Skoči na vsebino

MAZDA 6 MPS v Slo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Fora je v tem da subijev noben ne kupuje zarad oblike.......kolik?na bi ?ele bila njihova cena ?e bi ?e svoj (sposoben) oblikovni oddelek meli :P

 

no ja, ampak jaz sem M6 primarno kupil zaradi oblike. s polno opreme. meni bi zadostoval tudi 1.6 motor. za po omejitvah je ?isto dost. tudi druga?e gledam na avte bolj na obliko kot na motorje, zmogljivosti, ?tevila sve?k :hohoho: . pa? nisem tok tehni?arja. ?e bi bila MPS karavan, bi jo kupil, ker bi bila najbolj?a Mazda. Tako je pa moja pa? najbolj?i karavan :P:D:danzoman::jupiii: . zame.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • Odgovori 168
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Men pa oblikovno ?e ni tok falena impreza! Mej bi jo pa predvsem zarad 4x4, podvozja, lege, turbo puhala... :D

Tehni?no kar napreden avto, sicer mi je pa za zdj najja?a 3 mps, oblikovno kot tud preformansko! :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

razmisljam kateri japosnki avti so mi dizajnersko vsec in lahko recem, da so nasploh japonski (meni) se kar neatraktivni

izjeme: mazda mx5 (vse), mazda6, nissan primera iz leta 1991, pa honda accord iz 2004 (restyled verzija pa mi ze ni vsec)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Men so pa japonski avti na?eloma zelo v?e?, pa subaruju so me pa navdu?le preformance! Sicer sem se le peljal v njej bi jo pa z veseljem sprobal na lastni nogi! :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Marko in Redevil: zdej, k ni skor nobenga zajca gor, tudi men dela 100 na uro :hohoho:

pr Medexu je pa navadna 6 in ne mps-ka :danzoman:

----

6 ima obliko in mo? po mojem okusu; ?e je ne bi bilo, pa verjetno ?e vedno kak?en Japonc

IPB Image
Napisano

impreza karavan res ni n? posebnega, majo pa zato subarujevci outbacka oz. legacya, kater je meni eden zelo v?e?nih karavanov, samo da gotovo ni tolk mo?n ko impreza :unsure:

 

se pardoniram za offtopic

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano
Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ful mi je huda edino avspuhi so mi ?ist mim. :bravo:

 

Zakaj so mim?

Men pa zelo dobro izgleda. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Zakaj so mim?

Men pa zelo dobro izgleda. :bravo:

 

sam prov res ti avspuhi povdarijo linijo zadaj!!!! :bravo::bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

pa tud lucke zadi pa zadni odvijac sta prva klasa!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Mogo?e je mislil na to kako so jih v resnici naredil

 

Ko so samo kromirani krogci in eni pusy ror?ki zadaj :D

 

Marko ma ?ist prav saj zgledajo tile zaklju?ki kot bi jih nekdo sam doma spacal. Se pravi lep nastavek na koncu not v sredini pa ven gleda obi?ajna cev, ki ima fi verjetno celo manj?i od rora moje dizelce. Skratka poraz.

33112_1.png

Napisano

Dizli imajo extremne rore !!!!! :D

MPS, ima po xedosu 6 (V6) kopiran zaklju?ek auspuha, in pomno?en z koeficientom ve?je mo?i, pol pa je to nastalo to kar je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A obstaja nadgradnja za mojo 6-ko u MPS????????

Yavar ti povej, ti si stru?ko! :lol:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

A obstaja nadgradnja za mojo 6-ko u MPS????????

Yavar ti povej, ti si stru?ko! :lol:

 

Obstaja, proda? svojo in dobljen denar nadgradi? z toliko ? da si kupi? novo 6 MPS. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Obstaja, proda? svojo in dobljen denar nadgradi? z toliko ? da si kupi? novo 6 MPS. :bravo:

 

...in seveda pozabi? na to, da bo? 6,5 litra prevozil 100km, ?e jih bo 50km bo ?e kar v redu ;)

33112_1.png

Napisano

...in seveda pozabi? na to, da bo? 6,5 litra prevozil 100km, ?e jih bo 50km bo ?e kar v redu ;)

 

Jebat ga looksoz se pla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.