Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če delaš 20.000 km letno, te degradacija baterije nima kaj skrbeti.

 

Seveda je lepše imeti 160 kW kot 96 kW moči in 60 namesto 40 kWh baterijo, ampak to poleg višje nakupne cene pridela kar lep dodatni znesek tudi pri zavarovanju.

Napisano (urejeno)

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo ta čas muka 😎

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 15 minutami je godlike napisal:

Zavarovanje je postranski faktor. Če imaš denar za novi avto, boš tudi imel za zavarovanje.

 

Smo forum ljubiteljev vozil in kot takšni pogosto vozimo bolj močne avtomobile.

 

Seveda pa dražja nakupna pomeni višje zavarovanje, druga lestvica pa so kw. Ampak ja, a voziš avto z majn opreme, da bo zavarovanje ugodnejše?

 

V avtu preživim določen del dneva in naj ne bo za čas muka 😎

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

  • Všeč 4
  • Ljubim 3
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi  le najboljše, gume pa so "postranska" stvar. 

 

To pa ti najbolje veš iz prve roke. 😁

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

To bo pri nas na voljo ravno takrat, ko ne boš več mogel voziti več 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je godlike napisal:

Pa res ja. 2 samo menja, sem že pozabil 😆

??? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

??? 

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Evo, tudi ultra hitro polnjenje je že nared.

 

Spredaj je kot kakšen hitri vlak na kitajskem.... 🧐😉

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

??? 

Ni mi dalo mira in sem našel:

 

 

dne 2. 2. 2023 ob 8:26 je Alex napisal:

Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino. 

 

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Špara na gumah, kar pravi da ne razume. To je tudi @Janez007 verjetno mislil.

 

In noben mi ne bo rekel, da menjava samo dveh gum ni šparanje.

Popravljeno od godlike
Napisano

Če menjaš dve in ostale dobre dve ne, ni to šparanje ampak razuno in skrbno ravnanje.... :prstgor:

Drugače je pa za moje pojme šparanje pri gumah to, da kupiš neke čungalunga gume za pol cene, ki so na testih tam nekje na koncu ali pa jih sploh ni zraven. 😊

Gledam ene prestižne znamke s po 300 in več konj in vozijo gume, ki jih sploh ne poznam in nikoli nisem slišal za njih, to je ŠPARANJE za moje pojme.... 🫤😉

Napisano

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Napisano

Pojdite z gumami v drugo temo. Tu je govora o elektromobilnosti.

 

In ja, glede gum in elektromobilnosti: EV bolj obrabljajo gume.

Malo povečana obraba: zaradi višje teže.

Znatno povečana obraba: če izkoriščaš polno moč in navor za "vaaauuuu" pospeške.

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Nisi ti govoril, da menjaš 2, pa naslednjo leto drugi 2?

 

Tak imam nekje v spominu, lahko da sem se vsekal....

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je g.Wankel napisal:

Tok debate, pa noben še ni nove 5ke prilimal :(

Nič hudega😁

renault-5-e-tech-electric.jpg

  • Haha 3
  • Ljubim 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Kak lahko trdiš, da 4 enakormerno vožene gume, sta 2 dobri in za menjavo in 2 ne?

No je še druga možnost, ker si menjal dve dobri gumi po nepotrebnem.

 

Razumno je menjat 4 in v drugo me ne boš prepričal.

 

In nismo se menli o čunga lunga gumah in tudi ne mojstrih z močnimi avti in poceni gumah.

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Enostavno, prve dve zližeš v 4 mescih pri 30-40kkm vožnje,kupiš dve novi, zadnje dve pa so ravno prav fuč pri cca 70-80kkm, ko je drugi prednji par zanič.... 👍😊😉

Tako je na službenih, da nebo kake pomote..... 😁

Dobro no, služben avto (in rent-a-car) je tudi ta, ki najbolj leti po makadamu.

Se lahko prosim vrneva, na bistvo. Torej @Alex primer. Se mi ne zdi, da dela 80k na leto?

 

pred 2 urama je Alex napisal:

Ne da bi vedel. Tega nisem še nikoli storil. 

Sem pa nabavil 4 (štiri) nove gume, Good year, F1, Assimetric 6,

245 /40 r 19 za mazdo 6. Marca gredo gor. 

Rekel si da boš in se potem mislil, da tudi si. Saj si še celo pisal za M6 in ne premium vozilo. Sem našel in zgoraj citiral. Da si si pa potem premislil, pa nisem zasledil. Pa tak mimogrede, februar 2023 je bil in ne 10 let nazaj.

 

 

Pa zadnji moj post tukaj glede na temo gum. Ima @dvorjan prav, sta nadaljevala in se nisem mogel zadržat.

pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Realni dosegi električnih vozil so okoli 30 % nižji od uradno deklariranih.

 

Test pri okoli 10C in v dežju:

 

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je godlike napisal:

Ma ja, tudi ICE motorji lažejo o porabi. 🙂

Res je. Dvomim, da se kdo od nas z ICE vozi okoli z WLTP številkami. Samo to hejterji EV takoj pozabijo. 😃

 

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

Popravljeno od dvorjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.