Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?
    • Abs ne resi. ABS omogoca...se vedno je na soferju. To je velika razlika   Samo r4 s tabularkami (alpetour?) ne mores primerjat ravno z danasnjim materialom
    • 😁brez panike, nismo v šoli, to je samo izmenjava mnenj😉. Je samo podana primerjava, če bi polnili enako količino vozil kot sedaj npr. možno bencin v petih minutah (da ne primerjamo hrušk in jabolk). Pa če zmanjšamo na 1000 EV vozil/polnilnic hkrati, kar bo enkrat verjetno čisto realen podatek (to je potem manj kot 0.1% od vseh vozil) bi rabili samo 1 novo JEK 😃 . Še enkrat primerjamo polnjenje 5 minut kot sedaj s fosilci... Zdaj, ko je to butična količina trenutnih EV vozil, še nobenega ne boli glava... Upam, da bo nova tehnologija rešila dileme...
    • Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.   To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti... Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.   Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom )   V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate
    • Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti... Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...     Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?     Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.   Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...     Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?   Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj... Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...   Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...   Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat...    Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.