Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Saj imaš podano razmerje.

 

Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.

Kaj se sedaj EV entuzijasti tolažijo s temi podatki?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če bi res zdržala 2.000.000km potem bi to dokazal tudi z dokumentacijo in računi, tako pa mu ne verjamem popolnoma nič,

Drugam kot za na asfalt to ni, s tem še na robniku nemoreš parkirati. Povsem neuporabna zadeva za vlečt prikolice in ostale zadeve ; ni za kaj drugega kot frajarjenje po mestu.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo branja za nejeverne:

WWW.NOTATESLAAPP.COM

Tesla Model S reaches 2 million kilometers, showcasing EV endurance. Journey highlights, battery life insights, and EV charging efforts in...

 

Sploh pa lahko tega možakarja občasno celo na slovenskih avtocestah vidiš, ker se tudi na Balkan pripelje!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je dvorjan napisal:

V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?

Pa ne no ameriško?!?! Njihov vozni park je verjetno bolj specifičen,mogoče edino Kubanski se kosa z njim. V USA ni nič nenavadnega, da se uporabljajo 30, 40, 50 ali več let stara vozila in se jih sploh ne jemlje kot oldtimerje ampak čist lepo se voziš samo pregled opraviš, da registriraš.

 

Tam se ne komplicira s homologacijami, predelavami itd. Tudi starost in delež ICE-jev je čisto na drugem koncu kot EV.

 

Zdaj pa najbolj pomembno: Statistiko imaš ocenjeno na 100.000 prodanih in ne na 100.000 vozil v uporabi. Kaj to pomeni. EV-ji so doživeli razmah v zadnjih 5 letih, tako da so več ali manj vsi dokaj novi. Medtem, ko so hybridi v povprečju že precej starejši in so na cestah tudi primerki izpred 20 let.

 

Ker imajo hybridi tudi baterijo je možnost požara pač toliko večja kot pri ICE. Ampak kot sem rekel, ICE so na cestah ZDA tudi v primerkih, ki presegajo abrahama in seveda jih je precej precej precej več kot ostalih dveh.

 

Tole tabelco, ki si jo objavil so naredili zagovorniki EV.jev, ki so izbrali točno tak statističen podatek, ki bo najbolje zakril dejansko stanje.

 

Naj dajo podatek, število požarov na 100.000 registriranih vozil in pa pri kako starih vozilih pride do požara.

 


 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.000.000km je lahko prevozil če je ravnal nežno in vozil v normalnih klimatskih pogojih ter res na relacije s čim manj ustavljanja. 

Samo dvomim da bi to zmogel z eno, najverjetneje je menjal že 4 ali več baterij ter zadevo sproti nadgrajeval. 

 

A Lotus je pa sedaj samo na EV modelih?

Jonas, zakaj si prešel na Priusa II ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je DonFelipe napisal:

A Lotus je pa sedaj samo na EV modelih?

 

Ne še. Emira je tapravi ICE, samo Lotus ve, da se to ne bo tok prodajalo kot EV SUVi.

 

A two-door car with alloy wheels and large vents in the bonnet.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.

 

Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. ... ... ... ...

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je Slivka napisal:

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Bini napisal:

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

 

Se pravi... ne bodo nam všeč

 

pred 16 urami je Slivka napisal:

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

 

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

pred 16 urami je dvorjan napisal:

Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane. 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Mraušk Mčk napisal:

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 8. 2024 ob 22:46 je g.Wankel napisal:

 

Ne še. Emira je tapravi ICE, samo Lotus ve, da se to ne bo tok prodajalo kot EV SUVi.

Aja? A je delana v BiH?

Esprita je imel Jonas, ta pa se nahaja v Ribnici 

 

 

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:19 je dvorjan napisal:

Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.

 

Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.

Kam pa boš z viškom baterij? Boš odprl svoj odpad? Že sedaj jih na odpadih nočejo in folk jih vozi v Romunijo in Bolgarijo.

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:22 je Slivka napisal:

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Kdaj in kako si pa to ugotovil?

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:29 je dvorjan napisal:

Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...

Japonci bodo vedno zanimivi ker se ne kvarijo, samo miselnost folka je že zmeraj da je švabska sveta trojica najboljša

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:37 je Slivka napisal:

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

Lada, UAZ in ostale slovanske legende vse prenesejo.

 

dne 6. 8. 2024 ob 8:37 je Bini napisal:

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

To so mokre sanje, tako hibridašev kot elektrašev ;)

 

pred 13 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Se pravi... ne bodo nam všeč

 

 

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

 

In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane. 

Sploh če je eko-bio in ti jo kune čez noč požrejo. 

 

pred 27 minutami je Agerg napisal:

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

 

Folk je vedno bil nepismen in slep. Samo standardov ni bilo. Ker pa vsega ne predvidimo, ker ne gre, se to naučimo preko nesreč in mrtvih. Poglej si zgodovino standardizacije plinskih napeljav. Ko je tam nekje v 30ih razgnalo šolo v Teksasu, so počasi začeli razmišljati, da bi bilo dobro, če napeljav in priklopa le-teh na objekt ne delajo le hišniki in voznik avtobusa, kot je bilo v tistem primeru. Niso bili včasih nič bolj pametni kot danes, je pa kompleksnost sveta danes eksponentno višja. Kaj pa bo iz tega, bomo pa videli. Saj drugače pa ne bi bilo zanimivo biti živ, ne?

Popravljeno od Agerg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.

Da jih ne bodo Romunom dajali ...

Aja? Kaj boš pa naredil z izrabljeno baterijo? Imaš viš€k za restavracijo vozila in menjavo baterije katere se ne dobi več?

Lahko povem zadevo glede mojega prvega telefona Alcatel One Touch Easy 301 ; letos bo minilo 20let od konca proizvodnje, original baterije pa se žal ne dobi več, ljubitelji jih uporabljajo za spominke in podobno. 

Za Nokio 3310 se pa brez težav dobi vse dele, tako kot za Yugo-ta ;)

Vprašanje kaj bo pa čez 10, 20let ko bodo kontejnerji in deponije polne teh pametnih telefonov ; podoben primer je s skiroji katere puščajo po ulicah. 

Te dni sta starša menjavala indukcijski štedilnik in nemogoče je bilo dobiti rezervne dele za trenutnega tako da sta naročila novega ; crknil je namreč samo napajalnik za kuhalno ploščo, a rezervnega dela ni mogoče več dobiti oziroma ni dobavljiv, hkrati pa tudi ni več mogoče nikakršna improvizacija. In peljem jaz ploščo na odpad pa so jo sprejeli le na Viru pri Domžalah  zaradi neumnih ekoloških zahtev ; odpad na Škofljici je bil zaprt, v Grosupljem pa ne sprejemajo baterij in indukcijskih izdelkov.  Kdo je sedaj tu nor?

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Agerg napisal:

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DonFelipe napisal:

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

 

Malo sem se hecal, ker je pa v vsakemu hecu nekaj resnice, ja me ne čudi, da se še kar nekaj kupov v hostah znajde. Tule pri nas je deponija skozi prometna. Nekdo je poštudiral da je bolje da odpeljejo ljudje tja brez nekih stroškov in zajebavanj ljudi, kot pa da se v hosti znajde.

Kontra je pa potem tako kot sem napisal. Se mi ne zdi nič čudno...

Popravljeno od Agerg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je dvorjan napisal:

Za hranilnik za sončno elektrarno bo dobra.

 

Pa a kdo pozna koga, ki je iz svojega eleltričnega avta odmontiral celice presortiral katere so slabe in katere bi še nekako bile, nato pa sestavil ustrezno baterijo za hranilnik za svojo sončno elektrarno?

  • Všeč 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš.   btw: zakaj imam rdečo pisavo zadnjih par odstavkov in kako se to zbriše?? 😂      
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
    • Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.