Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem. Imam, kot ka?e, velik problem. Pred mesecem dni se mi je zgodilo, da sem hotel pri?gati svojo mazdo 2, pa sploh ni zaverglala, utripati pa je za?ela lu?ka od klju?a, ki utripa ponavadi, ko klju?a ni notri. Baterija je bila OK. En doma?i mehanik je priklopil tester, ve?krat, le enkrat ga je spustilo notri in naj bi se zbrisale kode od klju?ev (tudi na rezervnega ni v?galo). Da jih je vpisal in da dela. A je delalo le 1 teden, potem sem spet obstal na cesti. Smo pa ugotovili, da v?ge recimo po 1 dnevu, trikrat je, nato spet ne. Odlo?il sem se, da ga peljem v Ljubljano na A-Cosmos, Celov?ka (saj bli?je skoraj ni servisa, sem iz okolice Ilirske Bistrice), tam bodo ja popravili. Z avtom so se ukvarjali deset dni, peljali naj bi ga k elektrikarju, popravili naj bi krmilnik. Prevzel sem avto, ?el domov, se na poti ustavil na kavo in avto ni ve? v?gal. Sicer so mi dali enoletno garancijo, ampak ker sem od dale?, mi gre malo na ?ivce, da se non stop zafrkavam in izgubljam dneve z avtom, ki ga sploh ne morem uporabljati. Na? doma?i mehanik mi ga je popravil za 1 teden za 10 evrov, v Ljubljani me je stalo 465 evrov. Pa ne verjamem, da jim bo uspelo kaj popraviti, se bojim, da bodo za?eli ?e kaj menjavati in da me bo na koncu stalo skoraj toliko kot je avto vreden (letnik 2006). Nedavno sem zamenjal jermen, olje in ?e za nekaj malenkosti (nove prevleke itd.) potro?il na njega. V bistvu sem na njega v zadnjem mesecu dni potro?il cca 1000 evrov, sedaj pa je vreden prav toliko kot pred mesecem dni, kake slabe 4 tiso?ake. Ima kdo kak nasvet zame? Hvala vnaprej

Napisano

Ma sej verjetno so oni tja peljali. Ampak sem malo premozgal in ugotovil, da je bilo kak?en teden prej menjano olje in ga je 1 - 2 cm nad merco. Kaj je mo?no, da zaradi tega vro? ne v?ge? Danes zjutraj je mrzel v?gal, sem ga pripeljal domov, 20 km, ugasnil, ne v?ge. Zdaj ?akam, da se ohladi in bom pogledal, na kakem nivoju bo olje. Bi bilo prav hecno, da sem imel tak?nega pohahoja in stro?ke le zaradi tega. So mi pa zgleda res na novo nastavili ra?unalnik, ker me sedaj senzor ve? ne opozarja, da nisem privezan. Morda so kaj spolamudili, ker mi sedaj vro? (prej nisem bil pozoren), ko dam kontakt, ne poka?e lu?ke za baterijo. Bomo videli.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.