Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Vsi se bomo vozili v električnih avtih, ker bo zaradi AI tehnika tako zelo napredovala, da bodo avti vozil na 9V baterije. -
Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate.
-
Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu. Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko. Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ...
-
Tu se ne strinjam. Z ostalim pa se. Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota. Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja. Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi. So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.
-
Lej, par dejstev: - Mazde so v vrhu zanesljivosti - CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv - glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi. Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor Zna pa X bit bolj varčen Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)