Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

 

Elemenat sapratistički!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 6 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Elemenat sapratistički!

 

Da... Slovenci opet žele, da se odcjepe, a mi jim kao ne damo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Kam bi ti zbežal? Se združeval z balkanskimi državami, mogoče z vzhodnoevropskimi ? Tolk majhni smo, da nas skoraj vsak pohopsa za malico ... še dobro da nismo Grenlandija, bi bili jutri že zvezna država ZDA ... 

Eh dej no, kdo nas bo pohopsal? 13 let nas ni noben in smo bili čisto samostojni. Ko smo vstopili ni bilo še nobene Lizbonske pogodbe in EU je bila več ali manj ekonomska skupnost. Od leta 2007 je to politična skupnost pod diktatom Bruslja, ki ti določa vse od bebastih zamaškov, ukrivljenostjo kumaric, slamic iz papirja, do prepovedi el. bojlerjev, določanju načina ogrevanja, kake avte boš vozil, če sploh pa da ne naštevam več.

 

Sploh ne deluje več trg, kjer je naloga novega izdelka, da s svojo kvaliteto, varčnostjo, uporabnostjo mehko prepriča kupca, da je to dober deal. Danes je vse pod prisilo. Lobiji z lahkoto svoje interese uveljavijo, celo bančni regulatorji kot je ECB so prepričani, da so zdaj oni zakonodajalci itd itd. VonderLajna je bila celo izvoljena preko lobističnega proces mimo volje ljudstva. Kako se že temu reče uradno? Če kdo ne ve google pomaga.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Haha, kaj sem vam napisal nedolgo nazaj. Nemčija je bolnik in zdaj bo cela EU plačevala, da bo VW lahko prodajal mobilno belo tehniko.

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

A vodka deluje? 😉

Pred eno uro je Boss napisal:

Eh dej no, kdo nas bo pohopsal? 13 let nas ni noben in smo bili čisto samostojni. Ko smo vstopili ni bilo še nobene Lizbonske pogodbe in EU je bila več ali manj ekonomska skupnost. Od leta 2007 je to politična skupnost pod diktatom Bruslja, ki ti določa vse od bebastih zamaškov, ukrivljenostjo kumaric, slamic iz papirja, do prepovedi el. bojlerjev, določanju načina ogrevanja, kake avte boš vozil, če sploh pa da ne naštevam več.

 

Sploh ne deluje več trg, kjer je naloga novega izdelka, da s svojo kvaliteto, varčnostjo, uporabnostjo mehko prepriča kupca, da je to dober deal. Danes je vse pod prisilo. Lobiji z lahkoto svoje interese uveljavijo, celo bančni regulatorji kot je ECB so prepričani, da so zdaj oni zakonodajalci itd itd. VonderLajna je bila celo izvoljena preko lobističnega proces mimo volje ljudstva. Kako se že temu reče uradno? Če kdo ne ve google pomaga.

Brez EU smo tam, kjer so bivše naše republike,ki niso v EU. Ko voli, nek izvoli. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zakaj pa pol pizdiš čez holoba... sej dela točno to kar Bruselj ukazuje. Res ne štekam. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

Zakaj pa pol pizdiš čez holoba... sej dela točno to kar Bruselj ukazuje. Res ne štekam. :nevem:

Takih osebkov tudi jaz nikoli nisem razumel. 

Čakaj da Trump uvede carine in potem bo red.

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

super family wagen, če bi imel pa še 2.0 dizel power ali 1.5t z nekimi 200 konji bi bilo pa tako potovanje poezija, tistih 100€ razlike v benzu/nafti pa prihraniš z nekaj ur krajšim potovanjem....

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Sistem menjalne baterije bi vse rešilo... :nevem:

 

Vse gotovo ne... Problem so lokacije teh mest za menjavo baterij ... Nio ima recimo v Nemciji pilotski projekt, kjer imajo 18 menjalnih postaj ... Na kitajskem jih imajo pa menda ze okoli 3.000 ... Zal pa zadeva ni standardizirana, tako, da tam lahko menjajo le lastniki vozil znamke Nio ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predelava oldtimerjev na električni pogon ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je Alex napisal:

1. podatek

 

Zmogljivosti: 170 km/h, pospešek 7,9 sek od 0 do 100 km/h
 

2. podatek

 

Naš amaterizem je postal očiten ob pogledu na druge lastnike e-avtov, ki so drug za drugim prihajali in odhajali s postaje. Komaj so priklopili avto na kabel, so iz enega avta privlekli na plano frizbi, iz drugega žogo in že se je industrijsko parkirišče spremenilo v ad hoc igrišče.

Morda pa bom, obogaten z novimi izkušnjami potreb in zadreg e-potovanja, naslednjič v tisti prostor za kable stlačil še loparje za badminton. Še sreča da ni deževalo. V takšnem primeru bi si sicer v modernem scenicu lahko ogledali kakšno epizodo družinske serije ali kaj podobnega, sem se tolažil.

 

3. podatek

 

Nanj smo prispeli le z dobrimi 10 odstotki energije. Tam pa šok, po priklopu in je bila povezava po dobri minuti polnjenja na maksimalni moči že prekinjena. Nič ni pomagalo, niti premikanje med različnimi polnilnimi mesti niti več kot pol ure visenja na telefonu z Ionity klicnim centrom, resetiranjem in iskanjem napake.

 

4. podatek

 

....

 Je pa res, da nisem sledil tempu kadečih se poljskih dizlov, ki so divjali mimo mene pri legalnih 140 km/h.

....

 

5. podatek

 

Poraba energije na poti z veliko večino avtoceste je bila v povprečju 21 kWh/100 kilometrov, oziroma za okoli 300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje. 

 

6. podatek

 

... je pa tudi cenejše

Skupaj smo opravili okoli 2.100 kilometrov poti. Za elektriko na poti smo skupaj z neprilikami porabili okoli 130 evrov. Če bi se peljali z dizlom in s povprečno avtocestno porabo sedmih litrov, bi za isto pot preračunano zapravili okoli 220 evrov.

 

7. podatek

 

S pravim pristopom, vedno vsaj 25 odstotki energije in z najmanj enim rezervnim scenarijem glede polnjenja pa je mogoče v avtu, kot je renault scenic E-tech, tudi na daljše poti prek Evrope potovati relativno samozavestno, udobno in brez prepirov. A z nujnim upoštevanjem dodatne časovne komponente.

 

S pravim pristopom...

 

S pravim pristopom..

S pravim pristopom..

 

 

ČRTA ----

 

1 proti 6

 

A čm še kej napisat? :D 

Napisano

Tole je res čisti smeh. Potem pa da bi olepšal stvar pa še take nebuloze kot je 7 litrov dizla na 100km pri 130km/h. Pri meni je to cca dobrih 5 litrov kar pomeni pri Slo cenah dizla tam nekje 170€ za to razdaljo. Sam je poudaril, da so Poljaki brzeli mimo s 140km/h kar je pomenilo, da je vozil tam nekje dobrih 100km/h. Če bi 130km/h bi bilo povprečje okoli 24kWh/100km to pa skupaj z naročnino pride preko 200€. OK, je 1x tankal v hotelu na navadni vtičnici tako, da je verjetno bil na nakje istem strošku kot z dizlom.

 

Še dobro, da je ugotovil, da kljub temu, da je baterija 87kWh in da je riskantno, da jo greš izpraznit do ničle in da na takih potovanjih je časovno smiselno polnit le do 80%. Tako da je 300km dometa če se bolj cijaziš kot voziš realen domet oziroma si lahko srečen da ga dosežeš.

 

13 ur od Krakova do Lj.... ufff... z vsakim ICE to naredišv 9 urah z vključenim kosilom al pa vsaj v 10 urah. v obe smeri je to od 6-8 ur razlike.

 

 

 

 

Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Boss napisal:

Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.

Točno to, pot načrtuješ kam greš (lokacija, hotel), potem sem pa vsedeš v avto in pelješ ter ustaviš tam kjer se želiš ali se rabiš za tistih 5min da natočiš 50 litrov in greš dalje....aja sam VW ne smeš imeti za tako pot.... :) izredni servisi in popravila....

 

sicer pa zelo dober članek -> 

WWW.RTVSLO.SI

Električna in hibridna vozila niso več redkost na naših cestah. A niso vsi vidiki elektromobilnosti tudi trajnostni. Že če pogledamo zgolj danes najbolj razširjene, litij-ionske baterije, imajo te še kar nekaj...

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Maš prav, danes v Logatcu hotel pomagat modelu z Ford Turneo Custom. Iz avta se je kar zakadilo in to je bil to. Se ustavim, da vprašam če rabi pomoč pa je model že imel shranjeno številko servisa. Hmmm I wonder why.

 

V glavnem se mi je zahvalil in sem šel svojo pot tako, da ne vem niti kaj je bilo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.