Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej, fantje, ... ... ... Nisem nek hud expert v angleščini, v bistvu samo malo nekaj kolcam po angleško, ampak Nizozemci so v Eindhovnu začeli z ... ... ... s čudežem...

 

Če jaz prav razumem te modele, so začeli namesto premoga sežigat železo. Ogljikovega dioksida nimajo, ampak samo "železov oksid". 

Poleg tega imajo pa "povratno funkcijo". V bližini so vetrne elektrarne. Ko je proizvodnja večja od porabe, z viškom s pomočjo elektrolize pridobivajo vodik. Ta vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo, ki ga lahko spet kurijo...

 

Imajo pa tudi "zalogovnik energije": sod železa. Ko potrebujejo vodik, ga poškropijo z vodno paro. Kisik se veže na železo, vodik zgoraj lovijo v epruveto...

 

Hudo tole vse skupaj!

Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo,

 

Kako da se niso tega že prej domislili. Sepravi, imaš zarjavel avto (recimo mazdo), Potopiš ga v vodik, in glej ga - avto je kot nov. Vodo pridobljeno s tem postopkom uporabiš za zalivanje cvetlične grede. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Železo kurijo - WTF. Pa to so zapoznele prvoaprilske.

33112_1.png

Napisano

Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Eh, to je tako. Teh postopkov je nešteto. Samo v prakso za neko ceno jih je vedno problem skalirati. Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine...

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi.

 

Zadeva funkcionira. Sicer testno v eni lokalni pivovarni, ampak, glej, dela...

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano

Evo, lokalna pivovarna Swinkeles.

 

Sem šel prav prepisat. Če bo kdo kaj raziskoval. Imajo gorilnik na železo moči 100 kW. Noter pa sipajo prah. 

 

Nisem pa dobro razumel kako pridejo do železovega prahu. Kolikor sem razumel, naj bi železo najprej stalili, nato ga spustijo v komoro pod pečjo, v kateri šprica voda. Ta zdrobi in ohladi železo in tako dobijo železni prah. Ko ga posušijo, ga lahko uporabijo za sežiganje. 

Mi pa pri tej zgodbi tri stvari ne gredo skupaj. Mogoče so kakšno malenkost zamolčali...

1.) Namreč, tekoče železo ima temperaturo 1500°C. Če vodo pošpricaš po taki temperaturi, voda ne utegne izhlapet ampak razpade na vodik in kisik - recept za ka-bum...

2.) Moker železov prah je, po mojem mnenju, zelo dovzeten za rjavenje. Torej po tem postopku, če prej ne eksplodira, dobiš rjo v prahu ne pa železo v prahu.

3.) Koliko je to rentabilno? Mislim, potrebne je precej energije, da se železo stopi, potem ga pa uporabijo kot gorivo. Mar ne bi bilo bolje kot vir toplote uporabit kar energijo, s katero topijo železo, da iz njega naredijo gorivo?

 

Mogoče bom razumel, ko bom starejši...

 

Napisano

Ja, kle dobis rjo + vodik, to naj bi bla ideja. 

Samo ne razumem, ker v koraku pridobivanja elektrike pa spet mesajo rjo in vodik da dobijo zelezo in vodo.

 

Kar sem prebral je da z uparjeno vodo delajo rjo, verjetno pri nizji temperaturi vse skup delajo kot obratno. Obratno pa hoces nek manjsi puf da dobivas elektriko od tega, ampak dvomim da naredi dosti da se drugi del procesa sam vzdrzuje

Napisano
dne 10. 4. 2024 ob 10:23 je Agerg napisal:

Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine...

 

Preboji v baterijah so realnost.

WWW.RTVSLO.SI

Avtomobili z vgrajenimi baterijami niso več novost na naših cestah. Iz leta v leto jih je več. Ne le hibridov, ampak tudi 100-odstotno električnih...

 

A ste opazili na slikah, kliko enih rdečih "lamp" visi s stropa delavnice. Le zakaj? ;)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Verjetno v povezavi, da je tam zuni že en rdeč tovornjak pripravljen za nadgradnjo.

33112_1.png

Napisano

Večinoma se piše vsaj 10%. Včeraj sem vidu da so nekje tudi govoril do 20%.

Je pa že v začetku leta musk izjavu da so se s kamiončkom nategnil. Baje jim je zadeva kar velik minus naredila

Napisano

Za Nemčijo računica vsaj 10 % ni ravno ugodna. 

 

od 12.500 bi jih naj 3000 šlo 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sicer nisem ravno od matematike, ma 12.500 zmanjšat za 10% nikakor ni 3.000. Vsaj meni ne rata, očitno je to kakšna višja matematika...

Napisano

5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km:

 

WWW.RTVSLO.SI

Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat...

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal:

5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km:

 

WWW.RTVSLO.SI

Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat...

 

Očitno bo edina normalna zamenjava za m6 tole, seveda striktno z dizl motorjem

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 39 minutami je Matick napisal:

Jest se ne morem prepričat da bi VW vozu. Rajš bi do leto staro 6ico iz nemčije kupu.

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

 

zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de
V nemčiji tudi novo še dobiš

 

Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan)

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Res, kje pa boš dobil leto staro?

 

Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.

 

Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.

 

 

pred 11 minutami je Matick napisal:

 

zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de
V nemčiji tudi novo še dobiš

 

Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan)

camry me moti, da je samo še hibrid, in mi je CVT zaenkrat meh

 

preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira

Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira

 

Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? :nevem:

sej pravim, passat bi biu super alternativa m6

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.