Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

Ne to sem narobe racunal res na hitro, ker dejansko sem mislil 40kw je 32€, pri porabi 20 pomeni celo 16€ na 100km, kar too much ce prav racunam, zato me zanima kako je firma zastavla. Nenazadnje firma placa ampak uporabnik pa verjetno sledi temu kjer je narocnina

Ja, no, pa saj smo ti lepo napisali.

 

Lahko računaš 20 kWh * 0,30€/kWh (Petrol XL naročnina) = 6€/100km

 

Z Ionity in Teslo (hitrejše polnjenje, bolj zanesljive polnilnice) je pa cca. 8€/100km.

 

V kolikor pa na firmi polni pa je cca. 3€/100km. To je vsa groba matematika, ki jo rabiš vedeti. Saj so NLB, veš da računajo ...

 

Pa poleti ne bo 20 kWh poraba ...

Napisano (urejeno)

To mi je jasno pod XL, sta pa dva vidika:

 

Plačaš tud če ne prevoziš je tako? Ker 125€ je pavšal, je tako?

 

25.000km letno = cca 2000km mesečno, kar je cca 100km na delovni dan.

 

Če je služben avto v pogonu je to zelo malo. Kako pa je s presežkom, ne najdem...

Sem rekel, da ne bom vec pisal amapk bossov primer menres zanima v praksi

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Kaj pa pred NLB a bo kaka pipca? No tvoja izkusnja me pa zanima ker si terenc odvisen od časa

 

Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.

 

Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.

pred 3 urami je dvorjan napisal:

@Boss saj razumem, da te je sedaj strah, ampak ti povem, da boš spoznal, da ni tak bav-bav.

 

Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.

 

Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.

33112_1.png

Napisano

Aprila boš pa že tu pisal, da je EV najboljša stvar po belem kruhu. 😃

 

Po Ljubljani (in v mestni vožnji) bo Kona rabila kakih 11-13 kWh, po avtocesti do 20, tako da 3/4 leta bo povprečje verjetno okoli 15-16 kWh, kar pomeni, da boš tudi naredil 400-450 km v praksi. Tudi meni je super grd ta avto v tej zadnji inkarnaciji, ampak če je služben, se pač sprijazniš. No, znotraj je še nekako ...

 

Pa srečno.

 

PS: Naš ZOE je iz letnih 13,3 kWh/100 km zdaj pozimi prilezel na povprečje 14,2 kWh. Je pa res, da se zgolj občasno zapelje po avtocesti, ima pa zato ogrooomnooo kratkih voženj do 3 km.

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Naš ZOE je iz letnih 13,3 kWh/100 km zdaj pozimi prilezel na povprečje 14,2 kWh. Je pa res, da se zgolj občasno zapelje po avtocesti, ima pa zato ogrooomnooo kratkih voženj do 3 km.

 

Ja sej po regionalkah se tudi sam vozim s 3,9-4,4l/100km. Ampak spet, ko ni časovnih omejitev in ima človek čas. Žal ga danes vsepovsod primanjkuje. Zato tud moj delovnik  že dolgo ni već samo 8 ur, ampak nekje med 9 in 10. Da mi bo pa še avto pobiral dodatne ure in še podaljševal službeni čas mi pa najmanj diši.

 

Kona ma hitro polnjenje le tam nekje pri 85kW med 10-80% tako, da je postanek bliz 30 min. Vem, da boš rekel, naj ko parkiram vklopim v polnilnico, ampak to je BS, ki mi ga praktično vsi EV entuzijasti ponujajo. Ne tega časa ni, da se takrat išče polnilnica, ki seveda navadnno ni niti v bljižini, če manj pa pride v poštev fehtarjenje za neko elektriko, če je sploh možno to izvest. Še 1x - avto te mora pripeljat iz A v B brez, da zahteva od tebe, da se z njim ukvarjaš pa naj bo še tako priročno. 5min ni nikoli problem, 30 pa je v natrpanem delovniku lahko že veliko.

 

OK, tole je res ekstremni primer, ki mogoče bo letno 2x in verjetno bom raje takrat šel kar s svojim.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.

 

Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.

 

Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.

 

Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.

Nemoj CHR, bos v BTCju vsakic v rikverc zbil pesca, pa na ovinku kolesarja, mrtvi kot pogled je 0. Imel na rent a car in sedaj nadomestno 2x med servisi. Pogled nazaj in nazaj bocno je groza. Zadaj sedeti pa ni za klavstrofobicne, ampak ok ti mislim da si max v dvoje.

 

Kup mojo rav4 hajbrid....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej vem, ampak samo to dvoje imam na razpolago... pač zdaj se gremo "corporat CO2 neutrality" pa ker mamo še svojo leasing hišo je to to. Jaz osebno bi raje Škodo obdržal pa ne morem, ker ne smemo bit packi baje. Aja pa še polepili jih bomo z nalepkami kako smo okoljsko ozaveščeni in CO2 odgovorni. Karkoli pač to že pomeni predno začne človek bruhat.

33112_1.png

Napisano

Vidim, da je težava predvsem v starem načinu razmišljanja - pridem na pumpo in natočim do čepa.

 

Pri EV tega ne rabiš početi. Če rabiš samo 10-20%, da prideš od stranke nazaj, boš to napolnil v petih minutah in se pripeljal do službe, priklopil in šel domov (ali pa v pisarno). Itak avto večino dneva stoji in naj se takrat polni ...

 

Jaz denimo na poti zeloooo redko polnim čez 60 %, ker nima smisla z vidika časa. En hiter šus elektronov in postanek za šoferja pa šibamo dalje. In čez 200 km ponovi hitro vajo. Razen če kombiniram s kosilom ...

Napisano
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Vidim, da je težava predvsem v starem načinu razmišljanja - pridem na pumpo in natočim do čepa.

 

Pri EV tega ne rabiš početi. Če rabiš samo 10-20%, da prideš od stranke nazaj, boš to napolnil v petih minutah in se pripeljal do službe, priklopil in šel domov (ali pa v pisarno). Itak avto večino dneva stoji in naj se takrat polni ...

 

Jaz denimo na poti zeloooo redko polnim čez 60 %, ker nima smisla z vidika časa. En hiter šus elektronov in postanek za šoferja pa šibamo dalje. In čez 200 km ponovi hitro vajo. Razen če kombiniram s kosilom ...

 

Tako je, ker je enostavno in živcem prijazno in ne rabi nobenih dodatnih kalkulacij in razmišljanja. Avto služi tebi in ne ti avtu in njegovim potrebam.

 

Sem že večkrat napisal, sam nafilam tank, ko kazalec pade pod zadnjo črtico, ki označuje četrtino tanka. Takrat je še vsaj 200km dometa. Zakaj? Zato, ker ti to da ogromno manevrskega prostora, da naredim tankanje le kot neko obrobno zadevo in nisem odvisen točno kje moram ustavit, ampak to naredim čisto nagonsko nekje sproti. Če ne rata takoj pa čez 20km, al pa čez 50km. Variacij in prilik bo dovolj v tem času.

 

Res nimam nobene volje niti najmanjše, da bom preračunaval, delal kalkulacije ali bo zneslo ali ne, ali bo cesta normalno prevozna ali bomo obtičali v zastoju in si bom grizel nohte a bom zdržal ter pri tem zmrzoval v avtu, ker si ne bom upal prižgati gretja.

 

Sicer redka zadeva ampak 1x pred leti je bilo dovolj, da sem nehal "vozit do lučke". Zaradi nesreče na Štajerki smo v zastoju obtičali za dobrih 5ur in to na vroč poletni dan s temperaturami skoraj 38 stopinj. Ja za dobrih 100km sem skuril dizla v tistih 5 urah. Pri EV.... hmmm ne bi rad niti razmišljal.

33112_1.png

Napisano

Boš že videl, da boš 400km naredil... 👍

Jaz sem jih 480 km do 10%baterije. In to še s starim modelom in ta veliko baterijo ne vem točno koliko kw je imela! 👌

Mešana vožnja(AC-Lokalna) 

Napisano

Kako ti "električar" lahko pokvari sanjski večer.😊

Sodelavka je za valentinovo poslala na lokalni radio neke "hude" verze glede Valentinovega in bila izžrebana. Skupaj z možem, ki je, mimogrede, petnajst let mlajši od nje sta dobila nagrado in sicer, večerja z vinsko izkušnjo v priznani ribji restavraciji, wellness in razvajanje za dva in tra... ra.. ra... 

novo električno Renault petko. 

Vse je potekalo v redu, sanjsko. 

V soboto zjutraj mi je pripovedovala, kako oh in sploh je bilo vse skupaj. 

No, ker so imeli na razpolago za cel vikend električno petko, sta se odločila, da gresta zvečer na pizzo v Trst. On, mlajša generacija, si je naložil štiri aplikacije za EL. polnilnice, ki so na voljo v Trstu. Res je, da sta bila precej na tesnem z elektriko, saj ga nista nič polnila, a sta računala, da ga bosta napolnila ta čas, ko bosta jedla. No, ravno se hočeta parkirati na polnilnico zraven pizzerije, ko en model zapelje pred njim na polnilnico. On pogleda, kje je naslednja blizu, in je bila deset minut stran

Odpeljeta se čez pol Trsta, ker je pač tako urejena prometna ureditev v Trstu, in ko končno prideta tja čez dvajset minut, so bile dve polnilnici polni, tretja pa neuporabna. Zopet je pogledal na aplikacijo in najblji6ja polnilnica je bila zopet na drugem koncu Trsta. Ona je popizdila in mu rekla, da gredo domov. On ji je očital, da je zastarela in da ni za novosti. Da bo šel do druge polnilnice na drugo stran Trsta. To je bila kaplja čez rob. Zahtevala je, da ustavi avto in je poklicala hčerko, da jo pride iskat. 

On je pač moral do polnilnice, ker je vprašanje, če bi prišel do doma. Tam je preživel skoraj tri ure, ker je bila zopet polna in kolona pred njo za polnjenje. 

 

Sodelavka je danes  bentila, da sta se skoraj ločila včeraj, namesto, da bi uživala. 😊 Zabičala mu je, da naj parkira Petko  pred blok in da naj mu ne pride na misel, da bi se še vozil z njo. 

Na koncu je tudi sam priznal, da ne bi imel električnega avta. Pa je bil prej kar zagovornik...

Nauk te zgodbe:  bolje se je zapeljati s starim  dizlom v Trst, kot s praznim električarjem, če hočeš mir v hiši. 😉

  • Všeč 4
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz bi se pa najraje z dizlom zapeljal v Sočo

 

Zakaj? A maš kakšno rehabilitacijo na programu?:nevem:

33112_1.png

Napisano

Če nisi doma v kraju, kjer je hišne številke zeleni volk naskočil, potem je prva misel pri Soči vedno in samo reka:

Krasna si hči planin....

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

Če nisi doma v kraju, kjer je hišne številke zeleni volk naskočil, potem je prva misel pri Soči vedno in samo reka:

Krasna si hči planin....

In on bi dizla zapeljal v lepo reko... tako, ki jo še nutrije niso oskrunile. Pa zakaj bi v Sočo, če ima reko Vipavo pred nosom. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je godlike napisal:

Mogoče  da dpf naredi zadnjo regeneracijo, preden gre v reko. 🙃

Nevem če je sposoben...

 

image.jpeg

 

Napisano

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

Opa, Boss pogleduje po električarjih. 😊

 

 

Napisano
pred 10 urami je Tilen5 napisal:

Nevem če je sposoben...

 

Ponujam brezplačen odvoz dizlov, če te zanima... 

 

Da se ne boš mučil z njim, glej, sem se pripravljen žrtvovat in se bom jaz namesto tebe mučil z njim - in to zastonj...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 23 minutami je Slivka napisal:

 

Ponujam brezplačen odvoz dizlov, če te zanima... 

 

Da se ne boš mučil z njim, glej, sem se pripravljen žrtvovat in se bom jaz namesto tebe mučil z njim - in to zastonj...

Menjam za BT-jko in lopato, matr se bo pol gonilo po Nanosu + folk na forumu bo bolj varen potem.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ja, saj, toliko jamranja čez dizla, ko pa ponudiš rešitev, pa vsi ugotovijo, da je dizel odlična reč in ga ne dajo kar tako iz rok...

Če je pa htel menjat, dizla za dizla....

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.