Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimiv prispevek (v dveh delih) ...

 

 

 

Zanimivi so izrazi na obrazih sopotnikov ob pospeskih ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest bi ga tudi takoj imel ...  Problem je samo ta, da to?l ni dovolj globok... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo. Kar pa o?itno ni bila ovira, da nebi pri podeljevanju nagrad za motorje leta v konkurenci el. vozil Tesla zmagal s svojim ?e zastarelim trofaznim asinhroncem.

 

Bom kupil ko zamenjajo motor.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo. Kar pa o?itno ni bila ovira, da nebi pri podeljevanju nagrad za motorje leta v konkurenci el. vozil Tesla zmagal s svojim ?e zastarelim trofaznim asinhroncem.

 

Bom kupil ko zamenjajo motor.

 

 

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah, to je bolj kot ne akademsko jajcanje. Ko ima? enkrat u?inkovit motor, je bolj kot ne vseeno al je izkoristek 90 al 95%. Kot sem pa izvedel, je pa izdelava asinhronca precej cenej?a, da ne govorimo o problemi z magneti (razmagnetenje), itd..

Napisano

Konkurenca je s svojimi enosmernimi motorji na permanenten magnet kar nekaj pred Teslo.

 

 

 

 

To pa sploh ne bo dr?alo. Ti motorji so ?e zgodovina. Primerni za mestne bicikle.....

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

 

 

Pe?jakova Mazda 5 :zvizga:  ?

Napisano

V na?em koncu, oz. nekje okol Kranja ima eno Belo Teslo S. Flege ma pa pomoje tut > 20 col :) Noro :D

To je gotovo na? kolega Mazda?, Damjan po imenu.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Znanec (mazda? z 6ko karavan) jo je stestiral in tudi naro?il. Baje jo jeseni dobi in potem greva na vo?njo :-)

Napisano

Dobr da se vozi z Mazdo, glede na to da je naro?il Teslo. Oziroma , zato najbr? ima Mazdo, da je lahko naro?il Teslo? :)

Napisano

Katera konkurenca pa ima EV z dosegom cca. 400 km?

Nih?e. Trenutno edini uporaben (veliko)serijski el. avto je Tesla. Vsi ostali so bleferji ki no?ejo dati v avte ustrezne baterije. Ampak to ne pomeni da nimajo tehnologije. 

 

Tesla je napram Pe?jakovi Mazdi 600kg te?ji pa ima Mazda vseeno za 75% ve?ji doseg. ?e bi hotel imeti Tesla enak doseg, potem bi bil verjetno za 800 - 900 kg te?ji od Mazde. To pa marsikaj pove tudi o tehnologiji.

 

 

 

To pa sploh ne bo dr?alo. Ti motorji so ?e zgodovina. Primerni za mestne bicikle.....

Kar verjemi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tale Tesla S je res zanimiv preboj kar se tega ti?e. ?e bo ?e ve? proizvajalcev za?elo delati kvalitetne elektri?ne avtomobile (ne leaf, prius in podobne avtomobile) se zna zgoditi, da bomo po?asi dajali manj za benz pa ve? za ?trom. :D Je pa lepo od Tesle, da so dali patente ven. 

Napisano

Ma? cel film na to temo :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=jCoUhy2Ypb8

 

Oran?en kabel je ponavadi visokonapetostni..se pravi don't touch. V takih primerih je pa narejena kot neka zanka, saj v filmu poka?e mislim da, kjer gasilci to prere?ejo..se pravi, da na enem mestu prekine? dotok ?troma na ostale periferije..

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ko zadeva ne bi bila tako draga.

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/andrej_pecjak_lov_na_rekord.aspx

 

Kolikor vem, Tesla stane okoli 82000?. Da ne kompliciramo, predpostavimo, da je elektrika zastonj. ?e si omislim npr. Mazdo 6 karavan Evolution SD z motorjem CD175 (2,2litra) in 6 stopenjskim avtomatskim menjalnikom za 36.000?, ostane ?e 46000 za gorivo, torej vsaj 32000 litrov. Pri porabi 8 litrov na 100 km (vem, ja, po tovarni?kih podatkih je poraba okoli 5) je to za vsaj 400000 km...

Napisano

Slivka, peljal sem se z obema, pa je g. Nikola iz neke druge dimenzije.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Slivka, peljal sem se z obema, pa je g. Nikola iz neke druge dimenzije.  :ouje:

 

Mo?no. Toda moja denarnica je iz te dimenzije. In lahko se zgodi, da bo kmalu brez dimenzije... In, brez zamere, mislim, da tvoja denarnica ni bistveno druga?na...

Napisano

Ko zadeva ne bi bila tako draga.

 

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/10/andrej_pecjak_lov_na_rekord.aspx

 

Kolikor vem, Tesla stane okoli 82000?. Da ne kompliciramo, predpostavimo, da je elektrika zastonj. ?e si omislim npr. Mazdo 6 karavan Evolution SD z motorjem CD175 (2,2litra) in 6 stopenjskim avtomatskim menjalnikom za 36.000?, ostane ?e 46000 za gorivo, torej vsaj 32000 litrov. Pri porabi 8 litrov na 100 km (vem, ja, po tovarni?kih podatkih je poraba okoli 5) je to za vsaj 400000 km...

 

S takim na?inom vo?nje, pri katerem ti bom omenjena Mazda pila 8l/100km lahko Tesla o dosegu 400 km samo sanja.

Ja, morda res ni primerljiv z Mazdo 6, po drugi strani bi pa od tehnolo?ko tako naprednega avtomobila pri?akoval vsaj toliko aktivnih varnostnih sistemov, kot jih ima naftna konkurenca. Tudi kak?nega NCAP varnostnega testa se ne bi branil...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Eno stvarco je treba ?e pripomnit... Svojga Xedosa natankam v 2 minutkah (?e mam sre?o, mi prodajalka na omv-ji da ?e telefonsko v tem ?asu), ?tromarja pa je treba kar nekaj ?asa polnit... Dokler se baterij ne bo dalo napolniti v zanemarljivem ?asu, dvomim, da se bodo elektri?ni avtomobili prijeli.

 

Sicer pa je res, da majo dolo?eni modeli Tesle kar nore pospe?ke (3.2s do 100-ke, kar je ?e v rangu Ferarrija al pa kak?nega superavta).

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.