Tu se ne strinjam.
Z ostalim pa se.
Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.
Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.
Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.
So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.
Lej, par dejstev:
- Mazde so v vrhu zanesljivosti
- CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv
- glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.
Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev
Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor Zna pa X bit bolj varčen
Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.
Avto kupujem za min. 10 let. Ne kupujem avta vsaki dve leti.
Kaj pa vem, ne vem zakaj bi naj nabavil X186? Se dodatnih 40 KM res tako močno pozna? Je toliko boljši, varčnejši od G140?
Sedaj samo raziskujem, obisk trgovcev, testna vožnja sledi.
Tudi še kakšno drugo znamko pogledam.
EDIT, @NevLado, sva istočasno odgovorila...
EV ni treba polniti vsak dan, veš? Smo že jemali - povprečen osebni avtomobil v SLO prevozi 30 km na dan. Torej bi ga tudi blokarji polnili le enkrat tedensko. Npr. takrat, ko gredo v šoping ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.