencinar ali dizelaš je edino možno da takole zgori v kratkem času le, če bi prevažal kaj vnetljivega v prtljažniku.

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je Boss napisal:

Slabo ugibaš 😜 Ogromno PHEV ima baterijo pod zadnjimi zici

Super. Ne rabiš gretja zicov.

Napisano
pred 4 minutami je godlike napisal:

Super. Ne rabiš gretja zicov.

 

Tole ne bo sam pogreto, ampak bo zapečeno do zoglenelosti.

33112_1.png

Napisano

Za te se ve, za Kitajce se niti ne ve...

 

WWW.ZURNAL24.SI

Videti je, da so težave Northvolta, ki je želel biti »najbolj zeleni« proizvajalec baterij na svetu, veliko resnejše. 26 hujših poškodb in dve smrti med zaposlenimi v sumljivih okoliščinah je morda povezanih tudi...

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Razdiranje starih baterij je precej bolj nevaren posel, kot proizvodnja novih.

 

Za "zeleni prehod" bi se razvoj moral začeti na koncu - se pravi z razvojem tehnologij razgrajevanja baterij, elektronskih komponent...

 

To kar se dogaja sedaj na področju elektromobilnosti ni ekološko napredno. Je pa to res zeleni prehod - zelenci se stekajo v žepe nekaterih. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 29 minutami je Slivka napisal:

Ko nam tako vneto servirajo Norveško kot zgled, koliko električnih se tam proda:

 

SIOL.NET

Kljub odličnim prodajnim rezultatom električnih avtomobilov so na cestah na Norveškem še vedno najpogostejši avtomobili z dizelskim motorjem.

 

Ja in?

 

Saj ne moreš zadnjih 30 let nakupov vozil zamenjati v petletki - to je pa menda celo otrokom jasno?! Gleda se trende - in trend je jasen. Norveška bo prva močno prometno elektrificirana država na svetu.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ja in?

 

Saj ne moreš zadnjih 30 let nakupov vozil zamenjati v petletki - to je pa menda celo otrokom jasno?! Gleda se trende - in trend je jasen. Norveška bo prva močno prometno elektrificirana država na svetu.

 

Pa a veš zakaj? Zato, ker so na ICE nabili tako visoke davke, da so celo dražji kot EV-ji. To je pač diktatura in ne svobodni treg, ki naj bi veljal v kapitalizmu. Tako so delali za časa Juge, ko so uvoženim avtom nabili take dajatve, da je folk zato raje kupoval Jugota in stoenko. A to je napredek - to je čisto nazadovanje. Folk spravit v stisko - demokracija my ass.

33112_1.png

Napisano

Pri tem se nihče se ne zaveda nevarnosti novih tehnologij. Liion baterije so se že izkazale za zelo nevarne v pozivnikih in ročnih radijskih postajah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz naj se vozim na elektriko in ICE motorji so smrtni greh in obdavčeni in bodo povzročili propad našega osončja, a letalske vozovnice so pa še znižane, da gredo ljudje malo pohajkovat na drugo celino... 

Se pravi redno delo in obveznosti v okolici doma so sporne, malo pohajat čez eno tretjino zemeljske oble pa ni problematično...

 

Pa vi veste, koliko pokuri eno tako letalo? 

Boste že sami poiskali, jaz vam povem samo to, da mi (osemčlanska družina) v enem letu pokurimo toliko goriva kot ga eno tako letalo v dveh urah...

 

 

SIOL.NET

S prevoznikom Air France lahko v okviru kampanje Rendezvous Severno Ameriko to jesen doživite še ugodneje. Med 10. in 30. septembrom si lahko zagotovite nižje cene letalskih vozovnic z različnih letališč na...

 

 

Napisano

Potniški so še v redu, ker ko enkrat preračunaš na potnika, je to par litrov na uro po osebi. Bl so moteči privat avioni, sploh ker nam določeni trobijo kako se moram manj vozit, oni pa s privat avioni naokol

Napisano

Tašparovni potniški okol 20 l po osebi na uro. seveda če so polni.

 

Privat zaradi višin škodijo (topla greda) bolj kot stari potniški avijoni.

 

Važn, da letalsko gorivo ni obdavčeno.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Točno tako, ta zloglasni CO2 se izpušča v višinah, kjer naj bi najbolj vplival kot toplogredni plin, kot pa pri tleh, kjer se veliko preje vsrka skozi rastline in predela nazaj v kisik in hrano za rastline. Tko je to ko je potrebno sledit agendi in ljudi prepričat, da so krivi zato ker imajo avto in z njim prevozijo 20kkm na leto. Peš naj hodijo banda lena, da se bodo pomembneži še vedno nemoteno vozili po cestah, zraku in morju.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.