Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021.

 

Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.

 

Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.

 

Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.

 

Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.

33112_1.png

Napisano

Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.

 

pa še seznam omejitev:

Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji

Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno:

  • Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu.
  • Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije.
  • Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila.

Omejitve pri nakladanju AFV:

  • Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti.
  • Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti.
  • Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati.
  • Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila.

Dodatni varnostni ukrepi:

  • Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil.
  • CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom.
  • Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES).
  • Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
  • Haha 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.

Napisano

To je itak grška neumnost. Zakaj pa od ICE ne zahtevajo istega? Saj je prazen bencinski tank prav tako manj nevaren od polnega.

 

Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.

 

Če kdo poškoduje baterijo pri vožnji na trajekt, je vseeno ali je 90 % ali 40 % polna. In to sta moja dva centa.

 

PS: Ja, tudi na trajekt bom šel v Grčiji z EV. Brez da bi se tresel. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.

Počal sem samo na hrvaških trajktih.

 

V Italiji nikoli.

 

Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Počal sem samo na hrvaških trajktih.

 

V Italiji nikoli.

 

Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.

 

Nekoč, ko bomo vsi prisiljeni voziti električarje (kitajske), boš enostavno počakal, da bo trajekt že na pol napolnjen. In takrat bo imel že toliko greza, da boš po rampi zapeljal not naravnost. 

(če bo poln, se bo po rampi vozilo navzdol:P)

  • Všeč 1
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Saj je prazen bencinski tank prav tako manj nevaren od polnega

Se vidi,da si šprical pri fiziki😂🤣

Napisano

Vse stvari v zvezi z ev vozili so preslabo dorečene in posledično je sedaj nešteto problemov, ker si vsak po svoje kroji raznorazna pravila in zahteve.... :nevem:

Napisano
pred 37 minutami je Bini napisal:

Vse stvari v zvezi z ev vozili so preslabo dorečene in posledično je sedaj nešteto problemov, ker si vsak po svoje kroji raznorazna pravila in zahteve.... :nevem:

In na koncu "vsaka sola nekaj stane"...ena manj,druga več...

Sem že pisal o tem...z lažmi si vsa ta pro-EV srenja dela medvedjo uslugo...ker...samo 1x se mi boš  zlagal in nikoli več.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Zakaj pa od ICE ne zahtevajo istega? Saj je prazen bencinski tank prav tako manj nevaren od polnega.

 

Auč, dej no. Če že zagori pri ICE zagori vedno v predelu motorja, ko je kakšna cevka za gorivo pretrgana in se vname gorivo, ki kaplja pa še tist je navadno v kombinaciji s kratkim stikom. Zato je tank na drugi strani avta in ne skupaj pri motorju. Da bi tank zagorel brez, da bi šlo za karambol, je silno redko. Kot drugo je pa zadeva taka, da zagorijo bencinski hlapi zmešani s kisikom v zraku, ki jih boš imel veliko več v praznem kot v polnem tanku. Ampak še 1x, da zagori tank brez nesreče je res skrajno skrajno redek dogodek, skoraj nemogoč. Če vzamemo pa dizle pa dejansko nemogoč.

 

Pri EV pa če zagori, zagori tisto, kjer je vsa energija zbrana in to je baterija. Razen pri Zoe :hudicek:, kjer zagori najprej tist pretvornik, ampak ker ni skupaj z baterijo ni neke drame, ker baterija ne bo zagorela zaradi tega.

 

Se sicer do neke mere strinjam, da Grki nekoliko pretiravajo ampak vseeno neka podlaga je morala bit, ker da bi se nekdo kar takole malo za hec danes spomnil teh omejitev brez razloga je tudi v področju neverjetnega.

33112_1.png

Napisano

Princip gašenja požara:

 

Pri klasičnih gorljivih snoveh je gorenje spajanje s kisikom pri določeni povišani temperaturi. Govori se o trikotniku: - gorljiva snov - kisik - temperatura. Gašenje je v tem primeru sila enostavno. Odstraniš enega od teh treh elementov trikotnika in ogenj ugasne.

 

Gorenje baterij EV jev so povsem druga zgodba. Tam se gre za kemične procese, ki jih ne moreš prekiniti z, naprimer, odstranitvijo kisika.

Lahko odvzameš drug dejavnik v trikotniku - temperaturo. Ampak čim nehaš hladiti, bo ponovno gorelo.

Ostane samo še en element trikotnika - gorljiva snov. To pa odstraniš tako, da avto porineš v graben in pustiš da pogori do konca.

  • Všeč 4
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kako naj vam še drugače pojasnim ...

 

Verjetnost, da bo zagorela 40 ali 90 % napolnjena baterija EV, je skoraj enaka (minimalno razlike).

 

Zagorela bo poškodovana baterija. In zakaj do poškodbe pride - predvsem na trajektih? Ker ne poskrbijo za ustreznejši naklon nakladalnih ramp in veliko vozil (tudi klasičnih, da ne bo pomote), podrsa s podom. Kar pa pri "električarjih" vsekakor ni zaželeno.

 

Torej ukrep "40 %" je precej debilen. Odpraviti je treba vzrok. Kako, sem pa tudi že napisal.

Napisano

Sej vidim, da se res ne rezumeva. Zanimivo mi je da si EV fan pa prav namensko nočeš videt nekaterih zadev, ki so neprijetne pri navijanju za EV-je. Ne vem sej ne gre zato, da se EV-je diskreditira, gre zato, da mogoče je pa v določenih ukrepih pač le nekaj smisla.

 

Mogoče bo ta video kaj razjasnil... sploh tisti del, ko so uničevali polno in ne polno baterijo.

 

 

Aja pa še to - tudi prenosniki, rezervne baterija za njih, telefoni se nikoli ne transportirajio polno napolnjeni. Navadno je v njih manj kot 50% napolnjenosti. Rezervne baterije so celo skoraj prazne s kakšnim procentom ali dveh napolnjenosti.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Kako naj vam še drugače pojasnim ...

 

Verjetnost, da bo zagorela 40 ali 90 % napolnjena baterija EV, je skoraj enaka (minimalno razlike).

 

Zagorela bo poškodovana baterija. In zakaj do poškodbe pride - predvsem na trajektih? Ker ne poskrbijo za ustreznejši naklon nakladalnih ramp in veliko vozil (tudi klasičnih, da ne bo pomote), podrsa s podom. Kar pa pri "električarjih" vsekakor ni zaželeno.

 

Torej ukrep "40 %" je precej debilen. Odpraviti je treba vzrok. Kako, sem pa tudi že napisal.

 

 

V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt. 

 

Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%

Napisano

Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene.

To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.

 

Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...

 

Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno!

Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.

Napisano

Ja, baterijam ne paše biti polne. Torej 100 % za baterijo ni v redu, ker je takrat degradacija največja. Če pa daš v enačbo še višjo temperaturo (stanje na soncu poleti), lahko pride do težav.

 

Ampak, koliko EV pa pride na trajekt s povsem polno baterijo? Noben. Ker v pristaniščih (še) ni infrastrukture, da bi vsi polnili. V najboljšem primeru sem videl, da sta dva ali štirje počasni (AC) priključki za polnjenje EV.

 

90 % napolnjena baterija (pa še to verjetno pridejo redki s tako napolnjenostjo na trajekt) pa ni več nevarna za "thermal runaway".

 

Rezultat gorenja poškodovane EV-baterije pa bo približno enak, če bo napolnjena na 40 % ali 90 %, avto in še kaj okoli njega bo pogorelo.

 

Ergo: treba je iskati rešitev v smeri prijaznejših dovoznih ramp.

 

PS: @Matick jaz sem vsako leto v Grčiji in skoraj vedno vidim in slišim koga podrajsati s podom.

Napisano
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

90 % napolnjena baterija (pa še to verjetno pridejo redki s tako napolnjenostjo na trajekt) pa ni več nevarna za "thermal runaway".

Vsaka baterija je nevarna za thermal runaway!!!

 

Mater...ti si kar sproti nekaj izmišljuješ kar ene svoje trditve brez kakešnekoli podlage...

 

A sedaj pa po tvoje,če je "le" na 90%, pa ni šanse,da bo zagorela...

 

Adijo pamet...

 

To so pa tiste izmišljotine,laži itd.,o katerih sem prej pisal...isto,kot da bi gledal poročila na SLO1 al na POP-TV...najbolje kar izklopiti TV.

Napisano
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

 

 

PS: @Matick jaz sem vsako leto v Grčiji in skoraj vedno vidim in slišim koga podrajsati s podom.

 

 

Iz kje pa hodš na trajekte? Ker ti pravm, v vseh letih življenja dol, niti en ni podrsov, je pa res, sem vedno hodu iz Aten na ta orng trajekte, ne na une pičipokije ki vozijo iz raznih Rafin in Volosov

Napisano

Vsak po svoje malo vlece na svojo stran in napise le tisto, kar mu pase... Nasprotniki EV hocejo na vsak nacin povdariti, da ni problem v tem, ali se bo kaj vzgalo... ampak da se bo gotovo enkrat vzgalo in bo pizdarija ... Tisti, ki pa niso tako proti EV, pa iscejo dlake drugje ... 

 

Vsem je skupno to, da izpostavljajo nekaj, kar se mogoce bo ali se lahko zgodi... po drugi strani pa se kaj takega lahko zgodi tudi drugje... Baterije so danes prakticno povsod ...Res, da so manjse... ampak vseeno... so imajo tudi precej slabso zascito pred neljubimi dogodki. Sploh pa so ponavadi najbolj goreci nasprotniki tisti, ki samo nekje kaj slisijo in preberejo in nimajo lastnih izkusenj. Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme  z motorjem na notranje izgorevanje... 

 

Kakorkoli tezko si zatiskamo oci pred tem, da EV postaja realnost... z vsemi svojimi prednostmi in slabostmi ... Vsakemu pac nekaj ni vsec :) ... ampak eni so precej bolj vztrajni pri tem, da je to treba ponavljati in ponavljati v nedogled ... Jaz se v tej debati raje vzdrzim, ker nima nobenega haska... Samo preberem in si mislim svoje... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 31 minutami je Jest napisal:

Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme  z motorjem na notranje izgorevanje... 

Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮‍💨

 

Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.

Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.

Napisano

Tocno o tem govorim... Takoj se zacne etiketiranje... Ampak dejstvo je, da najvec nasprotnikov EV omenja pozare... pa mogoce se okvare baterij... In tega ni ravno toliko, kot bi nekateri radi prikazali... Po mojem mnenju, prav nic vec kot povsod drugje ... Danes so zadeve narejene tako, da se slej ko prej kaj pokvari in nobena stvar ni vec tako robustno narejena, kot je to bilo se pred recimo 20 leti ... 

 

Poglej samo recimo Slivko ... S "starimi jajci" ni imel pol toliko problemov, kot z novim avtom :D ... Jaz recimo ne poznam se nobenega, da bi imel probleme z EV... poznam pa jih precej takih, ki so imeli probleme z ICE ... Verjetno je to posledica tega, da so EV vseeno se precej bolj redki... predvsem pa precej mlajsi kot ICE... Tiste, ki jih poznam in vozijo EV, so vec ali manj zadovoljni... Ampak to so taki, ki dejansko vozijo EV... ne taki, ki samo berejo o tem... in zivijo v mehurcku, kjer jim algoritmi servirajo tocno tisto, kar radi berejo, klikajo in komentirajo :D ...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Nisem nasprotnik.

Vsak ima izbiro.

 

Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.

 

Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.

 

Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.

Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Procentualno je zelo majhna verjetnost da se EV kar tko vžge, pa kot @dvorjan pravi, more bit nekaj kar lepo narobe s tem avtom oz baterijo. Realno gledano, tudi telefoni se ne vžigajo vsak dan, pa so veliko več v uporabi, pa veliko več prklopljeni na štrom
Gledano za nazaj, največ avtomobilov se vžge od firm ki že zgodovinsko poznano delajo bl pofl od avta kot kaj drugega, npr, range rover, jeep ima tudi te probleme na vsake tolk časa, ford je bil tudi poznan po tem da je nepričakovano "gretje" vklaplov, od EVjev je pa tak pofl tesla, pa kitajci bojo sigurno tudi taki. Pri VW pa ne vem če se je kakšen EV do sedaj vžgal, tudi Renaultu se ni.

 

Kdor hoče EV vozit naj ga, samo, da se jih pa prodaja kot neko rešitev za okolje, je pa nabijanje in zavanje, ker samo kopanje litija že tolk škode naredi okolju, da ni res.

Že ko pogledaš, za 1kg litija rabiš 2000l pitne vode, za voznike M6 karavana, so to ~4 polni prtlažniki.

 

P.S. nekoč, ko bo, če bo, potreba po še enem avtu pri bajti, bo to 100% neki EV, skoraj sigurno (90%) bo pa naslednji avto hibrid ali pa PHEV

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 12 minutami je godlike napisal:

Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.

Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja ao grozna.

 

Ampak to je z obeh strani podobno... Tudi nasprotniki navijajo, kako je ICE superioren :D  ... To glede tega, da je EV "okoljsko bolj prijazen" pa se vedno manj povdarja ... Tudi to, da je voznja na elektriko precej cenejsa ni vec glavna tema debat... Itak je tako, da drzave si bodo vedno vzele svoj kos pogace... Ce bodo trosarine od prodanih fosilnih goriv prevec padle, si bodo izmislil nov davek, ki bo nadomestil izdali prihodek ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 31 minutami je Jest napisal:

 

Ampak to je z obeh strani podobno... Tudi nasprotniki navijajo, kako je ICE superioren :D  ... To glede tega, da je EV "okoljsko bolj prijazen" pa se vedno manj povdarja ... Tudi to, da je voznja na elektriko precej cenejsa ni vec glavna tema debat... Itak je tako, da drzave si bodo vedno vzele svoj kos pogace... Ce bodo trosarine od prodanih fosilnih goriv prevec padle, si bodo izmislil nov davek, ki bo nadomestil izdali prihodek ... 

 

Vse je odvisno od marketinga in politike ter dokaza kako je enostavno preslepiti folk.

Vsi ne razmišljajo o vsakodnevnem in dopustniškem funkcioniranju z EV potem pa seveda prihaja do problemov.

Če se mene vpraša bi ravno tako kot za plinska vozila prepoved vstop v zaprte prostore.

Da ne govorimo o tem kako je EV večinoma nemogoče parkirati na robniku ter z njim peljati po mokrem.

Hybrid in ICE se po izračun izplača le v kolikor imaš dostavo, taxi in podobne zadeve večinoma v urbanem okolju ter delaš non-stop s polno paro, drugače ne. Na relacije se najbolj izplača imeti klasičen dizel s čim manj elektronike.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.