Skoči na vsebino

Nipparts sklopka = katastrofa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Tole vam moram povedati in pokazati fotki, pa potem sami presodite katere rezervne dele se spla?a kupovati in po kak?ni ceni. :o

 

Pred kratkim sem imel ravno zaradi izjemno nekvalitetnega materiala sklopke, proizvajalca Nipparts, obilo te?av na menjalniku moje 6-ke ter je bilo potrebno najti drug menjalnik, saj popravilo obstoje?ega ni bilo smiselno. 

 

Sklopka je bila kupljena in vgrajena pred malo ve? kot dvema letoma preko nekega kolega v Euroton-u in je zdr?ala cca. 70.000km (fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih in brez divja?kih ?tartov ali prestavljanj).  :blush:

 

V nadaljevanju kot boste videli s fotografije, je odletel 1 del?ek ko?are in ta je naredila TRI luknje v menjalniku. Luknje so tak?ne kot bi nekdo s pi?tolo prestrelil, kasneje mojster tega del?ka ni ve? na?el, tako da je verjetno zagozden kje med zobniki menjalnika ali kaj podobnega. Skratka veselica in pol.  :ouje:

 

Ko mi je za?elo mo?no pu??ati olje iz menjalnika sem se vseeno ?e pripeljal od Kamnika do Medvod, kasneje pa je dr. Pelko ugotovil, da sem imel noter le ?e 2dcl od pribli?no 2,5L kot mu pripada olja.  :aaaaa:

 

No, kakorkoli, ob nakupu Nipparts sklopke sem bil prepri?an, da sem dobro kupil, zdaj nisem ve?.  :zvizga:

 

Pa sre?no vo?njo in obilo previdnosti pri nakupu rezervnih delov.  :rozico:

 

post-185-0-96733000-1407830706_thumb.jpg

post-185-0-99261800-1407830726_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

"(fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih"

 

Meni se zdi, da je tolje problem. :glare: Predlagam, da raje kupi? dizla in ga vozi? na bencinskih obratih! :jezicek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

"(fotrovske, ampak res fotrovske vo?nje, prakti?no na dizelskih obratih"

 

Meni se zdi, da je tolje problem. :glare: Predlagam, da raje kupi? dizla in ga vozi? na bencinskih obratih! :jezicek:

:hohoho:

Napisano

Uf, dvomim da bi dirka?ko-divja?ki pristop prepre?il to te?avo.  :harhar:

 

Aja, govora je o Mazdi 6 1.generacije in 2.3 benz motor, da ne bo pomote. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne, Schurda se malo heca... tole ne bi smelo razpasti sploh pri taki "nezahtevni" vo?nji. Tole so bila o?itno jajca, ki so naredila ?e dodatno ?kodo.

33112_1.png

Napisano

V prihodnje se temu proizvajalcu izognem v VELIKEM loku, seveda upam da se mu boste tudi vi.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Odpadli ko??ek, kolikor vidim, je sestavljen iz vzmetnega jekla debeline mogo?e 2 mm. Dobro, dejstvo je, da bi se moral dr?ati tiste kro?nikaste vzmeti in ne bi smel odpasti, pa ne glede na na?in vo?nje, ker ni obremenjen z navorom motorja ampak zgolj s pritiskom pedala.

 

Je pa zanimiva trdnost ohi?ja menjalnika, da ga tak ko??ek plo?evine tako prebije. Da se ni le plo?evina, sploh vzmetna, upognila, ampak je bila dovolj toga, da je ?la skozi ohi?je menjalnika.

 

Je pa zanimivo tudi to, da je ohi?je menjalnika kar lepo "obutano". Se mi samo zdi ali je to nekaj ?asa ?venketalo, preden je nastala luknja. Nepazljivost voznika?

Napisano

Ne, ni bilo nikakr?nega ?venketanja ali kak?nega poka, itd. Pozornost mi je pritegnil nek ?uden vonj (o?itno se je del tega olja pra?il na izpu?ni cevi in olje iz menjalnika pa smrdi ko vrag), v nadalejvanju sem v doma?i gara?i opazil ogromen made? olja na tleh ter se takoj odpravil do Simona, kamor sem se ?e popolnoma normalno pripeljal.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf takle po?ar bi bil pa sploh totalno sanjski scenarij  :ninja:  ampak na sre?o olje menjalnika ni dovolj vnetljivo, ?e bi bil bencin pa ...  :aaaaa:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/veste-kaj-morate-storiti-ce-vase-vozilo-med-voznjo-zagori.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf takle po?ar bi bil pa sploh totalno sanjski scenarij  :ninja:  ampak na sre?o olje menjalnika ni dovolj vnetljivo, ?e bi bil bencin pa ...  :aaaaa:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/veste-kaj-morate-storiti-ce-vase-vozilo-med-voznjo-zagori.html

 

ampak izjava v ?lanku je pa kr neki... poleti je ve? samov?igov zaradi vi?jih temperatur?!?!? Ja malo pa pomaga milijon vozil, ki se v tranzitu peljejo skozi Slo in nekatera so v slab?em stanju kot najslab?e vzdr?evani avti v Slo - ampak ker smo v EU moramo dovolit vsakemu dreku, da se vali po slo cestah.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.