Skoči na vsebino

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

Jaz osebno nobenega.

 

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Funkcija samouničenje deluje :blink:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Gasilci so za gašenje požara potrebovali kar 8 ur!

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Matick napisal:

 

Nisi me razumel. Da napises da so premikajoci deli in bencin razlog za vzige ICE avtomobilov moras bit posebne vrste bedak. ICE vseeno najveckrat gorijo zarad slabih el napeljav

Aha...oprosti😉,očitno res nisem zaštekal konteksta.👍

Pred eno uro je Jest napisal:


Si moraš mislit, koliko električnih aparatov z vgrajenimi baterijami ima folk doma… celo v spalnicah zraven postelje ;) … In to so take naprave, ki praktično nimajo nobenega battery managementa… da o hlajenju ali ogrevanju teh baterij sploh ne govorimo ;) ….

 

Se vedno sem mnenja, da mediji veliko raje zagrabijo razne zgodbice o tem, kako vsiakdrugi ali tretji EV zagori in da se tega potem nikakor ne da pogasiti… 😇

Samo je pa malenkostna razlika,če ti v žepu razčefuka tisto majčkeno,rdečo "pasjo bombico" ali pa tapravo ročno granato...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz osebno nobenega.

 

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""

Ko si ravno omenil to glede polnjenja doma ti lako omenim, da poznam osebo, ki ima novo hišo s nadstreškom in ima avto - Teslo parkirano 10 m proč in pravi, nikoli ne veš-ziher je ziher.... :nevem:

  • Haha 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko o usodi navadnih državljanov odločajo voluharji v Brukslu, ki imajo mesečno plačo v višini nekaj letnih prihodkov običajnih ljudi v EU.

 

WWW.RTVSLO.SI

V nekatere kraje ne vozijo avtobusi in vlaki, tam si morajo ljudje, da bi prišli k zdravniku, v šolo in službo, pomagati sami. Socialno ranljivi so...

 

  • Všeč 2
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz. Vse gre v smer kot poudarjajo v članku, da se revne odmakne od lastništva osebnih vozil in priklene na raznorazne neuporabne rešitve, ki jih bodo še bolj onemogočale kot je to že zdaj.

 

Zato pa ideje o dragih avtomobilih, 15 minutnih mestih, nekih prostovoljcih tipa Uber in pa seveda vse več digitalizacije, da bo človek vse naredil iz naslonjača. Naj ostane doma in ne gre nikamor, dokler ne naredi zadnjega potovanja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz.

 

In dragim športnim avtom je namenjeno sintetično gorivo po letu 35. Seveda ne bi imelo smisla, če ne sprazniš cest.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Natančno in absolutno tako. Ceste je treba spraznit nebodigatreba udeležencev in narediti prostor bogatunom. Oni bodo še vedno imeli vse, vključno z ogromnimi jahtami in privatnimi avioni ter helikopterji. Zdaj bi pa še plac na AC-jih, ker res je neumno, da imaš v garaži 20 športnih avtov pa niti enega na moreš sprobat kolk gre.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tolko ste me strašli so štromom, da sem danes parkiral za Zoe-tom in se spajtlal. Premakni ga.... skoraj sem vžgal nazaj. Pa sem si rekel, ne bodo nor in odšel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za človeštvo so ideologije totalen šit, ampak, ena od mnogih ideologij je tudi ideologija kapitalizma, ta je za trenutek sicer prevladujoča. Ta ideologija uči, da ima vsakdo neskončno možnosti postati miljarder. In ta ideologija uči to, da si si, ti Boss, sam krivi, da boš že čez kakšno desetletje ali dve pešak.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da tema slučajno ne zamre.

 

ZOE je premagal prvih 50.000 km, od tega 13.000 km v naši lasti. In sem šel z diagnostiko preverit stanje baterije in t. i. degradacijo.

 

Na potovanju po Grčiji je videl kar nekaj DC polnjenj, a očitno baterije niso pretirano zmatrala. Tudi za potrebe premagovanja "skrajnih" razdalj (julija sem dvakrat skočil na Južno Tirolsko) sem ga zdaj parkrat polnil do 100 %. Enkrat sem ga tudi spraznil do 1 % in ikone z želvico. Vse v istem dnevu. 😃 

 

Rezultat? Po 13.000 prevoženih km se je zdravje baterije, t. i. SOH, zmanjšal iz 96,3 % na 96,0 %, torej zelo malo. Če bo šlo s tem tempom naprej, bo baterija tudi pri 200.000 km še vedno nad 90 % zdravja ... Tok tok.

  • Všeč 9
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Bini napisal:

Super, samo zagoret ne sme..... :nevem:

 

Enako velja za vse druge avte ;)

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez skrbi, ta tema ne bo nikoli zamrla. 

Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je DonFelipe napisal:

Brez skrbi, ta tema ne bo nikoli zamrla. 

Kar se pa ZOE tiče lahko povem, da je povsem neslišen in te kot ostalega udeleženca v prometu nevarno preseneti. Je pa zelo slab požiralec grbin in je re ssamo za urbani asfalt ter lepo vreme. Ne predstavljam si pa da bi moral z njim taksirati ker bi se mi zmešalo zaradi monotonosti.

1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).

2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.

3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je dvorjan napisal:

1. Ni povsem neslišen. Že zaradi zakonov ne. Pri hitrostih pod 30 km/h ima umetno generiran/predvajan zvok, ki ga lahko celo nastaviš/izbereš. Naša izbira je najbolj "vesoljski zvok" ravno zato, da ti kdo ne stopi pred avto (to se nam je že zgodilo s Smartom, ki pa ima gumb za izklop zvoka in je res lahko čisto tih).

2. Ni slab požiralec grbin. Edino česar njegovo podvozje res ne mara, so hitreje voženi S ovinki in prelaganje teže. Tistega občutka pa nikakor ne maram.

3. Niti jaz si ne predstavljam, da bi s takim avtom taksiral, ima bistveno premalo prostora na zadnjih sedežih - ozr. bi moral biti voznik res nizkorasla oseba, da ima oseba za njo dovolj prostora za noge.

 

Točno tako kot si napisal!

Pa ne predstavljam si da bi moral z hibridom ali EV voziti po slabi podlagi kot je trenutno na relaciji Lj-Kočevje kjer je večina ceste razkopane ; sploh tisti kateri imate kupeje in športna vozila veste kako je z nizkim avtom peljati skozi ležeče policaje in ostale slabe podlage. Znanec ki se vsakodnevno vozi na omenjeni relaciji (skupno 140km + ostalo kar ima po svoji občini) je moral v enem letu menjati sklopko ter narediti komplet servis in optiko podvozja (roke, zglobi, končniki, vilice, ležaji, ...).

In kako se boš na omenjeni relaciji vozil z EV ter iskal polnilno postajo, da o tem kako boš čakal da se napolni ne govoriva. 

Vem kako je s Smartom se peljati in ga voziti ; to čutiš vsak gib in podlago, podoben občutek kot na Tomosovih mopedih, pa še popolnoma nepraktičen razen za nujni prevoz od točke A do B ter parkiranje in promocijo, drugače pa pozabi na druge karakterne osobine, da o EV verziji ne govoriva kako se muči in jo moraš stalno polniti. 

To kot praviš niso vozila da nič drugega kot frajarjenje in dokaz da si EKO manijak.

V Priusu iz leta 2005 katere je imel bivši Rumeni Taxi je bilo še prostora ogromno, z novejšimi generacijami pa so nažalost čedalje manj prostorni. S plinskimi Daciami nimaš prtljažnika za več kovčkov, ampak komaj par aktovk z prenosniki in rokovniki. Osebje smo čedalje težji in visokorasli ter nismo vegani in podobni čudaki moderne dobe kot si to predstavljajo tovarne. 

WWW.RUMENITAXI.COM

 

Vprašaš se kdo se tu dela norca iz uporabnikov ter potnikov oziroma strank. 

Če se mene vpraša so zadnji pravi modeli Toyote prve generacije Yarisa in zadnji modeli Avensisa, da o Lexusu tam do 15let nazaj ne govoriva. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊

Veš kaj je še bonus? Če moraš kaj podelat na hitr kdaj v autu, ti lepo klima laufa na mestu, nobenga ruženja

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 8. 2024 ob 20:32 je Boss napisal:

Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.

 

No, to je točno to, ko sem razlagal kako polnim baterijo e-bike. Jebat ga, res ne bi rad bil del črne kronike, čeprav verjetnost ni velika.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Kranjski pismonoša je v sredo še pravočasno skočil s kolesa in se ni poškodoval, posredovali so gasilci.

 

Ampak, ko pa zagori e-tovornjak, so pa taki problemi kot je e-bike videti precej smešno. 15 ur gašenja... ufff?zmeden?

 

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojih 5 centov na to temo:

 

Rav4 Hybrid 4x4 2023

2 predelana gorska kolesa na strom (obstojeca kolesom dodana baterija in motor)

 

Avto:

Deluje za v mesto - absolutno po moje najboljsa izbira danes. Ne rabis filat, ne rabis skrbet, mas na izbiro samo ev mode. Poraba 1-3 odvisno kok bremzas. Skratka ta sistem pa kaka yariska, corolla - za mesto to je to

 

Ne deluje (ni razlike) za relacije - to sem pa jaz....

Delam 500-600 v kosu, vecinoma na motor seveda, so izjeme vmes odvisno od kpnfiguracije. Poraba 7-8, se vedno ok, ampak kot receno ni razlike

 

Moj naslednji avto bo dizel, zakaj? Cena je bila vecja 49k, prvi servis na 15k 240€, drugi servis na 30k 430€...(ja avto star sele leto, pac delam km)

 

Ko potegnes crto: NOBENE RAZLIKE, Popolnoma NOBENE.

 

Kolo:

To mi pa ni zal, sva ravno iz francoskih alp. Col d Iseran (najvisji v evropi) 72km krog, Col d Galibier 45km krog, Col mont cenis, lacets de Montvernier, najstrmejsi odsek Toura...

Vse se je dalo na nacin da telo dela in da uzivas, 250W 80nM dodan dodatek dela cudeze, in ker sva oba ze malo pod emsom, zena pa se hrbet frderban je to to. Pa to ni bil turizem, se kar dela na kolesu.

 

Pa se en razlog zakaj bo naslednji dizel:

- osebno vidim velik rizik pri vzigu (vceraj se je vzgal kolo postarju!!!), 22.8 se je vzgal kolegu Citroen pred bajto med polnjenjem (vse certificirano vgrajeno)

- letos 12 potrjenih vzigov elektricnih avtov, najvec na AC

 

- absolutno ne vidim povrnitve stroskov v vsaj 7h letih (stroski so enaki oz celo vecji), ce dodas se ene 18k za soncno elektrarno pa s tem 'prisparas' 300€ na mesec je to 5-6 let visek pa dajes drzavi po vrhu

 

- v vsej Z Evropi je dizel veliko cenejsi od super (mi smo svetla izjema)

 

- zarad baterij manjsi kesel samo 50L, jaz sem skoz na pumpi pa hibrid je. Komajda 500-600km na relaciji, tarraco je mel 70L = vsaj 1000km

 

Trenutno ze 2 leti ni dizla pri hisi ampak 5 bencinarjev od tega en mhev, izkusnja je povedala svoje:

D I Z E L

 

No moram pa en majhen plus dati rav4: cca 1L manj porabi ko vlece prikolico v primerjavi s Tarracom, tu se rahlo pozna el navor

 

Pa ce omenjam taracca - pogresam ga, ker je elektronika v rav4 tako butasta da bolj butasta ne more biti, 1,5 leta pa se je ne morem navaditi, na zivce mi gre:

 

- vsakic ko ugasnes avto se resetira HOLD, radarski tempomat razdalja in vse kar si mel

- 'avto brisalci' niti enkrat ne znajo slediti intenziteti dezja, groza se posebej ko se ulije oni se vedno na izi, pol povecas sensitiviti pa jih ob rosi skoraj fu... s sravfov...

- gumb za radarski je tako majhen da moj palec pokrije naenkrat cancel, set, plus, minus....veckrat sem med voznjo nehote izkljucil tempomat namesto da bi pospesil pritisnem cancel, vedno moram strogo pogledat dol kaj pritiskam...

 

Avto se drugace pelje super ampak ta elektronka in upravljanje me ubija...3 dni je bil star ko je sel v teglc za roze ker nisem vedel da se hold resetira in da dejansko lahko odpres vrata v D pa bo avto sel sam.

Tarraco - Hold je vedno delal dokler nisi sam izklopil, ko si vrata odprl rocna se je aktivirala....

Nemcija : Japonska 102:1

 

Tko, mel sem mal casa ker cakam pr dohtarju :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.