Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
a) kickdown je tist knof pod pedalom k naredi "klik" ko pohodiš in bo vedno vedno šaltal v najmanjšo možno prestavo - npr pri 80 kmh bo zagotovo šaltal v drugo, da zagotovi maksimalen power b) če pa stisneš samo do "klik", bo pa pri 80 kmh šaltal v tretjo, ker za tistih par % razlike v performancu nebo silil motorja v skrajnost
-
Ne zastopm, prou res da ne. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma... Oba sta se ustavila, nato se nista prav zmenila in sta oba hkrati speljala. Kriva je pa zdaj 77-letna voznica. Zakaj? V Novi Gorici na prehodu za pešce povožen otrok na e-skiroju - Robin WWW.ROBIN.SI V torek, nekaj pred 15. uro, so novogoriški policisti odhiteli na Cankarjevo ulico v Novi Gorici, kjer je prišlo do prometne nesreče, v kateri je bil na prehodu
-
Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"? Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene. Oo zgoraj: Skupna razlika v višini je 3 cm. ---- Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉 Je pa res, da ne delam veliko km. Danes imam testno vožnjo... 😁 LP
-
Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju. Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno: a) stisneš kickdown b) stisneš do podna c) stisneš po občutku d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike
-