Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

Medtem: pri sosedih in ne na drugem koncu sveta - Italijani so junija 200 milijonov subvencij za nove EV požgali v 9 urah - kar mora biti svojevrsten rekord. Sploh upoštevaje dejstvo, da se EV ne prodajajo, ane? 😃 Mimogrede: junija se je v EU prodalo 208.872 EV-jev.

 

Incentives to buy electric cars turbo-boosted sales in Italy, where about €200m in subsidies on new EVs ran out within nine hours of their launch, said Dataforce.

 

 

Popravljeno od dvorjan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je pa to žalostno, da se tole prodaja samo no osnovi subvencij, popustov, obljub, zastonj elektrike, brezplačnih bonitet, manjših cestnin in drugih bombončkov. Roba mora bit res zanič, da se ne prodaja pod normalnimi pogoji, al kaj? :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni tako hudo. Nemčija je pred meseci ukinila subvencije na EV-je, pa se še vedno največ novih EV v EU (ugibam, da Norveška v tej statistiki ni zraven) proda prav tam. Bolj bo zanimivo spremljati številke do konca leta, saj so Kitajci in Tesla julija fasali dražje carine ... Večine to verjetno ne bo bistveno bolelo, le kak MG (+38 %) bo zelo verjetno hitro naredil načrte, da postavi tovarno/sestavljalnico na evropskih tleh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Kitajc daje po tanovem v Švabalandiji dva MG-ja za ceno enega😁


Upam, da ti Slivka ne napiše tistega o tem, zakaj je Kajn Abla ubil ;)

 


 

Sicer pa ni vse zlato, kar se sveti… V tej akciji, ki traja samo še do jutri, imaš možnost, da dobiš še enega MG4 za 4 leta na leasing… vendar lahko z njim narediš le 5.000 km letno, drugače je treba doplačat… V bistvu je mesečni obrok leasinga 168,99€… ob prevzemu pa vam nakažejo znesek za 4 leta leasinga (8.111,54 €)…

 

Tukaj je recimo spodaj v drobnem tisku obrazloženo >> https://bundk.de/mg4-zwei-fuer-einen

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je skritikrt napisal:

In folk navali,k ni čisto nikakršnega "hakeljca"🙄...no ja ..vsak si svojo šolo sam prosi.

Se strinjam.

Ameri bi rekli: There is no free lunch.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je dvorjan napisal:

Bo pa lepo, ko bodo 4 leta stari MG4 z 20.000 km naprodaj. Gre vseeno za zelo posrečen EV.

 

Ajde 5k€ pa roka... pa sam zato k sem dobre volje. ;)

 

Ponavljamo stare zgodbe s Kitajci. Tko kot so naredili nekoč s tekstilno industrijo in kasneje z drugimi stvarmi zdaj poskušajo s takimi prijemi preplaviti EU avto trg in ga uničiti. Ko jim to uspe pa cene gor in pol ne bo nikomur več jasno, ko boš za Kitajca plačeval toliko kot danes za EU proizvajalca,

 

Zdaj pa da vidimo a se zna EU obranit pred še enim napadom al bo Von der Pfeizerjeva znala razmišljat širše ali spet samo za svoj žep. To je retorično vprašanje in lahko začnemo kar naštevati Evropske firme, ki jih po letu 2030 ne bo več. Vsi manjši proizvajalci tipa Messerati, Lancia, DS, Cupra, ter neki startupi so adijo. Ostali pa hmmm... reševali jih bodo ICE in Hybrii, če sploh.

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 7. 2024 ob 18:29 je dvorjan napisal:

Gre vseeno za zelo posrečen EV.

 

glede na to, da si lastnik EVja, bi lahko imel več vedenja.

pred 7 urami je Boss napisal:

Zdaj pa da vidimo a se zna EU obranit pred še enim napadom al bo Von der Pfeizerjeva znala razmišljat širše ali spet samo za svoj žep. 

 

Von der lajdra, ja, bi bilo še dobro če bi znala razmišljat za svoj žep. Oz, če bi znala razmišljat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

glede na to, da si lastnik EVja, bi lahko imel več vedenja.

 

Glede na to, da ti nisi, bi se lahko bolj izobrazil.

 

MG4 je kot zaenkrat kaže bolj zanesljiv od VAG in Stellantis šare. Lastniki nič ne jamrajo o kakih odpovedih motorjev, pogonskih gredi, polnilnikov, klime ...

 

Saj tudi meni ni všeč dejstvo, da Evropa proizvaja vedno slabše avtomobile, ker jo bo to teplo na dolgi rok. Ampak zaradi tega ne moreš po gostilniško zaključiti, da so kitajski izdelki sranje, volkswagen pa bog i batina.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je g.Wankel napisal:

Ne moreš tudi po gostilniško zaključit, da so VW zanič.

Saj nisem to napisal. Napisal sem, da je trenutna VW ponudba, v kateri prednjačita ID.3 in ID.4, po povprečju okvar in njihovi resnosti precej v slabšem položaju v primerjavi z MG4, ki ga tukaj na račun njegovega porekla tako pridno pljuvate, pa ga od blizu še videli niste, kaj šele zapeljali kakšen krog.

 

Če glasujem z denarnico, vsekakor prej kupim MG4 kot pa ID.3, značka gor ali dol. Kdaj bo VW dal 7 let garancije na svoj EV? Nikoli. Le zakaj?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je g.Wankel napisal:

Ne moreš tudi po gostilniško zaključit, da so VW zanič.

To sem zaključil iz lastnih izkušenj. Ne glede na pogon.

 

Raje se vozim z avtobusom, kot z VAG.

Osel gre 1x na led.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom kar tukaj na kratko oddal oceno Fabije k sem jo vozil v Grčiji,k se lih VAG pljuva...pa bom še jaz.

Na kratko-ne rečem za najeti avto po 45€/dan je bil lep deal...a drugače kot avto-drek od dreka.

Še dve leti nazaj,ko sem na Zakintosu vozil T-Roca se mi je zdel boljši...pač bolj dvignjen SUWjevski,boljsa notranjost,sedezi,lega itd...

Motor pri obeh slab-liter-turbomlinček,k je uporabna samo prva in druga prestava,za tretjo in višje moraš gazit pedal za gas,če ne hitrost pada...isto k pri T-Rocu se mi je zgodilo,da se je avtomobil v strmi breg v prvi prestavi ustavil...še žena ni mogla verjeti...pa je škodilaka skoz zagovarjala,k sem bentil...

V primerjavi lanska Kia Stonic z 1,4L atmosfercem je bila dirkalnik.

Dejansko se vidi,da so pri VAG avtomobil konstruirali le z varčevanjem v mislih...varčevanjem pri materialu in stroških proizvodnje.

Pa je bil čist nov...lih pri meni je šel čez 10.000km...

 

Sem pa hvaležen za izkušnjo,da sem lahko preizkusil Android-Auto v touch-screen verziji krmiljenja...

Sedaj,ko sem se pri svoji CX-5 res navadil,k imam vmesnik za wireless povezavo,mi je AA top...a ta enaka verzija v toucht nacinu je poden od podna...NEVARNA!!!, počasnejša,nezanesljivejša in neučinkovitejša...manjši ekran,zmeraj moraš ciljati drugam,in če zajebeš je še večji hudič...

V Mazdi,ko se navadiš,pa je neverjetno intuitivno...kot nekdaj hitro pisanje SMSa na telefonih z navadno tipkovnico...se še kdo spomni tega...stare Nokie ipd.

 

Trg sicer zahteva touch,a Mazda ima tukaj prav...hitreje in varneje je preko koleščka.

 

Super za iskušnjo,k se človek hitro razvadi...pol ko pa se spet vsedeš v "avto"...nasmešek na ustih😃

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Citat

Apparently happened in China during 2021. The battery got hot whilst charging in the man's flat. He was using the lift to go to the ground floor and take it outside to cool-down.
 

 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.