Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Vsi se bomo vozili v električnih avtih, ker bo zaradi AI tehnika tako zelo napredovala, da bodo avti vozil na 9V baterije. 
    • Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 
    • Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu.    Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko.    Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ...   
    • Tu se ne strinjam. Z ostalim pa se.   Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.   Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.   Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.   So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.
    • Lej, par dejstev: - Mazde so v vrhu zanesljivosti - CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv - glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.   Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev     Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor  Zna pa X bit bolj varčen     Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.