Bom tule napisal... Moja M6 ima prevoženih skoraj 260k in je začela "papat" olje.
Avto še imam namen nekaj časa imeti, zato bi rad saniral zadevo. Razmišljal sem, da bom sigurno zamenjal teflone, ne vem pa, če bo to povsem odpravilo težavo - lahko je težava tudi v batnih obročkih.
Razmišljal sem (saj vem - preveč razmišljam ), da bi preveril kompresijo v valjih. Vendar ne vem, če je to realen pokazatelj, da oljni batni obroček ni več ok - teoretično bi lahko bila kompresija ok, pa oljni batni obroček slab?
Saj niso krivi proizvajalci, da je v Evropi folk še vedno nenaiven in noče kupovat električnih viličarjev v proizvodnjo katerih je prisiljena avtomobilska industrija. In potem morajo z lažmi in zavajanj reklamirat, da sploh kaj prodajo.
Bi se pa ta "nenaiven" folk v Evropi moral zamislit sam nad seboj koga voli zadnje desetletje ali dve.
Pa smo spet v politiki. Ne čutim krivde zaradi tega. S čim se bomo vozili v prihodnje ni stvar tehtnega razmisleka na osnovi znanstvenih dejstev. Je čista politika. In to precej zblojena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.