DonFelipe Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Tako je pa živeti s tem mikro avtom kompletni del dneva Citiraj
Slivka Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Ej, fantje, ... ... ... Nisem nek hud expert v angleščini, v bistvu samo malo nekaj kolcam po angleško, ampak Nizozemci so v Eindhovnu začeli z ... ... ... s čudežem... Če jaz prav razumem te modele, so začeli namesto premoga sežigat železo. Ogljikovega dioksida nimajo, ampak samo "železov oksid". Poleg tega imajo pa "povratno funkcijo". V bližini so vetrne elektrarne. Ko je proizvodnja večja od porabe, z viškom s pomočjo elektrolize pridobivajo vodik. Ta vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo, ki ga lahko spet kurijo... Imajo pa tudi "zalogovnik energije": sod železa. Ko potrebujejo vodik, ga poškropijo z vodno paro. Kisik se veže na železo, vodik zgoraj lovijo v epruveto... Hudo tole vse skupaj! 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april pred 12 minutami je Slivka napisal: vodik peljejo v sod rje, kjer vodik reagira s kisikom iz rje in se izloči kot voda, rja brez kisika pa je običajno železo, Kako da se niso tega že prej domislili. Sepravi, imaš zarjavel avto (recimo mazdo), Potopiš ga v vodik, in glej ga - avto je kot nov. Vodo pridobljeno s tem postopkom uporabiš za zalivanje cvetlične grede. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Železo kurijo - WTF. Pa to so zapoznele prvoaprilske. Citiraj
Matick Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Prov posikov sem projekt SOLID - A compact and clean fuel TEAMSOLID.ORG Zanimiva zadeva. Pa z mojim omejenim razumevanjem zgleda dokaj enostavna. V enem članku je pisalo da rabiš 20kg železa za 1kg vodika, pa ena enota železa gre lahko skozi 4 cikle. Citiraj
Boss Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi. Citiraj
Agerg Napisano 10. april Prijavi Napisano 10. april (urejeno) Eh, to je tako. Teh postopkov je nešteto. Samo v prakso za neko ceno jih je vedno problem skalirati. Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine... Popravljeno 10. april od Agerg 2 Citiraj
Slivka Napisano 10. april Prijavi Napisano 10. april pred 17 urami je Boss napisal: Aha, grupica nadebudnih študentov, ki trdijo nekako tako kot uni, ki naj bi izumili superprevodnost pri sobni temperaturi. Zadeva funkcionira. Sicer testno v eni lokalni pivovarni, ampak, glej, dela... 2 1 Citiraj
Slivka Napisano 10. april Prijavi Napisano 10. april Evo, lokalna pivovarna Swinkeles. Sem šel prav prepisat. Če bo kdo kaj raziskoval. Imajo gorilnik na železo moči 100 kW. Noter pa sipajo prah. Nisem pa dobro razumel kako pridejo do železovega prahu. Kolikor sem razumel, naj bi železo najprej stalili, nato ga spustijo v komoro pod pečjo, v kateri šprica voda. Ta zdrobi in ohladi železo in tako dobijo železni prah. Ko ga posušijo, ga lahko uporabijo za sežiganje. Mi pa pri tej zgodbi tri stvari ne gredo skupaj. Mogoče so kakšno malenkost zamolčali... 1.) Namreč, tekoče železo ima temperaturo 1500°C. Če vodo pošpricaš po taki temperaturi, voda ne utegne izhlapet ampak razpade na vodik in kisik - recept za ka-bum... 2.) Moker železov prah je, po mojem mnenju, zelo dovzeten za rjavenje. Torej po tem postopku, če prej ne eksplodira, dobiš rjo v prahu ne pa železo v prahu. 3.) Koliko je to rentabilno? Mislim, potrebne je precej energije, da se železo stopi, potem ga pa uporabijo kot gorivo. Mar ne bi bilo bolje kot vir toplote uporabit kar energijo, s katero topijo železo, da iz njega naredijo gorivo? Mogoče bom razumel, ko bom starejši... 2 Citiraj
Matick Napisano 10. april Prijavi Napisano 10. april Ja, kle dobis rjo + vodik, to naj bi bla ideja. Samo ne razumem, ker v koraku pridobivanja elektrike pa spet mesajo rjo in vodik da dobijo zelezo in vodo. Kar sem prebral je da z uparjeno vodo delajo rjo, verjetno pri nizji temperaturi vse skup delajo kot obratno. Obratno pa hoces nek manjsi puf da dobivas elektriko od tega, ampak dvomim da naredi dosti da se drugi del procesa sam vzdrzuje 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 13. april Prijavi Napisano 13. april dne 10. 4. 2024 ob 10:23 je Agerg napisal: Rimac je rekel, da že odkar se ukvarja z elektriko čaka na preboje z baterijami, ki jih imajo razni inštituti polna usta. Potem pa to kar nekam izgine... Preboji v baterijah so realnost. Popravljanje baterij bo v prihodnje cvetoč posel WWW.RTVSLO.SI Avtomobili z vgrajenimi baterijami niso več novost na naših cestah. Iz leta v leto jih je več. Ne le hibridov, ampak tudi 100-odstotno električnih... A ste opazili na slikah, kliko enih rdečih "lamp" visi s stropa delavnice. Le zakaj? Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 13. april Prijavi Napisano 13. april Verjetno v povezavi, da je tam zuni že en rdeč tovornjak pripravljen za nadgradnjo. 1 Citiraj
Slivka Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april Sicer jim ne privoščim, ampak, če mislite, da bom zaradi tega jokal, se motite... 1 1 Citiraj
Matick Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april Večinoma se piše vsaj 10%. Včeraj sem vidu da so nekje tudi govoril do 20%. Je pa že v začetku leta musk izjavu da so se s kamiončkom nategnil. Baje jim je zadeva kar velik minus naredila 1 Citiraj
mazdaman Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april Za Nemčijo računica vsaj 10 % ni ravno ugodna. od 12.500 bi jih naj 3000 šlo Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Slivka Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april Sicer nisem ravno od matematike, ma 12.500 zmanjšat za 10% nikakor ni 3.000. Vsaj meni ne rata, očitno je to kakšna višja matematika... 2 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april 5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km: Dizelskega goriva je v passatu zmanjkalo šele po 1020 kilometrih WWW.RTVSLO.SI Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat... Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
NevLado Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal: 5 metrov dolga krava z realnim dosegom čez 1000km: Dizelskega goriva je v passatu zmanjkalo šele po 1020 kilometrih WWW.RTVSLO.SI Tokrat mi je z enim polnjenjem uspelo prevoziti natančno 1020 kilometrov. Ne, deveta generacija Volkswagnovega passata še ni električna – tokrat... Očitno bo edina normalna zamenjava za m6 tole, seveda striktno z dizl motorjem 1 1 Citiraj
Matick Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april Jest se ne morem prepričat da bi VW vozu. Rajš bi do leto staro 6ico iz nemčije kupu. 1 1 Citiraj
Boss Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 39 minutami je Matick napisal: Jest se ne morem prepričat da bi VW vozu. Rajš bi do leto staro 6ico iz nemčije kupu. Res, kje pa boš dobil leto staro? Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi. Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi. 1 Citiraj
Matick Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 1 minuto je Boss napisal: Res, kje pa boš dobil leto staro? Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi. Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi. zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de V nemčiji tudi novo še dobiš Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan) 1 Citiraj
NevLado Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 14 minutami je Boss napisal: Res, kje pa boš dobil leto staro? Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi. Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi. pred 11 minutami je Matick napisal: zj kar sem na hitro pogledov, letnik 23 dobiš na mobile.de V nemčiji tudi novo še dobiš Če 6ka zgine, pol pa samo še camry ostane. Ampak camryja pa mislim da ni karavana (se mi ne da gledat, ampak mislim da je samo sedan) camry me moti, da je samo še hibrid, in mi je CVT zaenkrat meh preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira 1 Citiraj
Boss Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 14 minutami je NevLado napisal: preverjen vw/audi z 2.0 TDI bi bil čudovita izbira Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? Citiraj
NevLado Napisano 16. april Prijavi Napisano 16. april pred 9 minutami je Boss napisal: Sam pol so tam tud Superb, Passat, Arteon z istimi motorji in nižjimi cenami. Sej ne rabiš bit glich hochštapler ali pač? sej pravim, passat bi biu super alternativa m6 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.